Goede duidelijke informatie en makkelijk boeken

De site van Singlereizen is duidelijk en goed van opzet Alle informatie vindt je makkelijk als ook beoordelingen over de reis Verder is het boeken ook duidelijk en eenvoudig en kan indien nodig ook verzekering bijgeboekt worden. Een verademing ga zo door.

Duidelijke website, uitgebreide informatie over de reis en alle (optionele) activiteiten.

Duidelijk

Ik kon makkelijk reizen met elkaar vergelijken en alle informatie werd duidelijk opgesteld. Hierdoor werd een keuze maken een stuk makkelijker gemaakt

Wat fijn dat je de juiste keuze hebt kunnen maken voor jouw verre singlereis! Het is altijd fijn om reizen te vergelijken en zo een goede keuze te maken. Nog een paar maanden aftellen en dan het bijzondere India ontdekken! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Zeer positief

Het telefonisch contact heb ik als zeer prettig en nuttig ervaren. Vragen werden goed beantwoord. Er werd meegedacht en zo kon ik tot een keuze komen.

Wat fijn dat je goed geholpen bent door onze klantenservice! Hopelijk lukt het om gezellig mee te gaan naar Italië deze zomer, leuk als je erbij bent! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Alles werkt goed

Vragen stellen kan, er is begrip voor eventuele spanning, duidelijke omschrijvingen van de reizen, veel mogelijkheden.

Leuk dat je gezellig mee gaat naar Ibiza deze zomer! Fijn dat al jouw vragen goed beantwoord zijn en dat je een keuze hebt kunnen maken. Nog een aantal maanden en dan heerlijk genieten van jouw zonvakantie! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Zeer uitgebreid aanbod voor ieder wat wils!

Zoveel te kiezen, als je bij singlereizen niet slaagt, slaag je nergens!

Dankjewel voor het mooie compliment Danny! Heel fijn om te lezen dat je goed geslaagd bent voor jouw singlereis in Griekenland. Het aftellen tot de zomer kan alvast beginnen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goede website en keurig geholpen via de telefoon en mail.

Door de goede service en hulp van het kantoor, geeft mij nu al het gevoel dat deze vakantie super wordt!

Wat fijn om te lezen dat je erg goed geholpen bent door onze klantenservice! We geven dit compliment zeker door. Nog even en dan heerlijk genieten op de Oostenrijkse pisten! Met winterse groet, Singlereizen.nl

Duidelijke site en voldoende opties

Zeer veel informatie te vinden en eenvoudig om te boeken

Dankjewel voor de mooie beoordeling Richard! Fijn dat het boeken van jouw reis eenvoudig verlopen is. Nog even en dan ontdek jij de pisten van Oostenrijk! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Zeer heldere website met leuke groepsreizen.

De website is overzichtelijk en biedt een ruim aanbod aan verschillende reizen. De reizen worden goed beschreven en vermelden alle noodzakelijke benodigdheden om een keuze te maken. Al met al positief over de website.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Danique! Fijn dat je onze website als overzichtelijk hebt ervaren en een goede keuze hebt gemaakt. Nog een aantal maanden en dan ontdek jij het bijzondere Schotland! Met actieve groet, Singlereizen.nl

Overzichtelijke website met voldoende en duidelijke informatie.

De website is makkelijk te hanteren. Informatie is makkelijk te vinden.

Wat fijn om te lezen dat je de informatie op onze website duidelijk vindt en alle informatie makkelijk gevonden hebt! Nog even en dan sta jij op de latten in Italië! Met winterse groet, Singlereizen.nl

Prima, snel en overzichtelijk

Ik heb binnen 30 minuten mijn reis gevonden en geboekt :-). nn met een 9.1 op Zoover verwacht ik na het skiën net zo veel genot als tijdens. GruBgott, Patrick

Dankjewel voor de mooie beoordeling Patrick! Wat fijn dat je zo snel jouw singlereis hebt gevonden én geboekt! We gaan er een fantastische reis van maken in Tirol! Met winterse groet, Singlereizen.nl

Bij het lezen van de reisbeschrijving krijg je zin om op vakantie te gaan!

Positief door de vele interessante informatie

Dankjewel voor de mooie beoordeling Antje! Heel leuk om te lezen dat je al uitkijkt naar jouw vakantie in Portugal. We doen ons best om een zo goed mogelijk beeld van de reis te geven op onze website. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goede website, duidelijk en snel geboekt. Top!

