Snelle levering geweldig

Altijd korting op producten. Snelle bediening.

Altijd goed, zeer tevreden.

Altijd goed, zeer tevreden.

snel geleverd

alles is naar wens

Ontzettend slecht

Haren na drie keer dragen, dof en droog. Uiteindelijk, na veel gedoe mag ik ze terug sturen, maar krijg geen geld terug. Dit moet eerst met de leverancier besproken worden. Hoe lang dat gaat duren, weten jullie Niet. Ben ik de bank? ?

Bestelling wordt accuraat en snel afgehandeld

Communicatie prima, op de verwerking van de bestelling is niets aan te merken, en nog een flaconnetje handcreme op de koop toe. Heel leuk!

Snel bezorgd en zeer redelijke prijs

Snel bezorgd en zeer redelijke prijs

Snel geleverd en blij met de handcreme als cadeau

Altijd goede service en volgende dag na bestellen in huis met leuke attentie!

makkelijk te bestellen en accuraat bezorgd

Makkelijk te bestellen, snel en netjes uitgeleverd.

Snel ontvangen

Mis promoties

Als ik in de winkel koop geniet ik van promoties en via webshop niet

Een hele goede service

Goede communicatie,kwaliteit van product uitstekend.

De bestelde producten werden snel en netjes thuis afgeleverd. Zeer tevreden

Professionele snelle service

Groot gamma van molton brown

Voordelig en snelle levering

Gewoon goed!

Levering was snel maar om de buxus in elkaar te zetten was een hele klus, maar eind resultaat mag er zijn.

Reliable, good prices and great range of products

Hbb24 has a very big and good range of products as well as really good prices! The service is absolutely perfect, I received all my orders in time and in perfect shape and condition. Could not ask for more in an online shop. Keep up the awesome work and quality <3

Goede producten maar slechte informatie

Heb wenkbrauw verf gekocht, helaas stond daar niet bij dat er geen fixatie bij zat. Na ontvangst, bleek dat ik dat apart moest bestellen. Helaas weer verzendkosten, heb het wel vermeld bij opmerkingen bij de 2de bestelling maar helaas niets meer van gehoord. Wel attent een klein presentje bij iedere bestelling. Maar iets betere info bij producten, en betere gebruiksaanwijzingen is n must.

Grandioos

Ik ben heel blij met de scrub!

Snel geleverd. Adressering verwarrend

De levering werd snel door DHL bevestigd op afleveringspunt. Adressticker met mijn naam en adres DHL punt, gaf verwarring bij het ophalen. Het DHL punt legt pakjes op huisnr. DHL adres nr is natuurlijk anders dan mijn nr. "Niet gearriveerd" dus.....volgende dag zelfde verhaal.

helemaal goed, goede service en snelle bezorging

Voor het eerst bestelling gedaan, en voor herhaling vatbaar.

Heel tevreden

Correcte/snelle behandeling