Goede ervaring

Snelle verzending, goede prijs en bovendien een klein kadootje erbij om uit te proberen. Heel klantvriendelijk!!

Alles makkelijk te vinden.

Oplichting

De fles cacharel verschilt zichtbaar met de orginele fles die ik had bewaard. Op de afbeelding op jullie site is dat nauwelijks te zien. De geur is snel vervlogen. Ik denk erover aangifte te doen.

Svar fra bedriftseieren

Dag Lenneke, uiteraard niet fijn dat u niet tevreden bent over het ontvangen product. Heeft u hier wel contact over opgenomen met de klantenservice zodat wij dit konden nakijken voor u?

Vlotte levering

Tijd tussen bestelling en levering ok .

Snelle bezorging ,een heerlijk product Leuke verassing erbij Voor een herhaling vatbaar

Snelle levering.

Heel tevreden

mijn eerste bestelling bij Beauty Plaza is een goede ervaring, zorgvuldig verpakt en super snel geleverd.

Goede prijzen. Snelle levering.

Steeds zeer snelle verzending . Goed verpakt .bedankt

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snel bezorgd.

Snelle levering netjes verpakt en goede service. Een tevreden klant .

Snelle levering, bestellen gaat makkelijk en leuk het kado wat je krijgt!

Goed geregeld en snel binnen

Ik wist wat ik zocht Erg tevreden met dit product en met de afhandeling door deze site

Snelle levering goede producten

Fijne producten voor een goede prijs.

Goede service, verkeerde kleur lipgloss besteld maar kon met een appje worden opgelost. Snelle levering.

Groot assortiment

Was blij verrast dat BeautyPlaza Rebel haar product van L'Oréal verkocht. Had het binnen 1 dag in huis.

Excellent

Excellent

Goede prijs voor goede producten en snel geleverd!

Altijd correct

Goeie deals en prima service Ook een goeie uitleg van de producten

Keurig binnen 1 dag geleverd.

Bestelling zoals beloofd de volgende dag keurig netjes bezorgd. Ook nog een extraatje bij de bestelling. Top!

Snelle levering, scherpe prijzen

Breed assortiment voor scherpe prijzen. Volgende dag geleverd met een gratis shampootje. Top!

Kreeg een gratis conditioner bij de bestelling

Snel en goed!

Beter kan ik het niet omschrijven

Incomplete levering en geen reactie bij navraag.

Niet alle bestelde en betaalde producten zijn geleverd. Bij navraag krijg ik geen reactie.

Svar fra bedriftseieren

Dag meneer Koopman, mijn collega heeft u een mailtje gestuurd op 8 juli i.v.m. uw bestelling. Kijkt u dit even na?

70 Nieuwstraat

Sluis 4524 EG