Snel duidelijk en mooi!

Na mijn aanvraag kreeg ik heel snel een proef ter goedkeuring. De levering was snel en keurig. Hartelijk dank!

Mooi én praktisch

Hebben een winkelkarmunt met de naam van onze dochter erop laten bedrukken als geboortecadeau. Zag er zeer mooi uit en is ook praktisch!

Bedankt voor de vlotte communicatie en supermooie buttons! Als ik nog eens buttons nodig heb, kom ik zeker bij jullie terug.

Levering en materialen waren top !

Eerste keer besteld bij Buttonpromotion en alles verliep vlekkeloos.

Traag maar behulpzaam.

De leveringsdiensten hebben meerdere keren gepasseerd en toch niet het juiste adres gevonden. Hierdoor kon ik de buttons niet gebruiken wanneer ik ze werkelijk nodig had. Toch ben ik blij met de medewerking van buttonpromotion zelf. Jullie hebben er alles aan gedaan om ze daadwerkelijk bij mij te krijgen.

Buttonpromotion maakt het waar!

Ik heb 6 verschillende (magneet) buttons besteld t.b.v. verkiezingen. Had het ontwerp gemaild. Geen problemen. Ze zijn echt geworden zoals ik had gehoopt.

Super, snel geleverd en goede kwaliteit

Op het laatste moment besteld, maar snelle levering was geen probleem. Buttonpromotion nam zelf contact op, omdat de kwaliteit van de aangeleverde foto volgens hen te wensen overliet. Super service! Ook goede communicatie over de verzending en status daarvan

snelle service, prettig contact

Hulpvaardige helpdesk, snelle levering. Kledingbuttons zien er goed uit, magneet is sterk genoeg om de button goed op je kleding te laten zitten.

Hele vriendelijke service

De service was erg goed en meedenkend en het resultaat ook.

goed en snel

vriendelijke mensen kwaliteit goed snelle service

Pluspunten

Tijdig geleverd. Kwaliteit perfect. Overtreft verwachting.

Geen

Pluspunten

Mooi buttons / gunstige prijs /snelle levering

Pluspunten

Goede en persoonlijke service er word goed mee gedacht over de mogelijkheden bij je wensen

Pluspunten

Snelle antwoorden en snelle service

Geen

Pluspunten

Snel en goed geholpen. We zijn tevreden over de naambadges die we besteld hebben!

Pluspunten

Goed advies, snelle reactie

Geen, ga zo door

Pluspunten

Dit bedrijf komt zijn afspraken na en levert heel mooie rozetten. Reageren snel op de mail en doen er alles aan om de bestelling zo correct en snel mogelijk af te ronden. Een aanrader!

Pluspunten

Mooie kwaliteit sleutelhanger! Netjes en degelijk.

Pluspunten

Kwaliteit van geleverde buttons is 100%. Info en levering op tijd.

Pluspunten

Snel, betaalbaar en netjes

mij niet bekend

Pluspunten

Mooi product, goede kwaliteit. Ze denken met je mee en geven goed advies.

Pluspunten

Plezierig persoonlijk contact en oplossingsgericht. Met spoedservice niet goedkoop, maar wel goede service!

Check of samples aangekomen zijn!

Pluspunten

Erg aardig, goed bereikbaar, geduldig, passen ontwerp zo voor je aan. Komen afspraken goed na

Pluspunten

Buttons zijn mooi! kleuren komen overeen met wat aangeleverd is. Ook top dat je meerdere opdrukken kunt kiezen. Goed contact met de designers