Vele verrukelijke vakantie vitaminen

helder overzichtelijk en makkelijk

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Harmke! Over een paar weekjes kun jij al heerlijk gaan genieten op het zonnige Madeira. De vakantievoorpret kan alvast beginnen! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goede duidelijke website

De reizen staan duidelijk aangegeven, ook is de informatie die erbij staat erg handig.

Dankjewel voor de goede beoordeling, Rianne! Wat heb je een mooie reis in het vooruitzicht naar Indonesië. En over een paar weekjes is het al zover, wij wensen je alvast heel veel plezier! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke site met duidelijke keuzes!

De site geeft overzichtelijk weer de bestemming, leeftijdscategorieën, bus/auto, alleen slaapkamers!

Hi Jeroen, fijn om te lezen dat je de website overzichtelijk vindt! Nog maar een paar maandjes en dan vertrek jij al heerlijk naar Italië voor een weekje wintersport. Wij gaan vast aftellen! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Alles is goed en vlot geregeld tegen een redelijke prijs.

single reizen heeft een gevarieerd aanbod. Ook voor skiërs die al wat op leeftijd zijn,

Fijn om te lezen dat het boeken van jouw singlereis snel en goed verlopen is! We doen ons best om voor alle leeftijden wintersportreizen aan te bieden. We gaan er een mooie tijd van maken op de pisten van Oostenrijk! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Prettige Organisatie

Ik ga nu voor de derde keer met singlereizen.nl op wintersport en dit bevalt geweldig goed. Naast een duidelijke website met veel informatie over de verschillende reizen is er een eenvoudig boekingsproces. Zelfs wanneer je telefonische vragen hebt is de organisatie snel bereikbaar en is de informatie duidelijk, vrijblijvend en zeer vriendelijk personeel. Op deze manier vergroot dit alles op zeker de voorpret! De reizen zijn altijd gemoedelijk, niets moet alles mag principe. Fijne reisleiding die zich inzet voor het groepsproces, maar ook bij individuele problemen altijd bereid is te helpen. Ik kies ook dit jaar weer voor singlereizen. Wie weet tot ziens!

Dankjewel voor de mooie beoordeling Nicolet! Heel fijn om te lezen dat je voor de derde keer mee gaat op singlereis en het altijd goed bevallen is. We zijn blij dat je we je dit seizoen ook mogen verwelkomen in Kirchberg! We gaan ons best doen om deze reis ook weer een groot succes te maken. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Snel en makkelijk boeken

Op de website van Singlereizen.nl kun je snel en makkelijk je boeking doorvoeren. Enige verbeterpunt is dat de informatie van de reis op een aparte pagina staat als de groepssamenstelling/beschikbaarheid ervan. Dus af en toe wat heen en weer geklik. De reis zelf staat wel duidelijk beschreven.

Wat leuk dat je volgend jaar gezellig mee gaat naar Pinzolo! Fijn dat het boeken van jouw singlereis makkelijk verlopen is. Dankjewel voor jouw waardevolle feedback over de website. We zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren in de toekomst. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

te gek!!

erg eenvoudige om te boeken, vakantie voor een goeie prijs!

Dankjewel voor de mooie beoordeling, André! Heel fijn dat het boeken van jouw singlereis makkelijk verlopen is. Nog een paar maanden en dan ski jij Oostenrijkste pisten af! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Een fluitje van een cent

Informatief over de groepssamenstelling tot nu toe. Duidelijke informatie over de reis, en de te nemen stappen om deze te boeken. Helemaal top dus.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Lammie! Fijn om te lezen dat alles duidelijk voor je is en de reis gemakkelijk geboekt is. Het is altijd fijn om voor het boeken al een goed beeld van de huidige groepssamenstelling te hebben. We wensen je alvast schitterende feestdagen toe in Duitsland! Met feestelijke groet, Singlereizen.nl

Voldoende en duidelijke info

Ik was op zoek naar een betaalbare vakantie in februari, vervoer met de bus en een groep met de meest passende leeftijdscategorie. Skieen in Italie spreekt me ook erg aan.

