Helder aanbod

Een onverwachte ruime keus en fijn dat je alvast de groepsinformatie kan raadplegen en voor schappelijke prijzen!

Zo aantrekkelijk en inzichtelijk dat ik wel moest boeken!

De informatie over de eenoudervakantie wordt zo helder en inzichtelijk gepresenteerd dat je over de streep wordt gehaald. De inhoud van de vakantie, dwz de activiteiten binnen en buiten de groep worden met filmpjes en foto's zeer aantrekkelijk neergezet. Een idee krijgen van de samenstelling van de groep geeft een beeld van of jij en je kind erbij passen. Wij hebben er zin in!

Super makkelijk

Het uitzoeken en boeken ging super makkelijk! Het is een fijne en duidelijke site.

Wat fijn om te lezen dat het zoeken en boeken zo gemakkelijk is gegaan. Gezellig dat jullie mee naar Camping 't Zand gaan. De zomervakantie komt langzaam in beeld, maar het is nog even wachten. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk te boeken

Makkelijk te boeken op de site! Eerdere ervaring camping 't zand waren echt een vakantie gevoel

Leuk dat jullie weer via ons op vakantie gaan. Dit keer naar de Ardennen, een bestemming vol avontuur. Nog ongeveer 5,5 maand en kunnen jullie heerlijk gaan genieten van een heerlijke vakantie. Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

heldere duidelijk omschrijving en eenvoudig boeken

De website geeft een goed inzicht en is eenvoudig in gebruik

Fijn om te lezen dat je de website duidelijk en eenvoudig vindt. Leuk dat je jullie komende zomer gezellig mee gaan naar het landgoed in Frankrijk. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Boeking verloopt soepel

Ik mis een duidelijke omschrijving, afbeeldingen, indelingen van de safaritent.

Leuk dat je de safaritent hebt geboekt op Recreatiepark 't Zand. Onder het kopje 'verblijf' hebben wij 3 foto's staan van de safaritent, daarbij staat in de tekst beschreven wat de inventaris is en andere details van deze tent. Mag ik vragen wat je nog mist, want dan ga ik regelen dat het erbij komt te staan en dat je alles per mail ontvangt. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Zeer duidelijke website

Zeer overzichtelijk, compleet en duidelijk, geen verborgen kosten. Snel een bevestiging in de mail. Fijn dat we de samenstelling van de groep al konden zien, dat hielp met het bepalen van welke week we hebben geboekt. We hebben er zin in!

Leuk om te lezen dat je de website compleet en duidelijk vindt. Ook fijn dat de groepssamenstelling heeft geholpen met het maken van de juiste keuze qua datum. Het is nog even tot juli geduld hebben, maar dan staat er een hele vakantie in Frankrijk te wachten. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

prettig en makkelijk boeken

Ik heb het makkelijk kunnen vindenen boeken en wat ook fijn is dat je van te voren kan zien hoeveel mensen er al geboekt hebben en welke leeftijd en meisjes en jongens

Fijn om te lezen dat je het makkelijk hebt kunnen vinden en dat de groepsinformatie ook heeft geholpen. Het is helaas nog ongeveer 5,5 maand geduld hebben, maar dan gaat de vakantie naar Frankrijk beginnen. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijk

Overzichtelijke website, duidelijke recensies en duidelijke prijzen.

Overzichtelijke site

Het aanbod mag van mij betreft groter worden!

Fijn dat je nog een plekje hebt gevonden voor een wintersportvakantie op 21 februari. Het klopt dat het aanbod nu nog maar erg beperkt is, de overige bestemmingen zijn al volgeboekt voor die periode. Met sportieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijke website die zorgt dat je zin hebt om op vakantie te gaan!

Hele fijne website met duidelijke informatie. Alles staat netjes omschreven en bij het lezen van de tekst heb je direct zin om op vakantie te gaan! Handig dat ze extra goed vermelden wat wel en wat niet bij de reis is inbegrepen! Ook een pluspunt: je ziet direct de groepssamenstelling, dus je kan direct inzien of het reisgezelschap in dezelfde leeftijdscategorie zit (of niet).

