overzichtelijk en makkelijk te boeken

reis overzichtelijk en makkelijk te boeken

Bedankt voor jouw mooie complimenten! Wat goed om te lezen dat je de site overzichtelijk vind en het boeken je makkelijk is afgegaan. Gezellig dat je het vulkanische eiland Lanzarote met ons gaat ontdekken :) Wij kunnen niet wachten! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Boeken ging snel en gemakkelijk!

Mijn ervaring met het boekingsproces is goed, boeking is gemakkelijk en snel geregeld!

Wat fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie naar Saalbach-Hinterglemm je zo goed is afgegaan. We vinden het gezellig dat je erbij bent! Het gaat een geweldig winters avontuur worden. Wij hebben er al zin in, jij ook? ;) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Fantastisch!

Ik had een fijne reis op het oog voor de feestdagen maar helaas volgeboekt. Mijn mailtje werd direct beantwoord en b Rie Kropinnen 2 dagen zijn er nieuwe mogelijkheden gecreëerd zodat ik toch nog mee kan. Hartelijk dank voor de supersnelle service!!

Wauw, wat een complimenten! Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Elise :) Gezellig dat je de feestdagen mee gaat vieren in Side. We gaan er een geweldige tijd van maken samen! Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk & Enthousiast

Reis in een oogwenk geboekt. Goede en gebruiksvriendelijke website die geen vragen meer overlaat en ook esthetisch aantrekt. Voelt persoonlijk!

Wauw, bedankt voor jouw review en de complimenten! We vinden het fijn om te lezen dat je alles goed hebt kunnen terugvinden op onze website. Gezellig dat je mee op winterreis naar Noorwegen! :) Wij hebben er al zin in! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Best prima

Bedankt voor jouw 8-sterrenreview en wat gezellig dat je mee op wintersportvakantie gaat naar Pinzolo! We gaan er een onvergetelijk avontuur van maken samen ;) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Zeer duidelijke info

Het was heel makkelijk om te boeken

Fijn om te lezen dat het boekingsproces je zo gemakkelijk is afgegaan! Leuk dat je de feestdagen met ons in de Algarve gaat vieren :) We gaan er een geweldige tijd van maken samen. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Helemaal duidelijk zonder poespas

Een prettige site waarop alles duidelijk staat weergegeven. Verder geen onnodige poespas.

Wauw, bedankt voor jouw 10-sterrenreview! Fijn om te lezen dat je onze site zo duidelijk en overzichtelijk vindt! Gezellig dat je mee op wintersport gaat naar Pinzolo! Wij hebben er al zin in, jij ook? ;) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Hele goede ervaring dus bij deze weer geboekt

Mijn reis was een super goede ervaring was ook zeer tevreden over de begeleiding

Woehoeee wat gezellig dat je weer met ons meegaat! Dit keer naar het prachtige Madeira :) Bedankt voor jouw mooie complimenten. Ook tijdens deze vakantie zullen wij ons uiterste best doen om het een onvergetelijk avontuur te laten worden! Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

alles vlot en goed geregeld

Ik heb voor de eerste keer geboekt bij Single Reizen. Dat ging gemakkelijk, telefonisch behulpzaam en meedenkend, direct bereikbaar waardoor ik de boeking vlot kan afronden.

Wat leuk dat je voor het eerst met ons meegaat! Fijn dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Alexandra :) Ik zal jouw complimenten aan haar doorgeven! We gaan er een hele leuke reis van maken samen. Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Niet aarzelen, gewoon boeken!

Prima service, telefonisch goed en snel bereikbaar. Alles top geregeld. De website is overzichtelijk en makkelijk te boeken.

Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega en dat alles top geregeld is! Gezellig dat je weer met ons meegaat! We gaan er weer een onvergetelijk wintersportavontuur van maken :) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Mijn reis was makkelijk te vinden, uitgebreide informatie en simpel te boeken, fijn!

