Overzichtelijk en Enthousiast

Hele duidelijke website die alle opties makkelijk weergeeft!

Alles is duidelijk

EEn duidelijke omschrijving van de reis

Eenvoudig en duidelijk

Zoals gezegd: de informatie is duidelijk, helder en uitgebreid omschreven, met wat duidelijke foto’s; het boeken gaat eenvoudig. Ik heb er zin in!

Duidelijke website en makkelijk te boeken.

Een zeer gebruiksvriendelijke site, alles was duidelijk omschreven en de boeking verliep vlotjes.

Goed contact met de klantenservice.

Ik had wat vragen over de reisleiding en de groepsgrootte. Deze vragen werden direct telefonisch beantwoord. Over optionele activiteiten die ik wilde doen, die niet in het pakket zaten ben ik netjes per mail geïnformeerd.

Erg veel zin in!

Ik ben onwijs goed geholpen via de klantenservice. Ik ga voor het eerst via deze organisatie op reis en heb er erg veel zin in.

Goede, duidelijke website en gemakkelijk boeken.

Ik vind wel dat jullie moeten vermelden dat je een overkoepelende organisatie bent en niet zelf deze reizen organiseert. Dat doen jullie voor anderen. Voordeel is natuurlijk wel dat je heel veel aanbod hebt op 1 website.

Alles staat duidelijk beschreven

Zeer overzichtelijk

Een mooi aanbod aan reizen terug te vinden op jullie website. Voor iedereen is er wel iets dat aanspreekt. De reiservaring heb ik nog niet, wel al enorm veel zin in de vakantie!

Duidelijke omschrijving van de reis en te verwachten kosten

Ik vind Singlereizen.nl een fijn website. Er staat duidelijk omschreven wat er wel en niet inbegrepen is in de reis. Ik vind het ook fijn dat je kunt zien welke leeftijd de mensen hebben die al geboekt hebben en of de reis al dan niet gegarandeerd doorgaat.

Duidelijke en overzichtelijke informatie. Snel helder wat Singlereizen te bieden heeft. Bij vragen is er snel contact en goede service!

Een leuke site om in de vakantie stemming te komen.

Met deze site kom je direct in de stemming om op vakantie te gaan. Meer dan genoeg keus aan bestemmingen. Wat mij vooral aansprak is 1 accommodatie en toch genoeg leuke excursies om ui te kiezen.

Fijne website met veel aanbod

Leuke reis gezien en geboekt, alles was heel eenvoudig te regelen. Veel informatie en overzichtelijk.

Zojuist heb ik mijn tweede reis geboekt via Singlereizen.nl. De service, de website en het boekingsproces heb ik als uitstekend ervaren. Er zijn veel mogelijkheden voor gave reizen en de omschrijvingen zijn heel duidelijk weergegeven. Ik ben er erg tevreden over en blij dat deze mogelijkheden er zijn!

Overzichtelijk

In het vele aanbod wordt je hier snel naar de beschikbare opties geleid. Goede filters waardoor wat je ziet ook boekbaar is in jouw periode. Heldere beschrijving

snel en makkelijk

Contact gehad met de telefoon en goed advies gekregen.

Ontzettend duidelijk en volledig

Ik vond het zoeken (en vinden!) naar een geschikte vakantie echt heel erg leuk om te doen. De website is zeer gebruiksvriendelijk en er zijn meerdere opties om je keus te vergemakkelijken. Uiteindelijk diverse vakanties tegen elkaar weggestreept en toen bleef er 1 over.

Duidelijke website

Duidelijke website en makkelijk te boeken. Goede omschrijvingen van de activiteiten. Groot +punt is dat je de groepssamenstelling kunt zien voordat je boekt. Dit maakt het makkelijker om de de keuze te maken uit het aanbod.

Mijn reis gevonden

terug komen bij de eerste reis die je selecteerde en dat voor de tweede keer.

nieuw, beetje eng maar ontzettend veel zin in

Het wordt mijn eerste singlereis. Was maar aan het dubben, wel niet, Griekenland of iets anders, laptop weer opgestart en voor de zoveelste keer gekeken. Uiteindelijk heeft het enthousiasme waarmee jullie over de reis schrijven en het gemak om de reis te boeken, mij over de streep getrokken om mee te gaan. Gewoon maar doen, dacht ik zo. Ik kijk er naar uit en heb er ontzettend veel zin in. Bedankt.

Ik hebeerder bij Singlereizen.nl een vakantie geboekt, en alles was uitstekend geregeld.

De website is heel overzichtelijk en duidelijk. Goede indeling.

Duidelijk

Na diverse keren online gezocht te hebben kwam ik hier steeds weer terug. Dat is de reden geweest dat ik geboekt heb. Maar ook de duidelijkheid. Alles is overzichtelijk

Een duidelijke site, maakt de singlereis erg aantrekkelijk.

Ik ben benieuwd, voor mij een compleet nieuwe ervaring de singlereis.

Makkelijk en snel geregeld

Duidelijke en transparante website

Het is makkelijk om op deze website te navigeren, je kunt allerlei filters aanzetten en daarnaast heb je ook gelijk inzicht in hoeveel mensen er al geboekt hebben voor een reis met vermelding van geslacht en leeftijd. De handigste website voor groepsreizen die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Almystraat 14

5061 PA Oisterwijk