Overzichtelijke website met leuke reizen

De website is makkelijk te vinden, ziet er overzichtelijk uit en heeft een breed scala aan reizen. Het is handig dat er verschillende leeftijdsgroen bij staan, zodat je weet wat voor leeftijden je kunt verwachten tijdens je vakantie.

goeie service en leuke reizen

goeie service, persoonlijke aandacht, en leuke reizen voor singles.

Duidelijke site.

Prima uitleg over de reizen die jullie organiseren. Ben zeer benieuwd wat de reis mij gaat brengen.

Prima website en service op plaats van bestemming

Ik heb inmiddels meerdere vakanties geboekt via deze website. O.a. in Kroatie en Macedonie geweest. Steeds weer enorm goed opgevangen en begeleid door de reisleiding. Het activiteitenprogramma is altijd zeer divers, vrijblijvend en zorgeloos - omdat je tijdens het verblijf niet hoeft te zoeken naar leuke plekjes en activiteitenaanbieders.

Een sprankelend begin....

Zowel het reisaanbod als de voorwaarden worden duidelijk en op een prettige manier op de website gepresenteerd. Voor de vragen die ik had kon ik goed bij de organisatie terecht via verschillende kanalen. Er had voor mij iets duidelijker beschreven kunnen worden welke rol de reisbegeleiding (ter plaatse) vervult om deze vakantie tot een groepsreis te maken en wat er hier voorafgaand aan de reis wordt gedaan. Zoals bijv vooraf contact met reisgenoten en evt samen reizen naar vliegveld. Daarom net geen 5 sterren, ik kijk er naar uit om deze na de vakantie wel te kunnen geven. Ik heb er zin in!

Heel erg bedankt voor deze hartstikke mooie review! Super fijn om te horen dat je de communicatie met ons zo goed hebt ervaren. Alle tips zijn welkom en deze nemen we dan ook heel graag mee, zodat we voor die 5 sterren kunnen gaan. Geniet van jouw heerlijke vakantie in Kroatië, gezellig dat je er bij bent! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Helemaal top.

Al drie keer mee geweest en elke keer genoten.

Wij zijn super blij om te horen dat het jou zo goed bevalt bij ons! En wat een topper van een review zeg! Geniet van jouw vakanties deze zomer. Eerst genieten van Griekenland en daarna naar het heerlijke Italië. Wij wensen jou alvast heel veel plezier! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Diverse en uitnodigend

Heel erg bedankt voor jouw top review! Wat gezellig dat je met ons mee gaat naar Griekenland. Wij wensen jou onwijs veel plezier! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke website

Zojuist mijn eerste reis geboekt en ben erg benieuwd. Het boeken was in ieder geval heel makkelijk, ik vind het alleen jammer dat er geen foto's van de accomodatie op de website staat.

Bedankt voor jouw mooie review. Wij zijn hartstikke blij met jouw 8! Super leuk dat je bij ons je reis hebt geboekt. Wat fijn om te horen dat je eerste ervaring met ons je gemakkelijk afging. Bedankt voor de tip, daar gaan we mee aan de slag! Heel veel plezier in Spanje en geniet van jouw heerlijke zonvakantie. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Fijne website

Hele fijne website. Overzichtelijk en veel aanbod qua reizen. Voor elk leeftijd wel wat leuks te vinden.

Heel erg bedankt voor jouw mooie 8 sterren review! En wat gezellig dat je mee gaat naar Thailand! Super leuk dat je erbij bent. Wij wensen jou veel plezier tijdens deze reis. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk en uitgebreid vakantie aanbod

Fijne, overzichtelijke website waar je duidelijk kan zien waar je naar toe gaat, wat de activiteiten zijn, hoe de groepssamenstelling is, en wanneer er vertrekgarantie is.

Bedankt voor jouw mooie 8! Altijd fijn om te horen dat je alles goed hebt kunnen vinden op onze site. Super leuk dat je mee gaat naar Bali! Heel veel plezier op dit mooie eiland. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

In een woord geweldig

Duidelijk en overzichtelijk voor de reis te boeken, en de reizen zijn ook goed verzorgd voor ieder wat wils

Super bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat alles zo duidelijk voor je was. Wij wensen je alvast heel veel plezier in Kroatië! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Alle tijd voor jou én goede service.

Heel fijn dat ze alle tijd voor je nemen. Geen vraag is te veel en er wordt goed met je meegedacht. Mijn eerste kennismaking met Singlereizen.nl is goed bevallen, aanrader!

wauw wat een mooie review! Super goed om te horen dat wij je zo goed mogelijk hebben kunnen helpen. Daar doen we het immers voor! Wij wensen jou heel veel plezier in Toscane, gezellig dat je erbij bent! Met zonnige groetjes. Singlereizen.nl

Goede omschrijving reis en makkelijk te boeken

Reisinformatie staat goed beschreven en boeking is snel gedaan.

bedankt voor deze mooie review! Super fijn om te horen dat alles is goed gegaan met het boeken. Gezellig dat je mee gaat met onze singlereis. Wij wensen jou heel veel plezier. Op naar de Griekse zon! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk te boeken

Ik kon de vakantie makkelijk boeken en alle informatie die je nodig hebt staat duidelijk weergegeven, daarnaast stond er duidelijk in wie het allemaal geboekt hebben.

Wat fijn om te lezen dat je alle informatie hebt kunnen terugvinden op de website! Het is altijd fijn om te weten met welk reisgezelschap je op reis gaat. Gezellig dat je er ook bij bent! Dat gaat een geweldige vakantie worden op Mallorca! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Leuke reizen

Bedankt voor jouw 8-sterrenreview! Leuk dat je met ons meegaat naar Toscane! We gaan er samen met de andere singles een geweldige reis van maken! Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Zeker eenvoudig te boeken

Website is erg overzichtelijk

Wat fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie naar Toscane zo eenvoudig is verlopen. We kunnen niet wachten om de prachtige omgeving van deze bestemming met jou te gaan ontdekken! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

fijne reizen

2 x een reis geboekt, goede ervaring met het boeken, erg leuk om met singles van zelfde leeftijd op reis te gaan! Ga dit jaar voor de 3e keer

Wauw, wat super dat je voor een 3e keer met ons meegaat! Dit keer naar Griekse eiland Lesbos! Fijn dat jouw andere reizen goed gevallen waren waardoor je weer gezellig met ons mee gaat. Ook dit gaat weer een onvergetelijke reis worden! Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Tot nu toe ging de boeking gemakkelijk

Verder nog geen ervaring

Fijn dat het boeken van jouw vakantie naar Napels zo gemakkelijk is gegaan! Nog maar een paar dagen aftellen en jij kunt heerlijk van de rijke cultuur en schitterende natuur gaan genieten ;) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Er waren twijfels maar na het contact met een medewerkster de knoop door gehakt om mee te gaan.

Ik heb erg getwijfeld om dit te moeten gaan doen. Ik heb contact gehad met Iris en zij heeft mij duidelijke informatie gegeven over de reis. En ze was ook vriendelijk en enthousiast over deze reis . Bedankt Iris en ga zeker genieten van deze reis! Groetjes Jelma

Wat super fijn om te lezen dat mijn collega Iris jouw twijfels heeft weggenomen en je zo goed heeft geholpen. Ik zal jouw complimenten zeker aan haar doorgeven! Dat vind ze ongetwijfeld leuk om te horen. Wat stoer dat je met ons meegaat naar Kroatië. Wij kunnen al niet meer wachten! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke site met veel info

De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Ook de boeking is snel gedaan, nu nog hopen dat er meer boekingen voor deze reis komen, zodat hij ook echt kan doorgaan. Ik heb er zin in!

