Uitstekende en snelle service

Overzichtelijke site en mijn bestelling was de volgende dag al in huis.....met een cadeautje erbij, zo lief.

Mooie aanbieding!

Heel hartelijk dank dat ik gebruik kon maken van een mooie aanbieding, nl. Kerastase shampoo voor blond haar. Echt lekkere shampoo die vergeling van het haar tegengaat. Je hebt er weinig van nodig waardoor het duurzamer in gebruik is. De uitvoering van deze bestelling was verzorgd, in een stevige doos en vergezeld van twee mini monsters, waarvoor dank! :)

Snelle goede service en aflevering

Snelle service goede kwaliteit prijs verhouding

Pakje door DHL kwijtgemaakt , na telefoontje met Beautyplaza , is het uitgezocht , volgende dag , een nieuw pakketje aan huis.

Prettig als altijd

Snel en makkelijk. Jammer dat het product die ik de voorgaande keer besteld heb niet meer voorradig is.

Prima.

Bestel altijd m’n shampoo hier en nog steeds tevreden over de levering.

Zeer tevreden en snelle service !

Zeer tevreden en snelle service, alsook enkel staaltjes ontvangen in mijn pakketje wat op zich heel attentvol is. A+++++++ verkoper

Correct

Alles goed, producten overeenkomstig de bestelling, netjes verpakt. Helaas heeft DHL het pakket op de grond naast de voordeur gezet en is weggereden maar okee, daar kunnen jullie niks aan doen..

betselling kwam helaas 1 dag later

Voor 17,00 besteld morgen in huis klopte niet antwoord van de klanten service dat dit nou eenmaal kon gebeuren is erg matig en jammer, was mijn eerste bestelling, ik ben bang dat ik met de komende feestdagen hierdoor een andere webwinkel zal zoeken die wel binnen beloofde tijd levert

Snelle levering en mooie prijzen

I received 2 shampoo instead of 3

Hello I ordered 3 shampoos on Wednesday,I received the pocket ,it has only 2.I sent a message to whatsapp number beauty plaza,then i called ,person on the phone did not ask the correct questions,and behave me like i am liar ,my issue is still not solved ,I will never buy a product from this website anymore.

Prettige webshop, gebruiksvriendelijk. Snel geleverd en goed verpakt.

Perfect verpakt en op tijd geleverd

Netjes

Aanrader!

Snelle levering, goede prijs en fijn product!

Goede site , overzichtelijk. Goede prijzen en snelle levering

Echt geweldig!

Super snel geleverd

Helemaal top, als je op tijd besteld de volgende dag in huis

Dit was de eerste keer maar ik ga hier zeker weer bestellen.

Gewoon gedaan wat jullie belooft hadden. Plus een heerlijke handcrème.

Geweldig product.

Zeer tevreden.

Pakje kwam snel.e daar bij nog een ervaring een heel fijne handcrème erbij. Echt super fijn. Ik ga jullie onthouden.

Super tevreden!

Producten conform bestelling geleverd & snelle levering.

Product zoals beschreven

ze doen wat ze beloven

Wat besteld is, is geleverd echter heb ik er 5 dage op moeten wachten voordat het geleverd werd.

Juiste levering echter levertijd van 5 dagen, dat werd helaas niet aangegeven bij het bestellen.