Voldoende en duidelijke info

Ik was op zoek naar een betaalbare vakantie in februari, vervoer met de bus en een groep met de meest passende leeftijdscategorie. Skieen in Italie spreekt me ook erg aan.

Wat fijn om te lezen dat het gelukt is om een leuke singlereis te boeken! Italië is een perfecte wintersportbestemming. We weten zeker dat je een fijne vakantie zult hebben in Val di Vigo! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Duidelijke informatie

Duidelijk, helder en alle informatie gemakkelijk te vinden!

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Margot! Heel fijn om te lezen dat je alle informatie makkelijk hebt kunnen vinden op de website. Nog een paar maanden aftellen en dan raas jij de Italiaanse pisten af! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Mening over boekingsproces

De website is mooi en toegankelijk. Het boekingsproces is makkelijk te volgen. Na het boeken krijg ik de melding dat het boeken is gelukt en men wenst mij: 'Je gaat gegarandeerd een leuke tijd tegemoet!" Bij de bevestiging blijkt mijn reis ‘op aanvraag’ geboekt. "De beschikbaarheid van deze reis is op aanvraag." En dus is de reis nog niet zeker... Dit is erg verwarrend en onzeker. Dan daags erna het bericht dat het niet doorgaat. Het is fijner om meteen te weten dat het een reis op aanvraag is. Dan boek ik het hondenpension ook onder voorbehoud... Nu had ik dat niet gedaan...

Dankjewel voor jouw waardevolle beoordeling! We proberen zo goed mogelijk de status van een reis te vermelden op onze website. Reizen die op aanvraag staan, worden op onze website ook als 'Bijna vol' weergegeven. We hopen dat je toch dat je gezellig mee op singlereis kunt. We helpen je hier uiteraard graag mee. Met hartelijke groet, Singlereizen.nl

Duidelijke site en simpel boeken

De site geeft duidelijke informatie en het boekingsproces is zo simpel als wat. Fijn om nu al te kunnen zien of de reis al dan niet doorgaat. Ik mis op de site wel aanvullende informatie over de skipas.

Dankjewel voor de positieve beoordeling Cindy! Heel fijn om te lezen dat de boeking makkelijk verlopen is. We proberen bij iedere wintersportreis onder het tabblad 'Ski-info' informatie over de skipassen te vermelden. We zullen er extra op letten, dankjewel! Nog even en dan storm jij de Italiaanse pisten af! Met winterse groet, Singlereizen.nl

Duidelijke infomatie

Best lang op zoek geweest naar een goede single vakantie en mede door de positieve reacties op de site van eerdere singles geboekt

Wat fijn om te lezen dat het vinden van jouw singlereis toch gelukt is! En dat zelfs met de hulp van andere singles. We zijn ontzettend benieuwd hoe de reis naar Zweden gaat bevallen. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

zeer gebruiksvriendelijke site.

Voor het eerst gaan zoeken naar singlereizen. Deze site springt eruit! Zojuist geboekt. De voorpret is begonnen!

Wat leuk om te lezen dat onze website er echt voor je uitspringt! We doen ons best om het zoeken en het gebruik van de website zo makkelijk mogelijk te maken. Nog een paar maanden aftellen en dan ontdek jij het bijzondere Noorwegen! Met actieve groet, Singlereizen.nl

Prima en duidelijke website

Alles staat duidelijk omschreven en is prima te begrijpen.

Leuk dat je binnenkort meegaat naar Egypte! Fijn om te lezen dat je alle benodigde informatie op onze website hebt kunnen vinden. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

super

alles mag niks hoeft

Dankjewel voor het mooie cijfer, Cor! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Nog even en dan geniet jij heerlijk van de zon in Portugal! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Website duidt zichzelf

Prima website, duidelijke informatie, makkelijk te navigeren. De informatie die ik zocht en de vragen die ik had kon ik allemaal zelf beantwoorden door bijv. op groepsinfo te klikken of in de reisinformatie te kijken. Ik heb eigenlijk (helaas?) niets toe te voegen. Houden zo!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website! Het is altijd fijn om snel een goed beeld over een reis te krijgen. Mocht je toch nog een vraag hebben over jouw reis naar Zweden, horen we het uiteraard graag! Met actieve groet, Singlereizen.nl

In één oogopslag alle vakanties op een rij.

De reizen zijn goed georganiseerd en de informatie klopt.

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je gemakkelijk jouw singlereis hebt gevonden en geboekt. Nog een dikke maand en dan ontdek jij pracht en praal van het bijzondere Marokko! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Tevreden mijn eerste boeking gedaan

Dit was mijn eerste boeking bij Single reizen, tevreden heb ik gebruik gemaakt van het overzichtelijke boekingssysteem. Ik kon vooraf een selectie maken volgens mijn wensen en voorkeuren. Dat vond ik bijzonder prettig zodat ik precies kon zien welke reis ik ging boeken en de keuze voor een enkele kamer of voor 2 personen. Waarschijnlijk ga ik Single reizen meer gebruiken.

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Ria! Heel fijn om te lezen dat de boeking makkelijk verlopen is. Het is altijd fijn om snel een reis te vinden, te boeken én al een idee te hebben van de groep. Leuk als we je vaker mogen verwelkomen op een van onze reizen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Zeer goede site om een singles reis te boeken

Kon snel en overzichtelijk vinden wat ik zocht, zonder "kleine lettertjes"

Goed om te lezen dat je snel alle informatie gevonden hebt! We zijn graag transparant over onze reizen, dat is wel zo fijn! Nog even en dan geniet jij heerlijk op het mooie Samos! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Alles met de boeking isperfect verlopen

Het geheel is heel duidelijk en overzichtelijk qua lay-out en inhoud. Website werkt prima. Boeking in eenvoudige logische stappen.

Dankjewel voor het mooie cijfer en de boordeling! Heel fijn om te lezen dat jouw boeking goed verlopen is en de boeking snel afgerond is. Leuk dat je er gezellig bij bent in Duitsland deze maand! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

dit is een site met een hele duidelijke uitleg en en ruime keuze!

Ik vind dit een hele duidelijke site met voldoende uitleg, ruime keuze en geen onduidelijke termen! Ook is er later in het seizoen genoeg te kiezen. heel fijn dus :)

Dankjewel voor de mooie boordeling, Carin! Heel fijn om te lezen dat je onze website duidelijk vindt en alle informatie gevonden hebt! Dat maakt het vinden van een singlereis een stuk makkelijker! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

fijne manier van zoeken op de single vakantie site

Soms wel verwarrend de vele leeftijdsgroepen.

Fijn om te lezen dat het vinden van jouw singlereis goed verlopen is! We kunnen ons voorstellen dat het soms lastig is om overzicht te houden. We zullen jouw feedback zeker meenemen. Leuk dat je deze maand meegaat naar het bijzondere Albanië! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Aanrader

Mijn 1e groepsreis geboekt bij singlereizen.nl contact verloopt zeer prettig en beantwoorden alle vragen die je kan hebben. Niet gelijk druk dat je iets moet boeken, maar relaxed zoals vakantie ook moet zijn.

Fijn om te lezen dat het contact met de klantenservice goed verlopen is! We doen ons best om de hele vakantie-ervaring een succes te maken, zo ook het boeken. Nog even en dan geniet je heerlijk op de Griekse stranden, geniet ervan! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goed telefonische te bereiken voor extra vragen en zeer vriendelijk en behulpzaam bij het aanbieden van oplossingen en alternatieven. Hierdoor mijn vakantie nu voor het eerst bij Singlereizen.nl geboekt. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit een fantastische vakantie gaat worden!

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Jacqueline! Heel fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice. We gaan er een onvergetelijke vakantie van maken in Griekenland! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Duidelijk

Alles is overzichtelijk en duidelijk. Alle reizen zijn goed uitgelegd, fijn dat er ook foto's bij staan. Wat ik ook fijn vind is dat al je kunt zien welke leeftijden mee gaan met de reis.

Wat leuk dat je de reis naar Jordanië hebt geboekt! Goed om te lezen dat je onze website overzichtelijk en duidelijk vindt. Het is altijd fijn om voor het boeken al een idee te hebben hoe de groep er uit zal zijn. Nog even en dan kan de rondreis beginnen! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

gemakkelijk

De website is duidelijk met fijne foto's, om de sfeer van de bestemming door te geven. Zouden er zelfs een beetje meer kunnen zijn. Boeken is heel gemakkelijk. Ik heb echter niet zo goed begrepen, wanneer ik moet betalen.

Leuk dat je deze maand nog mee gaat naar Turkije, Isabelle! Fijn dat je al een goed beeld van de reis hebt gekregen. We zullen de feedback over de foto's meenemen voor de toekomst. Als het goed is, heb je ondertussen een mailtje ontvangen van de klantenservice over de betaling. We wensen je alvast een heerlijke vakantie toe, geniet ervan! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

mooie en uitgebreide website

Alle antwoorden op mijn vragen over de vakantie zijn met deze info op de website al beantwoord en dat maak je niet vaak mee. Complimenten

Dankjewel voor de mooie beoordeling Loek! Heel fijn om te lezen dat al je vragen beantwoord zijn. Zo kun je binnenkort met een gerust hart op vakantie in Portugal! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Prima site, goed duidelijk

Leuk dat je erbij bent in Albanië binnenkort! We zijn blij om te lezen dat je onze website als duidelijk en goed hebt ervaren. Nog even en dan kan de rondreis beginnen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Snel en makkelijk te boeken zonder verrassingen

Bij elke reis staat volledige informatie zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Het boeken gaat makkelijk en snel en je hebt duidelijke opties voor 1 of 2 persoonskamer. Ook kun je de leeftijden van geboekte mensen zien, dit helpt zeker mee in de keuze tot boeken!

Dankjewel voor de mooie boordeling Marjolein! Goed om te lezen dat het boeken makkelijk verlopen is en je alle benodigde informatie gevonden hebt, zo is de keuze snel gemaakt! Het uitkijken voorbereiden voor jouw reis naar Indonesië kan in ieder geval al beginnen! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Prima website met veel aanbod

Het boeken gaat eenvoudig. Duidelijke info over alle aspecten van de reis.

Wat fijn om te lezen dat het boeken eenvoudig verlopen is! We doen ons best om zoveel mogelijk informatie over de reis te vermelden. Nog een maand aftellen en dan kan het genieten in het mooie Italië beginnen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Uitgebreide informatie en makkelijk te boeken

Contact met de beheerders loopt vlot. De website is overzichtelijk. Alleen dacht ik een optie te nemen, maar het lijkt erop dat ik al geboekt heb.

Wat fijn om te horen dat het contact met de klantenservice goed verlopen is! We hebben het gelijk even doorgezet naar de klantenservice. Als het goed is, heb je ondertussen een mailtje ontvangen over het plaatsen van de optie op de reis naar Egypte. Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Eenvoudig en duidlijk

Wat ik wou weten kon ik makkelijk vinden en de gegevens werden keurig onthouden zodat ik niet steeds alles opnieuw hoefde in te vullen.

Dankjewel voor de mooie boordeling Robert! Het is altijd fijn als je alles makkelijk kan vinden en je persoonlijke gegevens niets steeds hoeft in te vullen. Leuk dat je er binnenkort bij bent in Bled! Met actieve groet, Singlereizen.nl