Yay! Wat gezellig dat je meegaat naar het zonovergoten Ibiza! Fijn dat het boeken van de reis je zo gemakkelijk is afgegaan. Over een paar weken zit jij lekker met de voetjes in het zand, dat wordt genieten! Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Goede omschrijving van de reis

Goede en duidelijke omschrijving van de reis. Makkelijk en snel geboekt

Woehoe, wat gaaf dat je met ons mee gaat kanoën in Zweden! Fijn om te lezen dat je alle informatie hebt kunnen terugvinden op de website. Mocht er toch wat onduidelijk zijn, dan weet je ons te bereiken! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

slecht

Ik had afgelopen week een reis geboekt naar Sicilie met vertrek op 28 april t/, 5 mei 2024. De dag erna werd ik door een mederwerker gebeld en werd mij verteld dat ik de reis niet mocht maken omdat de reis vol was. Dat is dan erg gek dat jullie website dan bevestigd dat "mijn reis geboekt is" en de boeking dus gewoon geaccepteerd is. De medewerker bevestigd dat de website dat inderdaad niet monitort. Ook was de avond ervoor een boeker die de laatste plek had ingenomen en die persoon was mij net voor waardoor die persoon de plek kreeg en ik hierdoor afviel. Ik heb mijn teleurstelling uitgesproken aan de medewerker en dat ik ook vind dat het slecht is dat de website dat niet monitort. Ik had eerder verwacht dat de reisorganisatie dan zorgt dat ik wel mee kon. Bijvoorbeeld door de gids te verzoeken een groter busje te huren ipv de bus waar maar 8 personen in kunnen. Medewerker vond dat ze hier niet op in hoefde te gaan en gooide de hoorn erop omdat zij zelf vond dat ze geen zin had om naar mijn klacht te luisteren. Ik heb haar ervoor een paar keer proberen te overtuigen dat ze eigenlijk een manager of leidinggevende moet informeren. het immers zij die telefoon met klanten in contact staat. Het is ten eerste slecht als een medewerker niet goed luistert en steeds argumenten aanhaalt die niets te maken hebben met waarom ik ontevreden ben of niet mee kan op de reis Ten 2e nam ze het maar persoonlijk en ik vertelde steeds nee, ik wil graag dat u het doorgeeft aan de website maker of leidinggevende want dit is echt heel slecht om mensen die een reis hebben geboekt een dag later op te bellen om te zeggen dat ze niet op deze reis mogen. Ten 3e een medewerker moet ook in staat zijn om klachten van een klant professioneel op te pakken en te behandelen. ophangen tewijl de klant nog aan het woord is, is reden tot ontslag zou ik denken! Ik verwacht dat jullie hier nog op terug komen. Want ik vind de manier waarop ik als klant behandeld ben erg slecht.

Heel eenvoudig te boeken, overzichtelijk.

Ik ben nog maar net single, en het is een moeilijke tijd na een relatie van vele jaren. Ik was op zoek naar iets om te doen, om mijn zinnen te verzetten, en deze single reizen vielen me direct op, natuurlijk ook omdat ze voornamelijk eerst op de zoeklijst stonden. De reizen zijn vlot geschreven en het is zeer eenvoudig om te boeken. Ik heb een aantal vragen gesteld aan het bijgevoegde mailadres, en ik kreeg bijna direct antwoord, wat heel aangenaam is. Als de reis verloopt zoals het boeken dan zal ik zeer tevreden zijn, en volgen er mss nog andere boekingen.

Wat stoer dat je voor het eerst mee op singlereis gaat na zo'n lastige periode! Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's. Over een aantal maandjes kun je heerlijk van de Griekse zon gaan genieten tijdens je zeilvakantie. Wij hebben er al zin in, jij ook? Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Lekker makkelijk!

Duidelijke filters om je vakantie te selecteren, iets uit te zoeken en te boeken. Het moeilijkste is om een keuze te maken tussen de vele reizen.

Wat fijn om te lezen dat je via de filterfunctie jouw vakantie hebt kunnen vinden. Leuk dat je erbij bent! Over een aantal maanden kun jij lekker met een cocktail in het zand op Mallorca gaan genieten! We wensen je alvast heel veel plezier :) Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Helemaal prima

Pracht reis met gezellige mensen.

Wauw, bedankt voor de 10-sterrenbeoordeling en de lovende woorden. Wat geweldig om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groetjes, Singlereizen.nl