nieuw, beetje eng maar ontzettend veel zin in

Het wordt mijn eerste singlereis. Was maar aan het dubben, wel niet, Griekenland of iets anders, laptop weer opgestart en voor de zoveelste keer gekeken. Uiteindelijk heeft het enthousiasme waarmee jullie over de reis schrijven en het gemak om de reis te boeken, mij over de streep getrokken om mee te gaan. Gewoon maar doen, dacht ik zo. Ik kijk er naar uit en heb er ontzettend veel zin in. Bedankt.

Wauw wat een bijzondere review! Onwijs leuk dat je toch voor dit avontuur bent gegaan. Wij vinden het dan ook hartstikke gezellig dat je met ons mee gaat! Geniet van de heerlijke Griekse zon! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Ik hebeerder bij Singlereizen.nl een vakantie geboekt, en alles was uitstekend geregeld.

De website is heel overzichtelijk en duidelijk. Goede indeling.

Wauw, wat een mooie 9! En wat leuk om te horen dat je dit jaar weer voor ons hebt gekozen! Hartstikke gezellig dat je met ons mee gaat! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijk

Na diverse keren online gezocht te hebben kwam ik hier steeds weer terug. Dat is de reden geweest dat ik geboekt heb. Maar ook de duidelijkheid. Alles is overzichtelijk

Bedankt voor jouw mooie 8! En wat leuk om te horen dat je bij ons hebt geboekt! Dat vinden wij natuurlijk hartstikke gezellig. Fijn om te horen dat alles zo duidelijk voor je was. Geniet van jouw heerlijke reis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Een duidelijke site, maakt de singlereis erg aantrekkelijk.

Ik ben benieuwd, voor mij een compleet nieuwe ervaring de singlereis.

Wauw een 10! Wat een mooie review zeg! En wat tof dat je voor het eerst met ons mee gaat! Dat gaat zeker weten een hele mooie ervaring worden! Geniet van jouw surf avontuur! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk en snel geregeld

Wauw wat een mooie 10! Super fijn om te horen dat het boeken soepel verliep! Wij wensen jou een hele fijn vakantie in Griekenland! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke en transparante website

Het is makkelijk om op deze website te navigeren, je kunt allerlei filters aanzetten en daarnaast heb je ook gelijk inzicht in hoeveel mensen er al geboekt hebben voor een reis met vermelding van geslacht en leeftijd. De handigste website voor groepsreizen die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Super bedankt voor jouw review! Wat een mooi compliment zeg! Daar zijn wij natuurlijk hartstikke blij mee! Wij wensen jou alvast een onwijs fijne vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke omschrijving van de reis!

Gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk ook. Er wordt voldoende uitleg gegeven over de inhoud van de reis, wat er allemaal bij komt kijken en welke opties er eventueel zijn om bij te boeken. Na een intensieve speurtocht van een paar dagen (zoveel moois om uit te kiezen) en veel wikken en wegen, uiteindelijk mijn eerste singlevakantie geboekt, ik kijk er naar uit!

Wauw, wauw, wauw! Wat een mooie en fijne review om te lezen! Het is altijd goed om te horen dat je onze site zo fijn hebt ervaren en dat alles helder was! En wat een leuke reis heb je uitgekozen zeg! Geniet van de heerlijke Griekse zon! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Heerlijke reizen gedaan bij single reizen.nl.

Goed en betrouwbaar aanbod aan reizen, prettige website en vriendelijke hulp bij vragen.

Wat een mooie 8 zeg! Super bedankt voor jouw review! Wat fijn om te lezen dat je het zo goed hebt ervaren bij ons! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Het voelt als veel informatie upfront, transparant wat je kan verwachten

Ik voel mij vertrouwd dat wat ik lees, ik ook daadwerkelijk ga mee maken. De beschrijvingen zijn helder, de verschillende opties zijn helder. Dit gaf mij het vertrouwen om door te zetten

Wauw bedankt voor jouw mooie review! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee! Wat fijn om te horen dat alles duidelijk voor je was tijdens het boeken. Wij vinden het harstikke leuk dat je met ons mee gaat! En wensen jou dan ook onwijs veel plezier op jouw vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk, duidelijk en overzichtelijk

De site is overzichtelijk, makkelijk in gebruik ook met voorkeuren selecteren. Er zou nog wat meer informatie betreft het hotel en wat er te doen is in de omgeving toegevoegd kunnen worden.

Super bedankt voor jouw fijne en mooie review! Wat goed om te horen dat de site duidelijk was! En altijd fijn om tips te ontvangen, daar worden we immers alleen maar beter van! Wij wensen jou alvast een hele fijne vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Door singlereizen vond ik wat ik zocht!

Ik vond het best spannend om alleen een reis te boeken, maar de duidelijke informatie en positieve beschrijvingen hebben mij een heel goed gevoel gegeven over de reis die ik heb geboekt!

Wauw een 10! Wat een fijne review zeg! Super knap en natuurlijk gezellig dat je voor het eerst een singlereis bij ons hebt geboekt! En wat een gave rondreis zeg! Wij wensen jou dan ook een onwijs fijne vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke site

Prettige site met veel keuze in veel verschillende reizen. Duidelijke en complete info.

