Verlopen (5maanden) product ontvangen..

.. dat ik dan ook nog moeizaam moest terug sturen.

Snel geleverd . Mooi product. Met attentie (lekkere handcreme van Beautyplaza). Helemaal oké!

Kapot product

Na veel wikken en wegen voor 88 euro een haar product gekocht. Ik kreeg hem netjes binnen, echter toen ik deze wou gebruiken kon ik pompen wat ik wou maar er komt géén product uit. Het lijkt net of het flesje leeg is. Na een ruim 10 min pompen zonder enig resultaat. Ik hoop dat dit na mijn retour netjes word opgelost.

Goed en snel geleverd

Groot en voordelig assortiment

Altijd netjes bezorgd en snel top

nooit geen problemen

Ruime keuze

Krijgt wat je besteld!

Perfect service

Ik wil niks anders meer deze is perfect ik kan ales vinden op de website van kerastase curl

Mijn ervaring met Kyoh is uitstekend. Mijn ervaring met Beauty Plaza iets minder. Dit betreft het verzenden van een klein flesje in een verpakking ter grootte van een schoenendoos. Dat vind ik echt weerzinwekkend en zorgt ervoor dat ik wel weer gewoon naar de winkel ga om het te halen.

Zeer verzorgd!

Mijn bestelling was superdegelijk verpakt en bevatte zelfs als extraatje een tube handcrème. Wat een leuke attentie!

Wat een goede app

Goede producten

Snel en leuk cadeautje

Supersnelle levering en leuke verrassing erbij

Waanzinnig snelle levering: alles TOP!

Heldere website, duidelijke omschrijving, gratis cadeau. Perfecte service. Niks op aan- of op te merken.

Goede producten en snelle levering.

Goede producten en snelle levering.

Blij met de juiste aanbiedingen.

De ana caps waren voor een mooie prijs en netjes op tijd binnen drie dagen in huis. Plus een hand crème als cadeautje. Dankjewel!

Negatief 100 procent

Totaal negatief De bewuste doos was LEEG !!! En nu verder... Wij hebben wel betaald hé Ben benieuwd naar jullie reaktie. Roger_horemans@telenet.be

mooie en goede snelle levering

mooie verpakte snelle levering

behalve als je iets verkeerd geleverd krijgt (fout van beauty plaza) dan is het retourneren echt vreselijk en moet je wachten voordat je je bestelde artikel ontvangt

Het pakketje snel in huis .

Blij met de producten.

Snel gestuurd

Lekkere parfum

Zeer verrassend

Voor t eerst besteld en nog wel de geur die nergens meer te vinden was.Superblij mee.ook nog n leuke attentie erbij ...dus ik kom vaker terug!!

Bestllen ging gemakkelijk. Bestelling snel verzonden. bestelling kwam een dag later aan dan vooraf gezegd

Prima producten scherpe prijzen snelle levering

Goed bevallen

De bestelling en levering ging snel en gemakkelijk

Netjes geleverd en snel

Ik had champoo besteld. Ik gebruik die al langer dus wist wat ik zou krijgen. De levering was netjes en snel en kreeg er nog een handgemeen bij. Top!