Eenvoudig boeken

Makkelijk boeken, duidelijk systeem. Wij boeken al jaren via deze site. Nooit problemen gehad. Altijd helder en snel.

Super bedankt voor jouw hartstikke mooie review! Daar worden wij natuurlijk heel blij van. Fijn dat jullie ervaringen nog steeds zo goed zijn met ons. Wij wensen jullie onwijs veel plezier in Frankrijk, geniet ervan! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Fijne overzichtelijke website. Als er vragen zijn, dan nemen zij contact op met de eigenaar van de vakantiebestemming om de mogelijkheden te bespreken en geven snel antwoord.

Wauw wat een mooie 10-sterren review! Super leuk om te horen dat je een fijne ervaring met ons hebt gehad. Wij wensen jullie heel veel plezier in Frankrijk en geniet van jullie heerlijke zonvakantie. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Veel informatie op basis waarvan je kunt beslissen

Leuke bestemmingen en heel divers. Goed samen met kids te beoordelen op accommodatie, activiteiten, rijtijd en fun. Moest soms wel even zoeken waar wat stond. Goed beschreven, we hebben nu al zin in de vakantie :-)

Wat leuk dat jullie meegaan naar Le Roc Foucaud! Fijn dat je samen met de kids de juiste beslissing hebt kunnen maken. We gaan er samen met de andere eenoudergezinnen een geweldige tijd van maken. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Fijn dat ik als eenoudergezin met 1 kind ook eens betaalbaar op vakantie kan!

Het is me nog niet eerder gelukt om als alleenstaande ouder, die door chronische ziekte parttime werkt en geen praktische of financiële ondersteuning ontvangt door ex-partner, nu ook eens betaalbaar naar het buitenland kan met mijn kind! Doordat ik eens niet voor 2 volwassenen hoef te betalen, zó fijn! En heel mooi ook dat je enigszins kunt zien of de leeftijden en evt geslacht van de andere reizende kinderen aansluit bij jouw eigen kind, ook belangrijk! Zeker als je met maar 1 kind reist, die ook graag speelmaatjes op vakantie wil hebben. Ik heb nog geen 5 sterren gegeven, omdat we nog moeten gaan, maar we kijken er erg naar uit en verheugen ons er enorm op de vakantie en excursies!

Woehoe, wat gezellig dat jullie voor het eerst met ons mee gaan! Spannend hè, zo'n eerste keer! De ervaring leert dat zowel de kids als eenouders zich al snel op hun gemak voelen en er gezelligheid heerst in de groep. Dat gaat ongetwijfeld een topvakantie worden! We zien jullie graag in het mooie Oostenrijk. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijk

Leuk aanbod, helder weergegeven en gemakkelijk te boeken. Eenoudergezinnen vinden hier echt leuke vakanties. Onze voorkeur gaat naar Frankrijk.

Wat leuk dat jullie meegaan naar Camping Le Roc Foucaud in Frankrijk! Fijn dat je onze website zo overzichtelijk vind je en je jouw vakantie gemakkelijk hebt kunnen boeken. We gaan er een geweldige tijd van maken samen met de andere eenoudergezinnen :) Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Snel!

Heel snelle reactie op mijn vraag! Voor de rest is het een beetje afwachten tot na de reis :-)

Woehoe, wat leuk dat jullie voor een vakantie van Eenoudervakantiegids.nl hebben gekozen! Fijn dat je zo goed door mijn collega bent geholpen. Nog een aantal maandjes aftellen en jullie kunnen van een heerlijke vakantie gaan genieten. Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Eerste vakantie geboekt

Voor het eerst als singlemom op vakantie met de kids. Spannend. Maar deze organisatie maakt het laagdrempelig en makkelijk om te boeken. Wij kijken er naar uit!

Wat gezellig dat jullie voor het eerst met ons meegaan :) We kunnen ons voorstellen dat het spannend is, maar de ervaring leert dat er al heel snel gezelligheid heerst op het eenouderveld. Fijn om te lezen dat jullie ernaar uitkijken! We gaan er een onvergetelijke zomervakantie van maken! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

duidelijk overzicht in website

Mijn eerste keer bij dit site. Kan zich makkelijk vinden in het overzicht van de vakantie.

