Ik heb zeer goede ervaring met deze reisorganisatie

Tot opheden altijd goede ervaringen met deze reisorganistie. En ook de accomodaties vind ik ook altijd goed en goede services.

Wat fijn dat je goede ervaringen hebt met ons! Dat horen we natuurlijk altijd graag. Leuk dat je er dit keer weer bij bent in België! We maken er een knallend feestwekend van. Met herfstige groet, Singlereizen.nl

Goede service aan de telefoon en gebruiksvriendelijke site

Persoonlijk heb ik een rot jaar achter de rug. Ik wil er graag uit, twijfelde om te boeken. D.m.v. de goede hulp door de dames aan de telefoon heb ik besloten om te gaan. Zij hebben zelfs een plaats gereserveerd. Lief!

Wat leuk om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice! Oud & Nieuw vier jij in ieder geval samen met een gezellige groep, er even lekker tussenuit! Met herfstige groet, Singlereizen.nl

Duidelijke uitleg en compleet verhaal

Dankjewel voor het mooie cijfer! Heel fijn dat alles duidelijk voor je is. Je begint het jaar in ieder geval goed in het mooie Zweden. Met herfstige groet, Singlereizen.nl

altijd goed

mijn 6e reis via hier en bevalt me prima , hopelijk krijg ik een keer korting nu haha

Wat ontzettend leuk dat je al voor de 6e keer met ons mee gaat, dit keer naar Zweden! Nog maar een paar weekjes aftellen en dan is het al zover... Wij gaan vast aftellen! Met herfstige groet, Singlereizen.nl

Met Singlereizen.nl boek je makkelijk en snel

Vriendelijke en efficiënte helpdesk. Makkelijk en vlot boekingsproces.

Wat fijn dat de boeking makkelijk snel gelukt is! We geven je mooie compliment door aan onze klantenservice. Laat het aftellen maar beginnen en dan paradijselijk genieten op Madeira! Met herfstige groet, Singlereizen.nl

Duidelijke site

Duidelijke en overzichtelijke site, alles goed beschreven en uitgelegd over de reis.

Wat fijn dat je onze website als duidelijk en overzichtelijk hebt ervaren! Het nieuwe jaar begin jij goed op de pistes van Pinzolo. Met herfstige groet, Singlereizen.nl

Altijd een leuke vakantie te vinden!

De website geeft veel manieren om te zoeken naar een vakantie waar ik zin in heb. Ook krijg je snel te zien of er al mensen geboekt hebben en wat ongeveer de leeftijds-/groepssamenstelling is. De kosten van de vakantie met een duidelijke splitsing in-/exclusief geeft ook geen verrassingen.

Wat fijn dat je zo snel en makkelijk jouw perfecte singlereis hebt gevonden! Je begint het jaar in ieder geval goed in Zweeds Lapland. Met herfstige groet, Singlereizen.nl

Prima op orde

Boeking van de reis was duidelijk en moeiteloos.

Wat fijn dat de singlereis zo simpel geboekt staat! Na een zorgeloze boeking ook zorgeloos op singlereis. We wensen je alvast een super tijd in Pinzolo! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Dit ging makkelijk

Ik zocht en kon gelijk wat filters aangeven en die werkten ook! Dus kwamen er direct reizen uit die geschikt waren voor mij en kon ik gewoon kiezen. En boeken. Super.

Wat fijn dat de keuze snel gemaakt was met behulp van de filters! Volgend jaar beleef je een prachtige singlereis op de Oostenrijkse pisten. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

alles makkelijk te vinden

op de sit zijn de gegevens over de reizen van mijn interesse makkelijk te vinden en extra opties worden goed aangegeven.

Heel fijn dat je alle informatie makkelijk hebt kunnen vinden! Nog een paar maanden en dan vier je een sprookjesachtige Kerst in Krakau! Met vrolijke groet, Singlereizen.nl

Er is altijd wel een vakantie te vinden die past bij mijn wensen.

De website biedt ontzettend veel soorten reizen en bestemmingen. Boeken is supermakkelijk en als ik vragen heb krijg ik snel een duidelijk antwoord.

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website! We helpen je uiteraard graag. Nog even aftellen en dan geniet je volgende maand heerlijk van de nazomer op Fuerteventura! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Prima site

Site is erg duidelijk en je kan op veel factoren filteren waardoor je bij de beste reis uitkomt.

Wat fijn om te horen dat je de site duidelijk vindt! Nog even afwachten en dan kan je heerlijk genieten van je rondreis in Kroatië. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Al mijn single reizen waren geweldig.

Heb al veel ( single ) reizen gemaakt en iedereen is altijd van goede wil om er een leuke week van te maken. Hoop dus dat dat deze keer weer zo is.

Wat fijn om te horen dat je tot nu toe altijd leuke singlereizen gehad hebt! Nog een paar dagen en dan kan je reis naar Porto beginnen. Hopelijk kunnen we er weer een heerlijke vakantie van maken! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Prima overzichtelijke site

Ik ga op 12-09 op vakantie, dus nu kan ik nog geen ervaring delen. Wil ik graag later doen.