Wat fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze website en dat alles duidelijk is! Nog een paar maanden en dan geniet jij heerlijk van een singlereis in eigen land! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Prima goed bereikbaar voor vragen

enige vreemde is een rare zin ..........thuisvaccinatie?

Leuk dat je de singlereis naar Indonesië hebt geboekt! Fijn dat je vragen goed beantwoord zijn. Bij onze verre reizen heb je inderdaad de mogelijkheid om benaderd te worden door Thuisvaccinatie, maar dit is geen verplichting. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Makkelijk en overzichtelijk boeken

De stappen die je moet nemen om te boeken zijn erg overzichtelijk en gemakkelijk. Ik kijk nu al uit naar mijn vakantie!

Dankjewel voor de geweldige review Tim! Fijn dat het boeken van jouw singlereis goed verlopen is. Nu kunnen de voorbereiden voor jouw reis naar Thailand echt beginnen! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Een website zoals hij moet zijn

duidelijke omschrijving van de reis, de groepssamenstelling en activiteiten beter kan niet.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Joop! Fijn om te lezen dat alle informatie duidelijk voor je is. Nog even en dan verken jij de Franse pisten. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Mooie site

Mooie en aantrekkelijke site. Zoeken op leeftijd + periode zou nog iets gemakkelijker moeten kunnen. Fijn dat jullie iets bieden voor singles die wat ouder zijn.

Leuk dat je gezellig mee gaat zeilen deze zomer! Bedankt voor de feedback over onze filter. We nemen dit zeker mee. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten op de Griekse wateren. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Prima.

Heldere website; Vriendelijke beantwoording van telefonische vragen door Iris. Ze zou keuze die op site niet goed werkte aanpassen.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Marjanne! Heel fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice. Nog even aftellen en dan heerlijk genieten op de Oostenrijkse pisten! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Fijne boeking.

Wat fijn om te lezen dat de boeking goed verlopen is! Nog even en dan sta jij op de latten in Italië! Met winterse groet, Singlereizen.nl

super vriendelijk en behulpzaam

telefonisch contact gehad en bijzonder vriendelijk en correct te woord gestaan vakantie is geboekt, iets leuks om naar uit te kijken in deze donkere dagen

Dankjewel voor de mooie beoordeling Mathilde! Heel fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Wij kunnen niet wachten om jouw ervaringen over Zweden te horen. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Positief

Duidelijk overzicht van de reis, onderverdeling in thema's en groepsgezelschap inzichtelijk. Meerdere opties mogelijk en vrijblijvend in keuzes.

Leuk dat je binnenkort het bijzondere Albanië gaat ontdekken! We zijn blij om te lezen dat positief bent over onze website, het overzicht van de reis en de groepsinfo. Nog een paar maanden aftellen en dan kan de rondreis beginnen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Duidelijkheid over eenpersoonskamer!

Ik heb meerdere websites bekeken en moet altijd zoeken naar de toeslagen van eenpersoonskamers. Wat is de meerprijs en is het überhaupt bij te boeken. Singlereizen biedt dit heel duidelijk aan bij de verschillende opties en gelijk de prijs erbij vermeld. Ook de groepsinformatie is in te zien, heel fijn! Dit heeft mij overgehaald om daadwerkelijk te boeken; mijn eerste singlereis :-)

Wat leuk dat je voor de eerste keer op singlereis gaat Laura! We gaan er samen een geweldige vakantie. Aan de mooie Griekse bestemming zal het in ieder geval niet liggen. Fijn om te lezen dat je alle informatie snel hebt gevonden. Dat word genieten volgend jaar! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Toppie reizen

Ben al vaker mee geweest op deze Singlereizen, en ze zijn altijd leuk gezellig en mooie verzorgende reizen...echt een aanrader!

Wat leuk dat je er aankomende zomer weer bij bent Bep! Drie keer is scheepsrecht natuurlijk. We kijken ernaar uit om je aankomende zomer te verwelkomen op Lesbos. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Helder en overzichtelijk

Duidelijk overzicht met toelichting en stapsgewijs doorlopen

Dankjewel voor de mooie beoordeling Simon! Fijn om te lezen dat je de website als overzichtelijk hebt ervaren. Je hebt alvast een goed vooruitzicht voor een vakantie in de zon volgend jaar! Met actieve groet, Singlereizen.nl

Duidelijke info

Contact voor info : snel antwoord

Dankjewel voor jouw mooie beoordeling Suzanne! Fijn om te lezen dat je snel en duidelijke antwoorden hebt gekregen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten tijdens de feestdagen! Met feestelijke groet, Singlereizen.nl