Snel en correct

Snel en correct

Goed prijs

Ik koop hier altijd de goed humeur pillen deze zijn een stuk goedkoper dan in de winkel. Ook de ijzer pillen zonder bijsmaak zijn geweldig

Snelle bezorgd!

Goede opties met goede prijs.

Altijd correct en keuze bij aflevering, zodat het geleverd wordt als je thuis bent.

Goed en snel

Het product wat ik zocht snel gevonden op de site. Ook de bezorging was snel. Prettige koop ervaring dus!

Snelle verzending, prima ervaring.

Super snelle service

Pakket niet aangekomen.

Waren niet behulpzaam met het verdwijnen van mijn pakket

Svar fra bedriftseieren

Dag Kitty, jammer dat wij u niet goed genoeg hebben kunnen helpen. Er werd direct een onderzoek voor u opgestart, wij verwachten hier donderdag 20 juni meer informatie over te krijgen van DHL. Neemt u dan even opnieuw contact met ons op?

Keurig netjes geleverd

De levering heeft erg lang geduurd.

Ik durfde voor vaderdag niets te bestellen bang dat de levering te laat kwam. Jammer!! Alles was wel in orde geleverd daar lag het niet aan.

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor uw feedback! Bestellingen die voor 17u worden geplaatst worden de volgende werkdag geleverd. Helaas zat bij u het weekend er tussen waardoor uw pakje maandag werd meegegeven met DHL. Onze excuses voor ongemak!

Zeer ruime keuze uit verzorgingsproducten en vlotte bezorging

Goed bedrijf, voor de derde maal producten besteld. Een eenvoudige herhaling van de eerdere bestelling lukte helaas niet omdat een van de producten niet meer leverbaar was. Jammer en niet echt praktisch. Dus alles maar opnieuw ingegeven. Verder tevreden over de producten en de snelle levering.

Ik gebruik deze kleur al jaren en daar heb ik tevreden over.

Mooie kleur en daar heb ik geen allergisch voor.

Heel lief dat ze er een extra geschenkje bij hebben gedaan! Die kleine dingen maken het voor mij!

awful

the bottles were very dirty.

Svar fra bedriftseieren

We are sorry to hear this! Did you contact our client service?

Ik ben heel tevreden heb hier shampoo en conditioner van matrix gekocht voor een hele goede prijs. Ik raad zeker aan om je verzorgingsproducten hier te bestellen. Zeer goed.

Ondanks dat ik wat slechte reviews had gelezen, een bestelling geplaatst. Het was erg snel geleverd en goed verpakt. Kreeg er een leuke attentie bij.

zeer goed

de beste prijs en een snelle levering

Prjma

Snelle levering altijd wat extra s toegevoegd

Snel, hoge korting, veel keuze

Koop hier al jaren!

Fijne producten

De producten zijn prima en snel in huis.

Heel goedd

Naar alle tevredenheid,keurig verpakt en snelle Levering.

Snel en betrouwbaar

Sluis 4524 EG

0117 - 760 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer