Zeer goede ervaring

Product zoals verwacht en snelle levering. Top .

Good

Excelent

• Delivery time
  • Reliability
  • Aftercare and Warranty

Alles war gut beim ersten Mal, gerne wieder.

Habe das erste Mal bei Kreidlerparts bestellt. Preise sind gut, Material auch gute Qualität, Lieferung auch sehr schnell. Gerne wieder.

• Verlässlichkeit
  • Nachsorge und Gewährleistung k.A.

topsite !!!!

Duidelijke en overzichtelijke site , snelle levering en goede kwaliteit hier kunnen sommige nog iets uit leren !!!!!!

Snel en betrouwbaar

Duidelijk en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd

Fast delivery, extensive stock

Snel en goed geleverd

Kwaliteit prijs goed

Prettig

Vriendelijk en deskundig

Word altijd goed geholpen, zowel aan de balie als aan de telefoon. Denken mee en adviseren. Heel veel artikelen op voorraad voor schappelijke prijzen.

Onderdelen verzending oké

Goed geholpen.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Prima, tot je iets terug stuurt

De bestelling is prima bezorgd, maar nu hebben we iets terug gestuurd en daar horen we niets van

• Nazorg & Garantie

Beste Peter, Ik heb gezien dat je op donderdagavond 20 juni een retourformulier hebt ingevuld. Op dezelfde pagina waar het retourformulier is ingevuld geven wij aan dat het bedrag binnen 10 werkdagen naar je zal worden teruggestort. Daarbij zijn wij, zoals aangeven op de website, een week gesloten geweest vanwege vakantie. Bij aanvang van onze vakantie was je pakket nog niet bij ons binnen en konden deze daardoor nog niet afhandelen. Desondanks doen wij er alles aan om je retour alsnog binnen de 10 dagen af te handelen. Groet, Coen

Ik kreeg een kapot onderdeel, op vragen komt geen reactie

Ik had twee open stelschroeven besteld. Eén van de twee heeft een productiefout, waardoor de kabel er niet in past. Ik heb nu twee keer een mailtje gestuurd, maar krijg er geen reactie op. Wel kreeg ik een verzoek om hier een beoordeling achter te laten. De eerste keer heb ik die uitnodiging genegeerd, want ik wil niet meteen gaan zeuren en de ander rustig de kans geven om te reageren. Maar nu ik acht dagen later nog steeds geen antwoord heb en wel herinneringsverzoeken krijg voor een beoordeling, geef ik hem ook gewoon maar. Edit: intussen nam Kreidlerparts contact op, ze hadden vakantie en een foutje kan iedereen overkomen natuurlijk. Maar ja, ik had ook vakantie en kon die week niet rijden terwijl we een tour hadden gepland. In elk geval fijn dat ze het komende week gaan oplossen (het is nu 14 dagen na levering). Paar sterren erbij, maar ik sta na mijn mislukte vakantie nog niet compleet te juichen.

• Nazorg & Garantie

Beste Bas, Je emails zijn goed aangekomen maar in onze vakantie (melding homepage website). Uiteraard willen wij dit oplossen en je hebt hiervoor reeds een email ontvangen. Groet, Coen

Sehr Zuverlässig und Kompetent.

Die Ware kommt immer sehr zuverlässig und gut verpackt bei mir an. Wenn wirklich mal ein Teil nicht in Ordnung sein sollte, was wirklich sehr selten vorkommt, ist das kein Problem mit der Rückgabe. Also alles Top.

• Nachsorge und Gewährleistung

Mooi bedrijf met een duidelijk site en een uitgebreid productaanbod.

Snelle en correcte levering van de onderdelen. Communicatie zou wat mij betreft beter kunnen. Bij de producten kunt je een vraag over dat product stellen. Ik ben voornemens om een 60cc setje te bestellen de bijbehorende cilinderkop ontbreekt echter. Verder op de site staat een cilinderkop vermeld, maar er staat niet bij of hij geschikt is voor een smalle tap en of het een hoge druk cilinderkop is. Op vragen hieromtrent krijg ik helaas geen antwoord. Verbeterpunten dus!

• Nazorg & Garantie

Super und unkompliziert . Alle Teile passen . Antworten bei Fragen auch zuverlässig!

Mooie onderdelen,

Onderdelen die goed van kwaliteit zijn.

• Nazorg & Garantie

Plus rapide que l'éclair !

Juste parfait , dommage quand même que le site ne propose pas le Français .

Snelle berzending en oplossingen

Probleen met voorvork,gelijk nieuwe opgestuurd zonder problemen

Goed geregeld

Altijd op tijd de bestelling

Einfach genial!

Ich habe schon viel bestellt, es gab nie probleme. Auspacken, einbauen. Ersatzteile für eine 50 Jahre alte Maschine einfach so bestellen zu können ist so cool.

Super goed bedrijf.

Altijd goed en snelle levering.

Altijd perfect geregeld bij Kreidlerparts

Super bedrijf altijd alles netjes ingepakt snel verstuurd

Westerdijk 18

2451VA Leimuiden