fijne website, en veel aanbod van verschillende reizen

Ik was op zoek naar een leuke actieve vakantie in de zon. Bij Singlereizen ben ik geslaagd in deze zoektocht. Onder andere door de volgende informatie en mogelijkheden die de website te bieden heeft. - Makkelijk filteren op: > vakantiebestemmingen (helaas niet meerdere tegelijk) > vakantieperiode > last minutes > reisbudget > reisthema - Optie van leeftijdscategorieën waarin leeftijdsverschil niet al te groot is. - Inzien van geslacht en leeftijd van medereizigers en de groepsgrootte - Reisbestemmingen die al een vertrekgarantie hebben bij een groepsgrootte van 5 personen - Duidelijke informatie over je vakantiebestemming (soms wat weinig beeldmateriaal) - Verscheidenheid in dure en goedkope reizen - Duurdere reizen blijven betaalbaar Al met al zeer tevreden en heel erg benieuwd naar mijn actieve vakantie in het Griekse Leptokarya!

Hele professionele en fijne organisatie!

Ik heb voor de tweede keer een singlereis geboekt via Singlereizen.nl. Ik vind de website heel duidelijk en er staat uitgebreide info per reis op vermeld. Ook leuk dat je al de groepsinfo voor vertrek kunt zien. De vorige reis naar Italië was perfect geregeld, geweldige reisleidster en een leuk afwisselend programma. Nu verheug ik me op een week Chalkidiki in Griekenland!

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Jacqueline! Fijn om te lezen dat jouw vorige reis zo goed bevallen is en je er deze zomer weer gezellig bij bent! Hopelijk bevalt Griekenland net zo goed! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Duidelijke website

De website is duidelijk en makkelijk te bedienen. Alle informatie is goed beschreven.

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Elja! Fijn dat je alle informatie hebt kunnen vinden. Nog een paar maanden en geniet je heerlijk in het zonnetje aan het meer van Ohrid! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Nog nauwelijks ervaring met singlereizen, maar hoopvol gestemd

Ik heb tot nu toe enkel een single weekend meegemaakt en dat is me goed bevallen. Hopelijk gaat dat ook voor deze vakantie gelden. Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat er in schoolvakanties weinig aanbod is voor 60-ers, aangezien ik als leerkracht middelbare school aan die schoolvakanties gebonden ben.

Wat leuk om te lezen dat het singleweekend goed bevallen is! Hopelijk bevalt de singlereis naar Montenegro net zo goed! Dankjewel voor de feedback. We zullen dit meenemen voor volgend seizoen. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Overzichtelijk en vriendelijk

Zeer overzichtelijke website, makkelijk te boeken. Ik had voor het boeken nog een vraag voor de klantenservice. Nadat ik hen gemaild had kreeg ik supersnel antwoord, daarna gelijk een mooie boeking gemaakt.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Muriël! Heel fijn om te lezen dat het boeken makkelijk verlopen is en je snel antwoord hebt gekregen van onze klantenservice. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Leuk dat je er bij bent in Porto later dit jaar! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Probleemloos

Goede selectiecriteria; maakt het zoeken eenvoudiger

Wat fijn om te lezen dat het boeken zonder problemen verlopen is! Heel fijn om te horen, Francis! We hopen dat je heerlijk tot rust komt tijdens de zeilvakantie op de Griekse wateren. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Heb geen ervaring

Kan geen commentaar geven, Ben heel nieuwsgierig naar mijn eerste single reis

We kunnen ons goed voorstellen dat je erg benieuwd bent! We gaan ons best doen om er een geslaagd weekend van te maken in het mooie Brabant! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goede site met duidelijke informatie over je reis

Het is een goede en duidelijke site. Je kunt makkelijk kiezen uit meerdere reizen en datums. Ook de gegeven informatie over jouw gekozen reis is duidelijk en taal vriendelijk. Ik ben benieuwd naar mijn reis :D

Dankjewel voor het mooie cijfer, Nancy! Heel fijn dat je gemakkelijk een passende singlereis hebt gevonden. Wij zijn heel benieuwd hoe je de reis naar Griekenland gaat ervaren. Aan de bestemming zal het in ieder geval niet liggen. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Duidelijk

Alles staat goed omschreven waardoor ik geen vragen meer heb.

