Duidelijke website met voldoende informatie. Telefonisch contact met klantenservice verliep uitstekend. Enige minpuntje dat op de website stond aangegeven dat er een vertrekgarantie is maar deze geldt pas vanaf 2 personen.

Een prettige site om te boeken.

Ik vind de site van Singlereizen.nl een prettige site om een vakantie te boeken. Meestal is dit voor mij de wintersport.

Heel fijn geholpen bij mijn vragen.

Zeer vriendelijke dames die alle info geven en alle tijd daarvoor nemen voor al je vragen.

Heel eenvoudig

Het was erg makkelijk om een reis uit te zoeken en te boeken. Nu verheugen op de reis

Snel en duidelijk

Dit is de eerste keer dat ik boek bij deze organisatie. Het proces verliep vlot en vlekkeloos tot nu toe.

Goede bereikbaarheid van Singlereizen.nl en vriendelijke mensen. Duidelijke website en goede informatie.

heel goed

telefonisch contact opgenomen met jullie. Werd super goed geholpen. Top

Goed overzicht!

De website geeft een goed overzicht van de beschikbare reizen per reiswens. Daarnaast is het meteen duidelijk welke medereizigers ook hebben geboekt. Een erg prettige manier op een reis te boeken.

Helemaal top!

Ik had een aantal vragen over mijn oud en nieuwreis. En werd vriendelijk geholpen en zelfs erg snel terug gebeld, omdat ze nog wat na moest vragen. Helemaal top!

Fijn dat je zo goed en snel geholpen bent. Gezellig dat je Oud & Nieuw gaat vieren tijdens een stedentrip. Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke site

Alles staat duidelijk op jullie site, accommodatie ziet er ook top uit.

Fijn om te lezen dat je alles duidelijk vindt op onze website. Het is nog even geduld hebben, maar begin 2020 kun je gaan genieten van jouw wintersportvakantie. Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl

overzichtelijk

overzichtelijke reismogelijkheden. Handige icoontjes voor de info. Alle nuttige info staan er duidelijk bij vermeld. Ik miste echter de vluchtinformatie: met welke luchtvaartmaatschappij en de vluchttijden... evt. met of zonder overstap, daarom 4 sterren.

Vorig jaar naar Meerle geweest,was goed bevallen,vandaar deze boeking

Zie boven

Leuk dat wij je weer mogen begroeten tijdens een weekendje weg met Oud & Nieuw. Het is nog even wachten, maar dan gaan we gezellig het nieuwe jaar inluiden. Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

goede service snel geregeld

Het boeken van deze reis verliep prima en was duidelijk. Nu hopen dat de reis zelf ook zo goed is!

Bedankt voor je leuke review over onze website. Wij gaan ons best doen dat je wintersportvakantie net zo soepel zal verlopen. Het aftellen kan bijna beginnen voor je wintersportvakantie in Italië. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

verwachtingen en presentatie zijn veel belovend

verwachtingen en presentatie zijn veel belovend

Leuk dat je bij ons een weekendje weg hebt geboekt. Wij gaan ons best doen om deze verwachtingen waar te maken, zodat jij een onvergetelijk Oud & Nieuw hebt. Met vriendelijke groeten, Singlereizen.nl

Heel duidelijke aanbieder met veel keuze

Duidelijke website met informatieve pagina's voor alle reizen. Aanbod is groot en sluit ook goed aan bij mijn wensen! Bovendien een stuk voordeliger dan de concurrenten :) Zou Singlereizen.nl zeker aanraden!

Bedankt voor je positieve en uitgebreide review. Het aftellen kan beginnen, de rondreis door Egypte staat al bijna voor de deur. Alvast een hele fijne vakantie. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

mijn ervaring was goed.

De keren dat ik ben geweest was het goed geregeld

Duidelijk

Erg fijn dat ook de leeftijden van de vakantiegangers erbij staan.

Leuk om te lezen dat je blij bent met de groepsinformatie op de website. Gezellig dat je volgende maand mee gaat op een weekendje weg. Met vriendelijke groet, Singlereizen.nl

Nu al zin in

Duidelijke site, compleet en leuk aanbod, snelle reactie op vragen!

Bedankt voor je positieve review. Gezellig dat je mee op wintersportvakantie gaat in Italië. De vakantie begint al een heel klein beetje in zicht te komen, maar het is nog even geduld hebben. Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl

Een warm onthaal

Een warme, sympathieke en snelle service!

Bedankt voor je liefdevolle review over onze service. Gezellig dat je mee gaat met het weekendje weg in Overijssel. Met vriendelijke groet, Singlereizen.nl

simpele te volgen boekingssite

simpele te volgen boekingssite

Gezellig dat je mee op wintersportvakantie gaat in januari. Het aftellen kan beginnen om de Italiaanse pistes te betreden. Met sportieve groetjes, Singelreizen.nl

Geweldige website met complete en zeer waardevolle informatie!

Voor het eerst ga ik een singlereis boeken/maken, best spannend..! Vanaf het eerste moment dat ik op singlereizen.nl door de diverse bestemmingen struin ervaar ik een 'positieve vibe' en maken de foto's die ik zie en informatie welke ik lees over de reizen me ontzettend reislustig!

Wij krijgen een grote lach op ons gezicht van je positieve review. Het is inderdaad spannend zo'n eerste singlereis, daar ben je zeker niet alleen in. Het is nog iets meer dan een maand aftellen en dan gaat je rondreis door Nepal beginnen. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Goede duidelijke en overzichtelijke site

Prima ervaring, voor een volgende reis zal ik de site zeker nog eens raadplegen!

Fijn om te lezen dat je de website duidelijk en overzichtelijk vindt. Gaaf dat je de reis naar Lapland hebt geboekt. Het is nog even geduld hebben, maar er staat een unieke reis op je te wachten. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Fijn dat je kunt zien hoeveel mensen er al geboekt hebben

Heel prettig om te kunnen zien hoeveel mensen er al geboekt hebben (en hoe oud ze zijn). Verder is alle informatie duidelijk gerangschikt en compleet. Geen verborgen extra boekingskosten. Verbeterpuntje: duidelijker vooraf aangeven bij welke externe organisatie je eigenlijk boekt.

Het boeken ging eenvoudig en was duidelijk

Het boeken ging goed en was eenvoudig. Verdere ervaringen heb ik nu nog niet.

Fijn om te lezen dat het boeken goed en eenvoudig ging. Na je vakantie ontvang je een mail om de vakantie te beoordelen. Gezellig dat je mee naar Kirchberg gaat. Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl

1e simpel te boeken

Ik moet de reis nog ervaren alvorens ik iets kan zeggen over hotel en begeleiding inhoud reis?

Leuk dat je een vakantie hebt geboekt bij ons. Deze Kiyoh review gaat over het eventuele contact met de klantenservice en het gebruik van de website Singlereizen.nl. Na je vakantie ontvang je een mail waarin je de reis kunt beoordelen, dat gaat inderdaad nu nog niet. Met vriendelijke groetjes, Singlereizen.nl