Duidelijke site, goede informatie

De site is duidelijk en handig in gebruik De informatie die er staat is nuttig en precies wat je wil weten Erg leuk om groepssamenstelling al te kunnen zien

Echt Top

Nog nooit zoon goede en gezellige vakantie gehad alles goed geregeld voor iedereen.Mijn dochter had het zo naar haar zin dus de pappa ook.En we hadden het zo gezellig gehad met de rest van het veldje was echt top,

Wat fijn om te lezen dat jullie afgelopen jaar op 't Zand zo genoten hebben. Gezellig dat wij jullie komende zomer weer mogen begroeten. Het is nog even aftellen, maar wij kijken er al naar uit. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Gebruiksvriendelijk

Duidelijke info; Overzichtelijk; Geen te groot aanbod waarin je verloren loopt of keuzestress krijgt;

Leuk dat jij en je kinderen gezellig mee gaan op een wintersportvakantie. Fijn om te lezen dat je de website duidelijk en overzichtelijk vindt, daar worden wij blij van! Het aftellen kan bijna beginnen. Wij willen jullie alvast een hele fijne vakantie wensen. Met sportieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Goede info en fijne snelle boeking.

Goede en overzichtelijke info op de site.

Heel makkelijk

In 2 minuten klaar

Duidelijke website en gemakkelijk te boeken, nu nog de reis afwachten

Duidelijke website met veel nuttige info over de reis. Telefonisch contact met Suzanne bij vragen was zeer aangenaam. Reserveren was gemakkelijk en de prijzen heel schappelijk in vergelijking met gelijkaardige reizen. Nu nog de reis zelf afwachten! :-)

Top vakantie!

Het was een fantastische vakantie voor mijn dochter van 2 maar ook voor mij,! 34 kinderen op het veld dus altijd wel een speelkameraadje van eigen leeftijd. En voor mama gezellige ouders waar s avonds een drankje mee gedronken werd de gezamenlijke tent.

Leuk om te lezen dat jullie afgelopen jaar een heerlijke vakantie hebben gehad. Gezellig dat we jullie komende zomervakantie weer welkom mogen heten. Op naar de zomer van 2020 :). Met vriendelijke groet, Eenoudervakantiegids.nl

volgens mij is het pas enkele dagen zeker dat de reis doorgaat, dat is ook de reden om te boeken. Om dit nu te boeken met de kans dat het niet doorgaat vond ik moeilijk. Was eigenlijk bijna zover dat ik elders boekte om die reden

Leuk dat jullie gezellig mee gaan naar Axamer Lizum. Sinds afgelopen vrijdag is er inderdaad vertrekgarantie voor deze bestemming. Het is nog even geduld hebben, maar in december kunnen jullie heerlijk gaan genieten van de wintersport. Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk en duidelijk te boeken

Kort maar krachtig wat de reis inhoudt en makkelijk te boeken.

Snel eenvoudig en overzichtelijk

Wat een fijne site om last-minute een doelgroep - vakantie te boeken. Goede informatie voorziening icm met aantrekkelijke prijzen!

Wat fijn dat je last minute een leuke vakantie hebt gevonden voor jou en jouw kinderen. Leuk om te horen dat je de website prettig vindt. Over ongeveer 3 weken kan het feest beginnen, dan gaan jullie heerlijk naar Kroatië. Alvast heel veel plezier. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Vriendelijk en betrokken

Met het aanvragen van een optie erg vriendelijk geholpen. Optie mocht een hele week blijven en medewerkster belde en mailde zelf diverse malen over de optie. Heel fijn

Bedankt voor je leuke review over onze klantenservice, fijn dat je goed geholpen bent. Gelukkig nog maar een paar nachtjes slapen en dan begint de vakantie al voor jullie. Alvast heel veel plezier. Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

Goede omschrijving op de website en boeken ging ook makkelijk. Tip: plaats iets meer foto’s van de lodge zelf en van de camping

Bedankt voor je review over onze website. Ook goed dat je een tip geeft over de foto's van de lodge. Wij zullen komende weken foto's van de accommodatie maken, zodat wij voor volgend seizoen betere foto's kunnen tonen. Het is nog even wachten, maar over een maand kunnen jullie heerlijk genieten van de vakantie. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Het is erg overzichtelijk en duidelijk

De ervaring voor het boeken van de reis verliep snel en was duidelijk voor mij. De informatie die ik kreeg heeft mij overtuigd om deze vakantie te boeken. Hoe het verder gaat verlopen weet ik nog niet, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.

De site werkt goed en is duidelijk

Ondanks mijn twijfel over een alleenstaande vakantie met mijn zoontje, heb ik toch geboekt door de positieve en duidelijke informatie die ik over de vakantie las.

Bedankt voor je eerlijke review. Gezellig dat jullie gewoon toch geboekt hebben en mee gaan naar Recreatiepark 't Zand. Het is nog even wachten, maar over 6 weken is het genieten van de vakantie. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijk en duidelijk.

De website was duidelijk en overzichtelijk. Genoeg informatie over het verblijf en de accomodatie. Makkelijk om de boeking af te ronden.

Bedankt voor je leuke review over onze website. Gezellig dat jullie mee naar Maaslanden gaan. Nog iets meer dan 2 weken, laat het aftellen maar beginnen. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijk

duidelijke site

Dank je wel voor de positieve reactie op onze website. Gezellig dat jullie mee naar strand Maaslanden gaan. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Heerlijk overzichtelijk

Overzichtelijke site, keuze is snel gemaakt omdat de website helder en duidelijk is.

Heerlijk overzichtelijk

Dank je wel voor je positieve review over onze website. Fijn dat het gelukt is om te boeken en jullie komend weekend al heerlijk op vakantie gaan. Alvast een hele fijne vakantie. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Zeer positief en geruststellend.

de informatie is zeer ruim en positief. Ik kreeg ook snel antwoord op mijn mail die ik had gestuurd, wat ook zeer vriendelijk overkwam.

Bedankt voor je enthousiaste review, fijn om te lezen dat je snel reactie op je vraag hebt gehad. Het aftellen is begonnen, de vakantie in Maaslanden is al bijna zover. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

prima duidelijke en vriendelijke service

De accomodatie wordt prima beschreven en bij telefonisch contact om nog iets extra te vragen zeer vriendelijk geholpen.

Persoonlijke service, duidelijke website

Duidelijke website, goede beoordelingen, ook fijn dat er een locatie is waarbij niet alleen maar gekampeerd wordt, dat ligt ons niet zo :). Omdat ik nogal twijfelde heb ik telefonisch contact gezocht en ben toen heel persoonlijk en aardig geholpen. Er werd goed met me meegedacht. Ook heel betaalbaar en fijn dat het half pension is.

Bedankt voor je uitgebreide en enthousiaste review over ons bedrijf :). Fijn om te horen dat je goed te woord bent gestaan aan de telefoon. Gezellig dat jullie in augustus mee naar Frankrijk gaan. Het is nog even wachten, maar dan kunnen jullie heerlijk genieten van stokbrood, zon, zwemmen en gezelligheid. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijk, makkelijk, blij

Ik kreeg er gelijk een blij gevoel van.

Overzichtelijk, makkelijk, blij

Ik kreeg er gelijk een blij gevoel van.

duidelijke website

Duidelijke website in een voor mij nieuw item, de eenoudervakantie. Ik heb er zin in.

Duidelijke informatie, afgestemd op wensen van een ouder gezinnen

Prettige website, makkelijk te boeken door te kijken wat beschikbaar is. Prijs is echte prijs, dus niet nog allerlei verborgen kosten die er aan het einde ineens bijkomen