Graag oplossing voor een probleem

Geachte, Ik heb onlangs een bestelling geplaatst maar deze is niet toegekomen op mijn huidig adres. Het is volgens bpost afgeleverd op volgend adres: Dumortierlaan 32-36, 8300 Knokke-Heist. Detailsvan pakje: Barcode bpost 323210642059907972363030 Mijn huidig adres is: Heidestraat,49 bus 1 9170 De Klinge. ik heb geen verklaring waarom dit zo is fout gelopen, ik heb wel een jaar en enkele maanden in Knokke gewwoond.dat was in de Boudewijnlaan. Is het mogelijk dat pakje op mijn huidig adres te bezorgen. Met dank bij voorbaat. Imbrechts M.

Erg behulpzaam, en snelle reactie.

Alles uitstekend te vinden, goed verpakt!

Prima te vinden en snel bezorgd voor een redelijke prijs!

Slecht

Zelfs na een telefoontje van mijn kant wacht ik al een week op mijn bestelling. Geen bericht gehad niets. Vanzelfsprekend heb ik bij de bestelling meteen mijn betaling gedaan. €154 dan verwacht je toch minstens een berichtje als er iets mis gaat! Het blijkt dat het pakket beschadigd is en retour afzender is gegaan…. Dat weet ik nu omdat ik zelf ben gaan bellen omdat er niets afgeleverd was ondanks het bericht van de vervoerder. Ordernummer 1384378

TOP

TOP

(Alweer) Goed.

Goede prijs. Bestelling vlot geleverd.

Zeer goede eerste ervaring

Voor het eerst besteld, goede prijzen en levering netjes op tijd zoals aangegeven. Netjes verpakt in een stevige doos.

Gewoonweg goed

Op tijd en goed geleverd

Prima. Alleen vond ik de verpakking te groot. Een andere leverancier had de zakjes uit de doosjes gehaald en in een envelop verzonden die in de brievenbus kon.

Snelle correcte levering

Tegen scherpe prijzen worden de producten snel geleverd!

Producten werden op aangeven tijdstip afgeleverd. In een woord Ideaal.

Perfecte afhandeling!

De producten snel in huis en ook nog diverse proefjes erbij, zeer tevreden!

Beste Prijs

De verkoopprijs van mijn favoriete dag- en nachtcrème verschilt enorm per leverancier. Bij Beauty Plaza was de prijs het laagst en het werd goed verpakt en snel ontvangen.

Makkelijk besteld en goed geleverd!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Gewoon top, en volgende bestelling gewoon weer bij jullie natuurlijk.

Bestelling snel in huis.

Altijd optijd geleverd en netjes ingepakt

Veel keuze en goede uitleg met af en toe een korting?

Goed. Alles juist

Verkeerd geïnformeerd

Gemaild met de klantenservice om na te gaan of de crèmes deze week nog aangevuld zouden worden. Volgens de medewerker werd de voorraad voorlopig niet aangevuld. Heb toen een alternatieve crème besteld en 24 uur later zie ik op de website dat de voorraden alsnog zijn aangevuld. Nu mag ik gaan opdraaien voor de retour kosten!

fantastisch, ga zo door!

Snelle juiste en nette levering! Mooie producten! Ook bedankt voor de proef-producten. Goed en netjes verpakt. Ga zo door! Dikke 10!

alles naar wens

Helemaal goed