Mooie slippers

Overzichtelijke website, snel kunnen bestellen, snelle levering en voor een mooie prijs.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering goede prijs

Goed assortiment, goede prijs en snelle levering

Bedankt voor uw mooie review, Heel veel warmte en comfort gewenst van uw nieuwe Birkenstock sloffen. Met vriendelijke groeten, Kiki Scheepens

Snelle levering, goede prijzen!

Bedankt voor uw mooie review en heel veel plezier van de Piazza slippers gewenst! Met vriendelijke groeten, Kiki Scheepens

Snelle levering en goede kwaliteit

Heb er twee keer slippers gekocht die snel binnen waren en perfect paste! Ook is de prijs van de Birkenstocks lager dan ergens anders.

Bedankt voor uw mooie review en voor uw bestellingen uiteraard! We doen altijd ons uiterste best om zo snel mogelijk te leveren. Dat de prijs (soms) lager is dan elders heeft te maken met het feit dat wij alleen een webwinkel zijn en geen fysieke winkel hebben, dus geen verlichting die voortdurend moet branden, geen kachel die voortdurend op temperatuur moet zijn en we verpakken zo eenvoudig mogelijk, sturen zoveel mogelijk informatie via de mail, door dat alles kunnen we de adviesverkoopsprijzen wat lager hanteren. De consument heeft daar voordeel bij! Heel veel plezier van uw (smalle maat) Birkenstocks, ook die kunnen we leveren omdat veel mensen ons juist bezoeken voor de smalle breedtes maar ook voor de bredere modellen, die ze in de winkels vaak niet (meer) hebben. Bedankt en "tot ziens" op de website. Met vriendelijke groeten, Kiki Scheepens

Heel vlot en vriendelijk

Bij mijn bestelling kreeg ik eerst geen bevestigings mail waarop ik hen daarvoor nog een klacht stuurde. Kort daarop kreeg ik persoonlijk een oproep van vriendelijke dame op gsm met de verzekering dat alles in orde is. De slippers werden s' anderendaags perfect geleverd, en de bewuste mail is in die nacht rond half een toegekomen. Heel erg tevreden dus.

Beste mevrouw, Dank voor uw mooie review en fijn dat de slippers er binnen een dag waren van Nederland naar België! Wij beschouwden uw mail niet als klacht hoor, u stelde een nette vraag via de mail waarom u geen bevestiging had ontvangen van uw bestelling. Ik heb het gelijk nagekeken en zag geen fouten in het mailadres o.i.d. dus daarom belde ik u en als ik uw review lees, dan klopt het inderdaad dat er vertraging in de server heeft gezeten. Zoiets kan gebeuren, maar het is altijd goed als iemand belt of mailt. Ik zou zelf ook ongerust worden, dus daarom belde ik u gelijk om te laten weten dat alles in orde was. We hebben niet voor niets een klantenservice. Ik wens u heel veel plezier van de slippers en nogmaals dank. Met vriendelijke groeten, Kiki Scheepens

Snelle levering.

Ik heb positieve ervaringen met Slippersnet. Je wordt goed geïnformeerd en de levering was snel.

Uitstekende service.

Ik had per ongeluk de verkeerde maat aangevinkt. Een mailtje gestuurd naar de klantenservice (op zondag) en bijna meteen een antwoord mail ontvangen en alles kon zo geregeld worden. Fantastisch.

Dank voor de mooie review en veel plezier van de slippers gewenst. Niets is zo vervelend als dat je in onzekerheid zit over een online-bestelling, dus als iemand dan een mail stuurt dat hij zich vergist heeft in de maat en wij zien de mail, dan laat je iemand niet 24 uur wachten op antwoord omdat het een dag later pas de volgende officiële werkdag is. Dat is het beleid binnen ons bedrijf: met anderen omgaan zoals we dat zelf prettig zouden vinden. Alles gaat digitaal tegenwoordig, maar wij proberen vooral het stukje menselijkheid en de service erin te houden tegenover onze klanten. Wellicht tot ziens op de site en nog een goede zomer! M.vr.gr. Kiki Scheepens

Snel en makkelijk

Heb snel gevonden wat ik zocht en het was snel ingevuld en in orde. Alleen jammer dat PostNL niet echt nakomt wat ze beloven. Maar daar kunnen jullie niets aandoen

