positieve ervaring

De omschrijving van de reis is duidelijk en de site is goed te vinden. veel informatie over de reis en de mogelujkheden.

Bedankt voor jouw mooie 4-sterren review! Wat zijn dat alles helder en makkelijk te vinden was op onze site! Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Boeken ging prima

Nog even gebeld en het contact was vriendelijk en duidelijk.

Wat een mooie review zeg! Super bedankt voor deze prachtige 10! En wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen! Wij wensen jou alvast heel veel plezier! Geniet van de Griekse zon! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

overzichtelijk

Ik ben tevreden over de gang van zaken bij singlereizen. De website is enorm duidelijk en overzichtelijk. Verder is er veel keuze wat betreft de reizen en kun je hier met gemak een leuke reis uitzoeken.

Wat een onwijs mooie review zeg! En wat fijn om te horen dat je het zo fijn en prettig hebt ervaren bij ons! Geniet van jouw heerlijke vakantie in Macedonië! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Ging makkelijk en snel

Het boekingsproces verloopt goed. De website is duidelijk.

Wauw wat een mooie review zeg! En wat super fijn om te horen dat alles duidelijk voor je was! Wij wensen jouw onwijs veel plezier en geniet van het Griekse zonnetje! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke informatie en makkelijk te boeken

Website zit duidelijk in elkaar. Makkelijk in te vullen en te boeken. Geen opmerkingen verder.

Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn om te horen dat alles duidelijk was tijdens het boeken! Geniet lekker van jouw singlereis deze zomer! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke website met goede filtermogelijkheden.

Een makkelijke manier om het aanbod aan singlereizen van diverse aanbieders te vergelijken.

Super bedankt voor deze goede review! Wat prettig om te horen dat het boeken via onze site je zo goed is afgegaan! Wij wensen jou een hele reis naar Thailand, super gaaf zeg! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Gebeld en een fijn gesprek gehad

Ik heb mijn vakantieperiode door gegeven. Vorig jaar ook naar Calabrië geweest en erg fijn gehad. Vandaar nu nog een keer singelreizen geboekt.

Bedankt voor deze mooie 8! En wat fijn om te horen dat je dit jaar weer voor singlereizen kiest! Daar zijn wij natuurlijk erg blij om. Wij wensen jou alvast een hele fijne vakantie in Italië. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Fijne snelle service

Het boeken ging probleemloos, site werkte snel en is overzichtelijk.

Wat een mooie review, daar zijn wij ontzettend blij mee! En wat heb jij een gave reis uitgekozen zeg! Wij wensen jou onwijs veel plezier in Indonesië. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk te boeken.

Duidelijk overzicht van de reis en bijbehorend verblijf en activiteiten plus eventuele kosten daarvan.

Heel erg bedankt voor jouw prachtige 5-sterren review! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat jouw ervaring met ons zo fijn was! Wat gaaf zeg een surfvakantie deze zomer, heel veel plezier! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk

Duidelijke website, overzichtelijke informatie en fijn dat er reviews bijstaan. Snelle reactie via de mail op gestelde vraag

Wauw wat een mooie review! Super fijn om te horen dat je alles goed hebt kunnen vinden op onze website en je het contact met ons goed hebt ervaren. Wij wensen jou alvast onwijs veel plezier in Griekenland! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

geweldig

dit is mijn vijfde keer dat ik boek bij singlereizen,en ik kan alleen maar zeggen dat het altijd top geregeld is

Ik kreeg snel goeie reactie op mijn vraag en heb meteen geboekt

Hoe de vakantie zelf zal verlopen moet nog blijken. Geen twijfel dat het gezellig gaat worden!

Toegankelijk

De reizen en inhoud worden duidelijk omschreven op een uitnodigende manier. Wat "de drempel" voor sommigen zal verlagen.

Boeken gaat snel en makkelijk :)

De boeking is snel en makkelijk gegaan. Ik ben vorig jaar ook meegeweest naar zakynthos en had een top reis!

De informatie van het hotel vind ik zeer summier. Foto's van de kamer, de ligging, verzorging enz.

Het is fijn als je tijdens je verblijf op het eiland niet voor vervelende verrassingen komt te staan en je vooraf een betere indruk kunt krijgen van je welverdiende vakantie.

gebruikersvriendelijk vergeleken met andere sites voor single reizen

ik krijg er een goed gevoel bij :) ... ik ben benieuwd

Gemakkelijk

Zojuist een reis geboekt en de website is gemakkelijk leesbaar. Het is direct duidelijk waar je voor moet bij betalen en ik houd van transparantie en overzicht. In juli vindt de vakantie plaats en gezien de reviews gaat het een leuke reis worden.

