Duidelijke site met veel info

De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Ook de boeking is snel gedaan, nu nog hopen dat er meer boekingen voor deze reis komen, zodat hij ook echt kan doorgaan. Ik heb er zin in!

Yay! Wat gezellig dat je meegaat naar het zonovergoten Ibiza! Fijn dat het boeken van de reis je zo gemakkelijk is afgegaan. Over een paar weken zit jij lekker met de voetjes in het zand, dat wordt genieten! Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Goede omschrijving van de reis

Goede en duidelijke omschrijving van de reis. Makkelijk en snel geboekt

Woehoe, wat gaaf dat je met ons mee gaat kanoën in Zweden! Fijn om te lezen dat je alle informatie hebt kunnen terugvinden op de website. Mocht er toch wat onduidelijk zijn, dan weet je ons te bereiken! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Heel eenvoudig te boeken, overzichtelijk.

Ik ben nog maar net single, en het is een moeilijke tijd na een relatie van vele jaren. Ik was op zoek naar iets om te doen, om mijn zinnen te verzetten, en deze single reizen vielen me direct op, natuurlijk ook omdat ze voornamelijk eerst op de zoeklijst stonden. De reizen zijn vlot geschreven en het is zeer eenvoudig om te boeken. Ik heb een aantal vragen gesteld aan het bijgevoegde mailadres, en ik kreeg bijna direct antwoord, wat heel aangenaam is. Als de reis verloopt zoals het boeken dan zal ik zeer tevreden zijn, en volgen er mss nog andere boekingen.

Wat stoer dat je voor het eerst mee op singlereis gaat na zo'n lastige periode! Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's. Over een aantal maandjes kun je heerlijk van de Griekse zon gaan genieten tijdens je zeilvakantie. Wij hebben er al zin in, jij ook? Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Lekker makkelijk!

Duidelijke filters om je vakantie te selecteren, iets uit te zoeken en te boeken. Het moeilijkste is om een keuze te maken tussen de vele reizen.

Wat fijn om te lezen dat je via de filterfunctie jouw vakantie hebt kunnen vinden. Leuk dat je erbij bent! Over een aantal maanden kun jij lekker met een cocktail in het zand op Mallorca gaan genieten! We wensen je alvast heel veel plezier :) Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Helemaal prima

Pracht reis met gezellige mensen.

Wauw, bedankt voor de 10-sterrenbeoordeling en de lovende woorden. Wat geweldig om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk te boeken

Duidelijke informatie op de site en boeking ging snel en soepel

Fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie naar Ameland je zo gemakkelijk is afgegaan. Gezellig dat je erbij bent! Nog maar een aantal daagjes en jij kunt lekker gaan genieten. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

overzichtelijke site

de reis op zich moet ik nog doen

Yay! Wat gezellig dat je met ons meegaat naar het zonovergoten Ammoudia. Fijn om te lezen dat je onze website zo overzichtelijk vindt. We gaan er een onvergetelijke vakantie van maken samen :) Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

In 5 min. je reis geboekt

De website van Singereizen is overzichtelijk en de door jouw gekozen reis is binnen 5 minuten geboekt. Verleden jaar voor het eerst een singlereis geboekt (via deze website). Informatie voorafgaande aan de reis m.b.t. medereizigers en het inchecken, het ontmoetingspunt op het vliegveld etc. was ook goed geregeld (via WA groepsapps).

Woehoe, bedankt voor jouw 10-sterrenreview! Fijn dat het boeken van jouw reis naar Ibiza zo gepiept was :) Het is altijd fijn om te weten wie je medereizigers zijn, dus daar maken we inderdaad altijd even een groepsapp voor aan. Gezellig dat je er weer bij bent! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Heldere site

Veel informatie, goede icoontjes

Bedankt voor jouw mooie review. Fijn dat je alles op onze website zo duidelijk vind. Gezellig dat je meegaat naar Bodrum. Het aftellen langzaam aan beginnen... Wat een lekker vooruitzicht zeg! ;) Wij wensen je alvast heel veel plezier toe! Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke en heldere info

Volledige info over wat de reis inhoudt en wat je mag verwachten. Gebruikelijksvriendelijke website: reis zo geboekt! Hopelijk is de reis ook naar verwachting.

