Het is eenvoudig/en duidelijk om op deze manier een reis te boeken.

Het is voor mij de eerste keer, dat ik een singlereis boek.

Wat leuk dat je voor het eerst bij ons hebt geboekt. Fijn om te lezen dat je de website eenvoudig en duidelijk vindt. We kijken uit naar de reis in Brabant! Zonnige groetjes, singlereizen.nl

Heldere informatie, gebruikersvriendelijke site

Ik werd hierop gewezen door een reisorganisatie die niet aan mijn wensen kon voldoen. Blij met de tip want nu heb ik een passende vakantie gevonden!

Fijn dat je bent doorverwezen en bij ons wel een vakantie hebt gevonden die goed bij je past! Nog even aftellen, maar dan gaan we heerlijk genieten van de Griekse zon. Met zonnige groetjes, singlereizen.nl

Boeken via telefoon bleek lastig

Gisteren 2 keer het hele boekingsproces doorlopen, en twee keer het hele proces doorlopen en twee keer niet af kunnen ronden. Via laptop geen problemen

Dank je wel voor het doorgeven, de programmeur is er mee bezig! Gelukkig zijn de boekingen wel in het systeem goed binnengekomen. Je plekje is gereserveerd voor weekendje Brabant. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk site en makkelijk te boeken.

Goede uitleg over de reis en de bijkomende kosten. Het lijkt me een hele leuke vakantie waarin je ook je eigen tijd in kan delen. Ik heb er reuze zin in!

Wat fijn dat je alle informatie gevonden hebt op de website. We gaan ons best doen om er een leuke zonvakantie van de maken, zeker met veel ruimte voor eigen tijd! Laat september maar komen. Zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Praktische en overzichtelijke site, eenvoudig te boeken.

Eerder bij Singelreizen geboekt en goede ervaring mee. Dus eerste waar ik zoek is bij Singelreizen. Ook deze keer gevonden wat ik zocht, naar Samos, heerlijk....kan niet wachten

Wat leuk dat je weer bij ons een zonvakantie hebt gevonden. Wij hopen dat we in september weer onbezorgd een leuke vakantie kunnen organiseren voor jou! Zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Er is altijd een vakantie te vinden waar ik zin in heb. Ook in coronatijd.

Zomer 2020 heel veel lol gehad bij het eilandhoppen over de Waddenzee met de zeilboot. Veel gezeild, gewandeld en gefietst. Nederland is ook mooi!

Wat leuk dat je ook dit jaar weer meegaat op een vakantie in eigen land! We gaan ons best om er weer een geslaagde reis van te maken. Zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Het is makkelijk zoeken. Alles wat je weten wil staat vermeld. En de rest is een verrassing!

Wat fijn dat je gemakkelijk de vakantie hebt gevonden en weer gezellig met ons mee gaat. Laat de Turkse zon maar komen deze zomer! Zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Leuke reizen, ben benieuwd

Vrij veel keus. Iets meer info hier en daar zou welkom zijn, bijvoorbeeld maximale groepsgrootte, dagindeling, hoe laat begint respectievelijk eindigt het programma. Ik laat me verrassen.

Leuk dat je een weekendje gezellig mee gaat naar Brabant. Het klopt dat hier geen vast programma is, we gaan gewoon met elkaar zitten en kijken wie waar behoefte aan heeft. Als je wensen hebt, horen wij ze graag. De maximale groepsgrootte kan variëren per week en hoeveel kamers we kunnen blijven inkopen. Vandaar dat er geen vast aantal genoemd wordt. Het is nog even aftellen, maar dan kunnen we hopelijk gezellig weer eens een weekendje weg met zijn alle. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Super duidelijk en ik word er blij van!

Het is heel duidelijk omschreven en ik word er heel blij van. Een beetje spannend is het ook wel, maar het is ook leuk spannend!

dat is nog eens gemakkelijk een vakantie boeken!

Goede uitleg en info op website. Geen overtollige vragen tijdens het boeken.

Wat leuk om te lezen dat je de website informatief vindt en de boeking snel en gemakkelijk is gegaan. Gezellig dat je er bij bent met Oud & Nieuw. Het is al bijna zover! Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Website is overzichtelijk en informatief

Alle info kunnen vinden voor mijn reis, zijn bij garantiefondsen aangesloten, dus geboekt en kan niet wachten op mijn reis.

Fijn om te lezen dat je alle informatie hebt gevonden voor de reis en geen vragen meer had. Het is nog even geduld hebben, maar heerlijk deze zomer naar de zon. Daar is het wel tijd voor. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Digitale ervaringen

De website zit goed in elkaar en is snel. Reisaanbod is redelijk ruim en "mijn" soort vakantie op de datum die ik wil zat erbij voor een redelijke prijs. De reis zelf is pas over een paar maanden, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Leuk dat je de reis naar Zweden hebt geboekt voor de Oud & Nieuw. Het aanbod is dit jaar een stuk kleiner helaas, maar fijn dat er een passende reis bij zit voor jou. Het is inderdaad nog even geduld hebben tot december, maar ik verwacht dat je dan een schitterende reis krijgt in het prachtige winterlandschap. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk om selectie te maken en voldoende info, om te weten wat je boekt en met wie je boekt.

Het zoeken en boeken van een vakantie via singlereizen.nl is heel makkelijk.

Omdat mijn vorige reizen die ik boekte via singlereizen, zeer geslaagd waren, heb ik alweer een (korte) vakantie geboekt. Opnieuw lekker in Nederland dit jaar. Een reis naar mijn zin was snel gevonden. Dit keer een wat luxere vakantie. Veilig, goed verzorgd en hopelijk weer met een gezellig groep.

