Een helder overzicht van alle reizen.

Je krijgt al xin om te vertrekken als je alles leest. Door de schschillende kopjes bij de reus krijg je een goed beeld van de vakantie. Fijn dat je al globaal kunt zien hoe het gezelschap is samengesteld.

Wat leuk om te lezen dat jullie al uit kijken naar de vakantie in eigen land! Fijn dat alles helder is en jullie al een goed beeld hebben van de groep. Wij kijken er al naar uit! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Begrip, kennis en geduld

Ik ben enorm fijn geholpen door verschillende medewerkers. Er waren nogal wat vragen die ik had over de vakantie die ik eventueel zou boeken. Daar werd met veel geduld, begrip en kennis van zaken op gereageerd. Het maken van de boeking was daarna in een paar klikken gedaan.

Dankjewel voor de mooie beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice. We gaan er een gezellige vakantie van maken in Frankrijk! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk te boeken en altijd goed verzorgde vakanties!

Bedankt voor het mooie cijfer en de positieve review! Leuk dat je dit jaar weer een vakantie bij ons hebt geboekt! Nog een paar maanden geduld en dan heerlijk genieten op eigen bodem! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

duidelijk en makkelijk te boeken

duidelijk en makkelijk te boeken

Dankjewel voor het mooie cijfer, Raf! Fijn dat de boeking makkelijk en duidelijk verlopen is. We kijken al uit naar de vakantie in eigen land deze zomer! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Helder en aantrekkelijke beschreven

Zoekfunctie werkt goed, heldere lay out, heldere texten

Dankjewel voor het mooi cijfer, Linda! We zijn heel blij om te lezen dat je door middel van de zoekfuncties een leuke vakantie hebt gevonden. We gaan er een top vakantie van maken in Frankrijk! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Prima, maar niet alles werkt

Was een prima en gemakkelijke site om mee te boeken, maar invoeren van een huisnummer zoals 1-E werkt niet / niet toegestaan. Dat is wel lastig, gezien nummer 1 niet bestaat in mijn voorbeeld. Ik heb dat nu anders moeten oplossen.

Wat vervelend om te lezen dat het invoeren van jullie huisnummer niet goed gegaan is! We geven het direct door aan onze programmeurs. Ondanks het invulprobleem gaan we ons best doen om er een top vakantie van te maken in het mooie Frankrijk! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Snel goed overzichtelijk

Een duidelijk omschreven overzichtelijke website, waarop je alles in 1 oogopslag kan zien en vinden. Ik ga met mijn dochtertje met de trein en had daar nog wat vragen over, via de mail kreeg ik binnen 24 uur daar antwoord op, dat was heel fijn. Door deze website en service geeft deze organisatie mij een goed en vetrouwd gevoel om als alleenstaande moeder mee op vakantie te gaan.

Wat fijn om te lezen, Ryanne! Gelukkig is het boeken en het contact met de klantenservice soepel verlopen. We gaan er samen een gezellige vakantie van maken in Frankrijk! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijke site en informatie over de deelnemers en leeftijd kinderen

Ik heb de datum gekozen naar aanleiding van de leeftijd van de kinderen die in deze week aanwezig zijn. Heel prettig om die voorinformatie te hebben, zodat ik zeker weet dat de kinderen die komen niet allemaal veel ouder zijn dan mijn zoon. Nu weet ik zeker dat hij vriendjes/vriendinnetjes gaat krijgen. zodat het een top vakantie wordt.

Wat leuk om te lezen dat jullie de perfecte vakantie gevonden hebben! We kunnen ons goed voorstellen dat de groepsinformatie erg handig is als hulpmiddel. Zo weet je voor het boeken al wie er mee op vakantie gaan. We doen ons best om er een gezellige vakantie van te maken op Nederlandse bodem! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Heel makkelijk en overzichtelijk

fijn dat er ook reizen zijn voor alleen staande ouders. en de prijs is ook helemaal niet slecht...