Dank u voor de mooie review. Wij hebben n.a.v. de review navraag gedaan bij deze mevrouw wat er aan de hand was. Het pakket bleek binnen Postnl een dag vertraging te hebben opgelopen. Daar kunnen wij inderdaad niks aan doen. De bezorgtijd die Postnl geeft is een indicatie, daarom adviseren wij altijd om er niet speciaal voor thuis te blijven. Deze mevrouw had speciaal gewacht op de postbode, moest op een zeker moment weg, waardoor zij het pakket gemist had en de volgende dag heeft ontvangen. De postbode heeft een briefje in de bus gedaan na de eerste bezorgpoging en omdat het een indicatie is die Postnl geeft, kunnen wij hier niets aan doen. Als er door Postnl fout gehandeld zou zijn, dan hadden wij hierover contact met hen opgenomen. Ondanks alles waarderen wij het dat deze mevrouw contact met ons heeft gezocht, want als een consument vragen heeft, dan willen wij die altijd zo snel en zo goed mogelijk beantwoorden, dat neemt vaak een hoop onrust weg. Ik hoop dat de slippers naar wens zijn en dan wens ik u heel veel plezier ervan. M.vr.gr. Kiki Scheepens

Goed aanbod en snel geleverd!

Prima communicatie

Snelle bezorging, net verpakt, zonder overmatige hoeveelheden verpakkingmateriaal. Goede, oplossingsgerichte klantenservice. Er bleek een productiefoutje aan mijn paar te zitten. De communicatie daarover verliep prima. In onderling overleg is er een oplossing voor gevonden. Halve ster minder vanwege de retourkosten. Ik snap de keuze, want verzenden kost geld, maar daardoor is het minder aantrekkelijk om bv meerdere modellen of breedtematen uit te proberen.

Bedankt mevrouw voor uw mooie review alsook voor de snelle en prettige communicatie over het paar waar een fabrieksfout aan zat. Ik begrijp uw standpunt volledig omtrent retourzenden. Voor de lezer: als er onverhoopt een fabrieksfout aan een artikel zit, dan zijn de retourkosten voor rekening van Slippersnet. In dit geval was dat niet aan de orde door de overeengekomen oplossing. Verder is Thuiswinkelorg achter de schermen aan het zoeken naar een oplossing of alternatief om het retourzenden terug te dringen. Wij zenden bestellingen vanaf € 25,-- op onze kosten naar de klant toe, maar retourzenden kost sommige bedrijven letterlijk de kop, omdat mensen massaal artikelen bestellen, 30 of 100 dagen wachten met terugsturen op kosten van de ondernemer en met een product als slippers is dat gewoonweg niet te doen. Daarnaast ... als iemand zijn maat weet van Birkenstock, dan hoeft het artikel bijna nooit retour en als iemand vragen heeft of twijfelt, dan kan hij of zij op diverse manieren via de website informatie inwinnen over de juiste maat, alsook ons altijd contacten. Dan kan het bijna niet misgaan. Het kunnen kiezen uit diverse slippers en dan een aantal paar terugsturen, dat kost inderdaad geld voor de ontvanger, maar ik merk ook dat er mensen zijn die dat helemaal niet erg vinden, omdat parkeren veelal overal betaald is en winkelen kost veel tijd, iets waar online bestellers nu eenmaal niet altijd tijd voor hebben of kunnen vinden. Maar voor u mevrouw: heel veel plezier van de slippers nogmaals en wie weet "tot ziens" op onze website, m.vr.gr. Kiki Scheepens

Positief

Keurig volgens afspraak levering van de slippers. Alles in orde. Alleen maar positieve ervaring

Lage prijzen correcte levering

Keurige snelle levering. Stevig verpakt. En lage prijzen

prima service, correcte levering, uitstekende communicatie

Zeer nette en correcte levering, samen met Prima communicatie over de levering.

super goede service!! de ene dag besteld, de andere dag al geleverd!!

super tevreden, zeker aan te bevelen!

snel en goed geregeld

ik had mijn birckenstocks binnen twee dagen in huis, netjes verpakt

supersnelle levering

Goed geïnformeerd tijdens proces en heel snel geleverd.

Snelle goede levering.

Alles was zeer duidelijk. Van bestellen tot levering.

Mijn bestelling was keurig verpakt en werd snel geleverd.

Keurige levering

Op tijd, keurig verpakt en juiste produkt.

super slippers, snel geleverd

ik was weer toe aan nieuwe, zool werd dun maar liep er al 8 jaar op 🙈 top slippers

Makkelijk te bestellen, snel in huis en de keuze is reuze

Ik twijfelde al een tijdje om mijn 1e paar Birkenstocks te kopen. Een collega vertelde me over deze site en dat er vaak korting is. Ik ben gaan kijken en heb mijn 1e paar slippers model Madrid besteld. Ze zijn snel geleverd en ik ben er erg blij mee. Ik heb smalle voeten maar als ik het bandje op zijn strakst doe zitten ze perfect. Nu even inlopen want ze moeten nog mee op vakantie naar Algerije :)

Vlotte afhandeling, fijne aanbieding en product voldoet aan verwachtingen

Veel keuze

Snel geleverd en past direkt goed.

veel keus wat ik in de winkel niet kan vinden en voor een leuke prijs.

Zeer snelle levering

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel Birkenstock online bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.