Snelle levering..goed verpakt en je wordt op de hoogte gehouden als er een product niet is..

Wat een geweldig georganiseerd bedrijf is dit

Snel en correct

VERZORGDE EN VLUGGE LEVERING

PRIJZEN OK EN VEEL KEUZE

Snelle levering en extra stalen ontvangen

Twee lippenstiften besteld!

2 lippenstiften besteld, ik was blij met de nieuwe kleurtjes voor op mijn vakantie. Helaas is 1 lippenstift bij binnenkomst al kapot. Ik kan hem niet gebruiken. Erg jammer! Kunnen jullie mij hierin compenseren? Ik hoor graag van u? Met vriendelijke groet, Miranda Vlasblom, Marshalllaan 53, Hellevoetsluis

Snel verzonden,

Snel verzonden!

Gewoon goed

De spullen zijn snel geleverd en in orde bevonden

Overzichtelijke site , snelle levering, stevig verpakt

zeer snelle levering!

De dag na de bestelling kon ik de producten al ophalen.

Prima site en service

Bestellen ging makkelijk en levering vlot

Volgens afspraak

Levering op tijd en met extra gift

Snelle levering netjes verpakt

Als je besteld volgende dag in huis

Met jullie goed, met DHL niet

Heb goede ervaring met jullie maar niet met DHL. Ik heb 2e pinksterdag bij jullie besteld, jullie hebben netjes gemaild dat het pakketje onderweg is. Heb geen bericht gekregen van DHL om het pakketje op te halen. Ben zaterdag jl, 11 juni, naar het bezorgpunt gegaan om te vragen of mijn pakketje al binnen was. Zou woensdag 8 juni al binnen zijn. Het was bij hun binnen en heb het gelukkig meegekregen. Maar op de DHL post, staat tot op heden nogsteeds, de bezorger is onderweg. Heel slecht is dit.

Kwaliteit, snelheid

Producten hebben goede kwaliteit. BP biedt goede prijs. Snelle levering. En attent cadeautje.

Snel en blij met de producten

Snelle levering, goede producten

Gewoon geweldig

Heel fijn om te ervaren dat het bij iedere bestelling snel en goed gaat.

Goede prijzen en een eenvoudige manier van bestellen

Nvt

Prima. Helaas wel dag later verstuur dan beloofd word.

Producten zijn prima. Ik vind de testers en attentie die er bij zit erg minimaal gezien het bedrag dat word uitgegeven. Jammer dat er niet wordt nageleefd wat er beloofd wordt, qua verzendtermiin.

Levering kwam veel te laat

Levering zou op vrijdag binnen zijn. Kreeg het pas op dinsdag binnen.

helemaal perfect

grandioos

De bestelling niet ontvangen

Helaas heb ik de bestelling nog steeds niet gekregen.

Fast delivery and good prices

Easy ordering process and timely delivery. Option of house delivery or pick up point is very convenient.