Fijn om te lezen dat al je vragen beantwoord zijn! Mocht er toch nog een vraag te binnen schieten, bel of mail ons gerust. Voor nu kan het aftellen beginnen. Over een paar maanden geniet je heerlijk van de Italiaanse zon en cultuur. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Wat een mooie opgestelde reis

Dit is voor mij de eerste keer als single op reis te gaan. Een nieuwe ervaring naar een gebied , waar ik altijd al wilde rondkijken. De keuze in de reis is top ! Ik ga het allemaal meemaken !!

Dankjewel voor het mooie cijfer, Linda! We zijn heel benieuwd wat je van dit stukje Italië vindt. Over een paar maanden horen we dit graag. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Super goed

Ik heb steeds contact gehad met Maud. Ze heeft heel goed voor me gezocht en geïnformeerd. Ze was erg duidelijk vriendelijk en behulpzaam.

Dankjewel voor het mooie cijfer! We geven dit mooie compliment zeker aan haar door. Nog een maand aftellen en dan geniet je heerlijk in het Griekse zonnetje! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Duidelijke website

Het is voor mij de eerste keer dat ik op zoek was naar een singlereis. Er zijn meerdere aanbieders maar deze heeft het grootste aanbod. Het is soms wat tegenstrijdig dat bij een reis wordt aangegeven dat deze bijna vol is, zelfs vertrekgarantie heb, maar dan bij de groepsgrootte toch maar heel weinig personen geboekt staan. En voor mij was juist de groepssamenstelling een van de criteria om te boeken. Maar verder complimenten, site ziet er goed uit en ik kijk uit naar de komende vakantie

Dankjewel voor je waardevolle beoordeling! Een aantal data van een aantal reizen staan inderdaad op 'bijna vol'. Dit betekend eigenlijk 'op aanvraag'. Dit betekend dat we na boeking controleren of er voldoende beschikbaarheid is bij de vluchten en bij de accommodatie. We nemen je feedback mee om dit in de toekomst te verbeteren. Voor nu kan het aftellen beginnen. Nog een maand en dan geniet je heerlijk van het mooie Griekenland. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Zonder moeite

Eenvoudig te boeken en netjes e-mail gehad dat de reis definitief door ging

Wat fijn dat het boeken van jouw singlereis zo makkelijk verlopen is! Nog een aantal maanden aftellen en dan geniet je heerlijk van de Griekse eilanden. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

duidelijke en overzichtelijke site

op de site is duidelijk omschreven wat de vakantie inhoud en welke activiteiten er uitgevoerd zullen worden en welke andere mogelijkheden er zijn.

Wat fijn om te lezen dat je alle informatie op onze website hebt kunnen vinden! Nog even en dan geniet je heerlijk van een ijskoud drankje op het mooie Ibiza! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Fijne overzichtelijke website

Handige website Overzichtelijke info Leuk aanbod Snelle reactie op een vraag die ik stelde.

Dankjewel voor het mooie cijfer, Wendy! Fijn dat onze website je heeft kunnen helpen met het boeken van een vakantie. Nog een maandje wachten en dan wandel jij heerlijk in het zonnetje. Met actieve groet, Singlereizen.nl

Ik ben enorm tevreden over Singlereizen, super fijne mensen en enorm goed geholpen.

Ik ben vorig jaar voor de 1e keer met jullie op vakantie geweest en dat was voor mij best spannend. Maar heb toen regelmatig telefonisch contact met Alexandra en Iris (volgens mij) gehad en heel goed geholpen. En de vakantie naar Samos was top, met Roos als hele fijne reisleidster. Ik heb dan ook besloten om volgende maand exact dezelfde reis te gaan maken, en hopelijk wordt het weer net zo fijn als vorig jaar. Ik hoop nog vele mooie gezellige reizen met jullie te mogen maken!!

Dankjewel voor je mooie beoordeling, Petra! We zijn heel blij met een klant zoals jou en vinden het fijn dat je dit jaar weer bij ons hebt geboekt! We doen ons best om, er dit jaar, weer een succes van te maken. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Alle reizen op 1 plek

Fijn om alle singlereizen op 1 plek te kunnen bekijken en zo makkelijker te kunnen vergelijken en boeken. Ik heb nog nooit zo snel een vakantie geboekt!

Wat fijn om te lezen dat het boeken van een reis zo snel verlopen is! Des te meer tijd heb je om leuke restaurantjes en hotspots op te zoeken voor jouw vakantie in Italië. Nog een aantal maanden en dan heerlijk genieten in de Italiaanse zon! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Met gemak boeken, later betalen, en antwoord op mijn vraag snel gevonden.

