Bestelling niet verzonden, klantenservice niet bereikbaar.

28 Juli heb ik een bestelling geplaatst voor een artikel wat binnen 1-3 werkdagen gdleverd zou moeten worden. Echter was deze na een week niet binnen. Hierna heb ik een informerende mail gestuurd om te vragen wanneer de bestelling is te verwachten i.v.m. vakantie. Ook nu, een week later, nog steeds geen reactie of verzending van het product. Slechte service, niet bekend of en wanneer het product gaat aankomen. Door gebrek aan communicatie geef ik 0.5 ster.

Slecht

Twee weken geleden iets besteld. Gevraagd waar mijn bestelling bleef. Niets ontvangen en geen antwoord tot nu toe. Ondertussen is er contact geweest en heb ik mijn geld terug.

Planten niet bezorgd

Niet bereikbaar en reageren niet op mail. Volgens de track en trace zijn mijn planten bezorgd, maar ik was op die tijd niet eens thuis. Ook geen bericht in de bus waar het eventueel afgeleverd zou kunnen zijn en ook niemand van de buren heeft mijn pakket in ontvangst genomen. Als verschillende mails gestuurd, maar helaas geen reactie.

weet ik nog niet

zie boven, nog nooit iets besteld bij mijn weten.

Geen product ontvangen, wel betaald. Totaal geen reacties op email en telefoon

Order nummer: 33247 Mijn bestelling: Capi Nature ovale pot, rib III, ivoor 33 cm is nooit geleverd. Verder wordt er helemaal niet gereageerd op de 3 e-mails die ik heb verstuurd. Ook 2 keer het telefoon nummer: ingesproken. Maar ook daarover geen reactie ontvangen. Kortom 13 juni een bestelling geplaatst en betaald en ik kan helemaal geen contact krijgen met jullie. Willen jullie met mij contact opnemen a.u.b. Zodat als jullie niet kunnen leveren dat jullie mijn geld dan terug storten. Ook vind ik jet erg vervelend dat jullie wel een mobiel nummer op jullie site: home Meets nature zetten maar dat als je dat nummer belt dat je dan alleen maar kan inspreken en het nummer niet over gaat. Oftewel jullie wekken de indruk telefonisch bereikbaar te zijn maar zijn dat dus niet. Ook vreemd dat jullie niet op e-mails reageren. Zeer slechte service en het lijkt zo wel oplichting. Het is nu 13 dagen geleden en heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Graag het bedrag terug storten op mijn rekening!

Slecht verpakt.

Als je weet dat iets per dhl verstuurd wordt moet je een gooi en smijt bestendige verpakking hebben. De doos die ik ontving was beschadigd en de plantjes en de aarde zaten niet meer in de potjes.

Vervelend om te horen dat de plantjes beschadigd zijn het transport. In principe zijn de showdoosjes prima geschikt om vervoerd te worden via de diverse pakketdiensten. Had u na de levering even aan de bel getrokken hadden wij kunnen kijken naar een nieuwe levering of iets dergelijks. Met vriendelijke groet, Timothy le Duc

Product was kapot

Het bestelde product is kapot geleverd. Het was ingewikkeld om contact te krijgen en ook daarna werd geen opvolging gegeven bij gemaakte afspraken. Uiteindelijk is het kapot geleverde artikel wel vervangen, maar het heeft ongeveer 3 weken geduurd

geweldig

Geweldig geregeld en prachtige planten

Aanrader

Plantjes super verpakt en van kwaliteit.

Mooie goed in het blad zittende planten.Keurig verpakt zonder enige beschadigingen. Dus ik ben dik tevreden.

DIK TEVREDEN

DE BESTELLING DIE IK GE PLAATST, PRIMA AFGEHANDELD EN ZORGVULDIG VERPAKT, KOOM DAAR ZEKER NOG EEN X TERUG

Ik heb ontvangen wat ik had verwacht!

Jullie leveren een goede snelle service meteen prima prijs- kwaliteit verhouding, dus ik ben een tevreden klant!

oneerlijk bedrijf

ik wilde iets bij deze bedrijf bestellen maar met de einde afrekening het kwam veel andere (euro) extras dus niet te vertrouwen!!!

Goede website, leuke artikelen en snelle levering.

Goede website met leuke spullen. Bestelling gaat makkelijk. Communi actie via email verloopt prima. En een snelle levering. Spullen zijn goed verpakt. Al met al is alles prima verlopen.

Slechte klantenservice

Nu al ruim twee weken wachtend op mijn bestelling. Contact met de klantenservice is niet mogelijk, telefonisch zijn ze niet bereikbaar en er wordt niet gereageerd op de mail. Ik vraag mezelf af of mijn bestelling überhaupt nog komt.

Snelle levering, netjes verpakt

De plantjes waren netjes en zorgvuldig verpakt, en de volgende dag had ik ze al in huis

Verkeerd geleverd

24 hortensia’s besteld voor een haag te maken. Op de site worden deze beschreven als zijnde winterhard. Nu ontving ik patio hortensia’s die schijnbaar 5-12 graden kunnen hebben. Ik heb 2x gemaild en 3 x gebeld om opheldering te vragen. Geen respons, helaas. Misschien dat er verkeerde verpakking omheen heeft gezeten en dat het toch winterharde zijn. Ook zijn de planten heel klein en vertonen bruine en verdorde plekken, niet allemaal maar een stuk of negen. Ook zit er een roze , waar ik allemaal blauwe hortensia’s besteld heb. Ze zijn super klein tussen de 10 en 15 cm - er zit er 1 tussen die werkelijk de beloofde - tussen de 20-30 cm - is en vol van takken was. De rest super klein en sommige maar 2 of 3 takken.

Prima planten, goed verpakt en snel geleverd!

Ik ben heel tevreden, mijn witte hanggeraniums op mijn balkon zijn prima en ook bij aankomst al bloeiend en het aanzien waard.

Netjes verpakt en afgeleverd.

Goede prijs kwaliteitverhouding.Alles zat netjes verpakt en werd snel afgeleverd.

Scherpe prijs en een snelle levering

Product (twee bloempotten) voldoet aan de verwachten. Scherpe prijs en daarnaast een vlotte levering. Wat wil je nog meer? Over planten kan ik niets zeggen aangezien wij die niet gekocht hebben.

Bestelling geleverd vlgs afspraak. Planten zien er zo te zien netjes uit. Goed en zorgvuldig verpakt. Enige nadeel was de track and trace. Die werkte niet.

Prima service en een uitstekend product

Een heldere site en vlotte reactie op een aanvullende vraag. Vlotte afhandeling en bijzonder fraai product.

Goede levering en kwaliteit, ben zeer tevreden

super

Zeer snel geleverd

Goed product, snel geleverd en mijn vragen online snel beantwoord. Alleen de koerier had de doos op z'n kop dus alle aarde was de hele doos door