Snelle professionele levering van top kwaliteit planten

Twee jaar geleden heb ik hier al eerder citroen geraniums gekocht tegen muggen. En de muggen bleven ook echt op afstand. Waren echt mooie stevige planten. Vorig jaar bij het tuincentrum gekocht. Oogden mooi, maar geen effect op muggen. Dit jaar weer hier gekocht. Mooi verpakt en wederom mooie stevige planten met wortel. Pakken de groei goed op in de pot. En ook gelijk weer effect op de muggen. Als ze straks weer bloeien heb ik prachtige potten bij de voordeur en geen muggenzwerm binnen als ik de voordeur open doe. Ik heb de site nu bewaard bij favorieten (kon ze de vorige keer niet vinden en wist de naam niet meer).

Goed verpakt

Alles netjes verpakt en snel verstuurd.

Goed verpakt . Netjes op tijd bezorgd

Zeer tevreden. Netjes ingepakt

Geweldige service, geweldig product

Prima contact, de mogelijkheid gekregen om de daadwerkelijke planten eerst goed te kunnen beoordelen.

Ik heb prachtige planten ontvangen.

Snelle levering, goed verpakt, prachtige planten.

Prachtige planten zorgvuldige service

Deze leverancier heeft voor mij de mooiste planten, ze worden snel en zorgvuldig geleverd. Alle planten doen het nog nooit een slechte plant gehad.

Prachtige plantjes, snelle service, vriendelijke klantenservice. Ook al ging het verkeerde met de bezorging, mijn ervaring met home meets nature zelf was uitstekend!

Planten waren erg netjes en per stuk verpakt. Verkeerden in goede conditie. Voldoende vochtig nog. Staan inmiddels in de tuin. Natuurlijk afwachten of ze aanslaan maar tot zover erg tevreden.

Zeer tevreden met mijn bestelling

Hele mooie stevige plantjes en zorgvuldig verpakt. Ook de service was uitstekend.

Netjes op de hoogte gehouden. Planten gezond, aardige maat en adequaat verpakt.

Prima verzorgde plantjes

Goed verpakt Le gezonde plantes met informatie over verzorging

Goede en nette behandeling

Goed werkende webshop , planten zijn netjes verpakt

Een schaal besteld maar was een hoek uit. Dat gemeld en binnen een week was er een nieuwe.

Excellent!

Loved the plants and packaging. Quick delivery with all the necessary information.

Naar verwachting

Snel geleverd, keurig verpakt, zeer tevreden.

Nog nooit planten online besteld maar ga ik hier vaker doen.

‘s Morgens besteld en om 6 uur werden de planten langs gebracht en ze zagen er prachtig uit!!

Prima levering

Wel een beetje veel plastic...

Bestelling later

De planten zijn super goed alleen de bestelling was een week onderweg maar ok al men het weet..

De planten waren erg mooi en heel goed verpakt

Super. Snelle levering! Goed verpakt.

Snelle levering. Goed verpakt. Zeker aan te raden.

Geweldig mooie planten en zeer net verzonden

Mooie planten, zeer goede kwaliteit en perfect verzonden. Planten staan inmiddels in de volle grond en staat er mooi bij, dus komt vast goed.

Alles is zoals afgesproken afgehandeld

Alles is correct afgehandeld en verlopen zoals beloofd en afgesproken

Boomgaardspad 4 2671LZ Naaldwijk