Ze denken graag met je mee in mogelijkheden!

Ik had een reis naar Lapland op het oog voor over 1,5 maand in januari, maar op de dag van boeken was deze optie helaas van de site gehaald. Helaas omdat er nog te weinig boekingen waren (wat ergens heel begrijpelijk is) dus ze zich op een andere data wilden focussen. Echter niet geschoten is altijd mis, dus heb ik ze gebeld om te vragen of er misschien nog een optie was of deze datum nog open kon worden gezet want een andere datum paste mij niet. Na intern overleg kreeg ik een belletje terug dat het mogelijk was, en de optiedata stond ook gelijk weer online. Onwijs blij dat ze hiervoor openstonden en meedachten. Nu hopen dat de reis doorgaat!

Wauw, bedankt voor de mooie beoordeling en de complimenten! We denken graag met onze reizigers mee en hopen altijd tot een mooie oplossing te komen. Fijn om te lezen dat je dit ook zo hebt ervaren! Nu inderdaad hopen dat de reis doorgaat! :) Met vriendelijke groetjes, Singlereizen.nl

Goeie service, verder nog geen ervaring

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Fijn om te lezen dat mijn collega's jouw vragen hebben beantwoord en je zo tevreden bent met onze service. Gezellig dat je mee gaat zeilen! We gaan er een top weekend van maken ;) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

duidelijke en eerlijke informatie naar de klant

De medewerksters van Singlereizen waren (aan de telefoon) erg vriendelijk. Wat ik prettig vond is dat ik een eenpersoonskamer heb. De duidelijkheid en eerlijke informatie vond ik ook een pré!

Bedankt voor jouw complimenten! Wat geweldig om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's. Gezellig dat je mee op wintersportvakantie gaat naar Pinzolo! We kunnen niet wachten om jou op de pistes te zien! Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

uitstekend

ik heb 2 x een vraag gesteld en ik werd op een snelle en correcte manier van antwoord voorzien.

Hartelijk bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat mijn collega Iris je zo goed heeft geholpen. Ik zal jouw complimenten aan haar doorgeven :) Leuk dat je meegaat naar de Algarve. We gaan er gezellige en feestelijke dagen van maken samen. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goede eerste ervaring gehad

Dit voorjaar voor het eerst mee geweest Fantastische beleving en zeer fijne reisleider

Wat geweldig om te lezen dat jouw eerste singlereis je goed is bevallen en je nu weer bij ons hebt geboekt! Dit keer naar Egypte, wat een heerlijk vooruitzicht! We vinden het gezellig dat je er weer bij bent :) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Goed!

Boeken ging gemakkelijk, gegevens invullen en gaan! Als ik een nadeel moet noemen, dan dat je niet samen kunt boeken als je met een vriend/vriendin samen gaat. En er is ook niet echt een plekje waar je dat neer kunt zetten :)

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en de feedback! Fijn dat het boeken van jouw oud en nieuw reis naar Antwerpen je zo gemakkelijk is af gegaan! Leuk dat je een vriendin meeneemt op deze reis :) Ik zie dat je tijdens het boeken van jouw vakantie in het veld 'opmerkingen' hebt neergezet wie jouw reisgenootje is. Mocht je extra dingen willen vermelden in de boeking, dan kun je dat daar doen. Gelukkig staat alles dus correct in de boeking. We gaan er met zijn allen een feestje van maken! Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Gemakkelijk te boeken. Mijn ervaring is dat je meer dan waarde krijgt voor je geld. Daarom heb ik hier al jarenlang van geprofiteerd. Onder het motto niets moet maar alles mag echt de moeite waard om dit eens te proberen. Altijd goede service en erg gezellig.

Woehoeee, je gaat weer gezellig met ons mee, leuk zeg! Wat geweldig om te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent over de reizen en onze service. Het motto van een singlereis is inderdaad 'niets moet, alles mag' en we vinden het fijn dat jou dit goed bevalt. We gaan er een onvergetelijke kerst van maken samen! :) Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk boeken

Goede site met alle informatie die ik nodig heb Ook het uiteindelijke boeken is zo geregeld nadat je jouw gegevens hebt gecontroleerd Hulde!

Fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie naar Madeira je zo gemakkelijk is afgegaan. We kunnen niet wachten om dit prachtige eiland met jou en de anderen te gaan verkennen! We wensen jou alvast heel veel plezier toe, geniet ervan! ;) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Het boeken ging makkelijk en snel

Duidelijke site, werkt ook goed op mobiel.

Bedankt voor jouw 10-sterrenreview en de complimenten! Fijn om te lezen dat alles duidelijk is en je jouw reis gemakkelijk op je mobiel hebt kunnen bekijken/boeken. Leuk dat je mee op wintersportreis gaat naar Pinzolo. Nog maar een paar weekjes wachten en jij kunt lekker van de skipistes af sjezen ;) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

website is duidelijk en gebruiksvriendelijk

Het zoeken naar een leuke reis met leeftijdsgenoten is niet zo gemakkelijk. De website van single reizen blijkt een goede hulp.

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en wat leuk dat je met ons meegaat naar Madeira! Niets is leuker en fijner dan met leeftijdsgenoten op reis te gaan, dus we vinden het fijn dat je een vakantie bij ons hebt gevonden. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Dit is mijn eerste keer dat ik met singlereizen meega op 3 maart 2024 a.s. naar Madeira en met alle info die gegeven/beschreven wordt, wordt ik al heel blij van en kijk er zeer zeker naar uit.

Woehoeee wat gezellig dat je voor het eerst met ons meegaat! En dan nog wel naar het prachtige Madeira. Leuk om te lezen dat je er naar uit kijkt, wij namelijk ook! We gaan ervoor zorgen dat dit een onvergetelijke ervaring voor je wordt :) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

prima website, makkelijk boeken en heel aardige, vlotte reactie op vragen

Als boven!

Wat een complimenten, hartelijk bedankt daarvoor! Fijn dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's Iris en Elise. We vinden het hartstikke gezellig dat je met ons meegaat naar Pinzolo. We gaan een geweldige wintersportvakantie beleven met z'n allen! :) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Prima website en vriendelijke en volledige uitleg bekomen ivm de gekozen reis!

De website is zeer duidelijk en omvat alle info om een idee te vormen van de gekozen reis! Vriendelijke contactpersoon ,die volledige uitleg geeft ivm de bijkomende gestelde vragen! Prima support en opzoekwerk !Zo hoort het:pluim van mijnentwege! Johny

Wauw bedankt voor jouw review! Ik zie dat mijn collega Elise jou heeft geholpen, ik zal jouw complimenten aan haar doorgeven! :) Fijn dat alles zo duidelijk is. Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je ons te bereiken. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Makkelijk te boeken

Reizen met en groep heb ik geen ervaring. Ik laat mij verrassen. De site vind ik helder en makkelijk te boeken

Fijn dat je jouw reis gemakkelijk via onze website hebt geboekt! Heerlijk naar de Jan Thiel baai met een hoop gezellige singles! We gaan er een topvakantie van maken ;) Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

zeer goed

de informatie was perfect, aantal deelnemers, verhouding man/vrouw, leeftijd. aanbevelen heb ik op "ja" gezet, echter moet de reis nog plaatsvinden. de boeking is in ieder geval makkelijk te doen.

Woehoee, wat gezellig dat je voor het eerst met ons meegaat. Heerlijk naar het bloemeneiland Madeira, wat een goed vooruitzicht zeg! Fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie vlot is verlopen. We gaan er een geweldige reis van maken samen! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Super duidelijk en goeie omschrijving!

