Prima, helemaal niks mis mee

Dekbedovertrek voor 17:00 besteld en de volgende dag al netjes afgeleverd door PostNL. Heel blij mee, dus tot de volgende keer

Zeer slecht

We hebben daar laatst strandlakens gekocht , maar blijken niet tegen takjes/blaadjes/ opgedroogd zeewier te kunnen. Alles blijft in het strandlaken vast zitten en is er niet uit te kloppen Dus contact opgenomen en worden afgescheept met dat hun leverancier er niks aan doet en de lakens niet bedoeld zijn om op gras te liggen ( wat overigens nooit gedaan is ) Nogmaals contact gehad en een zeer onbeschoft bericht terug gekregen van (wanneer je een Audi koopt en er ligt zand in de kofferbak, kan je de auto ook niet terug brengen. Zeer zeer onbeschoft en raad het niemand aan om hier strandlakens te kopen

Wij betreuren het dat u dit zo ervaren heeft ondanks dat we u 50% korting hebben gegeven middels een tegoedbon. De reactie over de audi was NIET onze reactie maar die van de leverancier zoas ik heb laten weten in de mail wisseling!

Een fantastische ervaring

Beste lezers, Vaak bestel ik een product online. Wat mij onlangs is overkomen, heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Voor het zoontje van mijn petekind bestel ik een dekbedovertrek met een stoere brandweerman en brandweerauto erop. 's-Morgens besteld en 's-avonds om 21.05 uur al in huis. Echt zo ongelooflijk! Keurig bericht van de verzending met het tijdstip dat het dekbed geleverd zou worden en de bode kwam het pakket (netjes en keurig verzorgd) aanbieden op het tijdstip dat mij was doorgegeven. Ik heb er echt geen woorden voor. Daarnaast is de kwaliteit en de kleur ook nog eens super mooi. Grote klasse van Hipdekbedovertrek. Ik weet waar ik de volgende keer moet zijn. Dankjulliewel. Riky Kranz.

Service, communicatie, hulp, en artikelen zijn top!!!

Directe communicatie met oplossingsgerichte hulp. Volledige service van order tot levering. Artikelen voelen kwaliteitsvol aan. Uitgebreide mooie leuze. Korting bij 2de aankoop, bij mij toch. Vluggere beschikbaarheid vergeleken dan bij de (duurdere) concurentie. Doe zo verder Decoware

P e r f e c t

Ik had een weeffout in mijn broderie dekbed, heb dit gemeld, mocht het terugsturen (kreeg zelfs een retourbon van Post NL) Ik heb keurig netjes een nieuwe gekregen en ben zeer tevreden met de service van Hipdekbed. Groetjes Zita Heesen

niet voor herhaling vatbaar

op de product specificaties staat Wasvoorschrift 30°C er staat nergens bij dat dit handwas moet zijn verder voelt het heel dunnetjes aan vermoedelijk zal er na een aantal wasbeurten niet veel meer van overblijven

U kunt dit dekbedovertrek gerust op het handwas/wol programma wassen in uw wasmachine dat is echt geen probleem. Als u niet tevreden bent over een ontvangen artikel kunt u deze altijd retourneren (mits ongewassen en ongebruikt) dat is geen probleem. Erg jammer dat u alleen uw ervaring over het product vermeld en niet de levering ervaring enz. Een ervaring met een product is persoonlijk en de één vind dit dekbedovertrek geweldig en koopt er meerdere en een ander vind het niks en retourneert het dat is geen probleem. Maar om ons daarom zo'n slechte beoordeling te geven vind ik iets te ver gaan.

Heb van week bestelling gedaan voor teddy fleece dekbedovertrek en hoeslaken, nu ook besteld voor de kinderen. Echt super kwaliteit en hele goede service

Ik had een dekbedovertrek en een hoeslaken besteld. Werd al binnen enkele dagen geleverd. Kwaliteit is goed en de kleur is exact hetzelfde als op de website. Ik zou hier zo weer bestellen!

Ik heb een bestelling gedaan en ja netjes binnen 1 dag was de bestelling bij me erg tevreden over Ik ga zeker nog meer bestellen wanneer nodig is Mvgr S.m

Heel snelle levering. Binnen 3 dagen! Heb 'm nog niet geprobeerd, maar de kleuren zijn mooi en het voelt prettig aan. Dus tot nu toe prima

Snelle reactie, goeie oplossing

Er wordt meteen gereageerd en een oplossing bedacht.