Bedankt voor jouw 10-sterrenreview! Wat fijn dat je jouw reis zo gemakkelijk hebt kunnen vinden en boeken bij ons op de website. Wij kunnen niet wachten om er samen met jou en de anderen één groot feest van te maken! Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Boeken ging gemakkelijk

Wat fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie je zo gemakkelijk is afgegaan! Gezellig dat je mee naar Kirchberg gaat! We gaan er met zijn allen een super leuke wintersportvakantie van maken :) Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijk.

Overzichtelijk. Duidelijk kunnen kiezen wat je wilt, wat je leeftijd is geslacht is. Druk op de knop en er verschijnen een aantal reizen die aan jou wensen voldoen. Dan kiezen en zo wordt je makkelijk verder begeleidt.

Yay wat leuk dat je mee op wintersport gaat naar Pinzolo! Fijn dat je de reis hebt kunnen vinden door middel van de filterfunctie op onze website! We gaan er een onvergetelijk wintersportavontuur van maken! Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

overzichtelijk

overzichtelijk

Bedankt voor jouw review! Wat gaaf dat je de 15-daagse rondreis door Zuid-Afrika met ons gaat doen! We gaan samen het land van de Nationale Parken, de Big Five en de Tafelberg ontdekken! Wij kunnen nu al niet meer wachten ;) Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Er mist nog een gedeelte van het puntje op de i

Alles omvattend staat de belangrijkste informatie beschreven die je moet weten om op reis te gaan met deze organisatie. Echter mis ik nog kleine dingen die ik wel belangrijk vind om te benoemen. Bijvoorbeeld wat wordt er bedoeld bij een gedeelde slaapkamer (een kamer waarbij het bed gedeeld moet worden of een kamer die je deelt met lossen bedden). Daarnaast staan er vaak ander reizen waarbij de reisdata nog niet bekend van zijn (wintersport). Dit kriebelt aangezien deze reizen ook interessant kunnen zijn, maar je op dat moment niet de prijs en het moment van plaats vinden kunt zien. En dan sta je voor de keuzen: zal ik wachten tot dat hier meer informatie over komt of ga ik alvast boeken. Met de kans dat je te lang wacht en de andere reis die je op het oog had is volgeboekt.

Bedankt voor jouw review en de tips! Hier gaan wij zeker mee aan de slag :) Het verschilt per reis en per periode wanneer de data daarvoor online komen. Soms moeten we bijvoorbeeld wachten op de hotelbeschikbaarheid. Als je wat wil weten over een bepaalde reis kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen! Leuk dat je meegaat naar Val Thorens. We gaan er een onvergetelijke reis van maken samen! Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Tot nu toe prima

Woehoee wat leuk dat je met ons meegaat naar Zweeds Lapland! Fijn dat het boeken van jouw vakantie goed is verlopen. Mocht er nog wat onduidelijk zijn, dan weet je ons te bereiken! Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Spannend

Eerste keer, geen verwachtingen...

Bedankt voor jouw review en wat gezellig dat je met ons meegaat naar het mooie Brabant! We kunnen ons goed voorstellen dat het spannend is om voor het eerst op een singlereis gaan, maar de ervaring leert dat er al snel verbinding is binnen de groep en het altijd gezellig is. Wees gewoon lekker jezelf en geniet van een onvergetelijke reiservaring! Wij hebben er al zin in, jij ook? :) Met Brabantse groetjes, Singlereizen.nl

leuke overzichtelijke site

Alles is duidelijk omschreven. makkelijk te boeken.

