Prettige site met goede aanbiedingen

De creme die ik wilde was hier het goedkoopst. De site is erg duidelijk en de levering snel. Ik vind het fijn dat je zelf een eerste bezorg moment kan kiezen, dit kan bij veel sites niet.

Product was heel snel geleverd. Leuk dat er een cadeautje bij zit. Enig minpunt was dat er een hele sterke parfumachtige geur op de producten en in de doos zat die ikzelf niet heel prettig vond. Verder prima producten niks op aan te merken.

Mooie producten, snelle levering

En een leuke kado bij aankoop

Super tevreden net als altijd.

Hele snelle levering. Zeer tevreden met wat ik altijd bestel. En ook heel blij met het extraatje:de lekkere handcreme. Leuk dat jullie dat elke keer weer doen bij een bestelling.

Heel snel geleverd, met extra een heerlijke handcrème (gratis) erbij

Inhoud was nat!

Mijn pakje bestond uit een liter milkshake shampoo en 1 flesje milkshake pro cooler equalizer, dit flesje had helaas gelekt! Vorig pakje was prima!

Makelijke site, goede prijzen, snelle levering!

Makkelijke site, goede prijzen, snelle levering.

SUPER

Eerste telefonische ervaring was niet goed, maar is ten goed geleerd door snelle en duidelijk vriendelijke terug koppeling en antwoorden.

Goede service voor een top prijs!

altijd zeer tevreden als ik hier bestel. Goede prijs voor de producten die ik nodig heb.

Snelle goede service!

Snelle, goede service. Erg fijn!!

Service

Goede snelle service, Juiste producten en meestal een leuk presentje.

Prima verzorging

Snelle levering en nog een cadeautje top. Ik weet al dat de de droge olie fijn is en nu de shampoo en balsem erbij genomen werkt heel goed. Met vriendelijke groet Jeanne

Goed en snel!

Goede ervaring en snelle bezorging!!!

snel en goed

Prima snel en goed

Snel besteld en snel in huis

Snel besteld en snel in huis

Nette side, prima verpakking. Keurig op tijd.

Altijd goed

Snelle lecering Goeie produkten

Prima.

Overzichtelijke site, snelle bezorging.

Prima service met super snelle levering. Altijd weer. Inclusief mooie aanbiedingen. Keep up the good work.

heel prettig

Snelle levering, duidelijke website!

Snelle levering.

Ik bestel mijn haar producten altijd bij hbb24. Ik heb het snel in huis en vaak met een leuk kadootje erbij. En het leukste voordeel.... het is een stuk goedkoper dan bijnde kapper.

Positieve ervaringen met zowel producten als klantvriendelijkheid.

Al mijn bestellingen worden lot en goed geleverd. is er onverhoopt een keer iets, wordt ik klantvriendelijk geholpen en probeert met het op te lossen. Ik ben tevreden en blijf graag klant!

Snelle verzending. Goede communicatie én een leuke verrassing erbij, zomaar. Kan niet beter zou ik zeggen.