Ik ben heel goed geholpen door zowel Suzanne als Alexandra

Beide dames hebben we zowel telefonisch als via de mail een aantal keren heel vriendelijk te woord gestaan. Aangezien mijn 1e keus naar Kreta niet doorging stelde ze Evia voor. Helaas is ook deze reis gecanceld. En vandaag dus weer fijn geholpen voor deze reis naar Samos. Hopelijk gaat het voor mij nog door.

Wat leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen, wij gaan het doorgeven aan Susanne en Alexandra. Het is dit jaar inderdaad even puzzelen wat mogelijk is en wat er door kan gaan. Gezellig dat je mee naar Samos gaat. Het is nog maar 13 dagen aftellen en dan kun je even heerlijk genieten van de zon. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goed!

Zeer goed, gebeld voor wat aanvullende info waar mijn vragen direct beantwoord konden worden. Corona test is zelfs inbegrepen! Erg goede service!

goede website,doet een actieve relaxte vakantie beloven

Ik dacht dat ik een voorbeeld van het boekingsbedrag te zien zou krijgen voor ik de boeking definitief maakte. Dit om te kijken of ik wel of niet een annuleringsverzekering ga afsluiten, dit is echter niet mogelijk. Dat vind ik een minpuntje. Ik hoop dat ik het op een een of andere manier eerst mag beoordelen of ik de annuleringsverzekering neem.

Je krijgt gelijk zin in een vakantie/reisje!

voor het eerste keer dat ik boek, maar de website oogt heel goed, waardoor je dus heel graag met jullie een reisje gaat doen. Ben uiteraard erg benieuwd hoe dat is!

Hallo Stephanie, Leuk dat je gezellig mee naar Terschelling gaat. Fijn dat de website je helpt om al in de vakantiemodus te komen. Het is nog even geduld hebben, maar dan kun je even 4 dagen genieten. Wij duimen dat het weer zo mooi blijft. Met avontuurlijke groetjes van ons team, Singlereizen.nl

gewoon heel goed!

Ik heb al verschillende keren geboekt via Singlereizen.nl en alles is altijd uitstekend geregeld! Mooie overzichtelijke en duidelijke site .

Hallo John, wat leuk dat je weer met ons mee op vakantie gaat. Wij wensen je een hele fijne tijd met leuke ontmoetingen en bedanken je voor de 10 die je ons gegeven hebt. Super! Met hartelijke groeten, het team van Singlereizen.nl

Vriendelijke, snel en efficient geholpen. Top!

Dit is mijn eerste singlereis en heb daarom even met de klantenservice gebeld. Hele vriendelijk dame heeft mijn aarzeling kunnen wegnemen en zodoende heb ik de stap gezet om mijn eerst vakantie met Singlereizen.nl te boeken. Ik kijk er met plezier naar uit.

Hallo Suus, heel fijn dat je uiteindelijk de stap genomen hebt door ons te bellen. Nu konden we je vertellen hoe leuk een singlereis is als je eenmaal de drempel genomen hebt om de 1e keer mee te gaan. Wij wensen je een hele fijne vakantie en bedanken je voor de 10 die je ons gegeven hebt. Daar zijn wij ook heel blij mee. Met hartelijke groeten van ons team, Singlereizen.nl

Eerste indruk is prima.

Tot mijn prettige verbazing werd ik ook op zaterdag teruggebeld, terwijl ik dat niet verwachtte.

Hallo Pierre, Wat leuk dat wij jou aangenaam hebben weten te verrassen door jou op zaterdag terug te bellen. Met veel plezier gedaan en fijn dat je met ons mee op reis gaat. Wij wensen je een hele fijne vakantie en bedanken je voor de 10 die je ons gegeven hebt. Daar zijn wij ook heel blij mee. Met hartelijke groeten, Het team van Singlereizen.nl

Overzichtelijke website. Was n ontspannen reisje

Informatie makkelijk te vinden. Verder het reisje eerst meemaken voor ik er iets over kan zeggen natuurlijk. Was beetje jammer dat de reisbegeleider er zelf nooit geweest was en dus niks wist over de omgeving en wat er te doen was. Verder was t heerlijk eten. Vond de reis te duur voor wat je ervoor kreeg. Immers maar 1 dag om wat te ondernemen en we konden door Corona niet naar Antwerpen. En op locatie lag door Corona ook geen info. En alles wat we deden kostte extra geld. Verder toch leuk weekend gehad. Reisleider heeft erg z’n best gedaan om t leuk te maken.

Voldoet aan al mijn wensen

Ik was op zoek naar een actieve vakantie in een specifieke periode die ook nog eens betaalbaar zou zijn. Die heb ik hier gevonden!

Wat leuk om te lezen dat je een vakantie hebt vonden die aan al je wensen voldoet. Het is gelukkig nog maar 2,5 week aftellen en dan kun je al heerlijk gaan genieten in de Ardennen. Alvast een hele fijne vakantie. Met avontuurlijke groeten, Singlereizen.nl

Makkelijk en snel

Dit is mijn zoveels reis al via singlereizen.nl. Je kunt makkelijk de activiteiten en groeps samenstelling zien. Ook zijn ze duidelijk over de prijs en wat er wel of niet inbegrepen zit in de reis.

Gezellig dat je er weer bij bent in september. Dit jaar iets dichter bij huis, maar de Duitse Eifel heeft ook zeker meer dan genoeg te bieden. Nog ongeveer 50 nachtjes slapen en dan is het zover. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

dit is het 3e jaar dat ik via Singelreizen boek ,altijd goed en als er iets niet goed is dan wordt het snel opgelost ,

Wat gezellig dat je deze zomer weer mee gaat op een actieve vakantie. Wij vinden het leuk dat je er weer bij bent. Nog 1,5 week aftellen en dan is het zover :). Heel veel plezier alvast. Met sportieve groetjes, Singlereizen.nl