Alles staat heel goed beschreven en heel veel keus. Voor ieder wat wils

Dit is de eerste keer in 56 jaar dat ik alleen op vakantie ga, maar ik las de reviews en was verkocht. Alles ziet er ook zo overzichtelijk uit. Nog 7 weekjes en dan kan ik gaan genieten en vast hele leuke medereizigers ontmoeten. Allemaal in dezelfde leeftijdscategorie!

Gemakkeijk

De website is duidelijk en makkelijk. Het is mijn eerste keer dat ik een reis boek bij deze website en ben blij dat er vertrekgarantie is.

Wauw, bedankt voor deze super mooie review! Wat goed om te horen dat de website en het zoeken naar reis makkelijk en overzichtelijk was. Ga super veel genieten van jouw eerste singlereis en geniet van de Griekse zon! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Super fijne klanteservice en duidelijke website

Sommige dingen waren voor mij niet duidelijk dus ik dacht ga even bellen! Werd eigenlijk gelijk opgenomen en hele lieve dames die gelijk iets voor me gingen uitzoeken en me binnen 10 min weer terug belden. Ondertussen mijn reis geboekt en ben heel erg benieuwd hoe dit allemaal zal verlopen. Heb er zin in!

Wat een top review zeg! En wat worden wij hier blij van! Super fijn om te horen dat het zo goed is verlopen met het boeken van de reis. Wij wensen jou alvast heel veel plezier op jouw vakantie naar Kroatië! Met zonnige groetjes, Singlereizen

Heerlijk overzichtelijk

Als kers-verse single vind ik het heel spannend om een vakantie te boeken. Het overzicht en de gedetailleerde omschrijvingen van de diverse vakanties is heerlijk geruststellend. Ik kijk er nu al naar uit.

Wauw een 10! Super bedankt voor deze mooie review zeg! En wat fijn om te horen dat je het zo goed hebt ervaren bij ons. Wij wensen jou dan ook alvast onwijs veel plezier op jouw vakantie naar Macedonië! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Heel prettig en persoonlijk

Heel goed geholpen met het kiezen en boeken van mijn vakantie. Persoonlijke aandacht en nemen echt de tijd voor je.

Een hele mooie 10! Onwijs bedankt voor deze top review! Super fijn om te horen dat je een fijne ervaring met ons hebt gehad. Geniet van jouw heerlijke vakantie! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Ik kon ook direct bijOne2gether boeken, maar hun website is niet zo stabiel, en vaag over de vluchtinformatie. Voor wat meer info en foto´s van het hotel heb ik wel even hun site geraadpleegd, daar is Singlereizen dan weer erg beknopt.

Super bedankt voor jou review! Alle tips zijn altijd welkom bij ons en nemen wij dan ook graag mee. Fijn om te horen dat het boeken bij ons goed is bevallen. Heel veel plezier op jouw vakantie naar de Griekse zon! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Fijne overzichtelijk site waar alle reizen bij elkaar zijn te vinden en te vergelijken

Ik was op zoek naar een single reis, meestal moet je alle aanbieders een voor een af. Bij Single reizen is dit niet het geval. Makkelijk zoeken en vergelijken van reizen . Boeken ging ook snel en makkelijk.

Een hartstikke mooie 9 zeg! Altijd zo prettig om te horen dat klanten zoals jij het boeken zo goed hebben ervaren bij ons. Een vakantie boeken moet natuurlijk geen gedoe zijn! Wij wensen jou dan ook alvast heel veel plezier op je vakantie naar Sicilië. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke website met leuke reizen

De website is makkelijk te vinden, ziet er overzichtelijk uit en heeft een breed scala aan reizen. Het is handig dat er verschillende leeftijdsgroen bij staan, zodat je weet wat voor leeftijden je kunt verwachten tijdens je vakantie.

Super bedankt voor jouw mooie review! En wat fijn om te horen dat alles zo overzichtelijk en duidelijk was. Wij wensen jou alvast heel veel plezier op jouw actieve singlereis naar Slovenië! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Bedrijfsgegevens

Almystraat 14

5061 PA Oisterwijk

085 90 22 000

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.