Wat fijn om te lezen dat je onze website zo gebruiksvriendelijk vind! We proberen per reis de informatie zo goed mogelijk te verwerken. Mocht er toch wat onduidelijk zijn, dan mag je ons altijd even bellen/mailen/whatsappen natuurlijk! Gezellig dat je meegaat naar Calabrië. We gaan er een geweldige reis van maken samen. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Erg eenvoudig boekings proces

Een reis is ècht zo geboekt. De website is duidelijk en geeft alle informatie overzichtelijk weer, en de bevestiging arriveerde in seconden. Nu heb ik zin in de vakantie zelf!

Wat fijn dat je ons boekingsproces zo eenvoudig vind en je alle informatie goed hebt kunnen terugvinden. We doen er graag alles aan om de website zo overzichtelijk mogelijk te maken. Leuk om te lezen dat je er al zoveel zin in hebt, wij namelijk ook! Dat wordt optimaal genieten in Noord-Macedonië :D Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk te boeken,alles duidelijk .

Voor de eerste keer alleen op vakantie,met kriebels in mijn maag heb ik de stap genomen . allemaal heel spannend en hopelijk kom ik in een leuke groep terecht.

Wauw, wat stoer dat je voor het eerst op singlereis gaat! We begrijpen dat het spannend is om op vakantie te gaan met een groep mensen die je nog niet kent. Je bent zeker niet de enige bent met dat gevoel en de ervaring leert dat er al snel leuke connecties worden gelegd en er gezelligheid heerst binnen de groep. Gezellig dat je meegaat naar Side! We gaan er een topvakantie van maken samen :) Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

snel en eenvoudig te boeken

Snel en eenvoudig te boeken

Wauw, hartelijk bedankt voor jouw 10-sterrenreview! Wat fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie naar Kroatië zo eenvoudig en gemakkelijk is gegaan. Nog een aantal maandjes aftellen en jij kunt heerlijk van de Dalmatische kust gaan genieten. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Klantvriendelijk

Erg overzichtelijke website en klantvriendelijk.

Bedankt voor jouw review! Fijn om te lezen dat je onze website zo overzichtelijk en klantvriendelijk vindt :) We doen er graag alles aan om alle informatie zo goed mogelijk te verwerken. Leuk dat je mee op reis gaat naar het zonovergoten Peloponnesos. Dat gaat ongetwijfeld een top vakantie worden! Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Groot en divers aanbod

De site is voor het uitzoeken en kiezen van een mooie rondreis heel goed. Goed en divers aanbod. Bij iedere reis ruim voldoende informatie.

Woehoe, wat leuk dat je met ons meegaat naar Zuid-India! :) Fijn om te lezen dat je alle informatie zo goed hebt kunnen terugvinden. We kunnen niet wachten om de bijzondere tempels, maharadjapaleizen en natuurparken met jou te ontdekken! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Prima website en service zowel via mail als telefonisch

Vriendelijk geholpen. Snelle reactie op mijn vragen via de mail. Bij telefonisch contact snel aan de beurt en correct, geduldig en vriendelijk geholpen.

Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's Alexandra en Iris! Ik zal jouw complimenten zeker aan hen doorgeven. Leuk dat je de vakantie naar Toscane hebt geboekt. Nog een aantal maandjes aftellen en jij kunt heerlijk van de Italiaanse zon gaan genieten. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

top

duidelijk overzicht en houden zich aan de afspraak voor een terug mailing.

