Leuke reizen

Een single reis is fantastisch als je een leuke groep hebt wat meestal zo is! Gewoon doen!

Mooie vakanties; goede beschrijvingen

Ben heel tevreden over de site. Handig is wellicht een kort overzicht van alle vakanties binnen de selectie, met bijvoorbeeld 1 of 2 regels per vakantie op volgorde van datum.

Ik zie er graag naar uit om toch nog lastminut te kunnen gaan.

Jullie hebben mij toch nog over de streep gehaald.

Wauw een 10! Super bedankt hiervoor, daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee! En wat leuk om te horen dat je een toffe reis hebt kunnen vinden! Wij wensen jou dan ook een onwijs fijne vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk

Duidelijke website, informatie is makkelijk te vinden, snelle boeking.

Wat een mooie review! Ontzettend bedankt hiervoor! Wat fijn om te horen dat alles zo duidelijk en makkelijk te vinden was op onze site. Wij wensen jou een hele fijne vakantie toe! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Toegankelijke en gebruiksvriendelijke website!

Vorig jaar mijn 1e singlereis geboekt bij singlereizen.nl en dit is erg goed bevallen. Dit jaar ter oriëntatie ook op andere websites gekeken maar uiteindelijk toch weer bij deze teruggekomen, mede doordat de website gewoon heel duidelijk en toegankelijk is. Ga zo door!

Wauw een 10! Super bedankt daarvoor! En onwijs leuk dat je dit jaar weer met ons mee gaat, dat vinden wij natuurlijk hartstikke gezellig! Fijn dat alles zo duidelijk voor je was op de site! Geniet van jouw welverdiende vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

goede site om te zoeken en boeken

Nog nooit eerder mee gegaan op een singlereis, maar de website en revieuws hebben me overtuigd dat dit een goede keuze is. Ik ga het ervaren en heb er zin in. Voldoende informatie op de site ook vooraf info over de groepssamenstelling.

Super bedankt voor jouw review! En wat leuk om te horen dat je voor de eerste keer met ons mee gaat, hartstikke gezellig! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk en Enthousiast

Hele duidelijke website die alle opties makkelijk weergeeft!

Wauw een 10! Onwijs bedankt voor jouw review! Super fijn om te horen dat alles zo duidelijk was en dat je er zo enthousiast over bent! Daar doen we het natuurlijk voor! Geniet van jouw heerlijke singlereis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Alles is duidelijk

EEn duidelijke omschrijving van de reis

Super bedankt voor jou hele mooie 10! En onwijs leuk dat je met ons mee gaat! Wij wensen jou een hele fijne vakantie, geniet ervan! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Eenvoudig en duidelijk

Zoals gezegd: de informatie is duidelijk, helder en uitgebreid omschreven, met wat duidelijke foto’s; het boeken gaat eenvoudig. Ik heb er zin in!

Wauw een 10! Wat zijn we daar ontzettend blij mee zeg! En wat gezellig dat je met ons mee gaat, leuk dat je erbij bent! Wij wensen jou dan ook onwijs veel plezier op jouw vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke website en makkelijk te boeken.

Een zeer gebruiksvriendelijke site, alles was duidelijk omschreven en de boeking verliep vlotjes.

Super bedankt voor jouw review! Daar zijn wij ontzettend blij mee! Fijn om te horen dat alles zo duidelijk en helder was. Onwijs veel plezier op jouw vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goed contact met de klantenservice.

Ik had wat vragen over de reisleiding en de groepsgrootte. Deze vragen werden direct telefonisch beantwoord. Over optionele activiteiten die ik wilde doen, die niet in het pakket zaten ben ik netjes per mail geïnformeerd.

Bedankt voor deze mooie 4-sterren review! Het is altijd fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en dat alles duidelijk voor je was! Hartstikke leuk dat je met ons mee gaat. Geniet van jouw heerlijke singlereis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Erg veel zin in!

Ik ben onwijs goed geholpen via de klantenservice. Ik ga voor het eerst via deze organisatie op reis en heb er erg veel zin in.

Bedankt voor jouw hele mooie review! Een 9!! En wat goed om te horen dat je het contact met ons zo goed hebt ervaren! Super leuk om te horen dat je met ons mee gaat voor de eerste keer. Wij wensen jou dan ook een onwijs fijne vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goede, duidelijke website en gemakkelijk boeken.

Ik vind wel dat jullie moeten vermelden dat je een overkoepelende organisatie bent en niet zelf deze reizen organiseert. Dat doen jullie voor anderen. Voordeel is natuurlijk wel dat je heel veel aanbod hebt op 1 website.

