Het zoeken en boeken op de site is prima.

Prima site, het enige onhandige vind ik dat als je teruggaat in bijvoorbeeld overzicht reizen je steeds weer bovenaan terechtkomt, en niet in de reis waar je het laatste gekeken hebt. Maar dat is overkomelijk. En nu maar hopen dat het me ook echt gaat bevallen. Komt vast goed.

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en de feedback! We zijn altijd bezig met het innoveren van de website. Mocht je wat reizen leuk vinden, dan kun je deze als favoriet instellen. Zo kun je al jouw reizen in een overzichtje zien en ze ook met elkaar vergelijken! Het aftellen voor Val Thorens kan nu echt gaan beginnen! We kunnen niet wachten om met jou van de pistes af te sjezen. Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Mooie website

Ik was op zoek naar een wandelvakantie en kwam terecht op de website van Singlereizen.nl. Ik was direct geïnteresseerd door de duidelijke opmaak van de website. En ook het aanbod van de reizen! Dus heb ik zojuist een reis geboekt, wandelen naar Compostella. Hoop dat deze vakantie net zo mooi wordt, als jullie website!

Wauw, wat een complimenten! Hartstikke bedankt :) Fijn om te lezen dat je alles goed op onze website kon terugvinden. De wandelreis in Compostela is een absolute parel binnen ons aanbod en we kunnen niet wachten om dit prachtige gebied met je te ontdekken. Met warme groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke site!

Duidelijke site. Alles wordt goed omschreven. Ik vind het erg spannend omdat het voor mij de 1e singlereis is maar heb er een goed gevoel over.

Bedankt voor jouw mooie beoordeling. We begrijpen dat het erg spannend is om voor het eerst op singlereis te gaan. Geen zorgen, want je bent hier zeker niet alleen in. De ervaring leert dat er al snel gezelligheid heerst binnen de groep en iedereen zich op zijn gemak voelt! We kunnen niet wachten om Toscane met jou en de anderen te gaan ontdekken. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Tot nu toe (reis net online geboekt) uitstekend

Ik heb de reis online geboekt, de site is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Veel zin in de geboekte wintersport vakantie!

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en de complimenten! Fijn dat alles zo duidelijk en overzichtelijk voor je is. We kunnen niet wachten om de pistes van Kirchberg samen met jou en de andere singles te gaan verkennen. Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Prima organisatie.

Alleen maar positieve ervaringen.

Wat fijn om te lezen dat je altijd zulke positieve ervaringen met ons hebt! Daar worden we blij van :) Gezellig dat je weer met ons mee gaat. Wij hebben er weer zin in, jij ook? Met vriendelijke groetjes, Singlereizen.nl

boeking ging erg makkelijk

boeking overzichtelijk en makkelijk

Wat fijn dat het boeken van jouw vakantie zo makkelijk is gegaan. Nog maar een paar weekjes wachten en jij kunt heerlijk van jouw wintersportvakantie gaan genieten! Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke website en vriendelijke service

Via google kwam ik er al snel achter dat Singlereizen.nl, de reisorganisatie is voor singles die willen skiën! De website laat meerdere opties zien, de info is duidelijk en bij navraag krijg je vriendelijk antwoord zowel via mail als via de telefoon. Kortom: mijn eerste ervaring is zeer goed en ik kan niet wachten totdat ik op wintersport vakantie ga naar de Dolomieten!.

Wat fijn dat je jouw vakantie via ons hebt gevonden en dat mijn collega Elise je zo goed heeft geholpen. Ik zal jouw complimenten aan haar doorgeven! Wij kunnen ook niet wachten om samen met jou en de andere singles van de pistes af te sjezen :) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Ik ga voor het eerst,heel benieuwd

Heb nog geen ervaring. Ga uit van het beste.

