Heel helder en duidelijk

Alles duidelijk omschreven, alle info die ik nodig had meteen voor handen. En een eenvoudig boekproces. Zo gebeurd!

Topvakantie voor alleenstaande ouder

Vorig jaar had ik een geweldige tijd met mijn dochter van 3,5 jaar oud. De camping is bijzonder gezellig en kindvriendelijk ingericht. De tentlodges zijn heel comfortabel uitgerust. Er is vanalles te doen voor de kindjes, op het campeerterrein en ook daarbuiten. Het is heel leuk om 's avonds samen te kunnen zitten met andere ouders als de kindjes slapen. Ik heb terug geboekt voor deze zomer :-)

Wat goed om te lezen dat jullie er weer bij zijn deze zomer! Fijn dat de camping jullie vorig jaar zo goed bevallen is. We duimen dat de Nederlandse zon zich veel laat zien in juli :) Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijk en makkelijk te boeken

Alle stappen zijn makkelijk en overzichtelijk te volgen. Je wordt stapsgewijs meegenomen en je krijgt helder uitleg. Goed geregeld.

Fijn om te lezen dat je het boeken als makkelijk en overzichtelijk hebt ervaren. Leuk dat jullie er deze zomer bij zijn in Frankrijk, laat het aftellen maar beginnen! Met zonnige groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Minder keuze dan voorgaande jaren in Nederland

Leuk dat jullie weer gezellig mee gaan met ons deze zomer. Mag ik vragen welke bestemmingen je mist dit jaar? Misschien kunnen we hier volgend jaar weer rekening mee houden. We hebben dit jaar juist extra Nederland ingekocht, zo gaan we voor het eerst richting Hengelo, Den Bosch, Friese Meren en de Wadden eilanden. Gelukkig heb je toch een leuke eenoudervakantie op camping 't Zand gevonden. Het is nog even aftellen, maar het komt stiekem langzaam steeds dichterbij. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Echt top!

Ik heb al 3 keer eerder een vakantie geboekt via Eenoudervakantiegids.nl en ben zeer tevreden met de service en de vakanties. Dat is ook waarom ik hier steeds weer terug kom om een leuke vakantie voor mij en mijn kinderen te boeken.

Wat leuk en gezellig dat jullie er ook dit jaar weer bij zijn. Nog iets meer dan 3 maanden en dan kan de vakantie beginnen. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Duidelijk, makkelijk, snel

Voor zover ik het nu kan beoordelen is het boeken van een eenouderreis gemakkelijk. Alles is duidelijk beschreven.

Wat fijn om te lezen dat het duidelijk en makkelijk was te boeken op de website. Gezellig dat jullie deze zomer erbij zijn op Camping 'T Zand. Het is nog even geduld hebben, maar het aftellen kan beginnen! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Super georganiseerd.

Mooie omgeving zo heerlijk in het bos. Met de gezamenlijke tent in het midden maakt het gezellig als je allemaal samen wil komen. Hopen op mooi weer dan natuurlijk lekker buiten zitten met z'n allen. Derde keer dit jaar en het zal vast ook dit jaar weer goed bevallen. Groeten uit Meppel.

Leuk dat jullie komende zomer er weer gezellig bij zijn op Camping 't Zand. Wij gaan duimen dat het mooi weer is komende zomerperiode :). Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk te boeken, snel bevestiging

Makkelijk te boeken, snelle bevestiging en vertrekgarantie, fijn.

Fijn om te lezen dat de boeking goed verlopen is. Leuk dat jullie erbij zijn deze zomer in Alphen. Laat de zomervakantie maar snel komen! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Zoveel zin in deze vakantie

Leuk dat je de groepsinformatie kunt bekijken, zo heb ik de beste week uitgekozen voor mijn kinderen. Wij kunnen niet wachten om heerlijk op dit landgoed te gaan genieten met zijn alle.

Wat leuk dat jullie komende zomer naar Frankrijk gaan en helemaal fijn dat er genoeg vriendjes en vriendinnetjes zijn in dezelfde leeftijd. Laat de zomervakantie maar komen! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

We voelen ons welkom

De medewerkers van Eenoudervakantiegids denken met je mee, denken in mogelijkheden. Super!

Je bent altijd welkom bij ons. Wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en je nu heerlijke deze zomer kunt genieten op het landgoed in Frankrijk. Alvast een hele fijne vakantie. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Zeer duidelijke website

Ook zeer praktisch dat per aangeboden vakantie er ook meteen een overzicht getoond wordt van de beschikbare data.

Dit weekend is het al zover! De actieve vakantie in de Ardennen gaat beginnen. Fijn dat je deze vakantie hebt gevonden door de duidelijke website. Wij wensen jullie alvast heel veel plezier. Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

prima;

prima info. Tip: afstand vanaf utrecht in overzichtskopje meenemen

Leuk dat jullie deze zomer mee gaan naar de Ardennen. Bij de reis onder het kopje 'vervoer' staat onder andere de afstand vanaf Utrecht vermeld, dat is 238 km. Over precies een maand kunnen jullie gaan genieten. Heel veel plezier alvast. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Super makkelijk te reserveren

In een paar simpele klikken overzichtelijk en gemakkelijk te reserveren!

duidelijke site

leuk initiatief voor eenoudergezinnen !

Leuk dat jullie erbij zijn deze zomer op Camping 't Zand. In jullie vakantieweek is er nog een ander Belgisch eenoudergezin. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Erg snel en vriendelijk

Ik heb enkel nog geboekt. Heb een paar dagen geleden via mail gevraagd naar eventuele mogelijkheden voor een midweek in een bepaalde periode. Heb snel antwoord via mail gekregen met meerdere alternatieven. Zojuist voor paar vragen nog telefonisch contact gehad. De dames waren bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Erg prettig. Dus enkel lof over snelheid en service.

Jij bezorgd ons een brede lach vandaag! Wat fijn om te lezen dat je zo goed, snel en vriendelijk bent geholpen. Over een maand kunnen jullie gaan genieten van de actieve vakantie in België. Alvast een hele fijne vakantie. Met sportieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Heel overzichtelijke site. Ik vind het ook een groot voordeel dat je vooraf kunt zien hoe de groepssamenstelling is!

Bedankt voor je complimenten over onze website en de handigheid van de groepsinformatie. Leuk dat jullie gezellig mee naar de Ardennen gaan. Nog iets meer dan een maand aftellen en dan is het zover! Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Overzichtelijke site

Overzichtelijke site en makkelijk boeken in een paar eenvoudige stappen

Leuk om te lezen dat je dat je de website overzichtelijk en makkelijk vindt. Over een maand kan het genieten in België beginnen. Alvast heel veel plezier. Met actieve groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

snel, helder , éévoudig

uw website is zeer gebruiksvriendelijk

Fijn om te lezen dat je de website helder en eenvoudig vindt. Leuk dat jullie deze zomer mee gaan zeilen bij de Wadden. Het aftellen kan beginnen :). Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

Ik vind het een aangename website.

ik vind de omschrijvingen van de vakanties overtuigend, fijn dat er review bij staan, de groepssamenstelling.. en informatie hoe daar te geraken enz..

Overzichtelijk

Prima filters, de juiste informatie en direct de samenstelling van de andere 1-ouder gezinnen!

Bedankt voor je positieve reactie op de website. Fijn dat je een leuke vakantie in de Ardennen hebt gevonden. Het is nog even aftellen tot augustus, maar dan is het eindelijk tijd voor vakantie. Met avontuurlijke groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Helder aanbod

Een onverwachte ruime keus en fijn dat je alvast de groepsinformatie kan raadplegen en voor schappelijke prijzen!

Zo aantrekkelijk en inzichtelijk dat ik wel moest boeken!

De informatie over de eenoudervakantie wordt zo helder en inzichtelijk gepresenteerd dat je over de streep wordt gehaald. De inhoud van de vakantie, dwz de activiteiten binnen en buiten de groep worden met filmpjes en foto's zeer aantrekkelijk neergezet. Een idee krijgen van de samenstelling van de groep geeft een beeld van of jij en je kind erbij passen. Wij hebben er zin in!

Super makkelijk

Het uitzoeken en boeken ging super makkelijk! Het is een fijne en duidelijke site.

Wat fijn om te lezen dat het zoeken en boeken zo gemakkelijk is gegaan. Gezellig dat jullie mee naar Camping 't Zand gaan. De zomervakantie komt langzaam in beeld, maar het is nog even wachten. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl

Makkelijk te boeken

Makkelijk te boeken op de site! Eerdere ervaring camping 't zand waren echt een vakantie gevoel

Leuk dat jullie weer via ons op vakantie gaan. Dit keer naar de Ardennen, een bestemming vol avontuur. Nog ongeveer 5,5 maand en kunnen jullie heerlijk gaan genieten van een heerlijke vakantie. Met avontuurlijke groeten, Eenoudervakantiegids.nl

heldere duidelijk omschrijving en eenvoudig boeken

De website geeft een goed inzicht en is eenvoudig in gebruik

Fijn om te lezen dat je de website duidelijk en eenvoudig vindt. Leuk dat je jullie komende zomer gezellig mee gaan naar het landgoed in Frankrijk. Met zomerse groetjes, Eenoudervakantiegids.nl