Ik was op zoek naar een single of alleengaande reis voor de wintersport. Al snel merkte ik dat mijn leeftijd van 65 jaar een probleem was, de meeste single of alleengaande reizen gaan tot 50 jaar. Bij singlereizen.nl is mijn leeftijd geen probleem, ik ben 65 jaar maar nog steeds in goeie conditie en skiën is voor mij geen probleem. De site was duidelijk en ik heb direct geboekt. Ben heel benieuwd naar deze nieuwe ervaring. Max Koot

Wat fijn om te lezen dat je jouw vakantie bij ons hebt gevonden! Leeftijd zegt niet alles, maar toch is het fijn om met leeftijdsgenoten op reis te gaan. Gelukkig hebben we een hele hoop (wintersport)reizen, ook voor 65+! Gezellig dat je meegaat naar Val Thorens :) We gaan er een onvergetelijk wintersportavontuur van maken! Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

overzichtelijk en makkelijk te boeken

reis overzichtelijk en makkelijk te boeken

Bedankt voor jouw mooie complimenten! Wat goed om te lezen dat je de site overzichtelijk vind en het boeken je makkelijk is afgegaan. Gezellig dat je het vulkanische eiland Lanzarote met ons gaat ontdekken :) Wij kunnen niet wachten! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Boeken ging snel en gemakkelijk!

Mijn ervaring met het boekingsproces is goed, boeking is gemakkelijk en snel geregeld!

Wat fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie naar Saalbach-Hinterglemm je zo goed is afgegaan. We vinden het gezellig dat je erbij bent! Het gaat een geweldig winters avontuur worden. Wij hebben er al zin in, jij ook? ;) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Fantastisch!

Ik had een fijne reis op het oog voor de feestdagen maar helaas volgeboekt. Mijn mailtje werd direct beantwoord en b Rie Kropinnen 2 dagen zijn er nieuwe mogelijkheden gecreëerd zodat ik toch nog mee kan. Hartelijk dank voor de supersnelle service!!

Wauw, wat een complimenten! Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Elise :) Gezellig dat je de feestdagen mee gaat vieren in Side. We gaan er een geweldige tijd van maken samen! Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk & Enthousiast

Reis in een oogwenk geboekt. Goede en gebruiksvriendelijke website die geen vragen meer overlaat en ook esthetisch aantrekt. Voelt persoonlijk!

Wauw, bedankt voor jouw review en de complimenten! We vinden het fijn om te lezen dat je alles goed hebt kunnen terugvinden op onze website. Gezellig dat je mee op winterreis naar Noorwegen! :) Wij hebben er al zin in! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Best prima

Bedankt voor jouw 8-sterrenreview en wat gezellig dat je mee op wintersportvakantie gaat naar Pinzolo! We gaan er een onvergetelijk avontuur van maken samen ;) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Zeer duidelijke info

Het was heel makkelijk om te boeken

Fijn om te lezen dat het boekingsproces je zo gemakkelijk is afgegaan! Leuk dat je de feestdagen met ons in de Algarve gaat vieren :) We gaan er een geweldige tijd van maken samen. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Helemaal duidelijk zonder poespas

Een prettige site waarop alles duidelijk staat weergegeven. Verder geen onnodige poespas.

Wauw, bedankt voor jouw 10-sterrenreview! Fijn om te lezen dat je onze site zo duidelijk en overzichtelijk vindt! Gezellig dat je mee op wintersport gaat naar Pinzolo! Wij hebben er al zin in, jij ook? ;) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Hele goede ervaring dus bij deze weer geboekt

Mijn reis was een super goede ervaring was ook zeer tevreden over de begeleiding

Woehoeee wat gezellig dat je weer met ons meegaat! Dit keer naar het prachtige Madeira :) Bedankt voor jouw mooie complimenten. Ook tijdens deze vakantie zullen wij ons uiterste best doen om het een onvergetelijk avontuur te laten worden! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

alles vlot en goed geregeld

Ik heb voor de eerste keer geboekt bij Single Reizen. Dat ging gemakkelijk, telefonisch behulpzaam en meedenkend, direct bereikbaar waardoor ik de boeking vlot kan afronden.

Wat leuk dat je voor het eerst met ons meegaat! Fijn dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Alexandra :) Ik zal jouw complimenten aan haar doorgeven! We gaan er een hele leuke reis van maken samen. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Almystraat 14 5061 PA Oisterwijk

085 90 22 000