Klantonvriendelijk en dwingend

Ik kocht Birkenstock slippers die donkerder waren dan het type dat ik in een winkel gepast had, maar vooral met een onderling flink kleurverschil. Bij het terugsturen vroeg ik daarom op het retourformulier of ik behalve het aankoopbedrag ook de verzendkosten (7 euro voor retourneren via PostNL) terugbetaald kon krijgen. Hierop werd ik door Slippersnet gebeld, wat ik direct een vervelend gesprek vond, vanwege de dwingende toon die deze mevrouw aansloeg. Ze begon haar gesprek met 'nou, een heel verhaal' wat ik op het retourformulier geschreven had. Er volgde een relaas over de fabricage van Birkenstock en dus acceptabel kleurverschil, wat allemaal op de website beschreven staat. Mijn reden voor retour was daarom niet terecht en de verzendkosten voor retourneren kreeg ik dus ook niet terugbetaald. Ook vertelde ze dat veel klanten boos doen door de telefoon, wat ik me inmiddels goed kon voorstellen, want allemachtig, wat een onvriendelijke manier van communiceren was dit. Ik heb - zodra ik de kans kreeg om ook wat te zeggen - geantwoord dat het me niet om de 7 euro verzendkosten gaat, maar om het principe en dat ik hier op deze manier geen discussie over wilde voeren, maar wel een review zou schrijven over dit vervelende gesprek. Hierop antwoordde mevrouw dat ze hier dan zeker op zou reageren met 'haar kant van het verhaal'. Prima. Ga gerust uw gang. Maar ik koop mijn slippers de volgende keer ergens anders.

Snelle vlotte afhandeling zoals beloofd!

Goede service en levering

Zeer tevreden met de slippers. Snelle levering. De moeite waard voor een volgende keer weer te bestellen.

Snelle levering, goed geïnformeerd

Snelle levering, goed geïnformeerd, goede verpakking

Klantvriendelijkheid na misverstand over retourneren

Er was een misverstand over de te betalen retourkosten van de slippers. Het bleek dat ik dat over het hoofd had gezien. De klantvriendelijkheid en de poging tot het oplossen van dit misverstand liet te wensen over. Een bedrijf dat in de huidige economie zijn klanten laat betalen is niet meer van deze tijd. Jammer dat we het het niet naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.

Jammer voor deze reactie zoals in onze voorwaarden staat aangegeven zowel via mail als faq op onze webshop zijn de retourkosten altijd voor de klant. Wij hebben u dit via de mail en telefonisch toegelicht. Tevens heeft u ervoor gekozen om 2 maten te bestellen waarvan u wist dat u er 1 retour ging sturen dan is het ook wel zo handig om van tevoren de retour voorwaarden te lezen. U kunt het niet van deze tijd vinden maar er zijn nog meer als genoeg bedrijven die of voor het toezenden of retour zenden kosten rekenen. Dit staat bij iedereen aangegeven en dan is de keus aan u en is het niet zo netjes en vriendelijk als u de verantwoording niet zelf op u neemt.

Mijn favoriete slipper is altijd op voorraad en die wilde ze laatst zelfs thuis langs komen brengen. Ben zeer tevreden.

Prima.

Besteld, netjes een mail met code om de bestelling te kunnen volgen, mooi op tijd geleverd. Helemaal prima.

Je krijgt precies wat je besteld, en snel

goede duidelijke foto's op de site. Snelle levering.. erg tevreden, al jaren

Goede bestelling afwerking.

De slippers zitten prettig aan mijn voeten.

Aanpassing review

Door een misverstand een slechte review gegeven, hierna belde een mevrouw van de klantenservice en heeft netjes uitgelegd van het hoe en wat. Super netjes nog nooit meegemaakt dat iemand terug belde hierover, inmiddels de order binnen, dank je wel voor het contact

Fijn dat wij het misverstand uit de wereld hebben kunnen helpen en u bedankt voor de mooie review.

SNELLE SERVICE

snelle levering en duidelijkheid qua bestellen

Fijne slippers

Goeie service andere dag in huis

Bedankt voor deze mooie review, Peta! Veel plezier met je bestelling.

Mooie birkenstocks voor een super prijs

Snelle levering. Makkelijke site. Zeer tevreden.

Vlotte verzending, prima slippers!

Ondanks geen bevestigingsmail van de bestelling waren de slippers snel in huis. Ze voldoen aan mijn verwachtingen!

Geweldig behulpzaam geweest om de goede maat te vinden

Vriendelijk aan de telefoon, en behulpzaam en een heel goed advies gegeven

Goeie service.

Bestel elk jaar wel een paar nieuwe slippers. Nog nooit teleurgesteld.

Bedankt voor deze mooie review, Peta! Heel veel plezier met de nieuwe slippers.

Goede site, vlotte bezorging

Na bestelling snelle levering top

Netje en snel geleverd

Gewonnen

Hele mooie birkenstocks gekocht. En nu bleek ik had ook de winactie van juli. Ik ben ook erg blij met de mooie birkenstock badslippers die ik mocht uitkiezen. Dank je wel.

Bedankt voor deze mooie review, Manon! Heel veel plezier met jouw bestelling en de gewonnen badslippers. Die komen nog goed van pas deze dagen!

Zeer goede service

Ik kreeg de Mayari voor een smalle voet i.p.v. een normale voet. Ik stuurde ze terug met een aantekening. De volgende dag werd ik gebeld; bleek dat deze er niet is in een normale voet. Ik zocht een ander paar Mayari uit. Deze werden kosteloos bezorgd en ik kreeg de verzendkosten van mijn retourzending terug. En dat binnen een paar dagen. Echt top geregeld.

Beste Yvonne, Bedankt voor de mooie review en heel veel plezier met uw aankoop!

Duidelijke website, goede uitleg over de producten en de maten. Bezorging ging niet zoals het was gepland, kunnen jullie niets aan doen maar het heeft wel even geduurd voordat duidelijk was wanneer het wel werd bezorgd (ik had nog een mail gestuurd maar geen reactie op gekregen).

Bedankt voor dit prachtige cijfer! PostNL had helaas wat vertraging, maar gelukkig is het pakketje bezorgd! Zou u voor ons even uw spam mailbox kunnen checken? We hebben op 22 juli 2021 uw mailtje beantwoord, wellicht dat deze in de spam terecht is gekomen. Bedankt voor uw bestelling op Slippersnet.nl.

Witte Birkenstock Arizona Eva besteld, zwarte gekregen. Dat was jammer maar heb ze gehouden en ergens anders witte besteld. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden.

Beste mevrouw Smits, Bedankt voor uw review! We willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor het leveren van de verkeerde kleur. Klantvriendelijkheid staat bij ons op 1 en we hadden het graag samen met u opgelost. Mocht u in de toekomst een slipper of maat niet kunnen vinden, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dan kunnen we gezamenlijk zoeken naar een oplossing!

Ze doen veel moeite.

Er stond blijkbaar een verkeerd adres op en ze hebben alle moeite gedaan om me te kunnen bereiken.

Uitstekende service!

Snelle en correcte levering. Supersnelle ruiling. Kortom: dikke pluim!

Helemaal goed!

Zeer ruime keuze. Zeer snelle reactie op mijn email met vraag. Zeer snelle levering van een prachtig paar Birckenstocks. Kortom, I'll be back!

Wat een mooie review, daar zijn we maar al te blij mee! Heel veel plezier met uw bestelling!

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel Birkenstock online bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.