Op tijd geleverd en product voldoet aan verwachting

Netjes

Bestelling is snel en in goede orde bezorgd

Ik had 2 laptop staanders besteld waarvan 1 niet waterpas is.

We hebben een retour aangevraagd maar hebben nog geen retour label ontvangen. deze staanders zijn alweer betaald.

Beste Fabienne, Bedankt voor de beoordeling! Jammer dat niet alles naar wens is. Wij hebben binnen de aangegeven tijd een retourlabel gemaild en daarna tevens prettig e-mail contact gehad in verband met het defecte product. Deze is inmiddels retour ontvangen en gecrediteerd. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust! Met vriendelijke groeten, Jannie van Lataza

Prima ervaring en goede service

Kwaliteit !

Perfecte kwaliteit, MOOI !

Geleverd zoals beloofd

De late levering was al bij bestellen duidelijk. Tussendoor op de hoogte gehouden. Rond de beloofde datum geleverd.

Prima levering en product.

Prima levering en product.

Moest er even op wachten maar prima over geïnformeerd

Het duurde even voordat de tas weer geleverd kon worden maar werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Hele snelle levering. Mooie tas

Ik heb de tas besteld voor mijn man als kerstgeschenk. Dacht bestel maar op tijd voor de kerst want dan is het druk met bezorgen maar 2 dagen later werd hij al geleverd. Dus nu staat hij nog ingepakt te wachten tot kerst. Aangezien het al de tweede tas is van dit merk ga ik ervan uit dat de kwaliteit net zo goed is als de eerste. Die heeft hij al bijna 8 jaar intensief gebruikt.

Hele snelle levering. Mooie tas

Snelle levering van een prachtig product

Snelle plaatsing en adequate updates ivm vertraagde levering

Case is snel besteld. Leverancier hadchervnoetbop voorraad maar lataza stuurt dan een bericht met een update. Vriendelijke helpdesk.

Verwachting overtroffen

Bookbook case voor in dit geval de iPhone 14, maakt de serie compleet. Ik hield rekening met half december qua levering maar ruimschoots eerder ontvangen.

Snelle reactie op bestelling

Regelmatig op de hoogte gehouden van de vertraagde bestelling. Pakket goed verpakt.

Snelle reactie op bestelling

Verwachting overtroffen

Bookbook case voor in dit geval de iPhone 14, maakt de serie compleet. Ik hield rekening met half december qua levering maar dus ruimschoots eerder ontvangen.

Verwachting overtroffen

Prima service en mooie producten!

Prima service en mooie producten!

Snel en netjes

Ik had een prachtige tas besteld met Black Friday en op de site werd aangegeven dat ze deze donderdag zouden versturen, maar ik had ‘m woensdag al in huis! Keurig verpakt, goed beschermd (het was een dure tas). Ik ben ontzettend tevreden en zou hier absoluut nog eens iets bestellen.

Middenwei 15

9248 SJ Siegerswoude

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.