Goede omschrijving op de website en boeken ging ook makkelijk. Tip: plaats iets meer foto’s van de lodge zelf en van de camping

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review over onze website. Ook goed dat je een tip geeft over de foto's van de lodge. Wij zullen komende weken foto's van de accommodatie maken, zodat wij voor volgend seizoen betere foto's kunnen tonen. Het is nog even wachten, maar over een maand kunnen jullie heerlijk genieten van de vakantie. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Het is erg overzichtelijk en duidelijk

De ervaring voor het boeken van de reis verliep snel en was duidelijk voor mij. De informatie die ik kreeg heeft mij overtuigd om deze vakantie te boeken. Hoe het verder gaat verlopen weet ik nog niet, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De site werkt goed en is duidelijk

Ondanks mijn twijfel over een alleenstaande vakantie met mijn zoontje, heb ik toch geboekt door de positieve en duidelijke informatie die ik over de vakantie las.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je eerlijke review. Gezellig dat jullie gewoon toch geboekt hebben en mee gaan naar Recreatiepark 't Zand. Het is nog even wachten, maar over 6 weken is het genieten van de vakantie. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijk en duidelijk.

De website was duidelijk en overzichtelijk. Genoeg informatie over het verblijf en de accomodatie. Makkelijk om de boeking af te ronden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je leuke review over onze website. Gezellig dat jullie mee naar Maaslanden gaan. Nog iets meer dan 2 weken, laat het aftellen maar beginnen. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijk

duidelijke site

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank je wel voor de positieve reactie op onze website. Gezellig dat jullie mee naar strand Maaslanden gaan. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Heerlijk overzichtelijk

Overzichtelijke site, keuze is snel gemaakt omdat de website helder en duidelijk is.

Heerlijk overzichtelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je positieve review over onze website. Fijn dat het gelukt is om te boeken en jullie komend weekend al heerlijk op vakantie gaan. Alvast een hele fijne vakantie. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Zeer positief en geruststellend.

de informatie is zeer ruim en positief. Ik kreeg ook snel antwoord op mijn mail die ik had gestuurd, wat ook zeer vriendelijk overkwam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je enthousiaste review, fijn om te lezen dat je snel reactie op je vraag hebt gehad. Het aftellen is begonnen, de vakantie in Maaslanden is al bijna zover. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

prima duidelijke en vriendelijke service

De accomodatie wordt prima beschreven en bij telefonisch contact om nog iets extra te vragen zeer vriendelijk geholpen.

Persoonlijke service, duidelijke website

Duidelijke website, goede beoordelingen, ook fijn dat er een locatie is waarbij niet alleen maar gekampeerd wordt, dat ligt ons niet zo :). Omdat ik nogal twijfelde heb ik telefonisch contact gezocht en ben toen heel persoonlijk en aardig geholpen. Er werd goed met me meegedacht. Ook heel betaalbaar en fijn dat het half pension is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je uitgebreide en enthousiaste review over ons bedrijf :). Fijn om te horen dat je goed te woord bent gestaan aan de telefoon. Gezellig dat jullie in augustus mee naar Frankrijk gaan. Het is nog even wachten, maar dan kunnen jullie heerlijk genieten van stokbrood, zon, zwemmen en gezelligheid. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijk, makkelijk, blij

Ik kreeg er gelijk een blij gevoel van.

Overzichtelijk, makkelijk, blij

Ik kreeg er gelijk een blij gevoel van.

duidelijke website

Duidelijke website in een voor mij nieuw item, de eenoudervakantie. Ik heb er zin in.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke informatie, afgestemd op wensen van een ouder gezinnen

Prettige website, makkelijk te boeken door te kijken wat beschikbaar is. Prijs is echte prijs, dus niet nog allerlei verborgen kosten die er aan het einde ineens bijkomen

Erg overzichtelijk!

Heel gebruiksvriendelijk, waardoor ik al mijn aandacht en energie kon gebruiken om mezelf op te hypen voor een spannende vakabtie😊

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top, goed gevoel vooraf van de vakantie

Ik heb gebeld met een mederwerker van 't Zand en die kon mij goed vertellen hoe en wat ik kon verwachten van te boeken vakantie. Het vakantiegevoel is NU al begonnen!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je leuke review. Gezellig dat jullie vakantie komen vieren op Camping 't Zand. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Pluspunten

Overzichtelijke site Vriendelijke klantenservice

- Meer duidelijkheid over wat animatie/ reisleiding precies kan bieden - meer bestemmingen - aanbod van 10-12 dagen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Weet het nog niet, is nog mijn eerste boeking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

mooi compleet overzicht van het aanbod

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad, duidelijke boeking en ook makkelijk telefonisch te bereiken... en heel vriendelijk en behulpzaam.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Leuk concept, actieve vakanties, gericht op verbinden

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

Duidelijker website

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

de website is duidelijk, volledig en werkt prima! de boeking is alvast perfect verlopen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

vriendelijke mensen aan de telefoon, attent in reageren meedenkend naar een oplossing

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

Zeer duidelijke omschrijving van locatie en welke mogelijkheden qua daginvulling. Ook fijn dat er expliciet bij is gezet dat het voor de kleinere kinderen heel erg leuk is, dit trok mij over de drempel. Dat het aantal inschrijvingen met leeftijden erbij is geschreven vind ik een enorm plus punt, nu zie ik dat er ook wat mensen zijn die redelijk in de buurt komen van mijn eigen leeftijd.

Tot op heden, geen

Over Eenoudervakantiegids.nl