Wat leuk dat je voor het eerst met ons meegaat! Ik kan me voorstellen dat het enorm spannend is. De ervaring leert dat er al snel gezelligheid in de groep is. We gaan er een onvergetelijke reis van maken samen! Met zomerse groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijkheid

Duidelijk en snel geboekt

Fijn dat het boeken van jouw vakantie zo snel is gegaan en dat alle informatie duidelijk was. We gaan er een onvergetelijke oud&nieuw van maken! ;) Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Prettig telefonisch te woord gestaan

Voor het boeken van mijn single wintersportreis had ik een aantal vragen. Mijn telefoontje werd snel opgepakt en ben erg prettig te woord gestaan door de medewerkster (Joyce?). Mede hierdoor heb ik ervoor gekozen om mijn vakantie bij Singel reizen te boeken.

Fijn om te lezen dat jouw vragen goed zijn beantwoord! Gezellig dat je mee op wintersportvakantie gaat. We zien je graag terug op de pistes en uiteraard ook bij de après-ski ;) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Snel en gemakkelijk geregeld!

Dit is mijn eerste boeking dus de ervaring ontbreekt nog. Het boeken was heel gemakkelijk als de reis zelf ook zo verloopt dan ben ik helemaal blij.

Wat leuk dat je voor het eerst met ons meegaat en fijn dat het boeken van de reis zo vlot is verlopen! Nog maar een aantal maandjes wachten en jij kunt heerlijk gaan genieten van een welverdiende wintersportvakantie :) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Snel en makkelijk

Vakantie was zo geboekt. De informatie is duidelijk en overzichtelijk en binnen een paar klikken kun je je verheugen op je vakantie.

Fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie zo gemakkelijk is gegaan! Het aftellen kan beginnen, woehoee! Wij hebben er al zin in, jij ook? ;) Met warme groetjes, Singlereizen.nl

Alle reizen waren goed geregeld en met leuke mensen.

Ik heb van beide reizen die ik gedaan heb genoten. Prima geregeld. Goede sfeer. Leuke mensen. Vandaar dat ik nu weer ga.

Wat fijn om te lezen dat beide vakanties jou goed zijn bevallen! Gezellig dat je weer met ons mee gaat! Dit keer lekker in eigen land :) We wensen jou alvast heel veel plezier! Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Ze denken graag met je mee in mogelijkheden!

Ik had een reis naar Lapland op het oog voor over 1,5 maand in januari, maar op de dag van boeken was deze optie helaas van de site gehaald. Helaas omdat er nog te weinig boekingen waren (wat ergens heel begrijpelijk is) dus ze zich op een andere data wilden focussen. Echter niet geschoten is altijd mis, dus heb ik ze gebeld om te vragen of er misschien nog een optie was of deze datum nog open kon worden gezet want een andere datum paste mij niet. Na intern overleg kreeg ik een belletje terug dat het mogelijk was, en de optiedata stond ook gelijk weer online. Onwijs blij dat ze hiervoor openstonden en meedachten. Nu hopen dat de reis doorgaat!

Wauw, bedankt voor de mooie beoordeling en de complimenten! We denken graag met onze reizigers mee en hopen altijd tot een mooie oplossing te komen. Fijn om te lezen dat je dit ook zo hebt ervaren! Nu inderdaad hopen dat de reis doorgaat! :) Met vriendelijke groetjes, Singlereizen.nl

Goeie service, verder nog geen ervaring

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Fijn om te lezen dat mijn collega's jouw vragen hebben beantwoord en je zo tevreden bent met onze service. Gezellig dat je mee gaat zeilen! We gaan er een top weekend van maken ;) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

duidelijke en eerlijke informatie naar de klant

De medewerksters van Singlereizen waren (aan de telefoon) erg vriendelijk. Wat ik prettig vond is dat ik een eenpersoonskamer heb. De duidelijkheid en eerlijke informatie vond ik ook een pré!

Bedankt voor jouw complimenten! Wat geweldig om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's. Gezellig dat je mee op wintersportvakantie gaat naar Pinzolo! We kunnen niet wachten om jou op de pistes te zien! Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

uitstekend

ik heb 2 x een vraag gesteld en ik werd op een snelle en correcte manier van antwoord voorzien.