Wat fijn om te lezen dat het gelukt is om een leuke singlereis te boeken! Italië is een perfecte wintersportbestemming. We weten zeker dat je een fijne vakantie zult hebben in Val di Vigo! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Duidelijke informatie

Duidelijk, helder en alle informatie gemakkelijk te vinden!

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Margot! Heel fijn om te lezen dat je alle informatie makkelijk hebt kunnen vinden op de website. Nog een paar maanden aftellen en dan raas jij de Italiaanse pisten af! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Mening over boekingsproces

De website is mooi en toegankelijk. Het boekingsproces is makkelijk te volgen. Na het boeken krijg ik de melding dat het boeken is gelukt en men wenst mij: 'Je gaat gegarandeerd een leuke tijd tegemoet!" Bij de bevestiging blijkt mijn reis ‘op aanvraag’ geboekt. "De beschikbaarheid van deze reis is op aanvraag." En dus is de reis nog niet zeker... Dit is erg verwarrend en onzeker. Dan daags erna het bericht dat het niet doorgaat. Het is fijner om meteen te weten dat het een reis op aanvraag is. Dan boek ik het hondenpension ook onder voorbehoud... Nu had ik dat niet gedaan...

Dankjewel voor jouw waardevolle beoordeling! We proberen zo goed mogelijk de status van een reis te vermelden op onze website. Reizen die op aanvraag staan, worden op onze website ook als 'Bijna vol' weergegeven. We hopen dat je toch dat je gezellig mee op singlereis kunt. We helpen je hier uiteraard graag mee. Met hartelijke groet, Singlereizen.nl

Duidelijke site en simpel boeken

De site geeft duidelijke informatie en het boekingsproces is zo simpel als wat. Fijn om nu al te kunnen zien of de reis al dan niet doorgaat. Ik mis op de site wel aanvullende informatie over de skipas.

Dankjewel voor de positieve beoordeling Cindy! Heel fijn om te lezen dat de boeking makkelijk verlopen is. We proberen bij iedere wintersportreis onder het tabblad 'Ski-info' informatie over de skipassen te vermelden. We zullen er extra op letten, dankjewel! Nog even en dan storm jij de Italiaanse pisten af! Met winterse groet, Singlereizen.nl

Duidelijke infomatie

Best lang op zoek geweest naar een goede single vakantie en mede door de positieve reacties op de site van eerdere singles geboekt

Wat fijn om te lezen dat het vinden van jouw singlereis toch gelukt is! En dat zelfs met de hulp van andere singles. We zijn ontzettend benieuwd hoe de reis naar Zweden gaat bevallen. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

zeer gebruiksvriendelijke site.

Voor het eerst gaan zoeken naar singlereizen. Deze site springt eruit! Zojuist geboekt. De voorpret is begonnen!

Wat leuk om te lezen dat onze website er echt voor je uitspringt! We doen ons best om het zoeken en het gebruik van de website zo makkelijk mogelijk te maken. Nog een paar maanden aftellen en dan ontdek jij het bijzondere Noorwegen! Met actieve groet, Singlereizen.nl

Prima en duidelijke website

Alles staat duidelijk omschreven en is prima te begrijpen.

Leuk dat je binnenkort meegaat naar Egypte! Fijn om te lezen dat je alle benodigde informatie op onze website hebt kunnen vinden. Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

super

alles mag niks hoeft

Dankjewel voor het mooie cijfer, Cor! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Nog even en dan geniet jij heerlijk van de zon in Portugal! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Website duidt zichzelf

Prima website, duidelijke informatie, makkelijk te navigeren. De informatie die ik zocht en de vragen die ik had kon ik allemaal zelf beantwoorden door bijv. op groepsinfo te klikken of in de reisinformatie te kijken. Ik heb eigenlijk (helaas?) niets toe te voegen. Houden zo!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website! Het is altijd fijn om snel een goed beeld over een reis te krijgen. Mocht je toch nog een vraag hebben over jouw reis naar Zweden, horen we het uiteraard graag! Met actieve groet, Singlereizen.nl

In één oogopslag alle vakanties op een rij.

