Een vriendelijke en goede service!

Bestelling kwam vlot binnen met nog wat extraatjes, zoals samples van parfum en een heerlijke handcrème. Geen plastic (dus ook duurzaam verpakt)! Bedankt, Beauty Plaza!

Better packaging

One of the products I ordered was brocken, half of the product licked in the box, The rest was good,quick delivery!

Snelle bezorging en een kleine attentie. Leuk

Uitstekende prijs, super snelle levering!

Blije klant

Supersnelle levering met korting en ook nog een gratis handcreme erbij. Volgende keer weer

Alles goed geregeld en bestelling snel geregeld

Fijne webshop

Gewoon goed

Gewoon goed en op tijd

Goede prijs en snel geleverd

Snel geleverd volgens afspraak

Hele snelle levering heel tevreden over shampoo

Een snelle geweldige service, goed assortiment!

prima en snel

prima en snel

Vlotte bezorging. En goede deal wat betrefd de zuur base balans van lucovitaal

Vlotte bezorging en goede deal wat betreft de zuur base balans van lucovitaal.

Helemaal goed, tevreden.

Was al bekend met de matrix producten, jammer dat de Matrix Vavoom Freezing spray niet meer verkocht wordt, daar kan geen ander tegen op. Dat is de zilveren bus. Spray fissante. De vitamine hyalu 5B van la roche posay is ook allang door mij in gebruik. Prima product .

perfecte verzorging met kleine extraatjes erbij verpakt

perfecte verzorging met kleine extraatjes erbij verpakt

Doen wat ze zeggen!

Snelle levering, netjes verpakt en als verrassing een fijne handcrème als cadeautje!

Geen klachten.

Dat was prima!

Het assortiment, de mooie producten en de verzending zijn echt prima! Leuk om een extraatje zoals een tube handcreme te ontvangen bij de bestelling.

Goede prijs en snelle verzending

Het was mijn eerste bestelling hier. De prijs was goed en mijn items zijn snel verzonden.

Snelle verzending, netjes verpakt

Ik had mijn bestelling binnen een paar dagen in huis en was netjes verpakt. Alles prima!

Heel erg goed.

Goed pakket, goede service, perfect. Een aanrader.

De shampoo fles die ik had besteld had gelekt in de doos en de pomp van de fles is stuk. Verder snelle levering.

Fijne snelle levering !

Bevalt mij steeds goed om hier iets te bestellen ! Vind het sympathiek dat er altijd een klein kadootje bij zit ! Dank voor de goede service !

Respectloze reactie na het melden van mijn ontvangen pakket

na openmaken van mijn bestelling gelijk naar u gebeld en foto’s aan u gestuurd omdat er van 1 flesje de dop gebroken is waardoor de vloeistof er uit is gelopen het flesje heeft een opstaand tuutje ik kan het flesje daardoor niet afsluiten om het op te sturen er wordt g steld om dan 10 euro te accepteren daar kan ik niet mee accoord gaan ik wil gewoon een ander nieuw flesje waaar ik voor hebt betaald geweigerd om een vervangend flesje op te sturen en er word door u nu ge- eist dat ik dan het flesje maar naar sluis moet langs brengen U bent in gebreke en lost het niet op daardoor ben ik genoodzaakt om maandag om juridische stappen te ondernemen