Super georganiseerd.

Mooie omgeving zo heerlijk in het bos. Met de gezamenlijke tent in het midden maakt het gezellig als je allemaal samen wil komen. Hopen op mooi weer dan natuurlijk lekker buiten zitten met z'n allen. Derde keer dit jaar en het zal vast ook dit jaar weer goed bevallen. Groeten uit Meppel.

Leuk dat jullie komende zomer er weer gezellig bij zijn op Camping 't Zand. Wij gaan duimen dat het mooi weer is komende zomerperiode :). Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk te boeken, snel bevestiging

Makkelijk te boeken, snelle bevestiging en vertrekgarantie, fijn.

Fijn om te lezen dat de boeking goed verlopen is. Leuk dat jullie erbij zijn deze zomer in Alphen. Laat de zomervakantie maar snel komen! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Zoveel zin in deze vakantie

Leuk dat je de groepsinformatie kunt bekijken, zo heb ik de beste week uitgekozen voor mijn kinderen. Wij kunnen niet wachten om heerlijk op dit landgoed te gaan genieten met zijn alle.

Wat leuk dat jullie komende zomer naar Frankrijk gaan en helemaal fijn dat er genoeg vriendjes en vriendinnetjes zijn in dezelfde leeftijd. Laat de zomervakantie maar komen! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

We voelen ons welkom

De medewerkers van Eenoudervakantiegids denken met je mee, denken in mogelijkheden. Super!

Je bent altijd welkom bij ons. Wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en je nu heerlijke deze zomer kunt genieten op het landgoed in Frankrijk. Alvast een hele fijne vakantie. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Zeer duidelijke website

Ook zeer praktisch dat per aangeboden vakantie er ook meteen een overzicht getoond wordt van de beschikbare data.

Dit weekend is het al zover! De actieve vakantie in de Ardennen gaat beginnen. Fijn dat je deze vakantie hebt gevonden door de duidelijke website. Wij wensen jullie alvast heel veel plezier. Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

prima;

prima info. Tip: afstand vanaf utrecht in overzichtskopje meenemen

Leuk dat jullie deze zomer mee gaan naar de Ardennen. Bij de reis onder het kopje 'vervoer' staat onder andere de afstand vanaf Utrecht vermeld, dat is 238 km. Over precies een maand kunnen jullie gaan genieten. Heel veel plezier alvast. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Super makkelijk te reserveren

In een paar simpele klikken overzichtelijk en gemakkelijk te reserveren!

duidelijke site

leuk initiatief voor eenoudergezinnen !

Leuk dat jullie erbij zijn deze zomer op Camping 't Zand. In jullie vakantieweek is er nog een ander Belgisch eenoudergezin. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Erg snel en vriendelijk

Ik heb enkel nog geboekt. Heb een paar dagen geleden via mail gevraagd naar eventuele mogelijkheden voor een midweek in een bepaalde periode. Heb snel antwoord via mail gekregen met meerdere alternatieven. Zojuist voor paar vragen nog telefonisch contact gehad. De dames waren bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Erg prettig. Dus enkel lof over snelheid en service.

Jij bezorgd ons een brede lach vandaag! Wat fijn om te lezen dat je zo goed, snel en vriendelijk bent geholpen. Over een maand kunnen jullie gaan genieten van de actieve vakantie in België. Alvast een hele fijne vakantie. Met sportieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Heel overzichtelijke site. Ik vind het ook een groot voordeel dat je vooraf kunt zien hoe de groepssamenstelling is!

Bedankt voor je complimenten over onze website en de handigheid van de groepsinformatie. Leuk dat jullie gezellig mee naar de Ardennen gaan. Nog iets meer dan een maand aftellen en dan is het zover! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijke site

Overzichtelijke site en makkelijk boeken in een paar eenvoudige stappen

Leuk om te lezen dat je dat je de website overzichtelijk en makkelijk vindt. Over een maand kan het genieten in België beginnen. Alvast heel veel plezier. Met actieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

snel, helder , éévoudig

uw website is zeer gebruiksvriendelijk

Fijn om te lezen dat je de website helder en eenvoudig vindt. Leuk dat jullie deze zomer mee gaan zeilen bij de Wadden. Het aftellen kan beginnen :). Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

Ik vind het een aangename website.

ik vind de omschrijvingen van de vakanties overtuigend, fijn dat er review bij staan, de groepssamenstelling.. en informatie hoe daar te geraken enz..

Overzichtelijk

Prima filters, de juiste informatie en direct de samenstelling van de andere 1-ouder gezinnen!

