Duidelijke website, goede uitleg over de producten en de maten. Bezorging ging niet zoals het was gepland, kunnen jullie niets aan doen maar het heeft wel even geduurd voordat duidelijk was wanneer het wel werd bezorgd (ik had nog een mail gestuurd maar geen reactie op gekregen).

Bedankt voor dit prachtige cijfer! PostNL had helaas wat vertraging, maar gelukkig is het pakketje bezorgd! Zou u voor ons even uw spam mailbox kunnen checken? We hebben op 22 juli 2021 uw mailtje beantwoord, wellicht dat deze in de spam terecht is gekomen. Bedankt voor uw bestelling op Slippersnet.nl.

Witte Birkenstock Arizona Eva besteld, zwarte gekregen. Dat was jammer maar heb ze gehouden en ergens anders witte besteld. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden.

Beste mevrouw Smits, Bedankt voor uw review! We willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor het leveren van de verkeerde kleur. Klantvriendelijkheid staat bij ons op 1 en we hadden het graag samen met u opgelost. Mocht u in de toekomst een slipper of maat niet kunnen vinden, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dan kunnen we gezamenlijk zoeken naar een oplossing!

Ze doen veel moeite.

Er stond blijkbaar een verkeerd adres op en ze hebben alle moeite gedaan om me te kunnen bereiken.

Uitstekende service!

Snelle en correcte levering. Supersnelle ruiling. Kortom: dikke pluim!

Helemaal goed!

Zeer ruime keuze. Zeer snelle reactie op mijn email met vraag. Zeer snelle levering van een prachtig paar Birckenstocks. Kortom, I'll be back!

Wat een mooie review, daar zijn we maar al te blij mee! Heel veel plezier met uw bestelling!

persoonlijk en prettig

Nieuw.....

Ik moet ze eerst weer een paar weken gebruiken voordat weer lekker aan mijn voeten zitten

Keurig volgens afspraak

Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met uw bestelling!

Vriendelijk personeel en snel geholpen met de juiste maat.

Super slippers!

Super goed, deze sandalen. Sneller geleverd dan gedacht.

Komen na wat ze beloven en snelle levering !

Gewoon Top en wat een keuze !

Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw mooie review. Heel veel plezier met uw bestelling!

Staan open om via berichten te reageren en een hele snelle service

snel bezorgd

goed bezorgd.

Product voldoet aan de verwachtingen, snelle levering,

Zie hierboven

Goed geleverd!! Prima product

Snelle verzending!! Fijne birkenstock slippers. Een aanbeveling voor iedereen!

perfect, niets op aan te merken

heel goed

Fijne mail goede uitleg en het was binnen een paar dagen thuis. Andere halve dag gedragen zitten lekker nog geen blaren gekregen.

Snel geleverd goed betrouwbaar

Nette prijs, Goed advies, Snelle levering !

Nette prijs, Goed advies, Snelle levering !

Blij verrast met de snelle levering.

Super goed een geweldige ervaring, ga zo door.

Helemaal prima

Snelle bezorging. Mogelijkheid om voor afterpay te kiezen.

Goede en snelle bezorging!

Slippers precies zoals op de website na twee dagen ontvangen.

erg tevreden, snelle levering

Zeer positief over Slippersnet

Juiste artikel zeer snel geleverd

Snel en goed geleverd

Prima werkschoenen van Birkenstock met geweldig voetbed. Snel en goed geleverd.

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel Birkenstock online bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.