Gelekt

Ik ben zelf tevreden over het product en het was aardig dat ik een gratis product erbij kreeg, alleen was dit helemaal gelekt in het doos. Dat was minder

Niet sympathiek..

Ruilen kan niet, dan moet het pakje eerst op eigen kosten geretourneerd worden wat behoorlijk prijzig is!!! Dan heb ik dus betaald voor iets wat ik niet heb!!! Bovendien is het telefoonnummer van: beatyplaza.eu gelijk aan beatyplaza.com!! Verwarring alom!!

Goedemorgen, onze excuses dat uw ervaring niet fijn is. Betreft ruilen kunnen wij dit pas doen zodra uw artikel retour is. Helaas zijn wij niet in controle over de retourprijzen van DHL of PostNL en kunnen wij dit niet aanpassen. Onze website heeft geen .eu variant en ons telefoonnummer past mee met de website in welke taal u ons bezoekt.

Zeker een aanrader

Snelle bezorging goede kwaliteit

Mijn ervaring is positief

Heb geen klachten wat ik wil is meestal beschikbaar dus top

Kzou het nie weten.. nig niets ontvangen

alles correct afgehandeld

Grote keus en leuke aanbiedingen

Bestelling nog steeds niet geleverd.

Bestelling zou 4 november 2021 afgeleverd worden, maar staat sinds die tijd bij DHL als fout gesorteerd geregistreerd.

Goedemorgen, onze oprechte excuses dat u het pakket nog niet heeft mogen ontvangen. Ik zal via de e-mail contact met u opnemen.

Alles goed verlopen

Enkel transport was later, bpost werkt niet op zaterdag, nl wel. Maar alles ok. Ik zou wel liever staaltjes hebben vvan bestelde merk.

Snel correct en goede prijs

Prima producten en levering

Je kunt makkelijk bestellen en alles wordt de dag erop al geleverd

Slecht want mijn bestelling is na 1 week nog steeds niet geleverd.

1051875 mijn bestelling van 31/10 is nog steeds niet geleverd alhoewel ik direct betaald heb .echt niet over te spreken

Snelle verzending

Hele goede en snelle levering en een gratis product erbij is altijd leuk .

Perfekt Uitgevoerd.

Korrekt product. Snelle levering.

Bestelling was er snel en keurig afgeleverd. Ook 2 samples erbij gekregen. Prettig! En goedkoper dan op andere plekken. Ik blijf klant!

Snelle verzending, grote aanbod aan producten

Perfecte afhandeling zoals altijd !

Perfect op tijd geleverd, correcte inhoud, vlotte site, onmiddellijk bevestigende mail.

Een heel soepele transactie. Absoluut aan te bevelen.

Super prijzen en snelle levering!

Super kortingen, ik dacht eerst dat het niet waar kon zijn of niet klopte :-). Maar de producten zijn zoals ze bekend zijn en top! Levering ook snel. Ik ben blij!!

Snel geleverd, goed verpakt

Alles was naar verwachting

Snelle efficiënte afhandeling en bezorging

Na mijn bestelling ontving ik de volgende dag al mijn artikel. Niet alleen een stuk goedkoper dan elders maar ook nog eens met leuke, voor mij aangepaste examens, waaronder een behoorlijk flesje shampoo van eigen merk. Heerlijke service en zeer snel en efficiënt. Ga zeker vaker bij deze site bestellen en aanraden aan vriendinnen.

Zelf per abuis verkeerd product besteld. Telefoniste had uitstekende productkennis en heeft me goed geholpen. Pakket retour gestuurd en vervolgens binnen een aantal dagen het juiste product ontvangen. Top !

kan ik aanbevelen hand creme

Makkelijk bestellen, vlotte levering en mooi aanbieding.