Goede service, je krijgt wat je besteld en goed advies!

Al jaren klant bij slippersnet en nog steeds zeer blij met haar!

Je krijgt wat je besteld snelle levering

Je krijgt wat je besteld snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gewoon heel goed,duidelijke site en ze doen wat ze moeten doen een aanrader

Eerste ervaring,en een tevreden klant,echt een aanrader. GR Harrie

Goeie keuze!

Ze hebben een flinke Birkenstock collectie, fijn! En de levering is snel en correct, dat is ook prettgi.

Goed en snelle levering.

Goed en snel!

Prima!!

Leuke site. Leuke prijzen. En snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Product bekeken, besteld en super after sales

Birckenstock slippers gezicht. Gevonden op slippersnet. Bestelling geplaatst, hierna een super informatieve mail ontvangen, waar andere webshops nog wat van kunnen leren. Volgende werkdag werd de bestelling reeds geleverd. Al met al een super prettige ervaring. Zoek je slippers? Vindt ze dan op Slippersnet.

keurig en op tijd.

Prima website, goede prijzen en de volgende dag al geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie slippers, fijne korting en snelle levering!

Prima service!

Prima service! Top!

Super netjes en tevreden

Had twee dezelfde paar besteld, bewust. Kreeg eerst keurig een mail of het wel klopte. Zeer netjes. Heb deze site al vele jaren in mijn favorieten staan, aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Sorry kan niets negatiefs vinden en prijskwaliteit super netjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

na verlate levering reageerde slippersnet heel correct en het kwam allemaal goed. Hartelijk dank

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De verlate levering kwam door vertraging bij Postnl vanwege extreme drukte tijdens het Hemelvaarstweekend. Deze mevrouw was bezorgd over haar levering, wat wij ons goed voor konden stellen. We hebben gelijk contact gezocht met deze mevrouw en met Postnl, want niks is zo vervelend als dat je een bestelling doet, betaalt en je zit dan in afwachting van je bestelling. Op onze beurt willen wij u ook bedanken voor het aanpassen van de review en alsook voor het prettige contact via de mail en heel veel plezier van de slippers nogmaals! M.vr.gr. Kiki Scheepens

Servicegericht en Vertrouwd

Snelle service en duidelijke communicatie omtrent verzending! Vertrouwd adres. ­čśŐ

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle levering!

Goed adres voor leuke slippers!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt mevrouw voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier van de Metallic Stones en een goede zomer. M.vr.gr. Kiki Scheepens

goede en snelle service

goede en snelle service ook als er iets fout gaat wordt dat snel opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw mooie beoordeling en ook weer voor de bestelling. Ik vroeg me af wat er dan mis was gegaan met deze bestelling en ik kwam vervolgens tot de ontdekking dat er in 2017 iets niet goed is gegaan ;-). Fijn dat alles nu wel goed is verlopen en ik ben u ook dankbaar dat u heeft geschreven dat als er iets fout gaat, dat het snel wordt opgelost. Dat beloven we op de website, en daar doen we ook altijd ons uiterste best voor, maar het is fijn als iemand het schrijft, want dan is het ook zichtbaar voor andere mensen die nog geen ervaring met ons bedrijf hebben. En inderdaad, soms gaat er bij ons wat mis, soms bij de leverancier, soms bij Postnl, maar het gaat erom hoe iets opgelost wordt en of het naar tevredenheid wordt opgelost. Heel veel plezier gewenst weer van dit paar slippers. M.vr.gr. Kiki Scheepens

Prima adres voor slippers!

Na een goede ervaring vorig jaar, heb ik hier ook mijn Birkenstocks voor de kinderen besteld. Er is veel keuze en de prijzen zijn goed. De levering was ook prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn te lezen dat alles weer naar wens is verlopen. Heel veel plezier van de slippers gewenst en graag tot een volgende keer "ziens" op onze website. M.vr.gr. Kiki Scheepens

Prima en snelle levering!

Prima ervaring en birckenstocks voor leuke prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte en snelle afhandeling van het order

De heel gedetailleerde uitleg over de afhandeling van het order en heel het verzendingsproces, stap voor stap, met alle bijgevoegde documenten...factuur...retourformulier...enz...dit verbaasde ons! Dit hebben we nog nooit ervaren bij online bestellingen! Ook na ontvangst van onze bestelling bleek alles super in orde te zijn? Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw mooie beoordeling en bedankt weer voor de bestelling. Ook dank voor de prettige communicatie tussentijds. We krijgen ook weleens een opmerking dat er zoveel of teveel informatie wordt gegeven bij de mails die over de bestelling gaan, maar zoals we het doen is conform de wet, en we gaan er zelf vanuit dat we onze klanten willen informeren zoals we dat zelf prettig zouden vinden, dus fijn dat dit ook door anderen gewaardeerd wordt. Heel veel plezier weer van uw bestelling en graag tot een volgende keer "ziens" op onze website. M.vr.gr. Kiki Scheepens

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van de birkenstocks slippers

Altijd tevreden met slippersnet snelle levering en leuke korting.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de mooie beoordeling en u ook weer bedankt voor de bestelling, dank voor het vertrouwen. M.vr.gr. Kiki Scheepens

Snelle levering en perfecte kwaliteit

In 1 woord super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel plezier van de slippers gewenst! Groeten, Kiki Scheepens

En zo hulpvaardig en klantvriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat lief, dankuwel. Heel veel plezier van uw bestelling gewenst, groeten, Kiki Scheepens

Pluspunten

Groot assortiment, makkelijk bestellen, zeer snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier van uw bestelling gewenst en wie weet "tot ziens" op onze website. M.vr.gr. Kiki Scheepens

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel online Birkenstocks bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.

Filter op Taal