Communicatie kan beter

13 september een dekbedovertrek besteld. Men liep wat vertraging op, dat kan gebeuren uiteraard. Dan is het wel prettig als hierover een bericht wordt gestuurd, dat scheelt een hoop gedoe. Nadat ik niets vernomen had en de mail/chat bij mij niet werkte ben ik uiteindelijk telefonisch geholpen, de bestelling was er vervolgens super snel! Kortom, de verzending en het product zijn goed. De communicatie kan beter.

Vreemd dat u in de review aangeeft dat het email adres niet bestaat en de chat niet werkt want dit werkt prima en u heeft ook netjes uw bestelling ontvangen zoals ik kan zien in de track en trace mail die u ook ontvangen heeft. U had mijn collega beloofd nadat u haar had gesproken dat u de review zou verwijderen of aanpassen maar dit heeft u helaas niet gedaan???

Hipdekbedovertrek.nl lapt de wet aan zijn laars

Op 10 maart bestel ik voor het eerst bij Hipdekbedovertrek.nl. Bij mijn bestelling kruis ik bewust NIET aan dat ik reclamemail wens te ontvangen. Nog vóórdat mijn bestelling wordt bezorgd - op 22 maart, na een (nimmer beantwoord!) mailtje van mij én een telefoontje van mij - heb ik echter al twee reclamemailtjes in m'n mailbox. Op 23 maart beklaag ik mij hierover en verzoek ik Hipdekbedovertrek.nl om al mijn personalia te verwijderen, me daarbij beroepend op mijn wettelijk Recht op Vergetelheid. Dat gebeurt niet, want op 27 mei komt er wéér een reclamemailtje. Wéér vraag ik Hipdekbedovertrek.nl om AL mijn persoonsgegevens te verwijderen. En wéér blijkt men daartoe niet bereid: slechts mijn e-mailadres zal worden verwijderd.

Wij hebben al uw gegevens uit ons systeem gehaald en u ontvangt gen mails meer van ons. Overigens kunt u als u van welke webwinkel dan ook een mail ontvangt gelijk deze stopzetten want onderaan elke nieuwsbrief zit een knop en als u daarop klikt wordt u direct van alles uitgeschreven. Dit is bij ons zo maar ook bij elke andere webwinkel scrol bij een willekeurige nieuwsbrief naar beneden en u ziet waar u zich kunt uitschrijven. Bij ons is dit niet meer nodig omdat we al uw gegevens gewist hebben. Excuses voor het ongemak.

Moederbedrijf Decoware mega slecht

Het moederbedrijf hierachter, Decoware, heeft tal van andere bedrijfjes waaronder Cooksmart. Wij hebben daar handdoeken en theedoeken besteld die beschadigd waren. Ze waren aan de telefoon super onvriendelijk en deden alsof het ons probleem was. Slechtste klantenservice ooit! Wij hebben de fabrikant gecontacteerd die ons wél de juiste service heeft geboden.

We betreuren het dat er op de handdoeken een aantal lusjes van het badstof slecht waren en hebben u hiervoor na controle een vervangende gezonden. Wij gaan ook contact opnemen met de fabrikant want het is een slechte zaak dat wij van hun ondegelijke producten krijgen die niet aan de kwaliteit standaard voldoen.

slechte levering

heb meer dan een week geleden 2 dekbedovertrekken besteld, nog niet verzonden.... heb eergisteren een mail gestuurd en ze zouden verzonden worden, maar op heden niks ontvangen.

Wij betreuren het dat u langer dan gewenst op uw bestelling heeft moeten wachten en gaan dit intern overleggen wat hier fout gegaan is. Ik zie wel dat uw bestelling direct na het mail contact verzonden is en geleverd is bij de buren :Huisnummer 67 tegenover dus ik ga ervan uit dat uw buren het netjes bij u gemeld hebben dat ze uw pakket in ontvangst hebben genomen. Nogmaals excuses voor de langere levertijd

Helaas niet zo goed!

Helaas waren de kleuren niet zoals op de foto. Antraciet is plotseling donker groen. Vergeet niet dat je nu ook de retour kosten moet betalen, dus dure grapje dan. Vanaf nu nooit meer bestellen en goed opletten dat retour gratis is!!!!

Sinds ik het dekbedovertrek jersey zwart op mijn bed heb wil ik noooooit meer iets anders. Het voelt zo zacht aan en door de knoopsluiting onderaan blijft het dekbedovertrek goed op zijn plaats. Ik ben ook erg blij dat deze stof strijkvrij is. Kortom mijn tip aan iedereen is, koop een jersey dekbedovertrek!!!

Bijzonder slecht. Niemand moet bij dit bedrijf bestellen

Een dekbedovertrek voor mijn kleindochter gekocht. De kleuren komen totaal niet overeen met de kleuren op de foto, Een (op de foto) rose dekbedovertrek is in het echt: oranje, geel, groen met war rose. Moet de retourkosten nu zelf betalen. Terwijl het geleverde artikel totaal niet overeenkomt met het bestelde artikel. Bovendien is het een flutkwaliteit. Schandalige behandeling van de klantenservice

Jammer dat u deze ervaring heeft. Kleuren is online per apparaat verschillend het is maar net wat de kleurinstellingen van uw apparaat zijn en hoe het overkomt. Ik werk met 2 schermen en op elk scherm is de kleur anders. Heeft u b.v filters aanstaan of het scherm vel of juist minder vel dit heeft al invloed op kleuren. Op de foto is duidelijk te zien dat er meerdere kleuren op het overtrek zitten en dat deze zeker niet roze is: https://www.hipdekbedovertrek.nl/dekbedovertrek-vilastre.html Als u een puur roze overtrek had willen bestellen dan zijn wij op meerdere manieren bereikbaar op werkdagen voor advies zoals via : telefoon, chat en WhatsApp en dan hadden we u ook direct kunnen vertellen om deze teleurstelling te voorkomen.

Snelle en keurige levering van originele kwaliteitsproducten .Ik ben zeer tevreden

Zie hier boven.

Onduidelijke omschrijving materiaal

Ik dacht een katoenen dekbedhoes besteld te hebben aangezien de materiaalomschrijving blended katoen was. Helaas betekent dit bij Hiodekbedovertrek een verkapte beschrijving van 80% katoen en 20% polyester. En daar heb ik hele slechte ervaring mee. Zweet, rult snel (vooral de kussenhoes van mijn vriend door zijn baardstoppeltjes) en glijdt. Dus dit na ontvangst aangegeven te hebben, mag de hoes retour maar wel voor eigen kosten. Dus dan heb ik straks niets maar ben ik wel 6/7 euro armer. Hele slechte service voor iets wat zo simpel is te voorkomen door gewoon een duidelijke productomschrijving. Mij zien ze hier niet meer terug...

Wij vinden het erg jammer dat u ons dit zo kwalijk neemt aangezien we duidelijk vermelden op de website van welk materiaal het gemaakt is. Als klanten iets bij ons bestellen en ze twijfelen over b.v het materiaal dan zijn we op verschillende manieren direct bereikbaar met onze klantenservice via, Live chat, whatsapp, telefoon en mail zodat u gelijk had geweten wat u ging bestellen. Blended katoen wordt ook in de meeste hotels gebruikt op de bedden en wordt door veel mensen als fijn ervaren.

Prachtige dekbedovertrekken

Ik heb een teddy dekbedovertrek en teddy hoeslaken besteld, het was snel in huis en het slaapt heerlijk warm en zacht! Ook heeft Hipdekbedovertrek prachtige dekbedovertrekken voor kinderen.

Leuke en mooie spullen maar de bereikbaarheid is niet erg goed.eerst leek het of dat ze waren afgesloten en de gisteren wordt er niet opgenomen maar ook niet terug gebeld . Maar goed de dekbedovertrek (en) zijn super goed

Goede kwaliteit vur n goeie prijs en is zeker nie de de laatste keer dat ik beatel

Speciaal

Zeer fijne dekbedovertrekken! Maar had 2x een 1 persoonsdekbed gekocht van dezelfde kleur omdat ik 2 aparte lakens heb op mijn bed en er zijn 2 verschillende kleuren aangekomen terwijl ik 2 dezelfde heb besteld, vind dit wel zeer jammer.

In 1 woord: super!!

Vanochtend een dekbedovertrek van Brandweerman Sam besteld voor ons nieuwe bonusneefje die in Duitsland woont en binnenkort jarig is. Ik zag later pas dat de levertijd 1-5 werkdagen is en heb per mail gevraagd of de bestelling zsm verzonden kan worden, omdat anders het kado pas na zijn verjaardag ontvangen wordt. Ik ontving meteen als reactie dat het pakket vandaag nog verzonden wordt. Wat een super service! Hier wordt een klein jongetje in Duitsland erg blij van. Bedankt!

Latyrusstraat 17 7701 CX Dedemsvaart