Zeer goede verzamel site van singlereizen aanbieders

Vorige week teruggekomen van een leuke reis in Zweden, het was goed georganiseerd en niets ging fout. Via singlereizen heb ik geboekt en die regelen netjes de boeking bij de reisaanbieder, informeren jou daarover. Mijn volgende vakantie (in September) heb ik ook geboekt via singlereizen

Bedankt voor de mooie review Pablo! Fijn om te lezen dat de reis naar Zweden een succes is geweest. Leuk dat je er in september weer bij bent. Heerlijk genieten van alles dat Griekenland te bieden heeft. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Fijne website met voldoende informatie om je keuze te maken.

Ik vind het fijn om te zien hoeveel mannen en vrouwen zich al aangemeld hebben.

Leuk dat je de gezellig meegaat naar Vlieland! Het is heel fijn om vooraf al een goed beeld te hebben van hoe de groep eruit zal zien. Nog even en dan heerlijk genieten op eigen bodem! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Ik ben benieuwd

Eerste reis geboekt bij singlereizen na toch wat twijfel. Na een aantal vragen toch besloten mee te gaan. Prima geholpen met de vragen die ik had. Nu al zin om te gaan.

Leuk dat je er voor het eerst bij bent Olaf! Het is altijd spannend om mee te gaan op singlereis, maar we weten zeker dat het een fantastische ervaring wordt. Nog even aftellen en dan heerlijk genieten van het mooie Griekenland! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Overzichtelijk. Gemakkelijk te navigeren

Alle informatie die ik wilde hebben, heb ik snel kunnen vinden. Meer foto's van voorafgaande reizen was misschien leuk geweest.

Fijn dat je gemakkelijk jouw reis hebt gevonden en geboekt! Leuk dat je er volgende maand gezellig bij bent op Elba. Het is helaas niet altijd mogelijk om foto's van voorgaande jaren op de website te publiceren in verband met privacy. We ontvangen jouw vakantiefoto's natuurlijk graag! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Geweldige vakantie’s

Ben al vaker mee geweest, en was altijd Toppie vakantie

Wat leuk dat je er dit keer weer bij bent Beppy! We kunnen niet wachten om Kreta te gaan ontdekken en heerlijk te gaan uiteten. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Duidelijke website met een breedschalig aanbod aan reizen.

Goede filters die goed werken op de site. Duidelijke reisomschrijvingen met overzichten over accomodaties, het reisprogramma, enz. en volop keuze.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de filters op de website! Dat zoekt een stuk sneller. We gaan er een mooie reis van maken in Zweden volgende maand. Met actieve groet, Singlereizen.nl

Heldere info en snelle reactie

Heldere info op de website met uitleg over wat wel en niet is inbegrepen in de reis. Ook de groepssamenstelling staat er duidelijk bij. Na een mail de volgende dag reactie. Heel fijn.

Wat leuk dat je deze zomer gezellig mee naar Oostenrijk gaat! Het is altijd fijn om vooraf al een beeld te krijgen van wat er inbegrepen is en wat niet en met wie je op vakantie gaat. Met sportieve groet, Singlereizen.nl

Uitnodigende en veelbelovende single website

Duidelijke omschrijving van wat de reis inhoudt, voor welke doelgroep en makkelijk te boeken.

Fijn om te lezen dat je alle informatie goed hebt kunnen vinden! Het is altijd fijn om voor vertrek als een goed beeld te hebben van de groep. Nog even en dan fiets jij heerlijk door Gelderland! Met actieve groet, Singlereizen.nl

Makkelijke boeking

De procedure om de reis te boeken is eenvoudig. Dat is alvast een goed begin.

Dankjewel voor de positieve beoordeling! Gelukkig is de boeking soepel verlopen. Nu kan het aftellen beginnen tot een heerlijke vakantie op Zakynthos! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Overzichtelijke site en leuk!

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Marvin! Fijn om te lezen dat je alles goed hebt kunnen vinden. Leuk dat je er dit jaar bij bent op het mooie Ibiza. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Makkelijk en snel

Snel een vakantie kunnen vinden en boeken,

Goed om te horen dat jouw vakantie snel en makkelijk geboekt is! We kijken er al naar uit om heerlijk tot rust te komen op Mallorca! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Vanuit je bed te regelen

Ik ervaar nu al mijn vakantie

Wat leuk om te lezen dat je nu al vakantie ervaart Karin! Nog een aantal maanden aftellen maar dan geniet jij heerlijk van het Brabantse gastvrijheid. Met zonnige groet, Singlerereizen.nl

Overzichtelijke site en super vriendelijke klantenservice.

Super overzichtelijke website, vakantie is makkelijk te boeken. Ik had voor het boeken nog enkele vragen, telefonisch echt super goed geholpen en door het gesprek was ik helemaal overtuigd, daarna meteen de vakantie geboekt!