Woehooe wij worden helemaal blij van jouw lovende review. Dank je wel! Fijn dat jij een passende wintersportvakantie hebt gevonden. Met sportieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Super eenvoudig en makkelijk te boeken

Het boekingsproces verloopt heel soepel, uitleg is duidelijk. We hebben super veel zin in de vakantie.

Prima info!!

Super geregeld!!!

Makkelijk boeken

Overzichtelijke website, makkelijk te boeken

Duidelijke en gezellige webpagina

Ik kreeg zin in het boeken van deze vakantie door ervaringen van eerdere vakantiegangers en doordat de site er heel gezellig en aantrekkelijk uit ziet. Voor het eerst op deze manier met mijn kinderen op vakantie. Het boekingsproces verliep vlot en soepel.

Duidelijk en overzichtelijk

Ik ga maak met plezier nogmaals gebruik van deze manier van vakantie vieren als alleenstaand ouder. Fijn om te zien wat de groepssamenstelling is en de beoordelingen te lezen. We hebben er nu al zin in!

Duidelijke site, goede informatie

De site is duidelijk en handig in gebruik De informatie die er staat is nuttig en precies wat je wil weten Erg leuk om groepssamenstelling al te kunnen zien

Echt Top

Nog nooit zoon goede en gezellige vakantie gehad alles goed geregeld voor iedereen.Mijn dochter had het zo naar haar zin dus de pappa ook.En we hadden het zo gezellig gehad met de rest van het veldje was echt top,

Wat fijn om te lezen dat jullie afgelopen jaar op 't Zand zo genoten hebben. Gezellig dat wij jullie komende zomer weer mogen begroeten. Het is nog even aftellen, maar wij kijken er al naar uit. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Gebruiksvriendelijk

Duidelijke info; Overzichtelijk; Geen te groot aanbod waarin je verloren loopt of keuzestress krijgt;

Leuk dat jij en je kinderen gezellig mee gaan op een wintersportvakantie. Fijn om te lezen dat je de website duidelijk en overzichtelijk vindt, daar worden wij blij van! Het aftellen kan bijna beginnen. Wij willen jullie alvast een hele fijne vakantie wensen. Met sportieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Goede info en fijne snelle boeking.

Goede en overzichtelijke info op de site.

Heel makkelijk

In 2 minuten klaar

Duidelijke website en gemakkelijk te boeken, nu nog de reis afwachten

Duidelijke website met veel nuttige info over de reis. Telefonisch contact met Suzanne bij vragen was zeer aangenaam. Reserveren was gemakkelijk en de prijzen heel schappelijk in vergelijking met gelijkaardige reizen. Nu nog de reis zelf afwachten! :-)

Top vakantie!

Het was een fantastische vakantie voor mijn dochter van 2 maar ook voor mij,! 34 kinderen op het veld dus altijd wel een speelkameraadje van eigen leeftijd. En voor mama gezellige ouders waar s avonds een drankje mee gedronken werd de gezamenlijke tent.

Leuk om te lezen dat jullie afgelopen jaar een heerlijke vakantie hebben gehad. Gezellig dat we jullie komende zomervakantie weer welkom mogen heten. Op naar de zomer van 2020 :). Met vriendelijke groet, Eenoudervakantiegids.nl

volgens mij is het pas enkele dagen zeker dat de reis doorgaat, dat is ook de reden om te boeken. Om dit nu te boeken met de kans dat het niet doorgaat vond ik moeilijk. Was eigenlijk bijna zover dat ik elders boekte om die reden

Leuk dat jullie gezellig mee gaan naar Axamer Lizum. Sinds afgelopen vrijdag is er inderdaad vertrekgarantie voor deze bestemming. Het is nog even geduld hebben, maar in december kunnen jullie heerlijk gaan genieten van de wintersport. Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk en duidelijk te boeken

Kort maar krachtig wat de reis inhoudt en makkelijk te boeken.