Prima sortering en snelle levering

Altijd tevreden

Ruime keuze voor een goede prijs!

Groot assortiment

Wij als gezin bestellen regelmatig bij jullie, omdat de site goed overzichtelijk is met veel producten.

Toppie

Heel fijn! Goede service en snel geleverd met een leuk cadeau erbij!

Vlotte levering

De ene dag besteld...de volgende dag geleverd! En nog een geschenkje gekregen.Prima service

Heerlijk pakket binnen gekregen

Snelle levering. Top merken en leuke samples bij pakket.

Snelle service en bezorging

Snelle levering. Door keuze voor bezorging bespaar je iets van deze kosten. Die blijven wel fors, vandaar 4 sterren

Alles prima verlopen en geleverd.

Duidelijke site om te bestellen. Netjes verpakt en afgeleverd. Kan alleen maar tevreden zijn met de bestelling.

het zijn goede producten

ik kan niet tegen parfum

Goede prijs, snelle levering. Ik ben tevreden

Bestellen, op tijd leveren en gratis kadootjes. Wat wil je nog meer? Oja, qua prijs waren ze ook goedkoper dan andere webshops!

Snel en goede service

De ene dag besteld de andere dag geleverd. Wordt netjes aangegeven wat tijd betreft. Qua service wordt er ook snel gereageerd als je hulp nodig hebt. Ook heel attent een cadeautje bijgeleverd. Het bedrag is wel boven de €70,—

Producten snel ontvangen

Altijd producten snel ontvangen

Het bestelde product correct geleverd.

Vanaf het moment van bestellen tot het moment van afleveren keurig verzorgd, zoals verwacht. Prettig op deze manier om zaken te doen. En dan ook nog een gratis product als service toegevoegd, waarvoor onze dank, toppie!

Goed!

Eerste keer leverde DHL niet het pakket. Tweede keer kreeg ik er gratis spullen bij.

Ik kijk altijd uit naar de bestelling , er zit altijd een staaltje of geschenkje bij en dat is altijd leuk en we leren bij . Bedankt .

mooie aanbiedingen en snelle levering!

Mooie aanbiedingen gevonden op de website en de levering was heel snel!

super gemakkelijk

vlotte en vlugge levering en leuk met het kleine presentje bijgevoegd

Gemakkelijk te bestellen en prima aanbod van producten.

snel geleverd, goede prijs

goede prijs, snelle levering

Overzichtelijke website, goede produkten en levering.

Website met groot assortiment aan produkten van goede kwaliteit. Makkelijk te bestellen, vlotte/goede levering.

Snel bezorgd en leuke extra gifts

Keuze gemaakt en snel geleverd

Goede ervaringen, iedere keer weer!

Wil graag de factuur ontvangen van mijn goederen afgelopen maandag Gaat via Karna wil graag overmaken Vriendelijke groet lei van den broek