positief, heel duidelijke website

Niet eerder met een wintersportreis voor alleengaanden mee geweest. Heb er zin in! (ook wel een beetje spannend)

Helder, goede structuur / navigatie en niet te veel poespas.

De site is duidelijk en overzichtelijk. Ik kan maar één ding bedenken dat een kleine verbetering kan geven. Als je een reis geselecteerd, dan krijg je een overzicht met alle beschikbare datums. Het zou handig zijn als je daar op kolommen kan sorteren of een filter plaatsen. Zo kan je sneller de optie selecteren die je het beste uitkomt.

Snel en makkelijk.

Na een telefoontje over de mogelijkheden, blijkt dat het een soepele organisatie is. Het boekingsproces wat super gemakkelijk. Mijn ervaringen met singlereizen de afgelopen jaren was perfect. Dus op mijn vakantie verheug ik me nu al en over de organisatie maak ik me geen enkele zorgen.

Heb telefonisch contact gehad en ben heel goed geadviseerd. Het boeken van de reis ging heel gemakkelijk en was heel duidelijk

Er zitten leuke vakanties bij.

Ik heb lang gekeken welke vakantie het beste bij mij paste en die heb ik gevonden. Nu wachten tot februari 2025 en dan kan ik weer lekker skien. Het boeken ging gemakkelijk, maar het was wel lastig om uit te vogelen hoe laat de bus vertrekt. Dankzij een berichtje via Whatsap naar Singlereizen kreeg ik snel antwoord. Ik kan de sneeuw al ruiken!

tot nu toe - prima

Zojuist mijn eerste singlereis geboekt met behulp van een medewerker, die zeer klantvriendelijk was. Kijk er daardoor echt naar de vakantie uit. Ben benieuwd hoe ik de vakantie ga ervaren

Ik heb alleen nog maar de aanmelding ingevuld, dat ging vlotjes, alleen kan ik nu niet meer naar de

Hanneke en Iris aan de lijn gehad en goede uitleg gehad!!!

Altijd leuke reizen

Nu 2de reis geboekt, 1ste was zeer goed bevallen. Deze keer weer veel zin in.

Snel en overzichtelijk

Mijn vakantie was snel geboekt en door de handige icoontjes kun je in een oogopslag veel informatie krijgen over de reis. Wat ik wel mis is informatie over wat je mee moet nemen op reis en informatie over waar je de rest van de groep ontmoet. Op het vliegveld of in het land van de bestemming?

Functioneert prima

Duidelijk boekingsproces

Handige website maar helaas ontbrekende info

Ik heb een oud en nieuw reisje geboekt, helaas zag ik pas na de boeking dat dit met een organisatie is waar ik eigenlijk niet meer mee op reis wil. Dit staat niet bij het aanbod zelf.Ik kan nu niet meer zonder kosten annuleren.

prima informatie gekregen op al mijn vragen

Omschijving reis is duidelijk . Ik ga het ervaren en zie er ontzettend naar uit

goed en snelle service

ik had nog een paar vragen voordat ik ging boeken. deze werden snel en goed beantwoord

Makkelijk te boeken

Fijn contact met klantenservice en makkelijk om te boeken

Fijne reisleiders en dus fijn reisbureau

Mijn ervaring met Kerst en Oud/Nieuwjaar met singlereizen vond ik zo fijn dat ik besloten heb nu weer een week mee te gaan naar Turkije. De gezelligheid was er, maar ook door de leuke groep van mensen. Nu drink ik geen alcohol en vroeg niet eens om wat anders, maar de reisleidster had zo gereageerd dat ze ook alcoholvrije bubbeltjesdrank voor mij had geregeld bij het 5 gangendiner. Zo attent.

Tot nu toe al leuk

Dat horen jullie als ik geweest ben haha

Zeer duidelijke website waarin makkelijk " navigeren"

Het boekingsproces loopt snel en direct hierna een bevestigingsmail ontvangen. Alles top!!!

Reisbeschrijving is duidelijk.

Zeer duidelijke en vriendelijk customer service

Ik ben nog niet vertrokken, maar mijn gevoel zit zeer goed. De customer service die ik kreeg was zeer vriendelijk, duidelijk en extra-mile. Dit maakte het duidelijk en makkelijk om een beslissing te nemen en ik vertrek met een goed gevoel.

Nog geen ervaring

Ben nog niet eerder met single reizen weggeweest

Leuke gesprekken, wel een beetje geregel...

De informatie op de website is prettig, al kun je niet altijd uitgaan van of de info over de groep klopt. Contact opnemen met de uitvoerder is dan beter. Superleuke gesprekken gehad, dat wel en er is zeker bereidwilligheid om dingen uit te zoeken. Handige site verder en mooie beschrijvingen van de reizen. Nu nog afwachten hoe de reis gaat zijn, als hij doorgaat, want volgens de site van Single Reizen is dat zo, alleen volgens de aanbieder is dat nog niet 100% zeker. Maar al met al dus zeker positief!

Makkelijker kan niet!

Alle informatie staat overzichtelijk bij elkaar. Ik vond het vooral fijn om informatie rondom groepsgrootte en leeftijd in te zien. Het boekingsproces is eenvoudig. Ik kan niet wachten tot het zover is!

een telefonisch gesprek was perfect en correct. En de boeking ging van zelf ,heel duidelijk. een 10 met een griffel

Goed overzichtelijk

Fijne ervaring met goede uitleg

Heel goed en duidelijk

Op de site staat alles keurig vermeld van de diverse reizen. Het is ook makkelijk op te zoeken en er is veel info beschikbaar. Vandaag gebeld naar de klantenservice omdat ik een vraag had over een boeking die wilde doen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg een duidelijke uitleg. Het is mijn eerste ervaring met een singlereis. Tot nu toe ben ik tevreden.

Almystraat 14

5061 PA Oisterwijk