Product betaald (23 nov.), niets ontvangen! Conclusie?

Een gelikte site met vermelding van (mail)adres, telefoonnummer, klantenservice en inschrijving KvK. Na betaling direct orderbevestiging verstuurd. Vervolgens: doodse stilte, ondanks meerdere mails en telefoontjes (voice mail). Bedrijf reageert nergens op! Na 6 weken wachten is het duidelijk. Ik voel mij/ben opgelicht. Wees gewaarschuwd!!!!

Bedrieger

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling of mijn geld terug. Ik heb ondertussen klacht neergelegd bij het Europees Centrum voor bescherming vd Consument. Spijtig dat ik niet eerder naar de beoordelingen over dit bedrijf geïnformeerd heb, had hier anders nooit gekocht. Bedriegers

top was dezelfde dag nog in huis en nog een extra omdat het vlakbij is.

heel goed

Helemaal naar wens!

Keurig te woord gestaan. Product conform opgegeven levertijd ontvangen.

Optijd geleverd. Ziet er goed uit. Graag rechtop vervoeren . Deze lag plat en het zand voor de helft in de doos.

Dik tevreden

Gewoon een super snelle en perfecte afhandeling. Ik had het produkt besteld en "per ongeluk" daar ter plaatse afhalen ingevuld op het formulier. Toen heb ik de dag erop contact opgenomen met uw bedrijf en toen zei u dat het gratis naar mij verzonden werd, zonder verdere kosten. Omdat u twee gemiste oproepen va mij zag. Dit kan ik zeer waarderen en daarom ook dit tevreden bericht. Groetjes Ad

Suzanne met de mooie ogen

Dit is de derde keer dat ik deze vrolijke bloemetjes bij Home Meets Nature heb besteld. Altijd tot grote tevredenheid. De plantjes zien er bij aankomst al mooi en vers uit en we genieten van hun snelle groei de hele zomer. Wordt vervolgd!

Slordig verzonden

14 boompjes (struikjes) besteld. Ze waren elk verpakt ik een doosje. Een deel van de doosjes was degelijk verpakt en kwam er vrij ongeschonden uit. Een deel was daar aan vast gehangen wat tot schade heeft geleid: de worteltjes waren bloot komen te liggen doordat de grond eruit was geschud, de doosjes waren gekneusd en de jonge blaadjes aan de struikjes beschadigd. Nu had ik op dat moment niet de tijd en energie om hier foto's van te maken en dit terug te koppelen naar HMN. Ik heb alles in het werk gesteld om alle struikjes zo snel mogelijk te planten en goed te verzorgen. Ik begrijp niet dat HMN op deze manier (1 pakket maken van 14 struikjes) wil bezuinigen op transportkosten.

Minimaal

Ik had de bloemen besteld. Daarna geen bericht meer gehad wanneer ze komen. Jullie gegoogeld lees je veel slechte reacties. Waardoor ik ging twijfelen. Ik heb jullie tig maal geprobeerd te bellen maar jullie nemen nooit op bellen en bellen niet terug. Ook gemaild maar ook nooit wat terug gekregen. Tot slot ik 2a3 weken ineens een mail kreeg dat de plantjes onderweg waren. Daarna kreeg ik een track en tracé code. En gelukkig kwamen de bloemen ook. De plantjes zagen er goed uit en ze doen het ook goed. Al met al slechtje communicatie maar gelukkig dat de plantjes wel goed binnen zijn gekomen waar ik niet meer op durfde te hopen. Dus ik hoop dat jullie hier wat aan doen opnemen en terug mailen! Zodat er weer meer vertrouwen in jullie komen en de referenties ook beter worden!

Geen levering, geen contact mogelijk

Plantenpotten besteld, op de site stond dat die binnen 1-2 dagen leverbaar waren. Na 3 weken nog niets ontvangen. Contact opnemen met de klantenservice kan alleen per mail, maar daar wordt niet op gereageerd. Ook niet via het contactformulier op de site. Alle mails worden gebounced. Ik vraag me af of ik hier met oplichters van doen heb.

