1 minpuntje

Delevering zou sneller kunnen

Kwaliteits spullen en snellen levering, ook klant vriendelijke service.

Snel en kwaliteit

Zo als altijd een kwalitatief goed assortiment met veel keuze. Koop al jaren met plezier bij BENSCORE. Ziin nooit de duurste of goedkoopste maar altijd goed.

Prima spullen en vlotte levering

Levering zoals verwacht

Prima 👌🏻

Prima , al vaker bestelt en in de toekomst waarschijnlijk weer

ik ben heel goed en snel op de hoogde gebracht van mijn bestelling

ik e mailadres als mail.com maar soms vragen ze mij of het geen gmail.com is. maar dan gaat het wel eens fout. ik hebt bescore mail gestuurt met mijn ordernummer. kreeg in de weken nog meel terug dat het onderweg was. ik vind dat benscore goed heeft opgepakt snel en duidelijk.

Heel veel keus en snel geleverd.

Prima spullen keurig verpakt en verzonden.

De zendingen kloppen precies en de spullen zijn prima verpakt, alleen ik vind een dag of vier tussen bestelling en ontvangst een lange periode. Het is maar wat je persoonlijk gewend bent. Als het sneller geleverd wordt dan geef ik een 5e ster.

Top webshop

besteld en 2 dagen later ontvangt. klantenservice top!

goed en origineel assortiment

Benscore heeft een leuk assortiment. Bestellen en eventueel retourneren zijn prima georganiseerd.

Goed service!

Goede nazorg en service

Snel in huis

Green gas besteld, snel binnen en mogelijk om met vvv pas te betalen. Had wel beter verpakt gemogen, 2 flessen propaan gas in een plastic zak versturen is best risky, het zijn namelijk niet de sterkste flessen maar is dus gewoon netjes en onbeschadigd aangekomen. als t in een doosje met wat opvulling was bezorgd waren het 5 sterren geweest.

Goede & snelle service!

Goede & snelle service! Foute bestelling werd na 1 telefoontje direct gecorrigeerd en als gewenst afgeleverd. Helemaal goed!

Bestelling geplaatst gelijk bevestiging en enkele dagen later een afhaalbericht. Perfect verlopen.

Product zoals omschreven, snelle levering

Snelle levering en correct ook

Prima !

Alles was super. De website en de bezorging.

Ik werd goed geholpen en er was goed uitgelegd over het artikel wat ik wilde kopen

Goed uitgelegd, alles was duidelijk en ik weet nu wat ik er mee kan doen.

Snelle sevice

Ik had kleren gerouteerd, en een dag later was het geld al gecrediteerd

Schoenen te klein besteld... direct andere via de winkel en geld terug via webshop!!!

Zeer goed en snel

Prima service en kwaliteit

Prima service en kwaliteit van producten.

Snelle, zorgvuldige levering

snelle levering!

Bestelde artikel snel in huis, zeer tevreden.

Over Benscore.com