super snel geleverd top kwaliteit

prijs was zeer netjes en keurig verpakt

Mooi degelijk practisch

Snelle levering goed beschermd verpakt, ideaal dichtbij ophaalpunt.

Leuke producten

Items snel en uitstekend verpakt ontvangen.

Lederen tas voor laptop 17" cognackleur

Ik ben heel tevreden over de degelijke afwerking van de lederen tas voor laptop 17". Ook de indeling in de tas is heel praktisch. En de tas is niet alleen heel degelijk en praktisch, hij is ook heel mooi en tijdloos!

Beste Ann, Bedank voor de 10! Veel plezier van de tas gewenst! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Goede kwaliteit en snel geleverd

Het is vooral een heel mooi en degelijk hoesje met veel mogelijkheden en genoeg ruimte om de pasjes op te bergen

Prachtige tas

Mooie laptoptas waar mijn laptop in past maar ook ruimte voor andere dingen zoals brood trommel:).

Prachtige tas

Heel mooie tas, mijn laptop pas precies en er zitten allerlei extra vakken aan de binnenzijde. Heel erg mooi en handig. Heel mooie kleur, ik ben er heel erg blij mee.

Snelle levering van mooie spullen

Klantvriendelijk.

Ben zeer goed geholpen nav mijn vraag over een artikel. Goede prijs in relatie tot vergelijkbare webshops.

Mooie gebruiksvriendelijke laptoptas

Ik ben tevreden met mijn aankoop alleen ziet de tas er een beetje plastic achtig uit terwijl ik had gehoopt op echt mooi leer. De afmetingen en het binnenwerk zijn goed en de kleur ook.

super cover voor mijn nieuwe MacBook air

Top product en een snelle levering! zeker een aanrader!

Geweldige tas en snel geleverd.

Eindelijk de tas gevonden die ik zoek, betaald en besteld en al de volgende dag in huis. Alles aan de tas is goed, ben er heel blij mee. Kan alles kwijt. Nu nog een mooie rugzak. Maar die heb ik nog niet gevonden.

Snel bezorgd

Goede prijs en mooi product

Snel

Per email bestelt, en werkelijk "per omgaande" de mooie tas in huis.

Snel, correct, mooi verpakt

Mooie duidelijke site. Duidelijk mail contact. Snelle levering. Keurig ingepakt. Ik zal er zeker meer bestellen.

Goede beschrijving van het product!

Snelle levering ook!

Prefect

Goed op tijd geleverd met goede kwaliteit

Als ik ooit weer een tas wil kopen, kijk ik eerst op Lataza.

goede duidelijke site

Mooie laptoptas, precies zoals op de website

Mooie laptoptas, snel verstuurd. Ziet er top uit!

Voor de vierde keer

Dit is de vierde (misschien wel vijfde) BookBook die ik heb besteld voor een nieuwe iPhone. Altijd ruime keuze en snelle levering. Ook voor andere Apple relateerde zaken kun je hier uitstekend terecht.

Snelle levering en goede kwaliteit ….

Mooi product en supersnelle levering

Zeer positief

Op tijd geleverd en product voldoet aan verwachting

Netjes

Middenwei 15 9248 SJ Siegerswoude

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.