Makkelijk te bestellen en wordt volgende dag al bezorgd. Producten zijn geweldig.

Top bedrijf

Besteld. Snel geleverd en top spullen

Goede service en kwaliteit producten

Aantrekkelijke prijs voor goede kwaliteit producten.

Alles wat ik had nodig gehad hebben hun in voorraad.

goede prijs, uitstekend product, snelle levering

Slecht en echtheid van product twijfelachtig

Ik kocht een Kérastase product waar de sticker op de verpakking scheef stond, zonder binnen bescherming ( kleine interne dop die in deze merk aan de buitenkant zit), ik twijfel of dit niet een goedkoop namaak is van voor mij altijd een uitstekende merk is.

Dag Júlia, heeft u reeds contact opgenomen met de klantenservice om dit samen na te kijken?

Goed, betrouwbaar eerlijk en snel!

Dat bij mijn levering een extra cadeautjes zat, waardeer ik enorm! Dat is best echt goede service leveren! Nadat de bestelling snel werd bezorgd, helemaal TOP!

Eenvoudig en snel te bestellen

….

Geen goede service bij telefonisch contact.

Toen achteraf bleek - ik dacht n.l. dat Riverty hetzelfde werkte als After Pay - dat ik, doordat ik niet digitaal kan betalen, ook op die manier niet kon voldoen, werd ik bij een telefonisch contact met met een van uw medewerkers zeer onvriendelijk te woord gestaan.

Jammer te lezen dat u zegt dat u onvriendelijk te woord bent gestaan. Onze excuses als u dit zo heeft ervaren, want dat is uiteraard niet de bedoeling. Doordat u niet digitaal kan betalen is het dus ook niet mogelijk een bestelling te plaatsen op een webshop.

Snelle levering!

Netjes verpakt met kadootje erbij heerlijk shampoo super blij mee!

Goede service.

Fantastisch! Mooie gratis producten mee verzonden .. Dank u!

Goede communicatie en snelle bezorging met een leuk kadootje

Vriendelijk en snel te woord gestaan

Helemaal top!

Hele nette service!

Bij vragen, snel contact, mega snelle levering en fijne communicatie!

een ontbrekende artikel maar niks terug ontvangen of een nieuw product.

je krijgt dan te horen, dat het niet kan omdat ik mijn doos heb weggegooid. klink klare onzin. heel jammer, voor zo bedrag verwacht je wat empathie

Wij begrijpen dat dit niet fijn is. Wij hebben u kunnen aantonen dat wij het artikel naar u hebben verstuurt. Om uit te sluiten dat de doos werd beschadigd tijdens transport hebben we hier inderdaad afbeeldingen van nodig om een onderzoek op te starten bij de koerierdienst. Daarnaast gaf u aan dat het mogelijk zou zijn dat u het product per ongeluk met de doos zou kunnen weggegooid hebben.

Fijn priduct

Ik heb de kerastase shampoo binnen het ruikt heerlijk en je hebt maar weinig van de shampoo nodig

as goed

snel en goed geen aanmerkingen. hoop snel weer een bestelling te plaatsen

10+

Vlot verzonden,en een kado gekregen bij de bestelling, top

Goede site en bezorging is snel

Altijd optijd, wat ook zo leuk is dat er altijd een verrassing bij zit… bedankt bij deze…

Wat ik nodig had op voorraad

Bestekd en snel binnen

Veel keuze en Snelle levering

Heel fijn dat er zoveel keuze is met allerlei merken. Het wordt altijd snel geleverd met een kleine attentie erbij.

Snel en veel keus

Via cliënt bij deze site. Wat een ruime sortering

Snel en voordelig opgestuurd!

Product kende ik al. Snel in huis. Heel fijn.

TOP, makkelijk bestellen en super snel leveren.

Echt een top ervaring, ik een product snel nodig en zag dat vandaag bestel en morgen geleverd ik bestelde al wat later en toch netjes geleverd wat een top team

Nieuwstraat 70

4524 EG Sluis