We horen graag na je vakantie hoe je het beleefd hebt! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Overzichtelijk site

Alles werkt snel duidelijke info erg prettig

Leuk dat je onze website met een 10 beoordeeld! Wat fijn om te lezen dat alles duidelijk was en prettig om mee om te gaan. Het aftellen voor je wandelvakantie kan al beginnen! Met zonnige groet, singlereizen.nl

Vlot door te lopen procedure

Prima! Kan moeilijk vergelijken maar ik ben tevreden.

Bedankt voor de feedback, ik begrijp dat het jammer is als je moeilijk kan vergelijken. Fijn om te horen dat je verder wel tevreden bent over de website. Hopelijk kunnen we er een heerlijke vakantie van maken!

Alles duidelijk

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Een tip zou zijn om meerdere landen tegelijk aan te kunnen geven bij zoeken. Verder spreekt alles voor zicht en is alles duidelijk te vinden.

Wat fijn om te zien dat je onze website met een 10 beoordeeld! We nemen je feedback over de landen selectie mee. Gelukkig was de website verder wel duidelijk. nog heel even wachten en dan kan je lekker genieten van je stedentrip in Portugal! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goede klantenservice

Snel en helder contact met de klantenservice. Werd erg vriendelijk telefonisch geholpen en de boeking is goed verlopen. Ik kijk er al naar uit...

Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Nog even aftellen en dan kan je heerlijk genieten van je vakantie op Kreta! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Zeer duidelijke en makkelijke site.

Op mijn computer heb ik snel alle voor mij belangrijke selecties kunnen ingeven waardoor ik een goede selectie kreeg. Helaas werkt deze site niet echt handig op de telefoon. Ook de keuze mogelijkheid om wel of juist geen HBO+ reizen te zien is niet aanwezig.

Wat goed om te horen dat je de website erg duidelijk vindt. We nemen je feedback over de keuzemogelijkheid en de gebruiksvriendelijkheid op de telefoon mee. Nog even en dan kan je lekker genieten van de Griekse zon! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Ik ben helemaal enthousiast gemaakt. Wel zou het prettig zijn om recentere reviews te lezen

Wat leuk om te horen dat we je enthousiast hebben kunnen maken voor je vakantie naar Griekenland. We zullen je feedback over de reviews meenemen. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Top gesprek met de klantenservice gehad

Ik had wat vragen over de reis en verzekering en top gesprek met de dame van de klanteservice gehad. Ze wist het ook niet helemaal zeker maar ging samen met mij op de site van de verzekeraar op zoek naar het antwoord. Uiteindelijk snel het antwoord gevonden

Leuk dat je onze website met een 10 beoordeeld! Wat goed om te lezen dat de klantenservice je goed heeft kunnen helpen. We gaan ons best doen om er een heerlijke vakantie van te maken. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Site is easy and lots of choices

I'm booking a single vacation for the first time. Your site has lots of choices and everything is explained quite well. I felt this would be the best choice for my first time out. Looking forward to the experience. I also had some questions and was very pleased to receive an answer to them all within a short period of time. Compliments to the ladies on the help desk.

Thank you for your compliment. How nice to see that you are joining us for the first time and that customer service was able to quickly answer your questions. We will pass this on to them! Regards, Singlereizen.nl

Fijne website waardoor ik meteen enthousiast raakte deel te nemen aan een van de aangeboden reizen

Wat leuk om te zien dat je de website met een 10 beoordeeld! Het duurt nog wel een tijdje... Maar het is heerlijk om uit te kijken naar een zonnige reis. Wij beginnen vast met aftellen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Simpel en duidelijk

Super fijn dat je per reis ook kan zien welke leeftijden er mee gaan. De range van 20-59 jaar is namelijk wel erg groot, en zo kun je toch beetje op je eigen leeftijd kijken. Ook de korte beschrijving in het overzicht bij zoeken is fijn. Nadeel bij het zoeken naar een reis is wel dat er in het grote overzicht niet duidelijk staat hoeveel dagen de reis is (naast de prijs en vertrekdatums).

Goed om te lezen dat je de website duidelijk vindt en dat je het fijn vindt dat je de groepsinfo van iedere reis kunt bekijken. Bedankt voor je feedback, ik begrijp dat je het onprettig vindt dat je niet kunt zien hoeveel dagen de reis is. We zullen dit voor je doorzetten! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

overzichtelijke site

overzichtelijke site, de reis lijkt me leuk, ik heb gebel met vragen en die werden goed en prettig beantwoord. De combinatie tussen strand en cultuur vind ik leuk! Ook fijn te weten dat er een vertrekgarantie is en dat het reisgeld kosteloos gerestitueerd wordt in geval van corona. Enige is dat je niet nu al kunt zien hoe laat de vluchten zijn. Ik moet wellicht vervoer regelen...

Wat fijn dat je de website overzichtelijk vindt en dat de klantenservice je vragen goed en prettig heeft kunnen beantwoorden. Ik begrijp dat je het jammer vindt dat je de vluchttijden nog niet kunt inzien. Zodra we deze helemaal duidelijk hebben, zullen we ze direct naar je communiceren! De vakantie komt al dichtbij, nog een paar nachtjes aftellen... Wij wensen je alvast heel veel plezier. Met zonnige groet, Singlereizen.nl