De reizen zijn goed georganiseerd en de informatie klopt.

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je gemakkelijk jouw singlereis hebt gevonden en geboekt. Nog een dikke maand en dan ontdek jij pracht en praal van het bijzondere Marokko! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Tevreden mijn eerste boeking gedaan

Dit was mijn eerste boeking bij Single reizen, tevreden heb ik gebruik gemaakt van het overzichtelijke boekingssysteem. Ik kon vooraf een selectie maken volgens mijn wensen en voorkeuren. Dat vond ik bijzonder prettig zodat ik precies kon zien welke reis ik ging boeken en de keuze voor een enkele kamer of voor 2 personen. Waarschijnlijk ga ik Single reizen meer gebruiken.

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Ria! Heel fijn om te lezen dat de boeking makkelijk verlopen is. Het is altijd fijn om snel een reis te vinden, te boeken én al een idee te hebben van de groep. Leuk als we je vaker mogen verwelkomen op een van onze reizen! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Zeer goede site om een singles reis te boeken

Kon snel en overzichtelijk vinden wat ik zocht, zonder "kleine lettertjes"

Goed om te lezen dat je snel alle informatie gevonden hebt! We zijn graag transparant over onze reizen, dat is wel zo fijn! Nog even en dan geniet jij heerlijk op het mooie Samos! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Alles met de boeking isperfect verlopen

Het geheel is heel duidelijk en overzichtelijk qua lay-out en inhoud. Website werkt prima. Boeking in eenvoudige logische stappen.

Dankjewel voor het mooie cijfer en de boordeling! Heel fijn om te lezen dat jouw boeking goed verlopen is en de boeking snel afgerond is. Leuk dat je er gezellig bij bent in Duitsland deze maand! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

dit is een site met een hele duidelijke uitleg en en ruime keuze!

Ik vind dit een hele duidelijke site met voldoende uitleg, ruime keuze en geen onduidelijke termen! Ook is er later in het seizoen genoeg te kiezen. heel fijn dus :)

Dankjewel voor de mooie boordeling, Carin! Heel fijn om te lezen dat je onze website duidelijk vindt en alle informatie gevonden hebt! Dat maakt het vinden van een singlereis een stuk makkelijker! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

fijne manier van zoeken op de single vakantie site

Soms wel verwarrend de vele leeftijdsgroepen.

Fijn om te lezen dat het vinden van jouw singlereis goed verlopen is! We kunnen ons voorstellen dat het soms lastig is om overzicht te houden. We zullen jouw feedback zeker meenemen. Leuk dat je deze maand meegaat naar het bijzondere Albanië! Met avontuurlijke groet, Singlereizen.nl

Aanrader

Mijn 1e groepsreis geboekt bij singlereizen.nl contact verloopt zeer prettig en beantwoorden alle vragen die je kan hebben. Niet gelijk druk dat je iets moet boeken, maar relaxed zoals vakantie ook moet zijn.

Fijn om te lezen dat het contact met de klantenservice goed verlopen is! We doen ons best om de hele vakantie-ervaring een succes te maken, zo ook het boeken. Nog even en dan geniet je heerlijk op de Griekse stranden, geniet ervan! Met zonnige groet, Singlereizen.nl

Goed telefonische te bereiken voor extra vragen en zeer vriendelijk en behulpzaam bij het aanbieden van oplossingen en alternatieven. Hierdoor mijn vakantie nu voor het eerst bij Singlereizen.nl geboekt. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit een fantastische vakantie gaat worden!

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Jacqueline! Heel fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice. We gaan er een onvergetelijke vakantie van maken in Griekenland! Met zonnige groet, Singlereizen.nl