Het is fijn om te lezen wat een vakantie inhoud, zodat je de mogelijkheid krijgt er een beeld bij te krijgen. Reviews van andere reizigers zijn ook prettig, maar niet elke bestemming heeft (dezelfde aantal) reviews. Dus soms moet je even wat mazzel hebben. Dat ik later kan betalen is zeker een pluspunt, zo kan ik met gerust hart boeken, zonder me al direct druk te maken het geld te hebben (uiteraard wel in de gaten houden wanneer je hoeveel moet betalen ;) ). Daarnaast had ik nog wat vragen en in tegenstelling tot veel andere websites, waar ik vaak onnodig lang moet zoeken, had ik het bij Singlereizen snel gevonden. De website is goed overzichtelijk. Dat gezegd hebbende, heb ik nog wel het idee dat de vakantie-filter wat meer opties mag hebben. Hier wil ik best mee over in gesprek voor meer details.

Dankjewel voor het mooie cijfer en de nuttige feedback! Het is heel fijn om reviews bij de reizen te lezen. We zien dan ook graag na jouw vakantie een review tegenmoet. We doen ons best om onze site zo gebruiksvriendelijk te maken. We horen graag wat we volgens jou aan het filter kunnen verbeteren. Maar tot die tijd, uitkijken naar je vakantie op Fuerteventura! Met sportieve groet, Singlereizen.nl

Overzichtelijke en duidelijke site

Ik kon makkelijk zoek termen in vullen en aantikken. Dit heeft er voor gezorgd dat ik binnen 30 minuten een vakantie heb geboekt :).

Dankjewel voor het mooie cijfer en de positieve review! Heel fijn om te lezen dat je snel een keuze hebt kunnen maken. Nog een aantal maanden en dan heerlijk genieten in de Portugese zon. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Snel geboekr

Na net even rondneuzen heb ik zonder nadenken de reis naar Curaçao geboekt via single reizen, de doorslag waren alle positieve recenties!

Wat fijn dat de positieve reviews je geholpen hebben met het maken van een keuze! Curaçao is een ontzettend mooie bestemming vol mooie stranden en kleurrijke huisjes. Hier ga je zeker genieten over een aantal maanden. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Het boeken ging gemakkelijk

De info op de website is duidelijk. Alles staat duidelijk aangegeven en het boeken ging gemakkelijk. Meteen na het boeken had ik de bevestiging al in mijn mailbox. Ik heb er heel veel zin in.

Dankjewel voor de positieve review! Fijn om te lezen dat het boeken makkelijk ging en dat je alle informatie hebt kunnen vinden. Nog een paar maanden en dan geniet je heerlijk op het mooie Zakynthos! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goed!

Al eerder met Singlereizen op vakantie geweest en hierover alleen maar positief.

Wat leuk om te lezen dat je dit keer opnieuw een vakantie bij ons hebt geboekt! We gaan ons best doen om er ook dit keer een succes van te maken in het mooie Italië! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Duidelijke fijne info!

Duidelijke omschrijvingen over de verschillende reizen. Vorig jaar voor het eerst via singlereizen geboekt en zo bevallen dat ik dit jaar weer heb geboekt. Het motto alles mag, niets moet, is me echt bevallen.

Dankjewel voor het mooie cijfer Sandy! Fijn om te lezen dat je alle informatie hebt kunnen vinden op onze website en dit jaar opnieuw bij ons geboekt hebt! Nog een paar maanden en dan geniet jij heerlijk van jouw vakantie op Zakynthos! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

tot zover een top ervaring.

Heb echt net geboekt, ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Diverse vragen vooraf via de mail gesteld, werden vlot en na tevredenheid beantwoord.

Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring met ons hebt en jouw vragen snel beantwoord zijn! Nog een maandje geduld en dan ontdek jij het bijzondere Albanië. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Duidelijke reisomschrijving, gunstige prijs en makkelijke te reserveren.

De reis wordt duidelijk omschreven, waar ik enthousiast en blij van werd. De kosten zijn gunstig en het reserveren was eenvoudig te doen.

Dankjewel voor het mooie cijfer! We zijn blij om te lezen dat het boeken makkelijk verlopen is en dat je, net zoals ons, niet kunt wachten om op vakantie te gaan. Nog een paar maanden geduld en dan verken jij de mooie Waddeneilanden! Met zonnige groet, Singlereizen.nl