Je krijgt precies wat je besteld, en snel

goede duidelijke foto's op de site. Snelle levering.. erg tevreden, al jaren

Goede bestelling afwerking.

De slippers zitten prettig aan mijn voeten.

Aanpassing review

Door een misverstand een slechte review gegeven, hierna belde een mevrouw van de klantenservice en heeft netjes uitgelegd van het hoe en wat. Super netjes nog nooit meegemaakt dat iemand terug belde hierover, inmiddels de order binnen, dank je wel voor het contact

Fijn dat wij het misverstand uit de wereld hebben kunnen helpen en u bedankt voor de mooie review.

SNELLE SERVICE

snelle levering en duidelijkheid qua bestellen

Fijne slippers

Goeie service andere dag in huis

Bedankt voor deze mooie review, Peta! Veel plezier met je bestelling.

Mooie birkenstocks voor een super prijs

Snelle levering. Makkelijke site. Zeer tevreden.

Vlotte verzending, prima slippers!

Ondanks geen bevestigingsmail van de bestelling waren de slippers snel in huis. Ze voldoen aan mijn verwachtingen!

Geweldig behulpzaam geweest om de goede maat te vinden

Vriendelijk aan de telefoon, en behulpzaam en een heel goed advies gegeven

Goeie service.

Bestel elk jaar wel een paar nieuwe slippers. Nog nooit teleurgesteld.

Bedankt voor deze mooie review, Peta! Heel veel plezier met de nieuwe slippers.

Goede site, vlotte bezorging

Na bestelling snelle levering top

Netje en snel geleverd

Gewonnen

Hele mooie birkenstocks gekocht. En nu bleek ik had ook de winactie van juli. Ik ben ook erg blij met de mooie birkenstock badslippers die ik mocht uitkiezen. Dank je wel.

Bedankt voor deze mooie review, Manon! Heel veel plezier met jouw bestelling en de gewonnen badslippers. Die komen nog goed van pas deze dagen!

Zeer goede service

Ik kreeg de Mayari voor een smalle voet i.p.v. een normale voet. Ik stuurde ze terug met een aantekening. De volgende dag werd ik gebeld; bleek dat deze er niet is in een normale voet. Ik zocht een ander paar Mayari uit. Deze werden kosteloos bezorgd en ik kreeg de verzendkosten van mijn retourzending terug. En dat binnen een paar dagen. Echt top geregeld.

Beste Yvonne, Bedankt voor de mooie review en heel veel plezier met uw aankoop!

Duidelijke website, goede uitleg over de producten en de maten. Bezorging ging niet zoals het was gepland, kunnen jullie niets aan doen maar het heeft wel even geduurd voordat duidelijk was wanneer het wel werd bezorgd (ik had nog een mail gestuurd maar geen reactie op gekregen).

Bedankt voor dit prachtige cijfer! PostNL had helaas wat vertraging, maar gelukkig is het pakketje bezorgd! Zou u voor ons even uw spam mailbox kunnen checken? We hebben op 22 juli 2021 uw mailtje beantwoord, wellicht dat deze in de spam terecht is gekomen. Bedankt voor uw bestelling op Slippersnet.nl.

Witte Birkenstock Arizona Eva besteld, zwarte gekregen. Dat was jammer maar heb ze gehouden en ergens anders witte besteld. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden.

Beste mevrouw Smits, Bedankt voor uw review! We willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor het leveren van de verkeerde kleur. Klantvriendelijkheid staat bij ons op 1 en we hadden het graag samen met u opgelost. Mocht u in de toekomst een slipper of maat niet kunnen vinden, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dan kunnen we gezamenlijk zoeken naar een oplossing!

Ze doen veel moeite.

Er stond blijkbaar een verkeerd adres op en ze hebben alle moeite gedaan om me te kunnen bereiken.

Uitstekende service!

Snelle en correcte levering. Supersnelle ruiling. Kortom: dikke pluim!

Helemaal goed!

Zeer ruime keuze. Zeer snelle reactie op mijn email met vraag. Zeer snelle levering van een prachtig paar Birckenstocks. Kortom, I'll be back!

Wat een mooie review, daar zijn we maar al te blij mee! Heel veel plezier met uw bestelling!

persoonlijk en prettig

Nieuw.....

Ik moet ze eerst weer een paar weken gebruiken voordat weer lekker aan mijn voeten zitten

Keurig volgens afspraak

Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met uw bestelling!

Vriendelijk personeel en snel geholpen met de juiste maat.

Super slippers!

Super goed, deze sandalen. Sneller geleverd dan gedacht.

Komen na wat ze beloven en snelle levering !

Gewoon Top en wat een keuze !

Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw mooie review. Heel veel plezier met uw bestelling!

Staan open om via berichten te reageren en een hele snelle service

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel Birkenstock online bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.