eerste ervaring met Lataza

snelle levering, goederen van topkwaliteit

Beste Miroslawa, Dank je wel voor de review! Fijn dat je eerste ervaring met ons goed bevallen is. Graag zien we je terug voor volgende aankoop. Fijne dag! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Super mooie tas

Was zeer benieuwd naar de tas een plaatje is altijd anders dan in werkelijkheid

Mooie tas. Cadeautje flop.

Mooie tas, goede vlakken verdeling en stevige Trolley sleeve. Maar dat cadeautje!!!! Dan had ik de korting wel genomen. Staat in geen verhouding met de gekochte artikel op uw side.

Beste Jan, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat de tas naar wens is, maar wat jammer dat u andere verwachtingen had bij de Card Wallet. Er is inmiddels rechtstreeks contact met u opgenomen, want we lossen het uiteraard graag op! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

prima communicatie (via mail en chat)

prima track & trace via DHL

Ze hebben wat je vraagt

Het is fijn dat deze winkel de producten blijft leveren en niet uit hun assortiment haalt

Erg netjes

Heel netjes verstuurd met een persoonlijk kaartje hoe lief!

Prachtige tas en een zeer attente dame.

Zoals een goede webshop betaamt

Duim omhoog voor Lataza!

Kwalitatief goede en mooie leren rugzak ontvangen van Burkely. De tas was netjes en goed beschermd verpakt. De levering was ook sneller dan verwacht. Een échte aanrader!

Super snelle levering en persoonlijke aandacht

Mooi ingepakt en ook nog een kaartje erbij gekregen met persoonlijke boodschap. Zeer attent.

Zeer snelle en correcte levering! Top!

Zeer snelle en correcte levering! Levering volgende dag! Top!

Excellent

Excellent.

Snelle service , goede prijs

Ik bestel meer

Lataza weet wat service verlenen is!!

En daar was die prachtige laptoptas! Leverdatum was onduidelijk dus daar mailde ik over op zondagavond. Het was namelijk belangrijk dat ik de tas vrijdag in huis zou hebben. Maandagochtend al een uitgebreid antwoord. Jannie had hierover contact opgenomen met de leverancier en ze had de tas al in bestelling opgenomen zonder zeker te zijn of ik het daadwerkelijk ging bestellen. Vervolgens hadden we in de late ochtend telefonisch contact om details te bespreken. We spraken af dat ze me goed op de hoogte zou houden over de reis van de tas naar hen toe. En dat deed ze dan ook een paar keer. Tas kwam op tijd bij Lataza binnen en Jannie heeft het meteen verstuurd naar mij en hebben we de jarige blij kunnen maken met een mooi cadeau. In het pakket zat ook nog een potje ledervet. Dat had ik niet besteld en heb ik volgens mij van Jannie cadeau gekregen. Lataza heeft een mooi aanbod aan tassen dat aantrekkelijk is geprijsd. Snelle levering. Top service! Aanrader.

Beste Melanie, Wow, wat een uitgebreide review heb je geschreven! :-) Super dat onze service goed is bevallen. Daar doen we het voor! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Snelle levering Persoonlijk kaartje Zoon is erg blij met de tas, hij is prachtig

Mooi product

Gemakkelijke website en bestelproces. Product op tijd geleverd en voldoet aan de verwachting.

Perfect!

Gewoon super! Alles zoals afgesproken en echt focus op klantvriendelijkheid.

Beste Jade, Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn dat alles naar wens is gegaan. Hartelijke groet, Jannie van Lataza

Top tas en service

Prachtig mooie tas van C&B gekocht. Levering was binnen no-time rond. Hier kom ik graag terug!

Beste Martijn, Bedankt voor de 10! Veel plezier van de Castelijn & Beerens tas gewenst en graag tot ziens! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Helemaal prima!

Mooie stevige tas met een hoop opberg mogelijkheid. Zeer solide kwaliteit en mooi afgewerkt. Verzending verliep soepel en snel. Communicatie zeer netjes en professioneel.

Hi Marielle, Dank je voor de zeer positieve review! Super dat alles naar wens is gegaan en dat de tas naar wens is! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Snelle levering, mooi product

Snel geleverd, mooie hoes. Hoe degelijk de hoes de mac beschermd weet ik nog niet. Heb de bookbook hoes nog maar een paar dagen om mijn mac zitten.

Snelle levering!

Levering gegaan zoals op de website vermeld

Mooie laptop tas. Ziet er precies zo uit zoals vermeld op de website.

Snelle bezorging en een mooi artikel

Ik ben zeer tevreden .Mooi artikel, snel geleverd .

Beste Jolanda, Dank je voor de review en fijn dat je tevreden bent! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Schitterende producten, snel en keurige levering

Twee artikelen van Castelijn en Beerens besteld. Snel en mooi verpakt geleverd!

Beste Robert-Jan, Bedankt voor de review en mooi dat alles naar wens is gegaan! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

super snel geleverd top kwaliteit

prijs was zeer netjes en keurig verpakt

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.