zeer goed

zeer goed

Snelle en nette levering

50 hortensias besteld. Heel netjes verpakt en de planten zagen er goed uit. Geen beschadigde planten erbij. Ook waren de potten voldoende vochtig.

Mooie plant, gezond diepgroen en de grote als beloofd

Netjes en optijd geleverd plant precies als omschreven gezond en mooi groen

Goed geregeld en op tijd en zeker niet duur de planten zien er goed uit.

SUPER

Correcte levering, netjes verpakt.

Snel en goed geleverd, mooie planten!

je krijgt precies wat je zocht

plezierig kopen daar.

Mijn bestelling is snel geleverd Als tip zou ik mee willen geven om een poot/plant instructies mee te leveren met de aangekochte planten

Goed verpakt en snelle levering.

netjes op tijd

Keurig verpakt. Mooie planten

Mooie planten, goede service

Mooie planten, goede service. Snelle levering!

mooie plantjes en netjes verzonden

de planten zien er echt top uit! zelfs nadat ze bezorgd zijn. ze zijn netjes verpakt zodat er niks mis kon gaan met de transport. bij deze partij kun je prima online plantjes kopen.

zeer tevreden

mijn ervaring met home meets nature is dat ik heel tevreden ben over de bestelling en het verwerken ook de aflevering is geweldig en zonder vertraging in een woord geweldig

Perfecte service

Misverstand mijnerzijds werd door Klanterservice uitstekend opgepakt en suggestie om inkoopformulier te verbeteren wordt overgenomen. Overigens was levering van het bestelde product snel en goed!

Levering, kwaliteit goed. Niks op aan te merken

Op tijd en goede boontjes in heel fijne verpakking

Een vraag gesteld home over een plant en levertijd aan de klantenservice. Gelijk antwoord en de bestelling is dezelfde ochtend verzonden. Als de planten even goed zijn als de service dan is het een super aanrader. Top

Mooie hydroplanten, maar erg geleden van het transport

Grote hydroplanten gekocht. Deze zouden vorige week woensdag worden geleverd. Helaas pas vrijdagmiddag ontvangen. Een groot deel van de hydrostenen lag los in de doos waardoor van 1 plant op stam, 2 stammen ook los lagen uit de pot. De planten zaten in een dichte doos en hebben duidelijk geleden van het transport. Van 1 plant hangt het blad nog steeds slap. Ik hoop dat ze het gaan redden.

Ondanks de drukte, goed geholpen!

Goed verpakt en op tijd geleverd.

goede kwaliteit prijs

Goede ervaring

Ging wat mis met de leverdatum Maar daarna kreeg ik.mail.met datum.en dat ik een goedmaker kreeg. Heb 2 planten gehad en alle planten zien er goed en gezond uit

Uitstekend!

Primula's online bestellen kan dat? Jazeker! Dat heb ik bij jullie gedaan en ik ben er heel erg tevreden over. De plantjes zijn prachtig en heel goed verpakt; heel netjes neergelegd in plastic tray's zodat ze niet konden omvallen of schuiven en dat dan weer in stevige dozen, echt perfect. In de toekomst bestel ik zeker vaker plantjes bij jullie!

Prachtige planten binnen gekregen voor een hele nette prijs en snel geleverd.

Goede plantjes met nieuwe knopjes. Vlotte levering.

De plantjes waren perfect in orde. Heel zorgvuldig en veilig ingepakt. Helemaal niet uitgedroogd of beschadigd en heel mooie nieuwe bloei. Ik ben fan! Bedankt voor de zorg!

Boomgaardspad 4

2671LZ Naaldwijk