Hulp nodig

Ik denk ik kan nig niet gebruiken omdat ik heb geen accelerator maar ik weet niet dat ik moet dit samen met de kleur kopen!!

Te lang gewacht voor de levering en geen samples

Normaal gewend dat je bestelling dezelfde dag of de dag daarop verzonden word. Bij deze online shop heb ik dagen moeten wachten voordat mijn bestelling geleverd is. Daarbij heb ik aangegeven dat ik graag samples ontvang bij mijn bestelling en deze heb ik niet ontvangen. Al met al voortaan elders bestellen.

Nvt

Nvt

Éindelijk milieuvriendelijke verpakking

Want; geen plastic maar oud karton. Blij mee. Plus heel snel

Ik had per ongeluk een verkeerd geurtje besteld. Aangezien je je retour aan moet melden en met welke reden je hem retourneert konden ze mij gelijk het nieuwe geurtje opsturen. Dit alles zonder dat ik verder maar iets hoefde te doen!

Levering oke

Heb de shampoo nog niet geprobeerd vandaar de 9. Ik hoop dat het goed werkt zoals beschreven.

Verkeerde geleverd

Had l’occitane verveine besteld ,maar kreeg Citrus kwam er pas achter toen ik het open maakte Zag toen dat de kleur blank was in plaats van groenig.

Heel tevreden

Aanrader

Netjes en snel levering!!

Website is duidelijk en veel uitgebreid. Snelle levering en de cadeautjes is zeker heel leuk!!!

Snelle service beautyplaza verpest door DHL

BeautyPlaza was erg snel met versturen van de shampoo die ik had besteld. Ik heb niet goed gezien dat zij DHL als verzender gebruiken. Ik heb inmiddels zo veel problemen met DHL gehad dat ik er tegenwoordig voor kies om dan maar even verder te kijken waar ik het product elders nog kan kopen en DHL niet de vervoerder is. Zo ook nu ging het weer mis: ‘uw product is thuisbezorgd’ terwijl ik niet thuis was. Bij thuiskomst lag er geen briefje waar het pakket naar toe is gegaan. Ook online niet te vinden. Na bij de halve straat aangebeld te hebben, is het pakket terecht. BeautyPlaza heeft het echt top gedaan maar door de keuze van DHL als vervoerder ga ik in de toekomst toch mijn producten bij een ander bestellen.

Geweldig.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Goede en snelle service

Ik had weinig producten... maar de producten zater in een mega grote doos. Onder het mom van papier verspilling echt zonde...

Prima - blij

Kan het ieder aanbevelen! Ruime keuze - snel - goed verzorgd - cadeautje (heel leuk)

Bestelling zag er prima uit.

Een goede tip:Leuk om er monsters bij te doen van hetzelfde merk als de bestelling

leuk schampoo kadootje

Perfect, geen enkele opmerking

Prima crème en goede service

Snelle levering met leuke extraatjes

Correcte en snelle levering met daarbij nog fijne en nuttige extraatjes. In mijn geval was dat een flesje handgel en een kleine volume haarspray. Prima geregeld door BeautyPlaza.

Goede snelle service

Goede en snelle service!

Top.

Fijne producten correcte levering

Fijn de grote flacons van mijn favoriete shampoo en conditioner.

producten goed en snel geleverd

zie boven