Wat leuk dat je voor het eerst een reis bij ons hebt geboekt! Lekker naar de Friese meren, dat is nog eens een goed vooruitzicht! Fijn dat je alles zo goed hebt kunnen vinden op de website. We wensen jullie alvast heel veel plezier toe, geniet ervan! :) Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijke website en eenvoudig boekingsproces

De website is overzichtelijk en het boekingsproces is relatief eenvoudig. Ik mis wel een totaaloverzicht inclusief de kosten voor de reis- en annuleringsverzekering, dat is nog een verrassing. Of de vakantie en reisorganisatie daadwerkelijk gaan bevallen weten we nog niet, daar gaan we wel vanuit. We hebben er veel zin in :)

Bedankt voor jouw review en de feedback! Wat fijn dat het boeken van jouw vakantie naar Tauplitz je zo gemakkelijk is afgegaan. Het klopt inderdaad dat je de totale reissom kunt zien op het boekingsformulier. Omdat we met verschillende verzekeringsmaatschappijen werken, verschillen de kosten van de reis- en annuleringsverzekering. We zoeken namelijk per reis de beste verzekering uit :) Mocht je de kosten willen weten, mag je altijd contact met ons opnemen, dan kijken wij het voor je na! Uiteraard kun je de totale kosten van de reissom + verzekeringen terugvinden op de factuur. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Goede overzichtelijke site met veel informatie

Toppie site

Bedankt voor jouw mooie review en wat fijn om te lezen dat je onze site zo overzichtelijk vindt! We doen er graag alles aan alle informatie zo duidelijk mogelijk te beschrijven. Leuk dat je de reis naar Noord-Macedonië hebt geboekt! Dat gaat ongetwijfeld een top vakantie worden! Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Ik vind de website gebruiksvriendelijk en duidelijk en het boekingsproces is gemakkelijk

Ja eigenlijk precies zoals hierboven beschreven. Ik vind het heel duidelijk beschreven en om te boeken is ook erg gemakkelijk, geen moeilijke formulieren of iets dergelijks om in te vullen. Het is ook fijn om te zien wanneer er al andere ouders geboekt hebben en om de leeftijden te zien van de kids die zijn meegeboekt.

Wat fijn om te lezen dat je onze website zo gebruiksvriendelijk vind en dat het boeken van jullie vakantie naar Tauplitz je zo gemakkelijk is afgegaan! We gaan er een geweldige week van maken samen! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

zeer duidelijk

makkelijk zoeken en veel informatie

Yay, wat leuk dat jullie gezellig met ons meegaan naar Oostenrijk! Fijn dat het boeken van de reis zo gemakkelijk is gegaan. Het gaat ongetwijfeld een geweldige vakantie worden :) Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Van begin tot wind topervaring

Vorig jaar met jullie op vakantie geweest, boekingsproces was top, de whatsapp groep vooraf zorgde voor voorpret. Vol vertrouwen mijn 1e eenouder vakantie ingegaan en genoten tot en met in Avergne, Frankrijk.. Dit jaar blijven we wat dichter bij huis, maar ik verwacht dat t weer een geweldige ervaring wordt, wij hebben er in elk geval veel zin in!!!

Wat fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in Eenoudervakantiegids.nl :) Daar worden wij erg blij van! Ook dit jaar wordt er weer een Whatsappgroep gemaakt, zodat jullie ook voor de vakantie naar Hengelo een hoop voorpet kunnen beleven. We gaan er een geweldige vakantie van maken samen! Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Super tof en snel geregeld

Ik heb een 1 oudervakantie geboekt voor een top prijs, ope een top location. Ging super snel en duidelijk.

Bedankt voor jouw 10-sterrenreview! Wat leuk dat jullie voor het eerst met ons meegaan. Fijn dat het boeken van jullie vakantie naar 't Zand zo gemakkelijk is gegaan. Het aftellen kan langzaam aan beginnen! :) Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Vorig jaar zo leuk gehad dat ik weer terugkom!