Wauw, bedankt voor jouw 10-sterrenreview! Fijn dat je alles op onze website zo duidelijk en overzichtelijk vindt! Leuk dat je meegaat naar Antwerpen! We gaan er een onvergetelijke jaarwisseling van maken :) Met feestelijke groetjes, Singlereizen.nl

Prima site maar veel scrollen

Jammer dat je niet kan filteren in het overzicht qua datums, leeftijd en vervoer (veel scrollen is best onoverzichtelijk)

Bedankt voor jouw review! Zowel op de mobiele- als de desktopversie kun je filteren. Je kunt onder andere filteren op leeftijd, geslacht, vakantiebestemmingen, reisthema's en vervoer. Mocht je hier niet uit komen, dan kun je ons uiteraard altijd even bellen of mailen! We staan altijd klaar om het beste reisadvies te geven :) Met hartelijke groetjes, Singlereizen.nl

Duidelijke website

Duidelijke website en makkelijk boeken

Fijn dat het boeken van jouw vakantie vlot is verlopen. Gezellig dat je meegaat naar Zweden! Wij hebben er al zin in, jij ook? Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

makkelijk zoeken

Ik vind de website heel overzichtelijk. Ook fijn vind ik de indeling op leeftijd. Ja, chapeau voor jullie website!!

Bedankt voor jouw 10-sterrenreview! Wat fijn om te lezen dat je onze site zo overzichtelijk vind! We vinden het belangrijk dat er voor iedereen genoeg reisaanbod is in verschillende leeftijdscategorieën. Wat leuk dat je met ons meegaat! We gaan er een onvergetelijke reis van maken ;) Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Aantrekkelijk

De site ziet er heel aantrekkelijk uit. Ik vergeleek hem met andere sites, die singlereizen aanbeveelt, maar ik kwam toch steeds weer bij deze uit, omdat hij duidelijk en verfrissend is met mooie reizen.

Wauw, wat een complimenten! Hartstikke bedankt :) Wat leuk dat je voor Singlereizen.nl hebt gekozen en gezellig met ons meegaat! We kunnen niet wachten om samen met jou van de Turkse kust te gaan genieten. Met zonnige groetjes, Singlereizen.nl

Fijn en duidelijk reserveringssysteem, snel te doorlopen!

Ik heb mijn vakantie eenvoudig kunnen boeken aangezien de stappen makkelijk te doorlopen zijn. Ook werd ik goed en duidelijk geïnformeerd over de belangrijke zaken. Prima site!

Wat fijn om te lezen dat je goed overweg kunt met ons reserveringssysteem! Gezellig dat je met ons meegaat naar Val Thorens :) We gaan er een onvergetelijke wintersportvakantie van maken! Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Snel en eenvoudig

Veel info in een overzicht, maar toch overzichtelijk. Kleurrijk. Toegankelijk.

Bedankt voor jouw complimenten! Wat fijn om te lezen dat het boeken van jouw vakantie naar Pinzolo je zo gemakkelijk is afgegaan. Nog een paar maandjes aftellen en jij kunt het mooie skigebied in Italië gaan ontdekken! Met avontuurlijke groetjes, Singlereizen.nl

Overzichtelijke info op de site

Nu nog alleen oordeel over de manier van info op de site verkrijgen en het gemak van boeken. Zoals genoemd , duidelijk en overzichtelijk. Tip: bij het kopje “ NIET INBEGREPEN” moet de skipas vermeld staan. Ik heb in de tekst ontdekt waar je ongeveer op moet rekenen.

Wauw, hartelijk bedankt voor jouw 8-sterrenreview! Fijn om te lezen dat je onze website zo overzichtelijk en duidelijk vindt :) Het is goed om te weten wat er allemaal wel/niet is inbegrepen per reis. Ik heb direct gecheckt of alle informatie bij de reis naar Pinzolo vermeldt staat en kan hier ook de skipas onder het kopje 'niet inbegrepen' terugvinden! Je kunt dit terugzien onder het kopje 'Vermaak'. Gelukkig staat alles dus correct vermeldt. Mail of bel ons gerust als er toch wat onduidelijk is aan de reis! Met winterse groetjes, Singlereizen.nl

Almystraat 14

5061 PA Oisterwijk