Mn hoofdhuid kan er heel goed tegen geen irritaties, jeuk enz

Ben zeer tevreden met produkt.

Alles in orde

Super ervaring!!!

Duidelijke site, supersnel producten in huis en ook nog een heerlijk presentje erbij. Ik bestel hier volgende keer weer!

Snelle service en prima verpakt

Eenvoudig

Supplementen zijn eenvoudig te bestellen. En de levering gaat ook lekker vlot.

Goed bedrijf

Goede , snelle en betrouwbaar bedrijf.

Telkens opnieuw , hulp tijdens het zoeken, beloofde mail met link en snelle perfecte levering. Dank v harte

Enorm veel superprodukten voor zeer redelijke prijzen!

Ik vind hier alles wat ik nodig heb voor de verzorging en pampering van het hele lichaam voor zeer redelijke prijzen. De bezorging verloopt ook vlekkeloos. Ik kan HBB24.nl aan iedereen aanraden.

Alles verliep correct.

Dit is service, dank U

snelle service in de corona tijd

snelle service

Attent en snel

Zelfs in de corona tijden super snel geleverd, met een leuke gratis handcreme erbij! Heel attent!

Altijd een leuk cadeau en snelle bezorging

X

Good but....

Good prices & fast delivery, only on the packing list and also while making the order there was mentioned 1 product gratis, but nothing was attached in delivery box.

Overzichtelijke site en goede service.

Prima afhandeling

Voor een volgende keer, weer HBB24

Aanbeveling!

Uitgebreid assortiment, regelmatig kortingsacties, enorm snelle levering, vlotte site, ...

Alles op voorraad ,goed verpakt.

Betrouwbaar en snelle levering

Ik heb haarproducten besteld rond 17u en de dag erna al aangekregen. Super snelle levering, het pakket was in orde en met een gratis handcrème. Voordelige prijzen.

Goede snelle service

Duidelijke website Originele artikelen voor een goede prijs Snelle verzending + cadeautje ! Ga hier zeker opnieuw bestellen Zeer tevreden

Top service ! Ruim aanbod, snelle levering en leuke acties en kortingen

Goede prijs en service

Er wordt een betere prijs aangeboden dan andere aanbieders. Met de chatfunctie ook direct contact bij vragen en levering was ook snel. En ook nog een gratis gift bijgesloten! Altijd leuk.

Snel

Eerste keer besteld zeer goed

Prima en snelle afhandeling

Prima en snelle verzending. Er staat alleen gratis kado van jullie die er niet bij zat? Wel een toilettasje van Vichy