Woehoee, wat gezellig dat jullie er dit jaar ook weer bij zijn. Lekker vertoeven op Recreatiepark 't Zand, wat een fijn vooruitzicht zeg! We gaan samen met jou en de andere eenoudergezinnen een hoop zomerplezier beleven! ;) Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk en overzichtelijk

Tot nu toe ben ik telefonisch vriendelijk geholpen. Ze beantwoorden alle vragen en het voelt niet of een vraag te veel is. Verder was het boeken van de vakantie in een minuutje klaar. Iedereen kan dit. Ongeacht hoeveel ervaring je hebt met comouters of boeken:-) Tot nu toe erg tevreden. Ik kijk uit naar onze vakantie in de zomer van 2024.

Hartelijk bedankt voor jouw mooie review. Ik zal jouw complimenten aan mijn collega Iris doorgeven! :) Gezellig dat jullie deze zomer mee naar 't Zand gaan. Leuk om te lezen dat jullie er zin in hebben, wij namelijk ook! Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

super

Het boeken ging snel en soepel

Fijn om te lezen dat het boekingsproces je zo makkelijk is afgegaan! Gezellig dat jullie mee op wintersport gaan naar Oostenrijk! We gaan er een super leuke wintersportvakantie van maken samen :) Met winterse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijk en overzichtelijk

Alle informatie die benodigd is staat op de website en alles is duidelijk omschreven. Goed overzicht van alle kosten en mogelijke opties.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wat gezellig dat jullie meegaan naar vakantiehuis de Tienhoeve in Hengelo! Jullie kunnen volgende week heerlijk van de warme zonnestralen gaan genieten ;) Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Geen idee, dit is vooraf..

Ik heb geboekt

Wat leuk dat je de reis naar Tauplitz bij ons hebt geboekt! Wij hebben er al zin in, jij ook? :) Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Heder overzicht

Ik vind de stappen via een ouder gezin makkelijk en overzichtelijk te volgen. Alles staat mooie en helder aangegeven

Wat fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie je zo gemakkelijk is afgegaan! Gezellig dat jullie meegaan naar Recreatiepark 't Zand! We gaan er samen een onvergetelijke vakantie van maken! Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijke informatie op de website en snel geboekt

Zo'n zin in de vakantie!!!

Wat fijn om te lezen dat je alles duidelijk hebt kunnen vinden op onze website en dat de boeking vlot is verlopen. Super gezellig dat jullie ook komen kamperen op Le Roc Foucaud! Nog maar een paar weekjes wachten en de vakantiepret kan beginnen! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Wat heerlijk dat deze site met goede informatie bestaat.

Wanneer er een nieuwe fase in je leven aankomt 'eenoudervakantie' is het super fijn dat deze vakanties er zijn en dat de vakanties goed staan beschreven. Duidelijke uitleg, goed overzicht, weet waar jij aan toe bent. Vooral het stuk dat je kan inzien wat er al heeft geboekt is echt een meerwaarde! Nogmaals super fijn dat dit er is!

Wat een complimenten, hartstikke bedankt daarvoor! We vinden het super gezellig dat jullie met ons meegaan en maken er samen met de andere gezinnen een onvergetelijke vakantie van! Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Snel, duidelijk, overzichtelijk

Fijn dat er een plek is waar alle vakanties duidelijk aangegeven zijn en makkelijk geboekt kunnen worden! Eenouder zijn is al moeilijk genoeg!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je alles goed hebt kunnen vinden op de website en wat gezellig dat jullie meegaan naar Camping 't Zand! Nog een aantal weken en dan kan het genieten beginnen :) Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Steeds weer een verrassing :)

Inmiddels een aantal vakanties op deze manier achter de rug! Zowel Brabant als Frankrijk is heel goed bevallen. Prima geregeld allemaal.

Leuk dat jullie weer gezellig met ons mee gaan. Dit keer wat meer in de buurt voor jullie, de Friese Meren :). Wij hebben er al heel veel zin in. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Prima, overzichtelijk en alles functioneert goed.

Ik ben geen held met computers en hier fietste ik met gemak doorheen.