Yay, wat gezellig dat je meegaat naar het prachtige bloemeneiland Madeira :) Fijn dat je onze website zo overzichtelijk vind en goed contact hebt gehad met mijn collega's. We gaan er een geweldige vakantie van maken samen :) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke eb duidelijke beschrijving van de reizen

Ik heb geen ervaring met singelreizen. Vind dit ook best spannend. Maar ik heb de stap gewacht omdat hier duidelijk alles staat beschreven en er genoeg uitstapjes worden aangeboden waarin je zelf kan bepalen of je dit wel of niet gaat doen. Dit geeft nij een fijn gevoel. Nu hopen dat er een leuke groep mensen mee gaat. Maar dat zal best goed komen.

Wat stoer dat je voor het eerst op singlereis gaat! We kunnen ons voorstellen dat het spannend is, maar maak je vooral geen zorgen! De ervaring leert dat er snel gezelligheid heerst binnen de groep. Je hebt inderdaad de mogelijkheid om je eigen vakantieprogramma samen te stellen. Niets moet en alles mag! We wensen je alvast heel veel plezier toe, geniet ervan! :D Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Top vakantie

Leuke bestemmingen, prima hotels. Bij vragen snel en altijd bereikbaar. Eigenlijk gewoon top

Wat leuk dat je een reis bij ons hebt geboekt! Fijn dat je zo snel geholpen bent door mijn collega's. Over een paar maanden kun jij heerlijk van de Griekse zon gaan genieten. Wij hebben er al zin in, jij ook? Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Zeer gemakkelijk en snel

Goed te navigeren website en volledige informatie over de reizen te vinden. Erg prettig, zelfs op mobiel. Een breed aanbod met voor iedereen wat.

Wat super om te lezen dat je alle informatie goed hebt kunnen terugvinden op onze website! We doen graag ons best om alle informatie zo goed en duidelijk mogelijk te verwerken. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, mail of bel ons gerust! We helpen je graag :) Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Zeer ruim aanbod en overzichtelijke website.

In één oogopslag het ruime aanbod van singlereizen te zien. Filters toepassen en je ziet wat er voor jezelf aangeboden wordt. Aanrader !

Wat fijn om te lezen dat je onze website zo overzichtelijk vind en je via de filterfunctie jouw vakantie naar Zakynthos hebt gevonden! Zon, zee en strand, wat wil een nog meer? Lekker vooruitzicht zo! Geniet ervan :) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Woehoeee, bedankt voor jouw 10-sterrenreview! Nog even lekker last minute op wintersportvakantie, dat is inderdaad geweldig! We wensen je alvast heel veel plezier :) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

ON-WIJS-GAAF!

ON-WIJS-GAAF!

Woehoe, wat leuk dat je zo enthousiast bent! Hartstikke bedankt voor jouw 10-sterrenreview :) Nog een aantal maandjes aftellen en jij zit lekker met de voetjes in het zand op Ibiza! Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke website, soepel boekingsproces!

Heel duidelijk allemaal. Ik had nog wat vragen en die had ik per mail gestuurd. Binnen 24 uur kreeg ik een uitgebreid en persoonlijk antwoord. Top!

Wauw, bedankt voor jouw 8-sterrenreview. Wat fijn om te lezen dat je onze website zo duidelijk vindt en je goed geholpen bent door mijn collega's. Gezellig dat je meegaat naar Noord-Macedonië. We kunnen niet wachten om deze parel in de Balkan met jou te verkennen. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

makkelijke site

de site is makkelijk in stappen te volgen. je kan precies aan tikken wat voor vakantie je wilt. je komt dan snel terecht bij de beste keuzes voor jou, dus heel tevreden en heel benieuwd naar mijn eerste ervaring met een singel reis!!

Wat fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie je zo gemakkelijk is afgegaan. Gezellig dat je meegaat naar het zonovergoten Ammoudia. We kunnen niet wachten om samen met jou en de andere singles van de Griekse zon te gaan genieten :) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Almystraat 14 5061 PA Oisterwijk

085 90 22 000