Bedankt voor jouw mooie 8! En wat fijn om te lezen dat alles zo duidelijk was en tips zijn altijd welkom! Super gezellig dat je mee gaat! Wij wensen jou dan ook een hele fijne vakantie. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Alles staat duidelijk beschreven

Wauw een 10! Super bedankt voor deze hele mooie review! Hier worden wij natuurlijk heel erg blij van! Geniet van jouw heerlijke singlereis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Zeer overzichtelijk

Een mooi aanbod aan reizen terug te vinden op jullie website. Voor iedereen is er wel iets dat aanspreekt. De reiservaring heb ik nog niet, wel al enorm veel zin in de vakantie!

Bedankt voor deze hele mooie review! En wat leuk om te lezen dat je er al zoveel zin in hebt! Super gezellig dat je erbij bent! Wij wensen jou dan ook een hele fijne reis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke omschrijving van de reis en te verwachten kosten

Ik vind Singlereizen.nl een fijn website. Er staat duidelijk omschreven wat er wel en niet inbegrepen is in de reis. Ik vind het ook fijn dat je kunt zien welke leeftijd de mensen hebben die al geboekt hebben en of de reis al dan niet gegarandeerd doorgaat.

Wauw wat een mooie 9 zeg! Super bedankt voor jouw review, daar zijn wij hartstikke blij mee! En wat fijn dat alles zo duidelijk en helder voor je was. Een onwijs fijne vakantie toegewenst! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke en overzichtelijke informatie. Snel helder wat Singlereizen te bieden heeft. Bij vragen is er snel contact en goede service!

Wauw, wauw, wauw een 10! Wat worden wij hier blij van zeg! Super bedankt voor jouw mooie review! En wat fijn om te horen dat je het zo goed hebt ervaren bij ons. Wij wensen jou dan ook een onwijs fijne vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Een leuke site om in de vakantie stemming te komen.

Met deze site kom je direct in de stemming om op vakantie te gaan. Meer dan genoeg keus aan bestemmingen. Wat mij vooral aansprak is 1 accommodatie en toch genoeg leuke excursies om ui te kiezen.

Super bedankt voor jouw mooie 8! Daar zijn wij natuurlijk hartstikke blij mee! En wat fijn dat jij jouw favoriete singlereis hebt kunnen boeken! Super leuk om te horen. Geniet van jouw welverdiende vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Fijne website met veel aanbod

Leuke reis gezien en geboekt, alles was heel eenvoudig te regelen. Veel informatie en overzichtelijk.

Wauw een 9! Super bedankt voor deze review zeg! En wat fijn dat alles zo soepel verliep tijdens het boeken! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Zojuist heb ik mijn tweede reis geboekt via Singlereizen.nl. De service, de website en het boekingsproces heb ik als uitstekend ervaren. Er zijn veel mogelijkheden voor gave reizen en de omschrijvingen zijn heel duidelijk weergegeven. Ik ben er erg tevreden over en blij dat deze mogelijkheden er zijn!

Wauw wat een mooie review! En super leuk dat je voor de tweede keer met ons mee gaat, wat gezellig! Fijn om te horen dat ook deze keer alles zo duidelijk voor je was. Onwijs veel plezier op jouw singlereis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk

In het vele aanbod wordt je hier snel naar de beschikbare opties geleid. Goede filters waardoor wat je ziet ook boekbaar is in jouw periode. Heldere beschrijving

Bedankt voor jouw 4-sterren review!! Het is altijd fijn om te lezen dat alles zo duidelijk was! Geniet van jouw welverdiende vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

snel en makkelijk

Contact gehad met de telefoon en goed advies gekregen.

Bedankt voor deze hele mooie 9! Super fijn om te horen dat het contact met ons zo goed is bevallen. Geniet van jouw heerlijke singlereis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Ontzettend duidelijk en volledig

Ik vond het zoeken (en vinden!) naar een geschikte vakantie echt heel erg leuk om te doen. De website is zeer gebruiksvriendelijk en er zijn meerdere opties om je keus te vergemakkelijken. Uiteindelijk diverse vakanties tegen elkaar weggestreept en toen bleef er 1 over.

Wauw een 9! Wat super goed om te horen dat je het zo fijn hebt ervaren! Daar worden we natuurlijk erg enthousiast van. En super leuk dat je een leuke singlereis hebt kunnen vinden! Onwijs veel plezier op vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke website

Duidelijke website en makkelijk te boeken. Goede omschrijvingen van de activiteiten. Groot +punt is dat je de groepssamenstelling kunt zien voordat je boekt. Dit maakt het makkelijker om de de keuze te maken uit het aanbod.

Wat een mooie review! Super fijn om te horen dat het allemaal duidelijk voor je was! Wij wensen jou dan ook een onwijs fijne vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Mijn reis gevonden

terug komen bij de eerste reis die je selecteerde en dat voor de tweede keer.

Wauw wat een mooie 10! En wat leuk om te horen dat je weer met ons mee gaat. En wat een gave reis heb je uitgekozen! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Almystraat 14

5061 PA Oisterwijk