Prima site

Site is erg duidelijk en je kan op veel factoren filteren waardoor je bij de beste reis uitkomt.

Wat fijn om te horen dat je de site duidelijk vindt! Nog even afwachten en dan kan je heerlijk genieten van je rondreis in Kroatië. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Al mijn single reizen waren geweldig.

Heb al veel ( single ) reizen gemaakt en iedereen is altijd van goede wil om er een leuke week van te maken. Hoop dus dat dat deze keer weer zo is.

Wat fijn om te horen dat je tot nu toe altijd leuke singlereizen gehad hebt! Nog een paar dagen en dan kan je reis naar Porto beginnen. Hopelijk kunnen we er weer een heerlijke vakantie van maken! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Prima overzichtelijke site

Ik ga op 12-09 op vakantie, dus nu kan ik nog geen ervaring delen. Wil ik graag later doen.

We horen graag na je vakantie hoe je het beleefd hebt! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Overzichtelijk site

Alles werkt snel duidelijke info erg prettig

Leuk dat je onze website met een 10 beoordeeld! Wat fijn om te lezen dat alles duidelijk was en prettig om mee om te gaan. Het aftellen voor je wandelvakantie kan al beginnen! Met zonnige groet, singlereizen.nl

Vlot door te lopen procedure

Prima! Kan moeilijk vergelijken maar ik ben tevreden.

Bedankt voor de feedback, ik begrijp dat het jammer is als je moeilijk kan vergelijken. Fijn om te horen dat je verder wel tevreden bent over de website. Hopelijk kunnen we er een heerlijke vakantie van maken!

Alles duidelijk

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Een tip zou zijn om meerdere landen tegelijk aan te kunnen geven bij zoeken. Verder spreekt alles voor zicht en is alles duidelijk te vinden.

Wat fijn om te zien dat je onze website met een 10 beoordeeld! We nemen je feedback over de landen selectie mee. Gelukkig was de website verder wel duidelijk. nog heel even wachten en dan kan je lekker genieten van je stedentrip in Portugal! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goede klantenservice

Snel en helder contact met de klantenservice. Werd erg vriendelijk telefonisch geholpen en de boeking is goed verlopen. Ik kijk er al naar uit...

Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Nog even aftellen en dan kan je heerlijk genieten van je vakantie op Kreta! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Zeer duidelijke en makkelijke site.

Op mijn computer heb ik snel alle voor mij belangrijke selecties kunnen ingeven waardoor ik een goede selectie kreeg. Helaas werkt deze site niet echt handig op de telefoon. Ook de keuze mogelijkheid om wel of juist geen HBO+ reizen te zien is niet aanwezig.

Wat goed om te horen dat je de website erg duidelijk vindt. We nemen je feedback over de keuzemogelijkheid en de gebruiksvriendelijkheid op de telefoon mee. Nog even en dan kan je lekker genieten van de Griekse zon! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Ik ben helemaal enthousiast gemaakt. Wel zou het prettig zijn om recentere reviews te lezen

Wat leuk om te horen dat we je enthousiast hebben kunnen maken voor je vakantie naar Griekenland. We zullen je feedback over de reviews meenemen. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Top gesprek met de klantenservice gehad

Ik had wat vragen over de reis en verzekering en top gesprek met de dame van de klanteservice gehad. Ze wist het ook niet helemaal zeker maar ging samen met mij op de site van de verzekeraar op zoek naar het antwoord. Uiteindelijk snel het antwoord gevonden

Leuk dat je onze website met een 10 beoordeeld! Wat goed om te lezen dat de klantenservice je goed heeft kunnen helpen. We gaan ons best doen om er een heerlijke vakantie van te maken. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Site is easy and lots of choices

I'm booking a single vacation for the first time. Your site has lots of choices and everything is explained quite well. I felt this would be the best choice for my first time out. Looking forward to the experience. I also had some questions and was very pleased to receive an answer to them all within a short period of time. Compliments to the ladies on the help desk.

Thank you for your compliment. How nice to see that you are joining us for the first time and that customer service was able to quickly answer your questions. We will pass this on to them! Regards, Singlereizen.nl

Fijne website waardoor ik meteen enthousiast raakte deel te nemen aan een van de aangeboden reizen

Wat leuk om te zien dat je de website met een 10 beoordeeld! Het duurt nog wel een tijdje... Maar het is heerlijk om uit te kijken naar een zonnige reis. Wij beginnen vast met aftellen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Simpel en duidelijk

Super fijn dat je per reis ook kan zien welke leeftijden er mee gaan. De range van 20-59 jaar is namelijk wel erg groot, en zo kun je toch beetje op je eigen leeftijd kijken. Ook de korte beschrijving in het overzicht bij zoeken is fijn. Nadeel bij het zoeken naar een reis is wel dat er in het grote overzicht niet duidelijk staat hoeveel dagen de reis is (naast de prijs en vertrekdatums).

Goed om te lezen dat je de website duidelijk vindt en dat je het fijn vindt dat je de groepsinfo van iedere reis kunt bekijken. Bedankt voor je feedback, ik begrijp dat je het onprettig vindt dat je niet kunt zien hoeveel dagen de reis is. We zullen dit voor je doorzetten! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

overzichtelijke site

overzichtelijke site, de reis lijkt me leuk, ik heb gebel met vragen en die werden goed en prettig beantwoord. De combinatie tussen strand en cultuur vind ik leuk! Ook fijn te weten dat er een vertrekgarantie is en dat het reisgeld kosteloos gerestitueerd wordt in geval van corona. Enige is dat je niet nu al kunt zien hoe laat de vluchten zijn. Ik moet wellicht vervoer regelen...

