Goed op de hoogte gehouden van levering.

Leuke potten gekocht op de site en deze binnen 4 dagen in huis. Goed op de hoogte gehouden door bedrijf over levering.

Goede kwaliteit, goede service, zorgvuldig verpakt en snelle verzending.

rare ervaring

Bij het betalen van mijn bestelling, stond er een bericht dat deze bevestigd zou worden via email. Dit gebeurde echter niet. Ook bij navragen via email, kwam hier geen antwoord op. De planten werden echter binnen de week geleverd, in prima staat. Erg tevreden hierover.

Goede servies mooie planten

Erg mooie gezonde plantenen goede kwaliteit potgrond !.

Verkeerde zaken geleverd... retour geen reactie

Onderleggers besteld. Ondanks buiten proportionele leverkost toch maar besteld omdat ik exact deze nodig had.. Bij levering blijken de afmetingen niet te kloppen met de beschrijving op site... Op artikel staat zelfs andere afmeting. Dus ik wil retour en niet opdraaien voor alle kosten...want ik heb hier geen schuld aan. Op mail om te vragen hoe ik kosteloos voor mij met terugbetaling kan geregeld krijgen komt geen reactie.

Vaste Hydrovoeding voor hele goede prijs

De vaste Hydrovoeding voor een hele goede prijs in het assortiment. Goed en snel geleverd.

prachtige planten en goed verzorgd

lang gewacht dat wel maar was het wachten waard .prachtige planten en goed verzorgd eerste keer online besteld maar is voor herhaling vatbaar zeker weten alleen ga ik dat dan vroeger in het jaar doen met groet NWL

uiteindelijk prima opgelost….

De plantjes wat ik besteld had waren niet zoals verwacht. Na wat op en neer mailen is het uiteindelijk prima opgelost. Heb nieuwe plantjes toegestuurd gekregen waar ik wel erg tevreden over ben. Dankjewel Timothy!

niet goed

6 hortensia's gekocht. Allemaal scheef en in een veel te kleine pot.

Ruim voldoende

Goede levering, alleen stond op de factuur omschreven dat er voedingssticks bijzaten wat dus niet zo was.

Website is goed en duidelijk

Duidelijke Website en makkelijk met bestellen. Maar het afleveren is puinhoop planten los in doos ((aarde uit de potjes) Bestelling is een week onderweg geweest en dat is duidelijk te zien sommige kunnen direct de composthoop op. Jammer mijn eerste bestelling was goed gegaan, maar na deze zal ik hier niet meer bestellen. Word gewoon weer intratuin, iets duurder maar dan zie je ook wat je koopt en krijg.

Pas op.

Ik heb ruim een week geleden een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd zou 1 tot 3 werkdagen zijn. Kreeg wel een orderbevestiging maar daarna was het stil. Ze reageren gewoonweg niet op voicemails en e-mails. En ook de telefoon neemt men niet op. Dit kan niet voor een internet bedrijf. Ik hoop dat het alsnog goed komt, maar het gevoel dat ik ben opgelicht valt moeilijk te onderdrukken. Maar ik laat het er niet bij zitten, ook al betreft het een relatief klein bedrag. Of juist dán moeten we voorkomen dat dit soort lieden er mee weg komen. Wees dus gewaarschuwd!

Zit nog op bestelling te wachten

Ik heb het weekend zondag besteld , zou q tot 3 dagen duren het is nu vrijdag en wacht nog steeds

Niets ontvangen

Ik heb geen plant ontvangen.. Hier achter aan gemaild maar geen bericht terug gehad. Dus tot nu toe geen goede ervaring met dit bedrijf.

Netjes op afgesproken tijd geleverd

Planten beter verpakken levering had veel schade

Verbaasd zo goed de levering

Ik had nooit verwacht dat je plantjes oo die manier zou kunnen vervoeren, heel erg goed

Top ! Again

This is not my first experience, but second. All went very good, clear communication, very well packaged plant with care, plant is in good state ! Highly recommended!

Jammer dat mij adres niet goed op de doos stond.

Planten waren goed verpakt, stond wel aarde in de doos omdat de vervoerder de doos niet rechtop heeft gehouden. Jammer was wel dat mijn adres niet goed op de doos stond, daardoor moest ik de zending op een verzamelpunt ophalen.

Gewoon heel tevreden!

Alles van goede kwaliteit en prima verpakt.

Hele goede eerste aankoop. Prima service, prima producten.

Eerste aankoop, heel tevreden. Goed service, zo hoort het !

Snelle levering binnen n week en mooie planten die goed verpakt waren.

heel goed

Goede service. Snelle en keurige bezorging. Ik ben erg blij met mijn plantjes. Zeker een aanrader!

zeer slecht. produkt niet ontvangen. Weg 109 euro....

Bloempot besteld en betaald. Produkt niet ontvangen binnen de 3 tot 5 werkdagen. Gemaild, voicemail ingesproken maar vooralsnog geen reactie of contact met hun kunnen krijgen. PROBLEEM OPGELOST INMIDDELS. GELD RETOUR ONTVANGEN!

Wel klein

Planten zijn wel heel aangekomen maar ik vind ze wel erg klein dan kan ik zeggen zou ik het aan bevelend zal ja zeggen maar als je planten wil die al wat groter zijn moet je uitgaven ook ruim zijn

Goedkoop, snelle levering en prima kwaliteit.

Goedkoop, snelle levering en prima kwaliteit Zeer tevreden.