Goed, geen mail na aflevering

Wachtte al een paar dagen op een mail dat Het product was afgeleverd, echter ik had mijn track en tracé moeten volgen! Op tijd ontdekt, product lag al een paar dagen op het afleveradres.

Snelle levering en goede prijzen

Goede prijs, ruim assortiment, snelle levering.

Goede prijs, ruim assortiment, snelle levering.

Snel mijn bestelling in goede verpakking geleverd,

Ik had met enige spoed een product van Environ nodig. Alles verliep naar wens.

Goeie service!

Altijd snelle levering aanbod aan massaal veel artikelen maar bvb gezondheids producten zijn wel stuk duurder of apotheek sites online dat heb ik ontdekt en zal ik hier dus niet bestellen maar cosmetica daar zitten echt wel acties in. Ik heb namelijk al drie bestellingen gedaan kort op elkaar en vind wel 1 ding beetje jammer dat je steeds dezelfde geschenkjes krijgt maar ik geef die dan aan m’n beste vriendin dus op zich ook nog handig ;)

Mijn bestelling kwam binnen 2 werkdagen binnen, lekker snel!

Had mijn producten de volgende dag in huis en kreeg er een leuk cadeau bij.

Perfect!

Bestelling wordt altijd snel geleverd!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te zoeken op Google wanneer ik het merk intoetste kwam als eerste te voorschrijf en rest ging vanzelf dag later al in huis

Veel keus, snelle levering en leuke extra's.

Altijd goede en snelle levering

Jammer dat sommige producten soms niet op voorraad zijn.

Snelle levering. En ook nig n tube heerlijke handcreme erbij gekregen!

Snelle levering van een goed product, wat ik elke dag gebruik!

Snelle service beetje jammer van de verzendkosten

Ben heel goed geholpen

Goed geholpen via de mail... Ben héél tevreden!!

snelle en goede service

Ideaal, groot assortiment!

De producten die je bij de kapper koopt zijn duurder dan hier. Bestel al jaren via de site (voorheen HBB24). Snelle levering met altijd een leuk presentje.

Alles netjes en zeer snel geleverd

Giga verpakking

Ik heb nu meerdere keren besteld bij deze winkel en steeds valt het mij op dat de paar items die ik bestel in een giga grote doos verzonden worden. Die doos zit dan weer vol met plastic om de leegtes op te vullen. Doodzonde. Kan dat niet wat milieu vriendelijker? Verder goede site een snelle levering. Mijn volgende bestelling is niet bij beauty plaza vanwege het niet duurzaam verpakken. Toevoeging: na het plaatsen van mijn review krijg ik een melding met het verzoek tot het aanpassen van mijn score. Vind ikzelf een beetje gek.

Bestelling plaatsen en bezorging ging super. Vond het wel vervelend dat ik ontzettend veel mails krijg om een beoordeling achter te laten.

BeautyPlaza doet wat het beloofd. Precies op tijd in huis..keurig verpakt.

Overzichtelijke webshop luxe merken klantenservice is altijd bereikbaar behulpzaam vriendelijk het is een betrouwbare webshop waar ik graag bestel

Dank u wel heel tevreden

Ik heb goede ervaringen.

Fijne en duidelijke site met mooie producten tegen een mooie prijs.