Filters

7

Goed

Product was er mooi op tijd maar wacht nog steeds op de rekening

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel besteld, snel geleverd

Goede website

  • Aanbevelen? Ja
8

Top! Super snel in huis.

Overzichtelijke site, goede producten voor een goede prijs. En heel snel en goed geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne ervaring met dit bedrijf

Mooie producten voor een goede prijs. Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Leuk dat je altijd een verrassing bij de levering zit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Duidelijke website en omschrijving artikel

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel besteld en snel geleverd

Snel geleverd en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
4

Tot nu toe geen bestelling ontvangen

Helaas mijn bestelling nog niet ontvangen ..

  • Aanbevelen? Nee
10

snelle levering van het gewenste product

Makkelijk te bestellen en snel ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijk te bestellen en levering was optijd

Net zoals bij de vorige bestelling is het goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Heel snel geleverd, ondanks de kerstdrukte overal. Goed verpakt. Kortom voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

haarprodukten

Snelle levering , keurig verpakt , voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, goede service

Makkelijk te bestellen, snelle levering. Alles keurig verpakt. Hopelijk volgend jaar gewoon weer in de winkel!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed en snel

Bestelling gedaan eenn 2 dagen later in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en goed verzorgd

Nette en duidelijke site en goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden met de artikelen

Serums en toner zijn helemaal perfect voor mijn gezicht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel

Heel snel ondanks de drukte

  • Aanbevelen? Ja
10

alles naar wens

op tijd geleverd goede verpakking

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, snelle levering

Super

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Snelle levering (minpuntje geen proefjes om ook andere producten te kunnen uitproberen) verder mooi ingepakt (kado verpakking was wel beschadigd) en niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!!

Zo voor de kerst besteld en echt super snel in huis. Prachtig ingepakt ook!! Super!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Toppie

Levering was wat later vanwege de kerst drukte maar mooie levering leuk verpakt nette mails over het pakket

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring.

Fijne website, alle producten makkelijk te vinden. Snelle levering ondanks de decemberdrukte.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Snel en goed bezorgt.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

70 Nieuwstraat

Sluis 4524 EG

0117 - 760 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer