Ik ontving geen producten, maar de klantenservice hielp me keurig en de fout werd meteen hersteld. Daarna ontving ik de producten binnen een paar dagen. Complimenten.

Snel geleverd en keurig verpakt

Miste helaas alleen mijn gratis kadootje, is altijd zo leuk iets krijgen!!!

uitstekend

Er waren geen problemen. Mijn bestelling is gegaan zoals ik het had verwacht. Bedankt.

Vlotte afhandeling

Zoals je mag verwachten

Nog niet ontvangen

Nog niet ontvangen.

zols verwachr

producht netjes en snel geleverd

product niet ontvangen

melding van DHL ontvangen dat product retour is gestuurd ivm foutief adres. Contact opgenomen met HBB om aan te geven dat het adres wél correct is. Klantenservice zou dit regelen met DHL en pakket opnieuw versturen en dit tevens aan mij bevestigen Tot op heden nog niets gehoord...

Alles is in goede orde aangekomen

Alles is in goede orde aangekomen. Netjes op tijd, goed verpakt. Artikelen volgens omschrijving.

Keurig en snel geleverd

Keurig snel geleverd

Levering snel

De levering was snel, ee zou een extra kado bij zitten, echter niet gezien

Snel en compleet

Liefs

My mother, a hairdresser sent me off to boarding school when I was seven, I had a trunk with a school uniform and a hairbrush, 50 years later, the uniform doesn't fit, but I still have my Mason Pearson .I bought two BN1M for my children from you. Thank you. Every time the boys brush their hair, they love it. They are teenagers, it's not a lie, since the BN1M, they haven't asked to borrow money. Thank you HBB24.nl

Niet wat ik had verwacht

Vanmiddag mijn zending ontvangen. Te laat, maar oké de pakketbezorger heeft het druk. 2 shampoo flessen geopend in de doos. Dus lekkere plakzooi. Gratis cadeautje zoals aangegevenopdewebshop? Dat zat er niet in. Geen man overboord, maar echt blij was ik niet. Vanwege corona lockdown en de prijs online besteld.

Super goed

Snel bezorgd en veel goedkoper dan andere aanbieders van la roche possay

Mijn bestelling is snel en op tijd afgeleverd. Ook de verpakking was redelijk milieuvriendelijk.

Het was mijn eerste bestelling bij deze leverancier. De levering was snel en op tijd.

Correcte en vooral snelle levering

Correcte en vooral snelle levering

Besteld online

Ik persoonlijk ben heel tevreden met deze site, want ze hebben heel veel merken en een groot assortiment en is ook heel leuk betaalbaar in deze dure tijd.

Bestellen en volgende dag in huis..... altijd n leuk kadootje erbij, superleuk!

Snelle levering en nog een leuk kadootje erbij helemaal leuk :)

Mooi aanbod op de site, snelle levering, en altijd leuk het extra kadootje.

leuke acties

bestelling heel snel ontvangen en goed verpakt! Betrouwbare site

Bestellen ging goed en snel.

Super tevreden

Fijne website, breed assortiment. Snelle levering. Via mail goede communicatie betreft levering.

Super service en snelle afhandeling!