Slechte ervaring l
Slechte ervaring,
Ten eerste had ik 95 eurocent betaald dat ze het donderdagavond tussen 18.00 en 20.00 uur konden brengen
Vervolgens kreeg ik een mailtje dat ze het woensdag overdag zouden brengen, ik dacht oké, ben ik toch thuis,(Ben de hele dag thuis geweest) vervolgens zijn ze niet geweest,
En hebbenze het waarschijnlijk gelijk naar het ophaal adres gebracht, lekker makkelijk denk ik) en vervolgens daarna , toen ik het pakje op ging halen, was het doosje stuk, en mijn tube crème(wat kostbaar was) gedeeltelijk gelekt in het doosje zat, geen goede reclame, voortaan ga ik eerst kijken wie het online bezorgd, Sorry Mvg Ann