Top geregeld altijd

Nvt

Zeer goede ervaring !

Top bedrijf !!

Snelle levering en snelle afhandeling van de retouren.

Nog geen leverantie

Tot op heden nog geen leverantie ontvangen in spanje tw 5 doosjes venaflor forte op adres Altea / Alicante/ 03590 C/ Galotxa 8 - 1B Sabater 7 Oxana Tumanova gaarne reaktie

Gewoon goed

Snelle levering en ook nog leuke extraatjes. Heel fijn!

Snelle levering en altijd een kadootje erbij

Fijne site, en op het kadootje kan je je echt verheugen!

Altijd leuk als jullie er wat bij doen

Goed verzorgd.

Eenvoudig te bestellen via een goed verzorgde website. Ik bestel al heel lang meest haarproducten van Redken met hoge kortingen. De producten heb ik snel in huis en kan ik ophalen bij een door mij gekozen servicepunt. Kortom: Alles perfect!

zeer goed

snelle bediening mooi

Fijne webshop

Snelle levering en goed verpakt.

Scherpe prijzen, snelle en correcte levering

Mijn bestelling kwam snel en netjes verpakt binnen. De artikelen waren scherp geprijsd en ik kreeg ook nog een heerlijke handcrème cadeau. Goede service

De bestelling was er super snel met een handcreme extra.

De volgende keer als ik verf nodig heb zal ik hier weer bestellen.

Retourneren

Dat je 5 euro moet betalen voor een retournering, vind ik gewoon absurd. Geldklopperij!!

Erg goed

Altijd snel geleverd. En soms nog een lief kadootje. En heel duidelijk wat wel en niet leverbaar is op dat moment.

Best goed werkende Caps.

Ik heb een Chronische aand. ad Neus ,ook Allergenen waardoor const. mijn Neusslijmvlies opzwelt ,o.a van warmte naar kou ,met warme of koude consumptie ook zo met drinken ,hooikoorts ,huisstofmijt. Waardoor ik telkens met m'n neus bezig ben met ophalen en hoesten ,dankzij de Caps. is dit al ietsjes verminderd ; ) ! Met vocht ,rook ,parfum ,stof ,verflucht en ga zo maar door ,met lachen ,huilen ,niezen raakt het geirriteerd. Het lijkt wel enigzinds wat verlichting te bieden en dat de neusslijmvliezen wat slinken ,nou is mijn aandoening erg extreem ,dus blijf sws wat last houden. Ik neem 4 Caps p.d in waarvan 2 tegelijk ,want 1 per x is te weinig en slaat niet echt aan tevergeefs ,zo is de dosis wat sterker per 2 en slaat t wat beter aan. Ik moet wel 2 tot 3x p.d mijn neus met de Rhinohorn met Himalayaz. spoelen ,anders is het niet vol te houden. Ik kan helaas door mijn aand. ook mijn neus niet snuiten ,kan alleen per neusgat snuiten ,vandaar dat ik het spoel. Maar ook al zijn de Caps. prijzig en doe je per 60 Caps. maar 15 dagen mee ,als het wat helpt is het zeker de moeite waard. Heb mijn 2e Doosje besteld en die is onderweg naar het Afh. punt. Hoop dat ze in de toekomst in 1 doosje 120 Caps. in stoppen ook voor een hopelijk mooi prijsje of Aanb. : ).

Alles was goed

Ik heb alles netjes ontvangen , alleen de stokjes die ontbreken aan mijn pakket . En die heb ik toch eigenlijk nodig voor 4 flesjes ,kunt u die alsnog op sturen . A.Akkermans Tjeuketimmermansstraat 12 5041 el Tilburg Bij voorbaat dank ,is voor kerstkado

Super geregeld

Binnen een dag geregeld , volgende dag bezorgd. Super .

Goede kwaliteit, snelle levering.

En nog een presentje erbij!

ben heel erg te vreden

snel en duidelijk cuntact.

Prima.

Op tijd en aardig.

Scherp in prijs en vlotte levering.

Ik was blij verrast omdat ik bij mijn eerste bestelling een kleine tube handcreme cadeau kreeg. Dus goede service. Het produkt had iets kleiner verpakt kunnen zijn. De doos was wel erg groot.

alles ok.

Bedankt.

Netjes antwoord terug gehad, en ze was zeer begaan met het probleem / levering.

Tevreden met de service