Slecht bestelproces en 2 dagen later bezorgd dan beloofd

Eerst kon het bestelproces niet afgerond worden. Het systeem bleef aangeven dat ik een levermoment moest selecteren, terwijl je dat nergens kon aanklikken. Daarna werden de verzendkosten niet juist berekend. Beide keren contact met de klantenservice gehad, waar ik een onbegrijpelijke reactie van kreeg. Uiteindelijk maar gewoon besteld, dan maar wat meer betalen. Op maandag voor 17.00 uur besteld, op woensdag bevestiging gekregen, op donderdag bezorgd.

hele snelle levering en ook nog een cadeautje erbij

hele snelle levering en ook nog een cadeautje erbij

Er wordt precies gedaan wat er gezegd wordt.

Wat ik bestelde was precies op de afgesproken dag en het afgesproken tijdstip binnen. Ook zat er een leuke attentie bij.

Super.

Fout product gekeverd en niet naar tevredenheid opgelost

Er was blijkbaar een product op de web pagina wat ze niet konden leveren. Hebben ze gewoon een maatje kleiner in mijn bestelling gestopt voor dezelfde prijs. Vind ik niet ok. Aan de telefoon niet netjes afgehandeld. Eigenwijs gedrag en ik kwam er moeilijk doorheen. In heb een factuur van boven de 100 euro gehad en uiteindelijk ging het om 3 euro. Jammer dat ze daar zo stug inzitten. uiteindelijk ben ik de pineut en heb er geen goed gevoel aan over gehouden.

Snelle levering en goedkoop

Heel erg tevreden

Snel en correct geleverd

Fantastische service

Heel snel mijn bestelling ontvangen. Verder kon ik nergens anders vinden wat zocht. Geweldig dus. Was erg verheugd toen HBB24 mijn make up wel had! Thanks!!

Ik ben blij omdat ik een klein cadeautje heb gekregen.Dat leuk van mijn. Ik heb mijn pakket snel ontvangen .Top Groeten Jolanta

Product is goed

Ik hAd 5potten besteld maar bij een glazen potje was de bodem er half onder uit gebroken dus glas bij de pillen

Snelle en correcte levering

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Snel en correct. Goede prijs Altijd een leuk cadeautje erbij.

Snelle levering goed service. Mijn winkel

Snel in huis! Goed verpakt!echt aan iedereen verteld shop bij HHB

Helemaal prima!!

Betrouwbaar en goed!!

Geleverd zonder beloofde cadeau

Cadeau werd na reactie nagestuurd

Alles is perfect verlopen

Besteld, gemakkelijke goede website. Levering vlug en perfect.

Snelle en correcte levering

Fijne ervaring, snelle en correcte levering. Zelfs proefje van handlotion bij de bestelling. Altijd leuk!

Top producten voor topprijzen!

Al t beste voor mijn haar voor de beste prijs...allemaal vanuit mijn luie stoel!

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service

I ordered few things it came with a small present. Really nice.

Super goed

Super goed en snel

goede producten en snelle service

ik vind het overzichtelijk om een bestelling te plaatsen. Scherpe prijzen en een leuke attentie bij elke bestelling!

Super tevreden

Snelle levering goed verpakt en leuk met gratis cadeautje