Wat fijn dat je de website overzichtelijk vindt en dat de klantenservice je vragen goed en prettig heeft kunnen beantwoorden. Ik begrijp dat je het jammer vindt dat je de vluchttijden nog niet kunt inzien. Zodra we deze helemaal duidelijk hebben, zullen we ze direct naar je communiceren! De vakantie komt al dichtbij, nog een paar nachtjes aftellen... Wij wensen je alvast heel veel plezier. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Veel keuze voor oudere singles

Zeer goede website met alle info die een reiziger moet en wil weten. Veel mogelijkheden in reisdata, zeker als je in het onderwijs werkt en afhankelijk bent van schoolvakanties! Super goed geregeld. Na de reis kun je pas echt beoordelen hoe het was. Ik heb vandaag in 1 uur tijd 2 reizen geboekt…. dat zegt genoeg toch?

Fijn om te zien dat je de website met een 10 beoordeeld en wat goed om te lezen dat je 2 reizen hebt geboekt! Het is wel nog eventjes aftellen, maar voor je het weet is het al zover. De vakantievoorpret kan in ieder geval al beginnen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Prima boekingsproces

Duidelijk en overzichtelijk, het was zo geregeld allemaal.

Heel fijn om te horen dat alles snel verlopen is! Nog even aftellen en dan kan het zeilavontuur beginnen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goed en overzichtelijke website.

Duidelijke omschrijving op website. Bij eventuele vragen per mail bereikbaar, en een goede feedback op je vragen.

Fijn dat je zo goed geholpen bent en de website overzichtelijk vindt! Volgende maand geniet je heerlijk van het zonnetje in Italië! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Vriendelijk en snelle informatie over telefoon

Duidelijke webside makkelijk om te boeken.

Goed om te horen dat alles zo goed verlopen is! Heerlijk genieten aankomende feestdagen in de Portugese zon! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goed en duidelijk.

Op mijn telefoon kon ik lastig filter toepassen en kwamen teksten door elkaar te staan en liep het allemaal een beetje vast. Op laptop werkt het een stuk beter. Duidelijk en goed te vinden. Precies iets wat bij mij past heel fijn. Vraag mij alleen af als het echt goed bevalt is het dan mogelijk om paar dagen bij te boeken??

Wat vervelend dat het boeken via de telefoon niet zo goed ging, we geven het door aan onze programmeurs. Gelukkig is het goedgekomen en geniet je binnenkort van de Italiaanse zon. Of bijboeken mogelijk is verschilt per reis en bestemming. Je mag altijd contact opnemen met de klantenservice. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Snel een leuke singlereis kunnen vinden en boeken

Op de website vond ik op een eenvoudige wijze de singlereizen. De beschrijving was gedetailleerd en duidelijk en hebben mij over de streep getrokken om lekker naar Griekenland op vakantie te gaan.

Wat fijn dat je alle informatie zo duidelijk vond en een mooie singlereis naar Griekenland hebt geboekt! Nog even en dan heerlijk genieten in de zon. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

prima service.

Ik heb juist geboekt(vandaag is het dinsdag) Dacht eerst dat is wel erg kort dag , maar met behulp van Iris heb ik alles prima kunnen regelen. Nu nog pakken en afspraken die ik heb afzeggen. Dan naar Georgie , en hopelijk leuke fijne interessante single reis.

Wat fijn dat alles nog geregeld is met behulp van Iris! Nog even en dan lekker genieten van het mooie Georgië. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Soepel en gemakkelijke boeking.

Eerste een mailtje gestuurd aan vragen@singlereizen.nl, had ik snel een antwoord op. De reis die werd aangeraden past precies bij mijn wensen dus heb de dag er op al meteen geboekt. Website was overzichtelijk en gemakkelijk. Ik heb er zin in!

Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door onze klantenservice! Gelukkig is alles soepel verlopen. Nog even aftellen en dan heerlijk genieten van de Griekse eilanden. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Boeking verliep snel en makkelijk

Ik heb nog geen ervaring t.a.v. het reizen met singlereizen, die is de eerste keer. De boeking verliep moeitelos.

Heel fijn dat het boeken soepel verlopen is! We kijken al uit naar de wintersport volgend jaar. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Duidelijk en overzichtelijke website/diensten

Het boekingsproces en de website van Singlereizen.nl is erg overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Het is ook fijn dat er bij de reizen ervaringen van eerdere reizigers bij staan. Dit geeft toch een beter beeld bij de vakantie. Je ontvangt na het boeken een duidelijk document met alle belangrijke informatie, service is tot dusver goed!

Wat fijn dat je tevreden bent over het boekingsproces en onze service. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Nog even en dan geniet je heerlijk van de Spaanse zon. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Duidelijke website, leuke reizen!

Deze organisatie was al bekend bij me, maar ik had hier zelf nog nooit een reis geboekt. Tot nu. De website is overzichtelijk. Fijn om te zien hoeveel mensen er al hebben geboekt en ook dat er verschillende leeftijdscategorieën zijn.

Leuk dat je voor het eerst een singlereis bij ons geboekt hebt en alles duidelijk was! We maken er een fijne tijd van op Ibiza. Met zonnige groet, Singlereizen.nl