Fijn om te horen dat je onze website overzichtelijk vindt! We doen ons best om zoveel mogelijk eenoudergezinnen blij te maken met een fijne vakantie. Nog een paar maanden geduld en dan genieten jullie heerlijk in de Franse zon! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijk en makkelijk te boeken

Ik ben al 2x eerder via deze site op vakantie geweest en dat ik me goed bevallen: van het boeken zelf tot en met de vakantie.

Wat leuk om te horen dat de vakanties jullie goed bevallen zijn en het boeken makkelijk verlopen is! We kijken ernaar uit om jullie ook dit jaar weer te zien in Frankrijk. Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

De site is super overzichtelijk, krijg het idee dat ik als 1 warme familie op vakantie ga

ik ga voor het eerst als alleenstaande ouder op vakantie, en vind dit best wel een ding, heb verschillende websites bezocht, maar toen ik op deze website kwam, had ik er meteen een goed gevoel bij, duidelijk, overzichtelijk, goed verhaal over wat je kunt verwachten, en dat verhaal zorgde er ook voor dat ik nu al zin heb in de vakantie! ik denk dat mijn mannen en ik een hele leuke week gaan hebben!

Wat leuk om te lezen dat jullie deze zomer op eenoudervakantie gaan! Het is een hele stap, maar we weten zeker dat jullie een super vakantie zullen hebben samen met de andere gezinnen. Fijn dat je de website als overzichtelijk hebt ervaren. Nog een paar maanden aftellen en dan heerlijk op vakantie! Zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

duidelijk en overzichtelijk

snelle reacties op vragen

Goed om te lezen dat je snel een reactie ontvangen hebt! We kijken al uit naar de zomer, heerlijk genieten en spelen in de Franse zon! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Fijne, duidelijke en overzichtelijke manier van een vakantie zoeken en boeken

Toen ik op google intikte dat ik een alleenstaande oudervakantie wilde boeken kwam ik al snel uit op Eenoudervakantiegids.nl. Hier was heel helder waar ik uit kon kiezen. Ik vulde mijn voorkeuren in en kwam direct waar ik wilde zijn. Ik kon kiezen uit meerdere vakanties en verschillende verblijfsmogelijkheden. Alles werd heel uitgebreid, helder en duidelijk geformuleerd en alles was me duidelijk. De site werkte snel en ik heb eigenlijk binnen een half uur mijn keuze kunnen maken en dit ook gelijk kunnen boeken. De bevestiging na de tijd kwam ook direct en deze kon ik ook downloaden. Fijn hoe alles makkelijk verliep.

Wat leuk om te lezen dat je via ons een eenoudervakantie hebt geboekt! Fijn dat alle informatie helder en overzichtelijk voor je was. Zo verloopt een boeking een stuk makkelijker. We gaan er een top vakantie van maken samen in Brabant. Met avontuurlijke groet, Eenoudervakantiegids.nl

Heel snel en netjes geholpen. Had wat vragen gesteld via wats App vanwege het reserveren en boeken. Snel antwoord gekregen en leuk benaderd!

Heel fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice! Het duurt nog een aantal maanden, maar dan genieten jullie heerlijk in eigen land! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Fantastische camping

Ik boek al 5 jaar via deze site onze vakantie naar camping 't Zand en ik vind het een geweldige uitvinding! Mijn eerste jaar was ik wat terughoudend, want ik voelde er niet zoveel voor om tussen allemaal alleenstaande ouders te zitten, maar het is me echt goed bevallen! De kinderen vinden snel aansluiting met de andere kinderen op het veld en de ouders laten iedereen in hun waarde, maar staan wel klaar voor elkaar mocht dat nodig zijn.

