Het is de eerste keer dat ik bij jullie boek. Dat ging soepel.

Het programma van deze reis lijkt mij erg aantrekkelijk.

Zeer overzichtelijke website

Voor het zoeken en boeken van een wintersport kijk ik als eerste op de website van Singlereizen.

Leuke mensen om mee te mailen en te whatsappen. Je vragen worden goed beantwoord en ze zijn goed bereid om mee te denken. Ik kijk heel erg uit naar mijn eerste ski vakantie en mijn eerste "Alleen" vakantie.

Overzichtelijke site, aantrekkelijke info en lay-out

Het is een genot om alle reizen op de site te lezen, het is geschreven met passie en je wilt dan ook elke reis boeken... Top, ik heb nu al zin in mijn reis die ik net heb geboekt!

Wauw dank je wel voor je enthousiaste review, het brengt een grote lach op ons gezicht. Fijn om te lezen dat je een leuke vakantie hebt gevonden op onze website. Het is nog even aftellen tot juli, maar dan gaan we gezellig richting het schitterende Argentinië & Brazilië. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Fijn dat je van tevoren kan zien welke leeftijden er mee gaan

Ik had een fijne ervaring met het zoeken van een geschikte reis!

prima website, helder en overzichtelijk

Om organisatie enkel te beoordelen op website vind ik te kort door de bocht. Maar de ervaring met website is goed. Overzichtelijk, duidelijk wat de mogelijke opties zijn. Aandacht dat je ook dient te denken aan een annuleringsverzekering. Opleiding niveau en beroep vind ik zelf niet relevant om te vermelden.

duidelijk overzicht in keuze van alle soorten vakanties

Voor mijn eerste singlereis kwam ik bij singlereizen.nl uit. Alles wat je moet weten kun je vinden onder de desbetreffende vakantie. Tot zover alles duidelijk, ben erg benieuwd hoe de vakantie zelf gaat zijn, ik heb er zin!

goede overzichtelijke site. makkelijk om boeking te doen

Qua vakantie een erg leuk vooruitzicht. Wat een mooie plek, een heerlijk programma, en fijn dat van A tot Z vervoer geregeld is.

Groot reisadvies, veel keus voor 50plus

Vandaag geboekt. Was moeilijk kiezen uit zoveel vakanties voor singles van mijn leeftijd. Het is mijn 1e singlereis dus vind t wel spannend, maar de dame van de klantenservice heeft mij vertrouwen gegeven.

Wat fijn om te lezen dat je, ondanks het ruime aanbod, een vakantie hebt gevonden die bij je vakantiewensen past. Zo'n eerste singlereis kan inderdaad even spannend zijn, je bent daar zeker niet alleen in. Je mag altijd de klantenservice bellen en vragen naar de dame die je geholpen heeft. Zij is er ook voor jou om de spanning wat weg te nemen. Over ongeveer 3 maanden gaat je vakantie beginnen, je kunt dan heerlijk gaan genieten in Porto. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

De boeking was snel en verliep soepel.

Vandaag geboekt bij singlereizen. Er staat veel informatie bij de reizen en ik heb vertrouwen dat het een mooie vakantie gaat worden. De boeking verliep soepel en snel en ik ontving direct een bevestiging op mijn email.

Wat leuk dat je geboekt hebt voor een heerlijke zonvakantie naar Griekenland. Fijn om te lezen dat je de website informatief en makkelijk vindt. Helaas is nu alleen nog even wachten tot het heel snel augustus gaat worden, zodat je kunt gaan genieten van je vakantie. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Veel keuze

De website is duidelijk te volgen en is overzichtelijk Jullie bieden veel keuze

Dank je wel voor de complimenten over onze website. Leuk om ook te lezen dat je ons aanbod ruim vindt. Nog ongeveer 3 maanden en dan kun je heerlijk gaan genieten in Macedonië. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Goede service en persoonlijk contact

Vlotte boeking en snel een persoonlijk mailtje in respons op mijn vraag.

Fijn om te lezen dat je snel en goed geholpen bent door ons. Gezellig dat je hierdoor mee naar Italië gaat. Nog maar 10 dagen en dan gaat het avontuur beginnen. Alvast een hele fijne vakantie gewenst. Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk site & eenvoudig boeken van reis

Spannend om eerste keer alleen te reizen. Fijn in ieder geval dat het boeken van een reis eenvoudig gaat...weinig tijd gehad om te twijfelen ;-)

Wat leuk dat je toch de stap hebt gezet :). Je bent zeker niet de enige met spanning en twijfels, zo'n eerste keer is gewoon even spannend. Maar wij doen ons best dat, eenmaal onderweg naar Saalbach, de vakantiesfeer snel de overhand neemt. Komend weekend Carnaval en dan over een maand heerlijk op vakantie. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Erg goed....goed georganiseerd !...

TOP !....mijn 5e x dat ik nu iets boek via singlereizen !....leuke samenstelling van groepen, goede locaties, goede reisleiding... Denk ik aan vakantie, dan kijk ik direkt bij singlereizen en slaag altijd

Leuk dat je weer gezellig met ons mee gaat. Het is nog even geduld hebben, maar dan staat Rhodos klaar voor jou :). Heerlijk naar de zon met een gezellige groep singles. Bij deze willen wij ook laten weten dat er een kleinigheidje onderweg is naar jou, om te bedanken dat je al zoveel jaren met ons mee gaat. Hou morgen goed de pakketdienst in de gaten.... Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Prettige organisatie

Vakantie makkelijk te zoeken op de website.

Super vakantie gehad in Porto verleden jaar.

Ik vond het voor de eerste keer heel eng, maar al na 1 dag merkte ik al dat het een hele leuke groep was. Amanda vond ik een geweldige reisleidster. Heel erg betrokken bij de groep. Ik hoop dat mijn volgende reís naar Macedonie net zo leuk wordt.

Prettig te woord gestaan en geholpen.

Als mijn vakantie de zelfde prettige ervaring/service geeft als het telefonisch contact wordt het een top week.

Duidelijke reis overzichten en groepsinfo

Reizen zijn duidelijk omschreven, groepsinfo wordt ook gedeeld. Ik ervaar dat de website soms wat traag kan zijn maar dat kan natuurlijk ook aan mijn verbinding liggen! :-)

Ohjee een trage website is niet de bedoeling, ik zal dit doorgeven aan de programmeurs. Wel fijn dat je toch een leuke wintersportvakantie naar Kirchberg hebt gevonden. Nog ongeveer 31 nachtjes en dan gaat het beginnen :-). Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk en overzichtelijk

De juiste informatie op de juiste plaats. Goed en compleet omschreven.

Bedankt voor je complimenten over de website, fijn dat je alle juiste informatie hebt gevonden. Gaaf dat je de skisafari in Canada hebt geboekt. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

goede duidelijke site

Heb nog geen reiservaring, maar de site is zeer klantvriendeljk en duidelijk

Spannend maar ik kan niet wachten!

Ik boek voor het eerst een single reis en vind het best wel spannend. Maar de reis naar Sicilie lijkt precies wat ik zoek! Ik ga ervoor en kan niet wachten!

Alle informatie overzichtelijk gepresenteerd

De eerste keer op de website (was ik nog niet van plan om te gaan) vond ik een goede bondige omschrijving van de reis. Daarna (toch enthousiast geworden) had ik behoefte aan meer gedetailleerde informatie en die had ik ook zo gevonden!! Met alle info die ik nodig had om te boeken 👌🏻 Nu de reis nog... hopelijk is die net zo goed geregeld en gaat dat net zo soepel 😎

Duidelijke informatie bij de reis.

Duidelijke omschrijving van de reis.

Kijk er naar uit!

De informatie die jullie geven is motiverend om dit weekend te boeken!

Goede duidelijke website.

Single reizen heeft een mooie en duidelijke website. Ik moet helaas in het hoogseizoen op vakantie, en dan is de keuze niet reuze. Verder vind ik het fijn dat je op leeftijd kunt selecteren, en dat je ook kunt zien of er al boekingen zijn gemaakt. Kortom dat spreekt mij allemaal aan. Vind het de 1e keer alleen op vakantie gaan ook enorm spannend. Maar ga het in februari voor het eerst ervaren hoe dat is.