Dankjewel voor het mooie cijfer en de boordeling! Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice en je een leuke vakantie hebt kunnen boeken! We gaan er een gezellige vakantie van maken op Zakynthos. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

makkelijk een singlevakantie vinden

een van mijn eerste vakanties die ik alleen heb gedaan heb ik gevonden via deze site. Ik ben erg tevreden met de service die ze bieden en met de mogelijkheden die op de site staan. Tot nu toe heb ik nog geen een reis gehad die niet leuk was en ik raad deze site altijd aan als ik mensen hoor over alleen op vakantie gaan.

Wat leuk om te horen dat je al vaker bij ons geboekt hebt! Fijn dat je tevreden betover onze service en de vakanties. We gaan er deze zomer ook weer een fantastische tijd van maken in het altijd gezellige Albufeira! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Met de website weet je precies waar je aan toe bent.

Erg fijne en makkelijke boekingssite waarop alles te vinden is. Ik heb erg veel zin in de reis!

Dankjewel voor je mooie beoordeling, Ingmar! Fijn om te lezen dat je alles makkelijk gevonden hebt. Nog een paar maanden aftellen en dan heerlijk genieten in Noord-Macedonië! Met actieve groet, Singlereizen.nl

Netjes

1e keer

Leuk dat je de eerste keer een singlereis bij ons geboekt hebt Ingrid! We gaan er een gezellige tijd van maken in Brabant! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Geweldig duidelijke site

Het is een hele makkelijke duidelijke site. Alles staat erop wat je wil weten Ik zeg TOP

Goed om te horen dat je erg enthousiast bent over onze website! Mocht je nog graag ergens informatie over willen, horen we het natuurlijk graag. Nog een paar maanden en dan heerlijk genieten in Ohrid. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Nog nooit zo snel en gemakkelijk een vakantie geboekt:)

duidelijke omschrijving en heel eenvoudig je vakantie boeken! Ideaal! Ook heel fijn dat je naderhand de factuur krijgt voor betaling! Nu al zin in en ben reuze benieuwd! Groetjes Annemarie Zoutewelle

Dankjewel voor het mooie cijfer en compliment Annemarie! Goed om te horen dat jouw vakantie snel geboekt was. We kijken al uit naar augustus, heerlijk genieten in Noord-Macedonië. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

feilloos

De informatie om de reis stond duidelijk vermeld. De boeking verliep zeer vlot.

Fijn om te lezen dat de boeking soepel verlopen is en je alle informatie hebt kunnen vinden! Nog even en dan ontdek jij alles wat Indonesië te bieden heeft. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Leuk aanbod

Even paar dagen zoeken en uitpuzzelen wat qua vertrek datum, actief/relax goed uitkomt en waar ben ik nog niet geweest. Prijzen zijn wel erg gestegen.

Leuk dat het, ondanks het puzzelen, gelukt is om een leuke singlereis te boeken! We weten zeker dat het een fantastische vakantie gaat worden. Aan het eiland zal het niet liggen. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Het was allemaal redelijk duidelijk te vinden.

Prima duidelijke website.

Fijn om te lezen dat je alle informatie over jouw vakantie hebt gevonden! Nog een maand en dan ga jij op avontuur in Slovenië! Met actieve groet, Singlereizen.nl

Het is een fijne en overzichtelijke site.

De site heeft een fijne indeling. De vakanties zijn makkelijk te filteren. Hoe de reis eruitziet is ook fijn met de verschillende tabbladen zoals activiteiten en verblijf. Boeken gaat ook heel gemakkelijk. Alleen de zoekfunctie zoekt alleen naar vakanties en niet naar andere informatie zoals over de annuleringsverzekering. Daar kon ik zo snel de voorwaarden niet van vinden. Verder gewoon hele fijne site zonder te veel poespas.

Wat fijn om te lezen dat onze website je goed heeft geholpen met het vinden van een leuke vakantie! Mocht je nog graag aanvullende informatie over bijvoorbeeld verzekeringen willen, horen we het graag! Nog een paar maanden en dan kom jij heerlijk tot rust aan het meer van Ohrid. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Leuke singles-reizen en snel geboekt!

Leuke reizen voor singles. Voor ieder wat wils. Ik heb snel een overzicht van de landen waar ik naar toe wil. De info per reis is ook duidelijk en overzichtelijk. Fijn dat je ook meteen kunt zien wat de leeftijd is van de medereizigers. Het programma van activiteiten bevalt me ook. Ik verheug me er nu al op!

Dankjewel voor het mooie cijfer en de beoordeling Linda! Fijn om te lezen dat je alle informatie gemakkelijk hebt kunnen vinden en je al een idee hebt van wie je medereizigers gaan zijn. We kunnen niet wachten om over een paar maanden de verborgen pareltjes van Duitsland te ontdekken! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Prima en duidelijk

Positief

Fijn om te lezen dat alles duidelijk voor je is! Nog even en dan geniet je heerlijk in het zonnetje op het mooie Kreta. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

fijne reisorganisatie

ik boek hier voor de 2e keer, dat zegt genoeg.

Leuk dat je opnieuw een singlereis bij ons hebt geboekt, dat is een groot compliment! We kijken er al naar uit om volgende maand naar Griekenland te gaan. Met zonnige groet, Singlereizen.nl