Wat leuk dat jullie al vijf jaar gezellig met ons meegaan naar Alphen! We zijn erg blij om te horen dat het jullie zo goed bevalt en het altijd erg gezellig is. Leuk dat jullie er volgend jaar ook weer bij zijn! Met herfstige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Uitstekend aanbod

Ik heb alleen dw ervaring met website, boeken en klantencontact. Vakantie moet nog komen maar tot heden ben ik zeer tevreden.

Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze website en de klantenservice! We gaan er een mooie eenoudervakantie van maken volgend jaar in Zweden. Met avontuurlijke groet, Eenoudervakantiegids.nl

Ik had heel veel twijfel, maar de medewerkers bleven geduldig en behulpzaam.

Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze collega's! We doen ons best om er een gezellige vakantie van te maken in de Ardennen. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

je krijgt er wel zin in

bij het boeken zou het handig zijn om bijvoorbeeld bij 'kidspakket' of 'keukenpakket' dit aan te kunnen klikken om te zien wat het inhoudt. Verder zou ik veel meer foto's wensen om een betere indruk te krijgen van het geheel enthousiasme straalt er wel vanaf dus ik heb geboekt, we zijn benieuwd hoe het gaat worden

Heel fijn dat we ons enthousiasme over hebben kunnen dragen! Dankjewel voor de goede feedback, we zullen dit zeker meenemen. We gaan er een gezellige vakantie van maken in de Ardennen! Met avontuurlijke groet, Eenoudervakantiegids.nl

boeking verliep soepel

info was ok, boeking ging vlot. Nu op naar hopelijk een heel leuke vakantie.

Heel fijn om te lezen dat de boeking zo snel verlopen is! Leuk dat jullie erbij zijn in de Ardennen. We gaan er een fantastische vakantie van maken samen. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Ontzettend goed en vriendelijk geholpen door Maud!

Wat leuk om te lezen dat je goed en vriendelijk bent geholpen door Maud! We gaan dit aan haar doorgeven. We gaan ons best doen om er een heerlijke vakantie van te maken voor jou en je zoon en dochter. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids

Leuk aanbod, behulpzame medewerksters, snel antwoord via mail

Ik zat met nog wat vragen en deze werden heel snel en vriendelijk beantwoord door het team! Hierdoor ben ik uiteindelijk over de drempel geraakt om te boeken :) Eerste eenouderreis, spannend!

Wat fijn om te lezen dat je dat we je vragen snel en vriendelijk hebben kunnen beantwoord. De eerste eenouderreis is inderdaad spannend, maar we gaan ons uiterste best doen om er een onvergetelijke ervaring van te maken! We kunnen al beginnen met aftellen... Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids

Tot nu toe top !

Ik heb net n vakantie naar de tienhoeve geboekt en heb r onwijs veel zin in !

Wat leuk om te horen dat jullie zo uitkijken naar de vakantie in Hengelo. Het duurt nog eventjes, maar we kunnen al beginnen met aftellen. We duimen dat het Nederlandse zonnetje zich veel laat zien in augustus! Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids

Super makkelijk om te boeken!

Alle informatie duidelijk en goed te vinden.

Dag Patricia, Goed om te lezen dat je de informatie makkelijk hebt kunnen vinden! De vakantievoorpret kan al beginnen... Aftellen maar! We gaan ons best doen om er een geslaagde vakantie van te maken. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids

Duidelijk, makkelijk, goed

Fijn om te lezen dat je de website duidelijk, makkelijk en goed vindt. Nog een paar maandjes en dan kunnen jullie heerlijk van het Franse zonnetje gaan genieten! Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids

Zo lekker eenvoudig geboekt!

Heel fijn dat je niets steeds alles opnieuw hoeft in te vullen bij de kinderen. Heerlijk soepel en snel boeken. Ik hou er zo van!

Dag Sandra, Wat goed om te horen dat je soepeltjes en snel hebt kunnen boeken. Over een paar maandjes is het al zover en dan kun je met je kinderen heerlijk gaan genieten in Oostenrijk! Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids