Duidelijke en heldere beschrijving

Door de duidelijke en heldere beschrijving hebben mijn dochter en ik meteen een goede indruk van de vakantie. De website oogt rustig en zorgt voor een open kijk en de foto's geven een goed beeld. Het boeken is heel makkelijk. We kijken uit naar onze vakantie!

Duidelijke vriendelijke site

Was na 10 minuten kijken en overwegen al overtuigd, meteen geboekt

Dankjewel voor de mooie beoordeling Nadine! Heel fijn om te lezen dat jullie vakantie naar Noord-Brabant snel geboekt is. Nog een aantal maanden aftellen en dan kan de vakantiepret beginnen! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijk en overzichtelijk

Ik als " onzekere boeker" vond het een hele duidelijke en overzichtelijke site. Heb wel 100x opnieuw gekeken voordat ik durfde te beslissen, maar vond telkens feilloos de info terug die ik zocht zonder enige verwarring.

Wat fijn dat je de website als overzichtelijk en duidelijk hebt ervaren! We kunnen ons goed voorstellen dat het spannend is om voor de eerste keer een eenoudervakantie te boeken, maar gaan er samen een fantastische vakantie van maken in Frankrijk! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijke info

Eenvoudig inschrijfformulier, goed dat er wordt gewezen op de eerste naam zoals vermeld in paspoort. Daar denk je soms niet zo gauw aan! Ik had van tevoren wat vragen gemaild, netjes antwoord gekregen en de aandachtspuntjes in het opmerkingenveld gezet. Nu afwachten hoe de rest van de boeking/betaling gaat... zin in!

Dankjewel voor de mooie beoordeling Josien! Heel fijn om te lezen dat het boeken van jullie vakantie naar Brabant goed verlopen is en je goed geholpen bent door onze klantenservice. We kijken ernaar uit om jullie te ontmoeten aankomende zomer! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

nieuwsgierig

Geboekt, veel zin in om met dochter deze fijne verzorgde vakantie te gaan vieren. We hopen op veel gezelligheid en een leuke week.

Overzichtelijke site

Duidelijke informatie, makkelijk te vinden en snel geboekt.

Eerste keer was even zoeken

Ik kende de site niet een dan is het even zoeken wat er nou precies aangeboden wordt. Weinig foto's van wat je kan verwachten ook.

Leuk dat jullie er gezellig bij zijn deze zomer! Fijn dat het gelukt is om een leuke vakantie te boeken. We proberen altijd zo veel mogelijke foto's en informatie bij de vakantie te vermelden. Als we je ergens mee kunnen helpen, horen we het natuurlijk graag. Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Fijne website.

Ik heb lang getwijfeld om alleen op vakantie te gaan, maar door de website en de info toch snel overstag gegaan.

Dankjewel voor de mooie boordeling Simone! We kunnen ons goed voorstellen dat het spannend kan zijn om mee te gaan op een eenoudervakantie, maar we hebben er alle vertrouwen in. We gaan er gezellige vakantie van maken in Oostenrijk! Met avontuurlijke groet, Eenoudervakantiegids.nl

Zeer behulpzaam en meedenkend,

Ik twijfelde of wij wel konden boeken omdat mijn dochter een streng dieet moet volgen. Maar door het meedenken en navragen heb ik er vertrouwen in dat alles goed komt.

Leuk dat jullie er deze zomer bij zijn in Oostenrijk! Goed dat je het even nagevraagd hebt. We gaan er een gezellige vakantie van maken samen! Met avontuurlijke groet, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijke website

Fijn dat er bij staat welke personen er nog meer mee gaan

Fijn om te lezen dat je onze website duidelijk vindt! Het is altijd fijn om een goed beeld van de groep te krijgen voor je boekt. Gezellig dat jullie erbij zijn in Oostenrijk! Met avontuurlijke groet, Eenoudervakantiegids.nl

leuk! Ik ben benieuwd

Ik ben nog niet met Eenoudervakantiegids.nl op vakantie geweest, maar een paar vriendinnen van mij wel en die waren dik tevreden! Dus vandaar dat ik het ook eens ga proberen... De site is in elk geval supermakkelijk en overzichtelijk! We hebben er zin in

Wat leuk dat je op aanraden van bij ons terecht bent gekomen! Heel leuk dat we jullie deze zomer mogen verwelkomen in Zeeland. We gaan er een top vakantie van maken! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Zeer duidelijke beschrijving en fijn om te weten wie er nog meer meegaat.

Hoi Team Eenoudervakantiegids, Voor de eerste keer heb ik een eenoudervakantie geboekt. Jullie service & website is voor mij heel duidelijk en beschrijft ook de mogelijkheden welke ter plekke ondernomen kunnen worden. Daarbij vind ik het zeer prettig om te kunnen zien waaruit het gezelschap bestaat, m.b.t. de leeftijden. Voor mij is het heel belangrijk dat mijn dochter van 11, een leuke tijd met leeftijdsgenootjes kan hebben. Het boekingsproces is zeer eenvoudig. Dus chapo voor alles. Ik ga er dan ook vanuit dat onze vakantie net zo prettig en mooi is. Groetjes Marisanne en Harold

Dankjewel voor jouw mooie beoordeling Harold! Leuk om te lezen dat je alle nodige informatie hebt kunnen vinden op onze website. Het is altijd fijn om te weten wie jullie reisgenootjes worden tijdens de vakantie. We gaan er een hele gezellige vakantie van maken op Nederlandse bodem! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

vlotte boeking

Boeking verliep vlot , en bevestiging dadelijk via mail ontvangen.

Dankjewel voor mooie beoordeling Bjorn! Fijn om te lezen dat de boeking snel verlopen is. Het aftellen kan beginnen... Nog even en dan plonsen jullie heerlijk in het Italiaanse zwembad. Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Ik heb eerder geboekt, geweldig gehad

Dankjewel voor het mooie cijfer! Leuk om te lezen dat jullie eerder een geweldige vakantie hebben gehad samen! We doen ons best om er deze keer ook weer een top-vakantie van te maken! Het aftellen kan beginnen en dan heerlijk in een duik in het zwembad! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Nooit zo makkelijk en snel een vakantie geboekt!

Lekker automatisch invullen, super handig. Het systeem herkende heel snel mijn gegevens door een eerdere boeking. Ook heel mooi dat je op voorhand al de groepssamenstelling kunt zien. Belangrijk voor mijn kinderen dat ze qua leeftijd ook aansluiting kunnen vinden. Al met la mooi systeem.

Wat leuk om te lezen dat je opnieuw bij ons een vakantie hebt geboekt! Het is altijd fijn om vooraf te weten met wie jullie op vakantie gaan. We gaan er weer een gezellige vakantie van maken in Oostenrijk! Met avontuurlijke groet, Eenoudervakantiegids.nl

Hele vlotte service

Alles is heel duidelijk en toegankelijk omschreven, ik vond alle info vlot terug en het boekingsproces ging heel snel. Een heel aangename ervaring dus!

Dankjewel voor het mooie cijfer Katrijn! Goed om te lezen dat het boeken snel verlopen is! Nog een paar maanden geduld en dan genieten jullie heerlijk aan het zwembad in Frankrijk. Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Een helder overzicht van alle reizen.

Je krijgt al xin om te vertrekken als je alles leest. Door de schschillende kopjes bij de reus krijg je een goed beeld van de vakantie. Fijn dat je al globaal kunt zien hoe het gezelschap is samengesteld.

Wat leuk om te lezen dat jullie al uit kijken naar de vakantie in eigen land! Fijn dat alles helder is en jullie al een goed beeld hebben van de groep. Wij kijken er al naar uit! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Begrip, kennis en geduld

Ik ben enorm fijn geholpen door verschillende medewerkers. Er waren nogal wat vragen die ik had over de vakantie die ik eventueel zou boeken. Daar werd met veel geduld, begrip en kennis van zaken op gereageerd. Het maken van de boeking was daarna in een paar klikken gedaan.

Dankjewel voor de mooie beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice. We gaan er een gezellige vakantie van maken in Frankrijk! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk te boeken en altijd goed verzorgde vakanties!

Bedankt voor het mooie cijfer en de positieve review! Leuk dat je dit jaar weer een vakantie bij ons hebt geboekt! Nog een paar maanden geduld en dan heerlijk genieten op eigen bodem! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

duidelijk en makkelijk te boeken

duidelijk en makkelijk te boeken

Dankjewel voor het mooie cijfer, Raf! Fijn dat de boeking makkelijk en duidelijk verlopen is. We kijken al uit naar de vakantie in eigen land deze zomer! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Helder en aantrekkelijke beschreven

Zoekfunctie werkt goed, heldere lay out, heldere texten

Dankjewel voor het mooi cijfer, Linda! We zijn heel blij om te lezen dat je door middel van de zoekfuncties een leuke vakantie hebt gevonden. We gaan er een top vakantie van maken in Frankrijk! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Prima, maar niet alles werkt

Was een prima en gemakkelijke site om mee te boeken, maar invoeren van een huisnummer zoals 1-E werkt niet / niet toegestaan. Dat is wel lastig, gezien nummer 1 niet bestaat in mijn voorbeeld. Ik heb dat nu anders moeten oplossen.

Wat vervelend om te lezen dat het invoeren van jullie huisnummer niet goed gegaan is! We geven het direct door aan onze programmeurs. Ondanks het invulprobleem gaan we ons best doen om er een top vakantie van te maken in het mooie Frankrijk! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Snel goed overzichtelijk

Een duidelijk omschreven overzichtelijke website, waarop je alles in 1 oogopslag kan zien en vinden. Ik ga met mijn dochtertje met de trein en had daar nog wat vragen over, via de mail kreeg ik binnen 24 uur daar antwoord op, dat was heel fijn. Door deze website en service geeft deze organisatie mij een goed en vetrouwd gevoel om als alleenstaande moeder mee op vakantie te gaan.

Wat fijn om te lezen, Ryanne! Gelukkig is het boeken en het contact met de klantenservice soepel verlopen. We gaan er samen een gezellige vakantie van maken in Frankrijk! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijke site en informatie over de deelnemers en leeftijd kinderen

Ik heb de datum gekozen naar aanleiding van de leeftijd van de kinderen die in deze week aanwezig zijn. Heel prettig om die voorinformatie te hebben, zodat ik zeker weet dat de kinderen die komen niet allemaal veel ouder zijn dan mijn zoon. Nu weet ik zeker dat hij vriendjes/vriendinnetjes gaat krijgen. zodat het een top vakantie wordt.

Wat leuk om te lezen dat jullie de perfecte vakantie gevonden hebben! We kunnen ons goed voorstellen dat de groepsinformatie erg handig is als hulpmiddel. Zo weet je voor het boeken al wie er mee op vakantie gaan. We doen ons best om er een gezellige vakantie van te maken op Nederlandse bodem! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl

Heel makkelijk en overzichtelijk

fijn dat er ook reizen zijn voor alleen staande ouders. en de prijs is ook helemaal niet slecht...

Fijn om te horen dat je onze website overzichtelijk vindt! We doen ons best om zoveel mogelijk eenoudergezinnen blij te maken met een fijne vakantie. Nog een paar maanden geduld en dan genieten jullie heerlijk in de Franse zon! Met zonnige groet, Eenoudervakantiegids.nl