Prima aanbod en website

Het is voor mij de eerste keer na overlijden van mijn echtgenote om op vakantie te gaan. Alleen is maar alleen en daarom is het prettig dat Single reizen een aanbod op maat doet. Als de reis net zo goed en gemakkelijk gaat als de website dan komt het zeker helemaal goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke reizen, goed georganiseerd en geen verrassingen

Het aanbod is enorm, waardoor voor iedereen er een reis bij zit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super bedankt voor je enthousiaste review over ons aanbod. Leuk dat je weer bij ons geboekt hebt. Nog iets meer dan 3 weken en dan kun je gaan knallen in de bergen van Oostenrijk. Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl

Goede dienstverlening, snelle en duidelijke reactie op vragen

Ik had wat vragen over de vakantie en kreeg dezelfde dag nog een antwoord. Vakantie geboekt en nu is het aftellen, kan niet wachten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn dat je zo snel geholpen bent en leuk dat je geboekt hebt. Het is nog 50 dagen aftellen en dan kan de vakantie gaan beginnen op Zakynthos. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk en duidelijk

Heb het niet zo met PC maar zelfs mij ging dit goed af.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Yeaaah wij zijn heel blij dat het gelukt is via de PC. Je mag ons ook altijd bellen, dan regelen wij het voor jou. Nog een kleine maand en dan heb je vakantie. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

De boeking ging vlot; alles wijst zich vanzelf

Al googelend kwam ik op jullie website, en vond ik precies de vakantie die ik zocht. Fijn om alvast een idee te hebben van de leeftijd van medereizigers; veel singlereizen gaan maar tot 50-55 jaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat fijn dat je ons via Google hebt gevonden en dat je ook een passende vakantie hebt kunnen vinden. Over ongeveer 1,5 maand gaat het gebeuren, zeilen bij de Waddeneilanden. Alvast een hele fijne vakantie. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Overzichtelijk

Duidelijk overzichtelijke website waarop je makkelijk de juiste vakantie kan vinden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk om te lezen dat je onze website overzichtelijk vindt. Over ongeveer 3,5 week kun jij gaan genieten van je vakantie in Starigrad, alvast heel veel plezier. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

goede service

lekker alles overzichtelijk en een leuke singel reis kunnen boeken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn om te horen dat je de website overzichtelijk vindt. Het is nog ongeveer 1,5 maand wachten, maar dan kun heerlijk gaan genieten van je actieve vakantie in Bled. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Fijne klantenservice

Ik heb meerdere mails gestuurd en heb altijd binnen een paar uur tot een dag antwoord gekregen. Ook wanneer ik telefonisch contact heb gehad, werd ik altijd snel en goed geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat fijn om te lezen dat je goed en snel geholpen bent, zowel telefonisch als per mail. Het is nog een paar weekjes wachten, maar dan kun je heerlijk gaan genieten van je vakantie in Starigrad. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijk overzicht en veel keuze

Tijdens het zoeken van een groepsreis op de website van singelreizen gekomen. Daarna had ik redelijk snel gevonden wat ik zocht. Wel jammer dat sommige boekingsopties verborgen zijn, soms is het wel mogelijk om een kamer voor jezelf te boeken maar zie je dat pas tijdens het boeken zelf. Ook is mij niet duidelijk wat de verzekeringen inhouden, daar kan ik geen voorwaarden van vinden op de website zelf dus daarom besloten deze niet af te sluiten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijke mensen aan telefoon.

1ste x Telefonisch gelijk goed geholpen waardoor ik de reis naar Macedonië geboekt heb. 2 de X : mbt vragen over Xtra verzekeringen,na 75 minuten nog steeds niet terug gebeld/min puntje. Overigens Site en info bij de reizen PERFECT. Kunnen andere een voorbeeld aan nemen.

Snel en goed mailcontact

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijk en eenvoudig boekingsproces. Dit geeft vertrouwen

De enige ervaring die ik momenteel heb is het biekingsproces, het lezen van alle informatie betreffende de reis en de feedback van vorige reizigers. De uitgebreide informatie en gemakkelijkheid van het boeken geeft vertrouwen. Ook de reacties van vorige reizigers zijn heel positief en hebben me overtuigd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi aanbod van singlereizen en overzichtelijk

Dit is de 1e keer dat ik via deze site boek. Maar werd gelijk erg enthousiast van het aanbod en heb er onwijs veel zin in!

Kort en duidelijk

De informatie is kort en duidelijk

Duidelijke site, makkelijk boeken

Ik vind het een overzichtelijke en duidelijke site. Wat ik heel prettig vind is dat je kan zien wie er geboekt heeft en welke nationaliteit.

Erg behulpzaam personeel

vorig jaar geweldig te woord gestaan en geholpen! Vriendelijke service en erg behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben nog nieuw : heb NU mijn eerste reis geboekt en heb er alle vertrouwen in dat dit een heerli

Zeer goede service; direct antwoord op mijn vragen via mail; zeer overzichtelijke en praktische site; prachtig verscheiden aanbod, per leeftijdscategorie.; ...

Makkelijk en overzichtelijk

Website die aansluit bij alle leeftijden, dus daardoor makkelijk en overzichtelijk is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, groot aanbod en een vriendelijke klantenservice.

Veel leuke reizen worden aangeboden op de website met een specifieke doelgroep. De informatie is compleet en de klantenservice heeft mij goed geholpen (vragen duidelijk en uitgebreid beantwoord). Ik kijk uit naar de vakantie!

Goed !

De website is duidelijk..data etc. is goed te vinde en er is goed aan de leeftijdcatagorie gedacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank je wel voor de leuke reactie over de website. Gezellig dat je mee naar Kreta gaat, nog iets meer dan 2 weken wachten en dan is het zover. Met zonnige groeten, Singlereizen.nl

Eenvoudig de reis vinden die bij je past

Duidelijke uitleg over de reizen Prijzen direct zichtbaar Eerlijk advies over singlereizen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je leuke feedback over onze website. Gezellig dat je mee naar Italië gaat, nog 3 weken aftellen en dan heb je heerlijk vakantie. Alvast heel veel plezier. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Top om hier een vakantie uit te zoeken.

Eerder al naar Ibiza geweest met singlereizen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nu t/m het boeken heel goed, goed informatief en snel.

Op dit moment heb ik alleen nog maar geboekt via jullie site en dat ging supersnel. De informatie was helder, duidelijk en volledig. Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe het straks in het echt is. Als het zo is als jullie beschrijven dan krijgen jullie een dikke pluim.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het klopt dat je op dit moment een beoordeling over de website en eventueel contact met de klantenservice kunt geven. Na je reis ontvang je de mogelijkheid om een review te schrijven over jouw vakantie. Fijn om lezen dat de informatie helder en duidelijk omschreven staat. Ik hoop dat de wandelvakantie aan je wensen voldoet en dat je een gezellige vakantie krijgt. Het is nog 22 dagen aftellen en dan is het zover, vakantie! Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl

Snelle en overzichtelijke booking site.

Alles goed weergegeven en duidelijk om snel een goed beeld te krijgen van de reis en erg veel zin om nu al te gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je leuke feedback over onze website. Fijn dat je al zin hebt om te gaan, het is nog maar een week en dan ga je heerlijk naar Italië. Alvast een hele fijne vakantie. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

zeer goed

altijd goed geregeld en meedenkend

Over Singlereizen.nl

Filter op Taal