De littekencreme bevalt mij prima.

Correcte levering.

Correcte en snelle levering!!!!!

snelle levering en voordelig

snelle levering en voordelig

Okay

Het is goed bevallen. Het is ook leuk dat je een cadeautje krijgt. Nu was het conditioner, maar fijner was vorige keer de shampoo. Wel tevreden over de verzending

Snelle bezorging plus extra conditioner erbij.

Prima.

Prima in orde

Alles op tijd en goed verzorgd

Alles perfect

Alles perfect

Goed product. En ben blij om de shampoo (extra) te proberen.

Super snel geleverd. Altijd leuk om een extraatje te krijgen. Heerlijke shampoo om te proberen.

Snelle levering en goed verpakt

Super slecht

Suoer slecht pakket ontvangen. Beide shampoos die ik ontvangen heb waren kapot. Ze waren niet eens ingepakt met een folie. Los in de doos bezorgd. Contact gehad met een medewerkster. Die zegt dat bezorger gedaan heeft. En die beweerde dat vlekken (lekkage) oude vlekken zijn. Ze hadden wel excuses aangeboden, maar daar heb ik niks op dat moment. De producten die ik besteld had waren als cadeau bedoeld. Dus eindcontrole wordt niet eens uitgevoerd tijdens het inpakken. Ik kon wel retour doen, maar ik had niet eens meer zin in om retour te doen nadat ze betweter vrouwtje allerlei conclusies getrokken heeft.

Prima service, fijne korting en groot assortiment

Ik bestel al jaren bij BeautyPlaza, vanwege het grote assortiment, de duidelijke en overzichtelijke webshop en de fijne korting. De laatste keer was een glazen pot creme gebroken aangekomen en hier werd snel en professioneel op gereageerd met het nazenden van een nieuwe pot. Heel fijne en goed service dus!

Ik kon mijn bestelling niet plaatsen. Dan heeft er iemand van BeautyPlaza het voor mij gedaan. Ik kon dan per overschrijving betalen. Daarna heeft BeautyPlaza direct de verzending in orde gebracht en de dag nadien had ik mijn pakje al. TOP

Goede producten aan een goede prijs!

Duidelijke website met ruim aanbod

Alles prima, geleverd zoals besteld

Zeer tevreden, alles correct geleverd

Goede ervaring, snelle levering

Hartstikke goede service.

IK heb al meerdere keren bij BeautyPlaza NL gekocht. Eerste keer een beetje huiverig omdat je denkt huh ... dat is wel erg goedkoop klopt dat wel maar achteraf bleek dat het gewoon een goede eerlijke winkel is met goede service en snelle verzending. Dus bij deze aan te bevelen.

Ik kan niet anders...

Ik kan niet anders zeggen dan top! Groot assortiment, mooie prijzen en super-snelle levering van je bestelling. Gewoon top!! toch ?

was een tube open gescheurd

was een tube kapot

Mooi verpakt en snel geleverd

prima en duidelijke web side

makkelijk zoeken en goede en snelle levering

Geweldig lekker snel

Héél tevreden over de levering/bezorging. Héél snel de bestelde spullen in huis.

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd

Snel en correct voor prima prijs.

Zie hierboven.

Nieuwstraat 70