Order 2 maanden geleden besteld en nog niet ontvangen + geen reactie

Order 2 maanden geleden besteld en nog niet ontvangen + geen reactie

Dik tevreden over snel bezorgde goed verpakte planten.

Oplichters

Plantjes besteld en betaald. Niets geleverd! Mails gestuurd. Geen reactie. Gebeld. Antwoordapparaat ingesproken. Wordt niet teruggebeld. Heb aangifte gedaan bij politie van oplichting! Stelletje boeven!

Perfekte eerste indruk

Na slechte ervaringen bij Bakker, hier voor de eerste keer planten besteld. Niet supersnel, maar de conditie van de bestelling was boven verwachting. Kom zeker hier terug als we nog iets willen.

Plantjes zaten ondersteboven

Op de doos hadden ze kunnen zetten bovenkant en rechtop houden. Ook was er ruimte in de doos deze had men op kunnen vullen zodat de plantjes strak stonden en niet konden schuiven in de doos of een kleinere doos gebruiken. Groetjes Karin van Vugt

Geweldige service!

Heel blij met onze aankoop. Kregen snel antwoord op vragen die we hadden, er werd met ons meegedacht en medewerker Timothy ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!

Oplichters

In november een plant besteld, hier stond bij, binnen drie werkdagen leverbaar. Na twee weken niks gehoord te hebben, zelf een mailtje gestuurd. Toen kregen wij opeens te horen dat er al een dag later vanuit de kwekerij gezegd was dat de plant niet meer beschikbaar was en dat het vreemd was dat wij dat nog niet wisten. Of wij de bestelling dan wilden annuleren? Geantwoord met ja, we willen de bestelling annuleren en het geld terug krijgen. Na drie weken geen geld, weer een mailtje gestuurd, waar het geld bleef. Antwoord: Excuus, collega had een knop in het systeem niet aangevinkt, maar het geld kwam nu onze kant op. Inmiddels twee maanden verder en nog geen geld. HIER NIET BESTELLEN!!!

uitstekend bedrijf en service

al een paar keer bij home meets nature besteld. elke keer weer zeer tevreden. zowel over de kwaliteit als de service. ze zijn snel met verzenden en ook met het beantwoorden van vragen. ik raad dit bedrijf te zeerste aan iedereen aan

Snelle levering, geen verrassingen, helemaal top

Na de bevestiging van mijn bestelling bleek dat ik 3 in plaats van 2 planten had besteld,na een telefoontje werd dat zonder problemen teruggebracht naar 2,tevens werd het teveel betaalde bedrag direct terug gestort op mijn rekening. De planten werden in een zeer goede conditie afgeleverd,niets dan goede ervaringen dus.

Bestelling nog niet ontvangen

Na 1,5 week nog niets ontvangen. Ik heb wel een orderbevestiging gekregen maar verder niets meer gehoord. Ik heb ze gemaild maar hoor niets van ze. Ik heb geen idee of mijn bestelling überhaupt verstuurd wordt. Super slecht!

Onvolledige levering

Ik had 30 hortensia, 4 fruitboompjes en 15 van 4L zakken aarde besteld. Ik kreeg alles behalve de 15 zakken aarde. Dus ik kon de plantjes niet planten. Wel heb ik direct een mail gestuurd. Maar nog geen reactie ontvangen. Graag wil ik dit oplossen of cancelen. Dan haal ik zelf de zakken bij de Karwei.

In mooi doosje en mooi plantje op tijd geleverd.

Ik heb een vijgenboompje besteld. Zat 8n een mooi doosje en plantje is heel over gekomen.

Uitstekend!

Plantenbak keurig afgeleverd. Heel blij mee. Communicatie met bedrijf heel goed!