Bedankt voor je positieve reactie op de website. Fijn dat je een leuke vakantie in de Ardennen hebt gevonden. Het is nog even aftellen tot augustus, maar dan is het eindelijk tijd voor vakantie. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Helder aanbod

Een onverwachte ruime keus en fijn dat je alvast de groepsinformatie kan raadplegen en voor schappelijke prijzen!

Zo aantrekkelijk en inzichtelijk dat ik wel moest boeken!

De informatie over de eenoudervakantie wordt zo helder en inzichtelijk gepresenteerd dat je over de streep wordt gehaald. De inhoud van de vakantie, dwz de activiteiten binnen en buiten de groep worden met filmpjes en foto's zeer aantrekkelijk neergezet. Een idee krijgen van de samenstelling van de groep geeft een beeld van of jij en je kind erbij passen. Wij hebben er zin in!

Super makkelijk

Het uitzoeken en boeken ging super makkelijk! Het is een fijne en duidelijke site.

Wat fijn om te lezen dat het zoeken en boeken zo gemakkelijk is gegaan. Gezellig dat jullie mee naar Camping 't Zand gaan. De zomervakantie komt langzaam in beeld, maar het is nog even wachten. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk te boeken

Makkelijk te boeken op de site! Eerdere ervaring camping 't zand waren echt een vakantie gevoel

Leuk dat jullie weer via ons op vakantie gaan. Dit keer naar de Ardennen, een bestemming vol avontuur. Nog ongeveer 5,5 maand en kunnen jullie heerlijk gaan genieten van een heerlijke vakantie. Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

heldere duidelijk omschrijving en eenvoudig boeken

De website geeft een goed inzicht en is eenvoudig in gebruik

Fijn om te lezen dat je de website duidelijk en eenvoudig vindt. Leuk dat je jullie komende zomer gezellig mee gaan naar het landgoed in Frankrijk. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Boeking verloopt soepel

Ik mis een duidelijke omschrijving, afbeeldingen, indelingen van de safaritent.

Leuk dat je de safaritent hebt geboekt op Recreatiepark 't Zand. Onder het kopje 'verblijf' hebben wij 3 foto's staan van de safaritent, daarbij staat in de tekst beschreven wat de inventaris is en andere details van deze tent. Mag ik vragen wat je nog mist, want dan ga ik regelen dat het erbij komt te staan en dat je alles per mail ontvangt. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Zeer duidelijke website

Zeer overzichtelijk, compleet en duidelijk, geen verborgen kosten. Snel een bevestiging in de mail. Fijn dat we de samenstelling van de groep al konden zien, dat hielp met het bepalen van welke week we hebben geboekt. We hebben er zin in!

Leuk om te lezen dat je de website compleet en duidelijk vindt. Ook fijn dat de groepssamenstelling heeft geholpen met het maken van de juiste keuze qua datum. Het is nog even tot juli geduld hebben, maar dan staat er een hele vakantie in Frankrijk te wachten. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

prettig en makkelijk boeken

Ik heb het makkelijk kunnen vindenen boeken en wat ook fijn is dat je van te voren kan zien hoeveel mensen er al geboekt hebben en welke leeftijd en meisjes en jongens

Fijn om te lezen dat je het makkelijk hebt kunnen vinden en dat de groepsinformatie ook heeft geholpen. Het is helaas nog ongeveer 5,5 maand geduld hebben, maar dan gaat de vakantie naar Frankrijk beginnen. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijk

Overzichtelijke website, duidelijke recensies en duidelijke prijzen.

Overzichtelijke site

Het aanbod mag van mij betreft groter worden!

Fijn dat je nog een plekje hebt gevonden voor een wintersportvakantie op 21 februari. Het klopt dat het aanbod nu nog maar erg beperkt is, de overige bestemmingen zijn al volgeboekt voor die periode. Met sportieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijke website die zorgt dat je zin hebt om op vakantie te gaan!

Hele fijne website met duidelijke informatie. Alles staat netjes omschreven en bij het lezen van de tekst heb je direct zin om op vakantie te gaan! Handig dat ze extra goed vermelden wat wel en wat niet bij de reis is inbegrepen! Ook een pluspunt: je ziet direct de groepssamenstelling, dus je kan direct inzien of het reisgezelschap in dezelfde leeftijdscategorie zit (of niet).

Woehooe wij worden helemaal blij van jouw lovende review. Dank je wel! Fijn dat jij een passende wintersportvakantie hebt gevonden. Met sportieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl