duidelijke site

Genoeg duidelijke informatie en makkelijk te boeken

prettig en efficient

een gebruiksvriendelijke site, duidelijk en verzichtelijk. Diverse singelreizen ondergebracht, waardoor goed overzicht. Werkt prettig en efficient.

Goede site

Duidelijke website en leuke reizen!

Ik werd goed geholpen en was allemaal heel duidelijk.

Alles heel duidelijk

snel en overzichtelijk een passende vakantie kiezen

Nadat ik de aanbieders van single skivakanties had bekeken viel deze meteen op. De heldere en duidelijke omschrijving, keuzes en het totaalaanbod waren voor mij een trigger om te boeken.

Wat leuk dat je samen met ons op wintersportvakantie gaat! We vinden het fijn om te lezen dat je onze informatie duidelijk vond én een leuke singlereis hebt geboekt. Je begint het nieuwe jaar in ieder geval goed op de Italiaanse pisten! Met winterse groet, Singlereizen.nl

Supergezellig en dus nu ook weer zin in !

Vorig jaar voor het eerst een alleengaandenreis geboekt. Dit is zo goed bevallen, dat ik het nu dus weer doe. Superveel zin in!

Wat fijn om te lezen dat jouw vorige singlereis zo goed bevallen is! We gaan er dit jaar in Oostenrijk ook wel een succes van maken samen! Met winterse groet, Singlereizen.nl

Gemakkelijk, duidelijk én efficiënt!

Gemakkelijk, duidelijk én efficiënt! Niet direct betalen is ook top!

Dankjewel voor jouw mooie beoordeling Dennis! Heel fijn om te lezen dat jouw boeking gemakkelijk verlopen is. Niet direct hoeven te betalen is altijd een pluspunt. Nog even en dan sluit jij het jaar in stijl af! Met feestelijke groet, Singlereizen.nl

alles gemakkelijk te vinden

ik reis nu voor de 3e keer met Singlereizen, alles goed georganiseerd. ik vind wel dat bij vaker boeken de boekingskosten er wel af kunnen, ik betaal nu €20 en dat vind ik veel.

We gaan het hier in de groep gooien. We kunnen inderdaad iets doen als je vaker geboekt hebt. Bedankt dat je dit aangeeft. Voor nu zijn je administratiekosten van de factuur gehaald al. Het is nog even wachten tot eind februari, maar dan kan de wintersportvakantie gaan beginnen. Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

het boeken is in ieder geval makkelijk

ik heb alleen nog maar een reis geboekt, dat ging makkelijk. De reis zelf is nog aanzien hoe het zal gaan en hoe de boeking nu verder afgerond gaat worden.

Leuk dat je eind januari mee gaat naar Italië voor een gezellige wintersportvakantie. Na je vakantie ontvang je ook een mail om eventueel je vakantie te beoordelen. Nu zijn in ieder geval al blij om te lezen dat het boeken gemakkelijk verliep. Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl

Goede Reisorganisatie

Veel keuze, niet duur en behulpzaam via de mail

Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen via de mail. Het is nog een dikke 2 maanden aftellen, maar dan gaat jouw wintersportvakantie eindelijk beginnen. Met winterse groeten, Singlereizen.nl

Goede communicatie

Heb geboekt voor de wintersport naar Les Menuires. Eerst was het plan om naar Belle Plagne te gaan maar deze ging niet door en door de goede email berichten de tip gehad even te wachten omdat ze bezig waren met deze trip in voorbereiding. werd goed op de hoogte gehouden over de vorderingen.

Dankjewel voor je fijne beoordeling, Ron! Goed om te lezen dat je goed geholpen bent door de klantenservice. We zijn benieuwd hoe jouw wintersportvakantie in Les Menuires gaat bevallen. Nog even en dan heerlijk de pisten af! Met winterse groet, Singlereizen.nl

overzichtelijk en enthousiast

boeken via Singlereizen kan niet makkelijker dan dit, het is overzichtelijk, duidelijk en je wordt er zelfs weken voor je reis al enthousiast van!

Wat goed om te lezen dat je de website overzichtelijk en duidelijk vindt! Het duurt inderdaad nog een paar weekjes, maar de tijd vliegt en voor je het weet sta jij met een gezellige groep singles in het winterse Oostenrijk! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk boeken

Veel informatie meteen in te zien en makkelijk boeken

Dag Karin, bedankt voor de goede beoordeling! Goed om te lezen dat je het makkelijk vond om de singlereis te boeken. Het duurt nog een tijdje, maar voor je het weet ga je met volle vaart de pistes af in Oostenrijk! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Dit wordt mijn 3e reis met singlereizen

2x eerder een leuke vakantie gehad, met een leuke groep mensen.

Wat leuk dat je al voor de derde keer met ons mee gaat, Vera! De vakantievoorpret kan alvast beginnen, want over iets meer dan een maandje ga jij alweer heerlijk genieten. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Helaas was de reis die ik wilde boeken geannuleerd. Ik zat te wachten op een andere reis en ik kreeg netjes een e-mail toen hij online stond , ook kreeg ik apart een berichtje op whatsapp om me te laten weten dat ik me vakantie kon boeken. Dit vond ik erg netjes !

