Prima en snelle service

Ik zou volgende keer weer van hun dienst gebruikmaken

UITSTEKEND!

Gister Yara sandalen besteld, vandaag in huis! Top dienst (ook telefonisch, zeer deskundig!)

Prima levering afspraak nagekomen kwaliteit goed product klopt

Prima service.

Goede uitleg op de site en een vlugge levering.

Goede en snelle service!

Snelle en goede service. Prima website!

Goedkoop, snel en betrouwbaar

Twee keer verschillende maat slippers besteld. Snelle e-mail communicatie Met klantenservice en soepele retour procedure.

Keurig gegaan deze aankoop.

Keurig gegaan deze aankoop.

Op tijd bezorgd.

Het artikel was gepast geweest, tenen stonden afgedrukt. Ik heb de slippers toch gehouden. Vr.gr. Carla Westerbeek

Snelle levering, goed service

Na mail over misverstand direct een reactie en top opgelost.

Goese site, snelle levering

Goede prijs met snelle levering

Na lang gewoon op normale teenslippers te hebben gelopen toch de overstap gemaakt naar Birkenstocks. Slippersnet kwam bij mij meteen naar boven en heeft mij meteen weten te overtuigen met goede prijzen en leuke slippers. De bezorging was snel en waren de volgende dag meteen binnen.

Duidelijk contact en levering snel

Ik ben heel blij met mijn slippers, duidelijk contact en snelle levering, kom zeker nog eens terug!!

Fijne site met duidelijke maatkeuze (smalle of normale maat), snelle levering.

Fijne site met duidelijke maatkeuze (smalle of normale maat), snelle levering.

Wat een kakbedrijf.

Wat een kakbedrijf.

‘Beste de Groot, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer te vernemen dat u niet tevreden bent. Graag komen we nog even met u in contact om het te bespreken. Zou u contact met ons kunnen opnemen via 078 - 844 91 13 of klantenservice@slippersnet.nl.‘

Goede service en communicatie

Duidelijke communicatie, vlotte levering

Snelle levering en goed verpakt. Geen overbodig verpakkingsmateriaal.

Snelle levering en product zoals omschreven

Prima geregeld

Duidelijk snel en netjes in orde gemaakt

Een nette mail met duidelijke instructies en gegevens, snel ontvangen. Top!

Makkelijk bestellen, snel bezorgd en goede service

Ik kon makkelijk bestellen, werd snel bezorgd en vind het goede service

Slippers voor mijn moeder besteld. Afleveradres was mijn werkadres in s Gravendeel waar ook Slippersnet is gevestigd. Ik werdt gebeld met de vraag of de slippers ook afgegeven mochten worden. Natuurlijk! Wat een service! En de slippers waren helemaal goed. Moeders blij :-)

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel Birkenstock online bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.