Helemaal prima

Snelle bezorging. Mogelijkheid om voor afterpay te kiezen.

Goede en snelle bezorging!

Slippers precies zoals op de website na twee dagen ontvangen.

erg tevreden, snelle levering

Zeer positief over Slippersnet

Juiste artikel zeer snel geleverd

Snel en goed geleverd

Prima werkschoenen van Birkenstock met geweldig voetbed. Snel en goed geleverd.

prima prijs snelle levering

Bestelling geplaatst en snel ontvangen. Goede communicatie via de mail.

Ik kreeg laatst een hele leuke korting na het wel heel vlug slijten van de hieltjes en daar dus ook gebruik van gemaakt, super!

goed zo

?

Snel geregeld via eenvoudige goed werkende website en en een mooi fairtrade product

Slippersnet werkt goed snel en klantgericht. Zaterdagavond besteld maandag in huis. Duidelijke informatie over de producten en voorraden. Top!

Prima en snelle service

Ik zou volgende keer weer van hun dienst gebruikmaken

UITSTEKEND!

Gister Yara sandalen besteld, vandaag in huis! Top dienst (ook telefonisch, zeer deskundig!)

Prima levering afspraak nagekomen kwaliteit goed product klopt

Prima service.

Goede uitleg op de site en een vlugge levering.

Goede en snelle service!

Snelle en goede service. Prima website!

Goedkoop, snel en betrouwbaar

Twee keer verschillende maat slippers besteld. Snelle e-mail communicatie Met klantenservice en soepele retour procedure.

Keurig gegaan deze aankoop.

Keurig gegaan deze aankoop.

Op tijd bezorgd.

Het artikel was gepast geweest, tenen stonden afgedrukt. Ik heb de slippers toch gehouden. Vr.gr. Carla Westerbeek

Snelle levering, goed service

Na mail over misverstand direct een reactie en top opgelost.

Goese site, snelle levering

Goede prijs met snelle levering

Na lang gewoon op normale teenslippers te hebben gelopen toch de overstap gemaakt naar Birkenstocks. Slippersnet kwam bij mij meteen naar boven en heeft mij meteen weten te overtuigen met goede prijzen en leuke slippers. De bezorging was snel en waren de volgende dag meteen binnen.

Duidelijk contact en levering snel

Ik ben heel blij met mijn slippers, duidelijk contact en snelle levering, kom zeker nog eens terug!!

Fijne site met duidelijke maatkeuze (smalle of normale maat), snelle levering.

Fijne site met duidelijke maatkeuze (smalle of normale maat), snelle levering.

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel Birkenstock online bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.