Wat een mooie 10 zeg! Heel erg bedankt voor deze mooie review! En wat fijn om te horen dat alles makkelijk en duidelijk was. Daar doen we het natuurlijk voor! Heel veel plezier op jouw reis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Het boeken ging erg gemakkelijk en omdat ik vorig jaar ook via deze organisatie boekte, nu weer gedaan.

Heel erg bedankt voor jouw mooie 8! En wat leuk om te horen dat je dit jaar weer voor ons hebt gekozen! Daar zijn we natuurijk hartstikke blij mee! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Heel prettig

Makkelijk te boeken, vriendelijk mailcontact, je hoeft niet meteen bij boeken te betalen

Wat een prachtige 10! Heel erg bedankt voor jouw review! Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. En wat fijn dat je het boeken bij ons zo goed hebt ervaren! Alvast een onwijs fijne reis gewenst! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Snel, makkelijk en fijn om te boeken!

Heb tot nu toe enkel geboekt bij dit bedrijf, maar dit proces verliep zeer soepel!

Wauw een 9! Heel erg bedankt voor deze mooie review! Erg fijn om te horen dat het boeken bij ons je goed is bevallen. Wij wensen jou alvast onwijs veel plezier op vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke site

Informatie is overzichtelijk weergegeven, makkelijk boekbaar, divers aanbod

Super bedankt voor jouw review! En wat is het fijn om te horen dat alles zo duidelijk en makkelijk was tijdens het boeken! Geniet van de Griekse zon! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk.

Site is erg duidelijk en overzichtelijk. Reis staat mooi omschreven waardoor het aantrekkelijk maakt om te boeken. En dat heb ik gedaan !! Heb nu al zin in de vakantie !! Om te boeken je gegevens invullen en klaar, hoe gemakkelijk kan het zijn!!

Wat een mooie 9 zeg! Heel erg bedankt voor jouw mooie review! En wat leuk om te horen dat je zoveel zin hebt je in reis! Ga er lekker van genieten, wij wensen jou een hele fijne vakantie toe! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

In een oog opslag was alles duidelijk en heb ik nog nooit zo snel een vakantie geboekt!

Tijdens het Google op Singelreizen kwam ik al gauw op jullie site terecht. Ik kreeg meteen een goed beeld van alle reizen die jullie aanbieden en ik werd meteen enthousiast.

Wauw een 10! Super bedankt voor deze mooie review! En wat fijn dat alles duidelijk voor je was! Wij wensen jou een onwijs fijne reis! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

De boeking is volledig beschreven en makkelijk!

De boeking is goed overzichtelijk. Er zijn verschillende tabbladen met informatie beschikbaar. Je weet dus goed van tevoren wat je boekt. Daarnaast is het gemakkelijk te boeken. Je vult je persoonlijke gegevens in en je bent klaar. Betalen doe je achteraf.

Bedankt voor deze hele mooie 8! Het is altijd fijn om te horen dat alles duidelijk was en je je informatie goed hebt kunnen vinden op onze site! Nu lekker genieten van jouw vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Heel duidelijk en overzichtelijk

Het nodigt uit om mee te gaan!

Wauw een 10! Wat een mooie review, super bedankt! Wij wensen jou dan ook onwijs veel plezier op jouw vakantie! Geniet van het mooie Macedonië! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Fijn contact, heldere website, alle medewerking!

1. Had de nodige vragen welke naar volle tevredenheid zijn beantwoord 2. Website is helder en duidelijk

Wat een mooie review zeg! Het is super fijn om te horen dat je het boeken bij ons zo goed hebt ervaren! Daar worden wij natuurlijk erg blij van! Heel veel plezier op jouw vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

prima site, gewoon simpel en duidelijk

Super bedankt voor jouw mooie 9! Wat fijn om te horen dat alles zo duidelijk en makkelijk was! Onwijs veel plezier op jouw mooie vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

duidelijk en makkelijk te regelen

duidelijke informatie die je enthousiast maakt en makkelijk om te regelen

Wat een mooie review zeg! Hier worden wij natuurlijk super blij van! En wat fijn dat alles zo duidelijk voor je was. Wij wensen jou alvast heel veel plezier tijdens jouw vakantie naar het mooie Griekenland! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke info, zodat je een indruk van de reis krijgt.

Het benaderde reisbureau had een teleurstellend bericht, geen enkele reis beschikbaar. Bijzonder.....want mijn oog was vaker gevallen op deze overzichtelijke site met uitgebreide en duidelijke info. Het boeken van mijn eerste single-reis was daarmee een feit.

Super bedankt voor jouw mooie 10! Daar zijn wij onwijs blij mee! En super fijn om te horen dat je bij ons een leuke reis hebt kunnen vinden. Heel veel plezier op jouw vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Voor de tweede keer goed geregeld!!!

Duidelijke website en bij het boeken is het fijn dat je de groepsinformatie erbij krijgt.

Wauw een 10! Super bedankt voor jouw review! En wat fijn om te horen dat alles duidelijk was op onze site. Wij wensen jou een onwijs fijne vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Almystraat 14

5061 PA Oisterwijk