Hi Angela, dankjewel voor de mooie beoordeling. Wat vervelend dat de reis die je wilde boeken was geannuleerd. Je hebt wel een erg mooi alternatief gevonden naar IJsland zie ik! Dat wordt zeker weten een prachtige reis. Nog een paar maandjes aftellen... Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Altijd een leuke reis te vinden

In de afgelopen jaren diverse reizen en reisjes geboekt via Singlereizen.nl. Er is ontzettend veel aanbod. Afgestemd op gewenste activiteiten, landen en vertrekperiode. Ik raad het mijn singlevriendinnen altijd aan op deze site te kijken.

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je weer met ons mee gaat, Annemieke! Over iets meer dan een maandje kun je alweer heerlijk genieten van een welverdiende singlereis, dit keer in het gezellige Duitsland. Wij wensen je alvast heel veel plezier. Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

website heel helder

nog niet meegeweest en pas geboekt

Dag Wilfried, goed om te lezen dat je de website heel helder vindt en wat leuk dat je voor het eerst met ons mee gaat! We gaan onze best doen om er een onvergetelijke ervaring van te maken op de witte pistes in Italië. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Vele verrukelijke vakantie vitaminen

helder overzichtelijk en makkelijk

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Harmke! Over een paar weekjes kun jij al heerlijk gaan genieten op het zonnige Madeira. De vakantievoorpret kan alvast beginnen! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goede duidelijke website

De reizen staan duidelijk aangegeven, ook is de informatie die erbij staat erg handig.

Dankjewel voor de goede beoordeling, Rianne! Wat heb je een mooie reis in het vooruitzicht naar Indonesië. En over een paar weekjes is het al zover, wij wensen je alvast heel veel plezier! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke site met duidelijke keuzes!

De site geeft overzichtelijk weer de bestemming, leeftijdscategorieën, bus/auto, alleen slaapkamers!

Hi Jeroen, fijn om te lezen dat je de website overzichtelijk vindt! Nog maar een paar maandjes en dan vertrek jij al heerlijk naar Italië voor een weekje wintersport. Wij gaan vast aftellen! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Alles is goed en vlot geregeld tegen een redelijke prijs.

single reizen heeft een gevarieerd aanbod. Ook voor skiërs die al wat op leeftijd zijn,

Fijn om te lezen dat het boeken van jouw singlereis snel en goed verlopen is! We doen ons best om voor alle leeftijden wintersportreizen aan te bieden. We gaan er een mooie tijd van maken op de pisten van Oostenrijk! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Prettige Organisatie

Ik ga nu voor de derde keer met singlereizen.nl op wintersport en dit bevalt geweldig goed. Naast een duidelijke website met veel informatie over de verschillende reizen is er een eenvoudig boekingsproces. Zelfs wanneer je telefonische vragen hebt is de organisatie snel bereikbaar en is de informatie duidelijk, vrijblijvend en zeer vriendelijk personeel. Op deze manier vergroot dit alles op zeker de voorpret! De reizen zijn altijd gemoedelijk, niets moet alles mag principe. Fijne reisleiding die zich inzet voor het groepsproces, maar ook bij individuele problemen altijd bereid is te helpen. Ik kies ook dit jaar weer voor singlereizen. Wie weet tot ziens!

Dankjewel voor de mooie beoordeling Nicolet! Heel fijn om te lezen dat je voor de derde keer mee gaat op singlereis en het altijd goed bevallen is. We zijn blij dat je we je dit seizoen ook mogen verwelkomen in Kirchberg! We gaan ons best doen om deze reis ook weer een groot succes te maken. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Snel en makkelijk boeken

Op de website van Singlereizen.nl kun je snel en makkelijk je boeking doorvoeren. Enige verbeterpunt is dat de informatie van de reis op een aparte pagina staat als de groepssamenstelling/beschikbaarheid ervan. Dus af en toe wat heen en weer geklik. De reis zelf staat wel duidelijk beschreven.

Wat leuk dat je volgend jaar gezellig mee gaat naar Pinzolo! Fijn dat het boeken van jouw singlereis makkelijk verlopen is. Dankjewel voor jouw waardevolle feedback over de website. We zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren in de toekomst. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

te gek!!

erg eenvoudige om te boeken, vakantie voor een goeie prijs!

Dankjewel voor de mooie beoordeling, André! Heel fijn dat het boeken van jouw singlereis makkelijk verlopen is. Nog een paar maanden en dan ski jij Oostenrijkste pisten af! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Een fluitje van een cent

Informatief over de groepssamenstelling tot nu toe. Duidelijke informatie over de reis, en de te nemen stappen om deze te boeken. Helemaal top dus.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Lammie! Fijn om te lezen dat alles duidelijk voor je is en de reis gemakkelijk geboekt is. Het is altijd fijn om voor het boeken al een goed beeld van de huidige groepssamenstelling te hebben. We wensen je alvast schitterende feestdagen toe in Duitsland! Met feestelijke groet, Singlereizen.nl