Keurig gegaan deze aankoop.

Keurig gegaan deze aankoop.

Op tijd bezorgd.

Het artikel was gepast geweest, tenen stonden afgedrukt. Ik heb de slippers toch gehouden. Vr.gr. Carla Westerbeek

Snelle levering, goed service

Na mail over misverstand direct een reactie en top opgelost.

Goese site, snelle levering

Goede prijs met snelle levering

Na lang gewoon op normale teenslippers te hebben gelopen toch de overstap gemaakt naar Birkenstocks. Slippersnet kwam bij mij meteen naar boven en heeft mij meteen weten te overtuigen met goede prijzen en leuke slippers. De bezorging was snel en waren de volgende dag meteen binnen.

Duidelijk contact en levering snel

Ik ben heel blij met mijn slippers, duidelijk contact en snelle levering, kom zeker nog eens terug!!

Fijne site met duidelijke maatkeuze (smalle of normale maat), snelle levering.

Fijne site met duidelijke maatkeuze (smalle of normale maat), snelle levering.

Wat een kakbedrijf.

Wat een kakbedrijf.

‘Beste de Groot, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer te vernemen dat u niet tevreden bent. Graag komen we nog even met u in contact om het te bespreken. Zou u contact met ons kunnen opnemen via 078 - 844 91 13 of [email protected].‘

Goede service en communicatie

Duidelijke communicatie, vlotte levering

Snelle levering en goed verpakt. Geen overbodig verpakkingsmateriaal.

Snelle levering en product zoals omschreven

Prima geregeld

Duidelijk snel en netjes in orde gemaakt

Een nette mail met duidelijke instructies en gegevens, snel ontvangen. Top!

Makkelijk bestellen, snel bezorgd en goede service

Ik kon makkelijk bestellen, werd snel bezorgd en vind het goede service

Slippers voor mijn moeder besteld. Afleveradres was mijn werkadres in s Gravendeel waar ook Slippersnet is gevestigd. Ik werdt gebeld met de vraag of de slippers ook afgegeven mochten worden. Natuurlijk! Wat een service! En de slippers waren helemaal goed. Moeders blij :-)

Fijn en snel!

Ik wilde specifiek smalle Birkenstocks kopen, op veel shops waar je Birkenstocks kan kopen, kan je vaak geen "Smal" ervan kopen. Bij Slippersnet.nl waren de slippers voor een mooie prijs en reuze snel binnen. Ik ben heel erg tevreden!

Zeer zeer tevreden

Ik was ontzettend tevreden

wat een service.

dat het ook zo snel kan als je iets besteld heb ik niet vaak mee gemaakt. bij alles ook een heel duidelijke uitleg .Dank daar voor. Ik weet nu al waar ik mijn volgende schoenen koopt

Super sservice

Snel bezorgd en goede maat uitleg duidelijk!

Prima seevice en snelle levering.

Slecht

Pakket geretourneerd krijg de kosten van retourzending niet terug betaald. Op retourbon, onder voorwaarden, staat "Als er sprake is van verzendkosten bij het toesturen van uw bestelling, dan krijgt u deze van ons achteraf vergoed. Aangezien de zin, het toesturen van uw bestelling, vermeld staat op het formulier 'voorwaarden bij retourneren" slaat de zin op het retourneren van mijn bestelling naar afzender.

Jammer van uw reactie. Op retour bon, onder voorwaarden, staat "Als er sprake is van verzendkosten bij het toesturen van uw bestelling, dan krijgt u deze van ons achteraf vergoed. Wij hebben uw retourzending ontvangen en netjes binnen de gestelde termijn aan u terugbetaald inclusief verzendkosten. Zoals u kunt lezen in de algemene voorwaarden op onze webshop en op de retour bon: De kosten van een retourzending komen altijd voor uw rekening. Dit is wettelijk toegestaan en dit wordt u van tevoren bekend gemaakt alvorens u een bestelling plaatst bij ons. Mvg. Klantenservice Slippersnet.

Mijlweg 23 3295 KG

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel Birkenstock online bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.