Laden reviews...
Laden reviews...
2.208 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden over het algemeen snelle levering, goede prijs-kwaliteit en aardige attenties. Het assortiment is breed en bestellingen komen doorgaans in goede staat aan. Hoewel er af en toe problemen zijn met leveringen of voorraad, wegen de positieve ervaringen vaak op en blijft men terugkomen.
Snelle levering
Beveelt aan
21 June 2026
Joke
Leidschendam
Keurig op tijd geleverd en ook nog een extraatje erbij gedaan. Netjes hoor! Ik ben zeer tevreden.
Beveelt aan
21 June 2026
Roger
Hoofddorp
Groot assortiment, makkelijk om te bestellen en snelle levering
Beveelt aan
21 June 2026
VERONIQUE
Vlaams brabant
Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Top
Beveelt aan
21 June 2026
Jan
Schinveld
Snelle levering en redelijke prijs
Beveelt aan
20 June 2026
M
Vogelenzang
Alles was in orde: de prijs, de bestelling, de verpakking en de levertijd! ( o.a. anti-zonnebrand) Daar bovenop nog een cadeautje: een tube shampo, handig voor op reis
Beveelt aan
20 June 2026
Catalina
Vlissingen
Ik heb 4 potten Ivy Bears hair professional aangeschaft en alle 4 zijn houdbaar t/m 7/2026. En dat is over 2 weken! Ik werd hierop geattendeerd door een vriendin die ook net een aantal potten had aangeschaft. 2 andere vriendinnen hebben ook een aantal potten aangeschaft. Dus dit is best wel kwalijk! En we krijgen pas nieuwe opgestuurd als we de potten die over datum zijn terug hebben gestuurd! Belachelijk!
Beveelt niet aan
19 June 2026
Dalia
Amsterdam
Prima op tijd geleverd en goed goed geinformeerd
Beveelt aan
19 June 2026
Marion Eijsten
Soest
Perfect en snel geleverd.
Beveelt aan
19 June 2026
D.J.
Markelo
was zeer tevreden over de vlugge verzending
Beveelt aan
19 June 2026
monique
ZELE
Na bestelling vlot bezorgd. Artikel al vaker gehad. Enige minpuntje is de (te) grote doos waarin de kleine tubetjes binnenkomen ...
Beveelt aan
19 June 2026
Mariette
Wassenaar
Gemakkelijk winkelen voor mijn lievelingsproducten. Snel en keurig verzonden.
Beveelt aan
18 June 2026
Janneke
Tilburg
Een heel goed verzorgd bedrijf. Snelle levering met altijd een attentie erbij! Een echte aanrader!
Beveelt aan
18 June 2026
Bernadette
Almere
Royaal assortiment. Snelle en juiste levering
Beveelt aan
17 June 2026
Dea
Nijverdal
Nog nooit zo snel bezorgd! Dat ben ik niet meer gewend! Komt mij heel goed uit!
Beveelt aan
17 June 2026
Claudia
Blaricum
Snelle aflevering,althans bij jullie verstuurd. DHL is verschrikkelijk. Het zou fijn zijn als bedrijven erbij vermelden welke vervoerder ze gebruiken.
Beveelt aan
17 June 2026
Ank
Zoetermeer
Super snelle verzending! En ook nog een cadeautje! Bedankt!!
Beveelt aan
16 June 2026
Ingrid
Groningen
Van de twee producten die ik besteld had bleek 1 niet voorradig. Balen, want als ik dit geweten had had ik een vervangend artikel besteld. Geld wel netjes teruggestort, maar mijn bestelling is na vier dagen nog steeds niet geleverd en ik ga overmorgen op vakantie. Ah,gelukkig nog net op tijd geleverd. Cadeautje had wat mij betreft niet gehoeven. Mijn bestelling bestond uit meukvrije shampoo en ik kreeg een tube shampoo erbij met sulfaten. Die gaat de prullenbak in en dat is zonde.
Beveelt niet aan
16 June 2026
Jacqueline
Leiden
Dag Jacqueline
Nogmaals onze excuses dat u wij niet de gehele bestelling heeft kunnen ontvangen, fijn dat u het bedrag correct heeft ontvangen!
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Duidelijke website. Snelle levering
Beveelt aan
16 June 2026
Dirk
Bergeijk
Goede website goede service veel keus
Beveelt aan
16 June 2026
Marga
Tolkamer
Ik wordt goed geholpen
Beveelt aan
15 June 2026
Olivia
Delft
Ik ontving een kapotte doos waarbij de artikelen die ik had besteld ook waren beschadigd dat was enorm teleurstellend.
Beveelt niet aan
15 June 2026
Katy
Den Haag
Dag Katy
We vinden het erg jammer dit te lezen, onze excuses voor dit ongemak!
Heeft u contact opgenomen met onze klantenservice? We bieden u graag een gepaste oplossing aan.
[email protected]
Had net iets betaald, per I deal en realiseerde mij dat ik iets was vergeten.....Heb gebeld, werd wel gezegd dat ik het kon annuleren, maar ik had het al betaald..... Ben 81 en vind het allemaal echt moeilijk. Het bestelde werd keurig de volgende dag bezorgd, met nog een cadeautje erbij, waarvoor mijn hartelijke dank. Ivon Kennedy.
Beveelt aan
15 June 2026
Ivon
Haarlem
Dag Ivon
Spijtig genoeg laat ons systeem het niet toe om een geplaatste bestelling te wijzigen, we begrijpen dat dit als vervelend kan ervaren worden.
Fijn dat u het pakket goed heeft mogen ontvangen!
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Wel grappig detail : kreeg een gratis haar conditioner maar ben kaalhoofdig
Beveelt aan
15 June 2026
Bart
Oostkerke
Die ervaring gaf ik al!
Beveelt aan
15 June 2026
Richard
TILBURG
Nieuwstraat 70
4524 EG Sluis
Branch
Schoonheid, Verzorging
Specializations
Huidverzorging, Schoonheidssalon
Overige bedrijven