Makkelijk om selectie te maken en voldoende info, om te weten wat je boekt en met wie je boekt.

Het zoeken en boeken van een vakantie via singlereizen.nl is heel makkelijk.

Omdat mijn vorige reizen die ik boekte via singlereizen, zeer geslaagd waren, heb ik alweer een (korte) vakantie geboekt. Opnieuw lekker in Nederland dit jaar. Een reis naar mijn zin was snel gevonden. Dit keer een wat luxere vakantie. Veilig, goed verzorgd en hopelijk weer met een gezellig groep.

Ik ben heel goed geholpen door zowel Suzanne als Alexandra

Beide dames hebben we zowel telefonisch als via de mail een aantal keren heel vriendelijk te woord gestaan. Aangezien mijn 1e keus naar Kreta niet doorging stelde ze Evia voor. Helaas is ook deze reis gecanceld. En vandaag dus weer fijn geholpen voor deze reis naar Samos. Hopelijk gaat het voor mij nog door.

Wat leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen, wij gaan het doorgeven aan Susanne en Alexandra. Het is dit jaar inderdaad even puzzelen wat mogelijk is en wat er door kan gaan. Gezellig dat je mee naar Samos gaat. Het is nog maar 13 dagen aftellen en dan kun je even heerlijk genieten van de zon. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goed!

Zeer goed, gebeld voor wat aanvullende info waar mijn vragen direct beantwoord konden worden. Corona test is zelfs inbegrepen! Erg goede service!

goede website,doet een actieve relaxte vakantie beloven

Ik dacht dat ik een voorbeeld van het boekingsbedrag te zien zou krijgen voor ik de boeking definitief maakte. Dit om te kijken of ik wel of niet een annuleringsverzekering ga afsluiten, dit is echter niet mogelijk. Dat vind ik een minpuntje. Ik hoop dat ik het op een een of andere manier eerst mag beoordelen of ik de annuleringsverzekering neem.

Je krijgt gelijk zin in een vakantie/reisje!

voor het eerste keer dat ik boek, maar de website oogt heel goed, waardoor je dus heel graag met jullie een reisje gaat doen. Ben uiteraard erg benieuwd hoe dat is!

Hallo Stephanie, Leuk dat je gezellig mee naar Terschelling gaat. Fijn dat de website je helpt om al in de vakantiemodus te komen. Het is nog even geduld hebben, maar dan kun je even 4 dagen genieten. Wij duimen dat het weer zo mooi blijft. Met avontuurlijke groetjes van ons team, Singlereizen.nl

gewoon heel goed!

Ik heb al verschillende keren geboekt via Singlereizen.nl en alles is altijd uitstekend geregeld! Mooie overzichtelijke en duidelijke site .

Hallo John, wat leuk dat je weer met ons mee op vakantie gaat. Wij wensen je een hele fijne tijd met leuke ontmoetingen en bedanken je voor de 10 die je ons gegeven hebt. Super! Met hartelijke groeten, het team van Singlereizen.nl

Vriendelijke, snel en efficient geholpen. Top!

Dit is mijn eerste singlereis en heb daarom even met de klantenservice gebeld. Hele vriendelijk dame heeft mijn aarzeling kunnen wegnemen en zodoende heb ik de stap gezet om mijn eerst vakantie met Singlereizen.nl te boeken. Ik kijk er met plezier naar uit.

Hallo Suus, heel fijn dat je uiteindelijk de stap genomen hebt door ons te bellen. Nu konden we je vertellen hoe leuk een singlereis is als je eenmaal de drempel genomen hebt om de 1e keer mee te gaan. Wij wensen je een hele fijne vakantie en bedanken je voor de 10 die je ons gegeven hebt. Daar zijn wij ook heel blij mee. Met hartelijke groeten van ons team, Singlereizen.nl

Eerste indruk is prima.

Tot mijn prettige verbazing werd ik ook op zaterdag teruggebeld, terwijl ik dat niet verwachtte.

Hallo Pierre, Wat leuk dat wij jou aangenaam hebben weten te verrassen door jou op zaterdag terug te bellen. Met veel plezier gedaan en fijn dat je met ons mee op reis gaat. Wij wensen je een hele fijne vakantie en bedanken je voor de 10 die je ons gegeven hebt. Daar zijn wij ook heel blij mee. Met hartelijke groeten, Het team van Singlereizen.nl

Overzichtelijke website. Was n ontspannen reisje

Informatie makkelijk te vinden. Verder het reisje eerst meemaken voor ik er iets over kan zeggen natuurlijk. Was beetje jammer dat de reisbegeleider er zelf nooit geweest was en dus niks wist over de omgeving en wat er te doen was. Verder was t heerlijk eten. Vond de reis te duur voor wat je ervoor kreeg. Immers maar 1 dag om wat te ondernemen en we konden door Corona niet naar Antwerpen. En op locatie lag door Corona ook geen info. En alles wat we deden kostte extra geld. Verder toch leuk weekend gehad. Reisleider heeft erg z’n best gedaan om t leuk te maken.

Voldoet aan al mijn wensen

Ik was op zoek naar een actieve vakantie in een specifieke periode die ook nog eens betaalbaar zou zijn. Die heb ik hier gevonden!

Wat leuk om te lezen dat je een vakantie hebt vonden die aan al je wensen voldoet. Het is gelukkig nog maar 2,5 week aftellen en dan kun je al heerlijk gaan genieten in de Ardennen. Alvast een hele fijne vakantie. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Makkelijk en snel

Dit is mijn zoveels reis al via singlereizen.nl. Je kunt makkelijk de activiteiten en groeps samenstelling zien. Ook zijn ze duidelijk over de prijs en wat er wel of niet inbegrepen zit in de reis.

Gezellig dat je er weer bij bent in september. Dit jaar iets dichter bij huis, maar de Duitse Eifel heeft ook zeker meer dan genoeg te bieden. Nog ongeveer 50 nachtjes slapen en dan is het zover. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

dit is het 3e jaar dat ik via Singelreizen boek ,altijd goed en als er iets niet goed is dan wordt het snel opgelost ,

Wat gezellig dat je deze zomer weer mee gaat op een actieve vakantie. Wij vinden het leuk dat je er weer bij bent. Nog 1,5 week aftellen en dan is het zover :). Heel veel plezier alvast. Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke website

Makkelijk te boeken en eenvoudig en snel om alle relevante informatie te bekijken.

Dank je wel voor jouw leuke reactie op onze website. Fijn om te lezen dat alles duidelijk en makkelijk was. We duimen dat je in augustus heerlijk kunt genieten in Macedonië. Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Alles is goed geregeld

Ik heb al eerder een singelreis geboek ,deze was ook perfect geregeld.

Gezellig dat je weer met Kerst op vakantie gaat met ons. Wij duimen dat Zweden tegen die tijd open is voor Nederlandse toeristen, dan kan je gave winterreis gewoon doorgaan. Wij houden je hiervan op de hoogte. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Fijne overzichtelijke site.

Ik heb al eenmaal eerder via singelreizen geboekt. Dit is mij goed bevallen. Vandaar mijn keuze om opnieuw bij jullie te boeken. Ben benieuwd naar de aankomende reis.

Wat leuk dat wij je weer mogen verwelkomen. Dit jaar een actieve reis in de Ardennen, super leuk! Gelukkig is het nog maar een weekje aftellen en dan is het al zover. Heel veel plezier. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Het vriendelijk telefonisch contact schept vertrouwen om direct te boeken!

De Corona tijd zorgt ervoor dat ik mijn vakantieplannen sterk moet aanpassen/ bijstellen. De wens om een ander werelddeel te bezoeken is gewijzigd in : Zoek iets leuks in Nederland. Ik heb sterk het gevoel, dat met het boeken van deze reis, ik iets leuks in Nederland heb gevonden!

Fijn om te lezen dat je vriendelijk te woord bent gestaan aan de telefoon. Het is dit jaar inderdaad even aanpassen naar wat er mogelijk is in deze gekke tijd. Het biedt nu de kans om eigen land te ontdekken en je gaat heerlijk de wadden eilanden ontdekken. Alvast heel veel plezier. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke website

duidelijke goed werkende website. goede informatievoorziening en een groot en divers aanbod van reizen

Gezellig dat je mee gaat naar de Duitse Eifel. Fijn dat je deze vakantie makkelijk hebt gevonden op de website. Wij kunnen niet wachten tot het september is en de reis gaat vertrekken. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Hele duidelijke site! TOP!

Vele keuze's, fijne verfijning voor de zoekopdracht. Het was geboekt voor ik het wist, erg snel en fijn!

Wat een leuke review, dank je wel. Fijn dat alles zo duidelijk en snel is gegaan. Over 3 weken is het al zover, heel veel plezier in België. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Je voelt je welkom bij een welkome vakantie

Op zoek naar een single groepsreis met leeftijdsgenoten in eigen land kwam ik terecht op de website van singlereizen. De datum die mijn voorkeur had was bezet, maar toch belde ik even. Werd vriendelijk te woord gestaan en ook gewezen op allerlei alternatieven. Ik heb geboekt. Ik heb er zin in!

Je bent ook van harte welkom op onze singlereizen, fijn om te lezen dat je toch een leuke vakantie hebt gevonden. Het is nog even geduld hebben, maar volgende maand kun je heerlijk gaan genieten in Drenthe. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke website zowel op mijn laptop en op mijn telefoon

Afgelopen weekend voor het eerst jullie website bezocht en vond het allemaal duidelijke en persoonlijk beschreven. Verder telefonisch contact gezocht en ik kreeg per app een vriendelijk goed antwoord. Net mijn eerste reis bij Singlereizen geboekt!

Leuk om te lezen dat je de website duidelijk vindt en dat je goed geholpen bent. Heerlijk even uitwaaien eind augustus. Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijk, snel en betrokken

De website is erg duidelijk. Via de mail krijg je snel antwoord en er wordt gelijk meegedacht naar een passende reis.

Fijn om te lezen dat je de website duidelijk vindt en je goed geholpen bent per mail. Hopelijk horen wij morgen wanneer Noorwegen open gaat en kun je heerlijk gaan genieten van een gave rondreis. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Zeer behulpzaam

Heb vorig jaar zelfde reis gemaakt. Hoop dat het nu weer bijzonder gaat worden.

Zeer uitgebreide en klantvriendelijke site om te boeken

Singlereizen.nl is de enige site waarbij alle criteria zo specifiek gefilterd kan worden. Zoals gegarandeerde vertrekken. Verder is het zo belangrijk de groepssamenstelling te kunnen zien. Ik wil graag weten hoeveel mannen/vrouwen er geboekt hebben en welke leeftijden. Toppie!

Simpel, duidelijk, zo gepiept ;)

Mijn eerste boeking, maar lekker overzichtelijk. Genoeg informatie, makkelijk te vinden. Heb er zin in :D