Hartelijk bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat mijn collega Iris je zo goed heeft geholpen. Ik zal jouw complimenten aan haar doorgeven :) Leuk dat je meegaat naar de Algarve. We gaan er gezellige en feestelijke dagen van maken samen. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goede eerste ervaring gehad

Dit voorjaar voor het eerst mee geweest Fantastische beleving en zeer fijne reisleider

Wat geweldig om te lezen dat jouw eerste singlereis je goed is bevallen en je nu weer bij ons hebt geboekt! Dit keer naar Egypte, wat een heerlijk vooruitzicht! We vinden het gezellig dat je er weer bij bent :) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goed!

Boeken ging gemakkelijk, gegevens invullen en gaan! Als ik een nadeel moet noemen, dan dat je niet samen kunt boeken als je met een vriend/vriendin samen gaat. En er is ook niet echt een plekje waar je dat neer kunt zetten :)

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en de feedback! Fijn dat het boeken van jouw oud en nieuw reis naar Antwerpen je zo gemakkelijk is af gegaan! Leuk dat je een vriendin meeneemt op deze reis :) Ik zie dat je tijdens het boeken van jouw vakantie in het veld 'opmerkingen' hebt neergezet wie jouw reisgenootje is. Mocht je extra dingen willen vermelden in de boeking, dan kun je dat daar doen. Gelukkig staat alles dus correct in de boeking. We gaan er met zijn allen een feestje van maken! Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Gemakkelijk te boeken. Mijn ervaring is dat je meer dan waarde krijgt voor je geld. Daarom heb ik hier al jarenlang van geprofiteerd. Onder het motto niets moet maar alles mag echt de moeite waard om dit eens te proberen. Altijd goede service en erg gezellig.

Woehoeee, je gaat weer gezellig met ons mee, leuk zeg! Wat geweldig om te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent over de reizen en onze service. Het motto van een singlereis is inderdaad 'niets moet, alles mag' en we vinden het fijn dat jou dit goed bevalt. We gaan er een onvergetelijke kerst van maken samen! :) Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk boeken

Goede site met alle informatie die ik nodig heb Ook het uiteindelijke boeken is zo geregeld nadat je jouw gegevens hebt gecontroleerd Hulde!

Fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie naar Madeira je zo gemakkelijk is afgegaan. We kunnen niet wachten om dit prachtige eiland met jou en de anderen te gaan verkennen! We wensen jou alvast heel veel plezier toe, geniet ervan! ;) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Het boeken ging makkelijk en snel

Duidelijke site, werkt ook goed op mobiel.

Bedankt voor jouw 10-sterrenreview en de complimenten! Fijn om te lezen dat alles duidelijk is en je jouw reis gemakkelijk op je mobiel hebt kunnen bekijken/boeken. Leuk dat je mee op wintersportreis gaat naar Pinzolo. Nog maar een paar weekjes wachten en jij kunt lekker van de skipistes af sjezen ;) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

website is duidelijk en gebruiksvriendelijk

Het zoeken naar een leuke reis met leeftijdsgenoten is niet zo gemakkelijk. De website van single reizen blijkt een goede hulp.

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en wat leuk dat je met ons meegaat naar Madeira! Niets is leuker en fijner dan met leeftijdsgenoten op reis te gaan, dus we vinden het fijn dat je een vakantie bij ons hebt gevonden. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Dit is mijn eerste keer dat ik met singlereizen meega op 3 maart 2024 a.s. naar Madeira en met alle info die gegeven/beschreven wordt, wordt ik al heel blij van en kijk er zeer zeker naar uit.

Woehoeee wat gezellig dat je voor het eerst met ons meegaat! En dan nog wel naar het prachtige Madeira. Leuk om te lezen dat je er naar uit kijkt, wij namelijk ook! We gaan ervoor zorgen dat dit een onvergetelijke ervaring voor je wordt :) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

prima website, makkelijk boeken en heel aardige, vlotte reactie op vragen

Als boven!

Wat een complimenten, hartelijk bedankt daarvoor! Fijn dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's Iris en Elise. We vinden het hartstikke gezellig dat je met ons meegaat naar Pinzolo. We gaan een geweldige wintersportvakantie beleven met z'n allen! :) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl