Ik heb nog niets ontvangen van de bestelde en betaalde slippers

Zie boven

goede en snelle service

Mooi product voor een goede prijs

Birkenstock slippers besteld voor een zeer scherpe prijs. De slippers werden de volgende dag al bezorgd. Erg blij mee en zeer tevreden met de snelle afhandeling.

Snel en juist

Ik had sandalen besteld en 2/3 dagen later kwamen ze al aan. Niks op aan te merken

Zou fijn zijn om de zending te kunnen volgen

Vlotte, nette afhandeling, goedkoop

Bij Birkenstock niet te leveren in de goede kleur. Hier wel en ook nog voordeliger

Veel kennis van zaken en snel, goed geholpen

Ruime keuze en overzichtelijke site. Snelle levering

Veel kennis van zaken en snel, goed geholpen

Ruime keuze en overzichtelijke site. Snelle levering

Heerlijk warme pantoffels

Prima geleverd en duidelijk

Goed afgehandeld

Bedankt voor dit mooie cijfer! Veel plezier met uw bestelling.

Vlotte levering van product

Vlot geleverd van het bestelde product. Kwaliteit volgens opgave. Was voordelig geprijst.

Fijn verkoop punt

Ze neemt de tijd voor uitleg en het passen van verschillende slippers.

Snel en goed!

Waar de maat van een bepaalde slipper uitverkocht was, was hij hier nog wel te koop. Snel en goed! Ik had met één dag mijn slippers! Fijn!

Top.

Goede service, vlotte levering.

Beste Regina, Bedankt voor deze mooie review. We wensen u heel veel plezier met uw bestelling!

Netjes verzorgd

Bedankt voor deze mooie review!

Goed en snelle service.

Via mail een vraag gesteld.Super snelle reactie terug gekregen. Later telefonisch contact gehad met een hele vriendelijke medewerkster. Keurig binnen de aangegeven levertijd bezorgd.Kortom een aanrader!!

Beste Colijn, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat het telefonisch contact als prettig is ervaren! We wensen u heel veel plezier met uw bestelling.

Snel verzonden

Snel verzonden, mooie prijs, en mogelijkheid na ontvangst pas te betalen!

Bedankt voor de mooie review, Johanna!

Klantonvriendelijk en dwingend

Ik kocht Birkenstock slippers die donkerder waren dan het type dat ik in een winkel gepast had, maar vooral met een onderling flink kleurverschil. Bij het terugsturen vroeg ik daarom op het retourformulier of ik behalve het aankoopbedrag ook de verzendkosten (*** voor retourneren via PostNL) terugbetaald kon krijgen. Hierop werd ik door Slippersnet gebeld, wat ik direct een vervelend gesprek vond, vanwege de dwingende toon die deze mevrouw aansloeg. Ze begon haar gesprek met 'nou, een heel verhaal' wat ik op het retourformulier geschreven had. Er volgde een relaas over de fabricage van Birkenstock en dus acceptabel kleurverschil, wat allemaal op de website beschreven staat. Mijn reden voor retour was daarom niet terecht en de verzendkosten voor retourneren kreeg ik dus ook niet terugbetaald. Ook vertelde ze dat veel klanten boos doen door de telefoon, wat ik me inmiddels goed kon voorstellen, want allemachtig, wat een onvriendelijke manier van communiceren was dit. Ik heb - zodra ik de kans kreeg om ook wat te zeggen - geantwoord dat het me niet om de *** verzendkosten gaat, maar om het principe en dat ik hier op deze manier geen discussie over wilde voeren, maar wel een review zou schrijven over dit vervelende gesprek. Hierop antwoordde mevrouw dat ze hier dan zeker op zou reageren met 'haar kant van het verhaal'. Prima. Ga gerust uw gang. Maar ik koop mijn slippers de volgende keer ergens anders.

Beste Helena, Bij Slippersnet zijn we altijd blij met reviews, we houden het graag eerlijk en proberen altijd - samen met de klant - een oplossing te zoeken. Na het ontvangen van uw retour hebben wij dan ook direct contact met u gezocht en u uitgelegd dat er een kleurverschil in de door uw bestelde slipper kan zitten, wat tevens omschreven staat in de beschrijving van de desbetreffende slipper. We hebben naar u gecommuniceerd dat wij de bestelling uiteraard gewoon retour nemen, maar het vergoeden van de verzendkosten niet tot de mogelijkheden behoort. In onze algemene voorwaarden is ook te lezen dat de consument de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product draagt. We vinden het erg jammer dat een negatieve review geven de voorkeur had boven een telefonische uitleg. Als u op dit moment nog meer wilt weten over bestellingen en retourneren, verwijzen we u graag naar de FAQ en algemene voorwaarden op onze website.

Snelle vlotte afhandeling zoals beloofd!

Goede service en levering

Zeer tevreden met de slippers. Snelle levering. De moeite waard voor een volgende keer weer te bestellen.

Snelle levering, goed geïnformeerd

Snelle levering, goed geïnformeerd, goede verpakking

Klantvriendelijkheid na misverstand over retourneren

Er was een misverstand over de te betalen retourkosten van de slippers. Het bleek dat ik dat over het hoofd had gezien. De klantvriendelijkheid en de poging tot het oplossen van dit misverstand liet te wensen over. Een bedrijf dat in de huidige economie zijn klanten laat betalen is niet meer van deze tijd. Jammer dat we het het niet naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.

Jammer voor deze reactie zoals in onze voorwaarden staat aangegeven zowel via mail als faq op onze webshop zijn de retourkosten altijd voor de klant. Wij hebben u dit via de mail en telefonisch toegelicht. Tevens heeft u ervoor gekozen om 2 maten te bestellen waarvan u wist dat u er 1 retour ging sturen dan is het ook wel zo handig om van tevoren de retour voorwaarden te lezen. U kunt het niet van deze tijd vinden maar er zijn nog meer als genoeg bedrijven die of voor het toezenden of retour zenden kosten rekenen. Dit staat bij iedereen aangegeven en dan is de keus aan u en is het niet zo netjes en vriendelijk als u de verantwoording niet zelf op u neemt.

Mijn favoriete slipper is altijd op voorraad en die wilde ze laatst zelfs thuis langs komen brengen. Ben zeer tevreden.

Prima.

Besteld, netjes een mail met code om de bestelling te kunnen volgen, mooi op tijd geleverd. Helemaal prima.

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel Birkenstock online bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.