Eenvoudig en duidelijk

Zoals gezegd: de informatie is duidelijk, helder en uitgebreid omschreven, met wat duidelijke foto’s; het boeken gaat eenvoudig. Ik heb er zin in!

Duidelijke website en makkelijk te boeken.

Een zeer gebruiksvriendelijke site, alles was duidelijk omschreven en de boeking verliep vlotjes.

Goed contact met de klantenservice.

Ik had wat vragen over de reisleiding en de groepsgrootte. Deze vragen werden direct telefonisch beantwoord. Over optionele activiteiten die ik wilde doen, die niet in het pakket zaten ben ik netjes per mail geïnformeerd.

Erg veel zin in!

Ik ben onwijs goed geholpen via de klantenservice. Ik ga voor het eerst via deze organisatie op reis en heb er erg veel zin in.

Goede, duidelijke website en gemakkelijk boeken.

Ik vind wel dat jullie moeten vermelden dat je een overkoepelende organisatie bent en niet zelf deze reizen organiseert. Dat doen jullie voor anderen. Voordeel is natuurlijk wel dat je heel veel aanbod hebt op 1 website.

Alles staat duidelijk beschreven

Zeer overzichtelijk

Een mooi aanbod aan reizen terug te vinden op jullie website. Voor iedereen is er wel iets dat aanspreekt. De reiservaring heb ik nog niet, wel al enorm veel zin in de vakantie!

Duidelijke omschrijving van de reis en te verwachten kosten

Ik vind Singlereizen.nl een fijn website. Er staat duidelijk omschreven wat er wel en niet inbegrepen is in de reis. Ik vind het ook fijn dat je kunt zien welke leeftijd de mensen hebben die al geboekt hebben en of de reis al dan niet gegarandeerd doorgaat.

Duidelijke en overzichtelijke informatie. Snel helder wat Singlereizen te bieden heeft. Bij vragen is er snel contact en goede service!

Een leuke site om in de vakantie stemming te komen.

Met deze site kom je direct in de stemming om op vakantie te gaan. Meer dan genoeg keus aan bestemmingen. Wat mij vooral aansprak is 1 accommodatie en toch genoeg leuke excursies om ui te kiezen.

Fijne website met veel aanbod

Leuke reis gezien en geboekt, alles was heel eenvoudig te regelen. Veel informatie en overzichtelijk.

Zojuist heb ik mijn tweede reis geboekt via Singlereizen.nl. De service, de website en het boekingsproces heb ik als uitstekend ervaren. Er zijn veel mogelijkheden voor gave reizen en de omschrijvingen zijn heel duidelijk weergegeven. Ik ben er erg tevreden over en blij dat deze mogelijkheden er zijn!

Overzichtelijk

In het vele aanbod wordt je hier snel naar de beschikbare opties geleid. Goede filters waardoor wat je ziet ook boekbaar is in jouw periode. Heldere beschrijving

snel en makkelijk

Contact gehad met de telefoon en goed advies gekregen.

Ontzettend duidelijk en volledig

Ik vond het zoeken (en vinden!) naar een geschikte vakantie echt heel erg leuk om te doen. De website is zeer gebruiksvriendelijk en er zijn meerdere opties om je keus te vergemakkelijken. Uiteindelijk diverse vakanties tegen elkaar weggestreept en toen bleef er 1 over.

Duidelijke website

Duidelijke website en makkelijk te boeken. Goede omschrijvingen van de activiteiten. Groot +punt is dat je de groepssamenstelling kunt zien voordat je boekt. Dit maakt het makkelijker om de de keuze te maken uit het aanbod.

Mijn reis gevonden

terug komen bij de eerste reis die je selecteerde en dat voor de tweede keer.

Wauw wat een mooie 10! En wat leuk om te horen dat je weer met ons mee gaat. En wat een gave reis heb je uitgekozen! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

nieuw, beetje eng maar ontzettend veel zin in

Het wordt mijn eerste singlereis. Was maar aan het dubben, wel niet, Griekenland of iets anders, laptop weer opgestart en voor de zoveelste keer gekeken. Uiteindelijk heeft het enthousiasme waarmee jullie over de reis schrijven en het gemak om de reis te boeken, mij over de streep getrokken om mee te gaan. Gewoon maar doen, dacht ik zo. Ik kijk er naar uit en heb er ontzettend veel zin in. Bedankt.

Wauw wat een bijzondere review! Onwijs leuk dat je toch voor dit avontuur bent gegaan. Wij vinden het dan ook hartstikke gezellig dat je met ons mee gaat! Geniet van de heerlijke Griekse zon! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Ik hebeerder bij Singlereizen.nl een vakantie geboekt, en alles was uitstekend geregeld.

De website is heel overzichtelijk en duidelijk. Goede indeling.

Wauw, wat een mooie 9! En wat leuk om te horen dat je dit jaar weer voor ons hebt gekozen! Hartstikke gezellig dat je met ons mee gaat! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijk

Na diverse keren online gezocht te hebben kwam ik hier steeds weer terug. Dat is de reden geweest dat ik geboekt heb. Maar ook de duidelijkheid. Alles is overzichtelijk

Bedankt voor jouw mooie 8! En wat leuk om te horen dat je bij ons hebt geboekt! Dat vinden wij natuurlijk hartstikke gezellig. Fijn om te horen dat alles zo duidelijk voor je was. Geniet van jouw heerlijke reis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Een duidelijke site, maakt de singlereis erg aantrekkelijk.

Ik ben benieuwd, voor mij een compleet nieuwe ervaring de singlereis.

Wauw een 10! Wat een mooie review zeg! En wat tof dat je voor het eerst met ons mee gaat! Dat gaat zeker weten een hele mooie ervaring worden! Geniet van jouw surf avontuur! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk en snel geregeld

Wauw wat een mooie 10! Super fijn om te horen dat het boeken soepel verliep! Wij wensen jou een hele fijn vakantie in Griekenland! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke en transparante website

Het is makkelijk om op deze website te navigeren, je kunt allerlei filters aanzetten en daarnaast heb je ook gelijk inzicht in hoeveel mensen er al geboekt hebben voor een reis met vermelding van geslacht en leeftijd. De handigste website voor groepsreizen die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Super bedankt voor jouw review! Wat een mooi compliment zeg! Daar zijn wij natuurlijk hartstikke blij mee! Wij wensen jou alvast een onwijs fijne vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke omschrijving van de reis!

Gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk ook. Er wordt voldoende uitleg gegeven over de inhoud van de reis, wat er allemaal bij komt kijken en welke opties er eventueel zijn om bij te boeken. Na een intensieve speurtocht van een paar dagen (zoveel moois om uit te kiezen) en veel wikken en wegen, uiteindelijk mijn eerste singlevakantie geboekt, ik kijk er naar uit!

Wauw, wauw, wauw! Wat een mooie en fijne review om te lezen! Het is altijd goed om te horen dat je onze site zo fijn hebt ervaren en dat alles helder was! En wat een leuke reis heb je uitgekozen zeg! Geniet van de heerlijke Griekse zon! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Heerlijke reizen gedaan bij single reizen.nl.

Goed en betrouwbaar aanbod aan reizen, prettige website en vriendelijke hulp bij vragen.

Wat een mooie 8 zeg! Super bedankt voor jouw review! Wat fijn om te lezen dat je het zo goed hebt ervaren bij ons! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Bedrijfsgegevens

Almystraat 14

5061 PA Oisterwijk

085 90 22 000

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.