Veel keus en snel geleverd

Mooie site met veel keus De levering was zeer snel. Prima allemaal.

Goede prijs, makkelijk bestellen, redelijk snelle levering in coronatijd

Correcte snelle levering

De spullen netjes verpakt verstuurd en keurig geleverd.

Snelle correcte levering

Maat is Perfect!

Snelle levering goede prijs

Een goed assortiment en goede prijs

Makkelijk en overzichtelijk

Zoals de titel al zegt:”Makkelijk en overzichtelijk” Je kunt op je gemakkie even kijken.... Heb eigenlijk altijd dezelfde (Mayara) omdat ik die het prettigst vind zitten. Heb nooit problemen gehad, zowel niet met bestellen als de levering.

Een 10

Prima slippers en snelle levering

Snel

Snel

prima, dik tevreden

Zeer tevreden.

Ze doet haar uiterste best voor je!

Hele goeie service! Ze doet echt haar uiterste best voor je om de juiste slipper te hebben! De slippers zitten geweldig!

Alles in orde

Bestelling ging snel en correct

Goed.

Goed.

Netjes op tijd. Ondanks corona. En het product is helemaal naar mijn zin. Blijf zo doorgaan ; )

Zorgvuldig

Netjes ingepakt, al op voorhand papieren aanwezig die eventueel nodig zijn als iets retour moet, duidelijke overzichtelijke website

Buitengewoon goede ervaring

Goede website, snelle levering en duidelijke bevestiging mail.

Goed en netjes verzorgd

Goed en netjes verzorgd

Foutieve levering zeer snel opgelost

1 verkeerd paar slippers geleverd. Zonder verzend kosten retour kunnen zenden. Zeer snelle antwoorden op vragen goede service.

Had een berichtje achter gelaten over welke sandalen geschikt zouden zijn voor mijn zoontje vanwege brede voeten. Werd hier de volgende dag gelijk over gebeld. De sandalen die ik wilde waren niet in de shop echter werden deze opgezocht en dezelfde avond nog geplaatst zodat ik deze kon bestellen. Top service!

Snelle, goeie service

Super snelle levering!

Veel voordeliger dan andere sites!

Goede en snelle afhandeling,

De bestelling is vlot verlopen. Netjes een e-mail ontvangen en doordat de aflevering vertraagd was en ik na drie dagen nog niets ontvangen had, heeft men kontakt opgenomen met PostNL en was alles snel opgelost.

gewenst artikel tegen goede prijs

gewenst artikel vlot gevonden tegen goede prijs en redelijk vlotte levering

Wat ik besteld had heb ik gekregen prima webshop

Mijlweg 23

3295 KG

Over Slippersnet

Slippersnet is sinds 2002 officieel Birkenstockdealer met een online webwinkel in Birkenstockslippers. Wij zij gecertificeerd door en aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg. Zo kunt u veilig en snel Birkenstock online bestellen. Wij werken samen met onafhankelijke organisatie Kiyoh voor de beoordelingen over ons bedrijf van onze klanten.