Gemakkelijk besteld en snel en verzorgd ontvangen

Geweldig service

Mijn ervaring met Benscore is super. Snelle service en vriendelijke mensen . Ik woon in de buurt dus zelf de bestelling opgehaald. Mocht zonder problemen ruilen nadat bleek dat mijn broek te groot was. Zeker een aanrader.

Top producten, top service

Benscore kon mijn zeer begeerde Fostex garments zelfs naar het UK zenden en was bereid om al mijn vragen onmiddellijk en naar tevredenheid te beantwoorden. Helemaal top en zeker aan te bevelen.

prima zak, heel snelle levering. ik ben heel tevreden.

goed en spel geleverd

de spullen werden snel en goed geleverd volgens afspraak

Goed geregeld

Goed geregeld

Fijne webshop, betaalbare en goede artikelen, snelle levering.

Fijne webshop, betaalbare en goede artikelen, snelle levering.

Kan niet beter

Dezelfde dag nog verzonden, volgende dag in huis. Was ik erg blij mee. Goede kwaliteit producten (Fostex bdu broek). Hier ga ik plezier van hebben!

Bestellen leveren top.

Bestellen tot levering, snel en makkelijk.

Uitstekende en snelle service!

Top service!

Prima kwaliteit prijsverhouding

het duurde even,maar toch

trui besteld, de levering duur even, maar toch een fijne trui

Doen wat ze beloven!

Spullen besteld en snel binne. Prima kwaliteit en kleinzoon helemaal happu

zeer goede hanschoenen

aan de telefoon werd ik goed geholpen ik heb nog el een grote maat handschoenen

top service!!!

Helaas geen fysieke winkel maar ik kon schoenen en kleding ter plekke passen en voor de zekerheid hadden zij verschillende maten besteld. Oja en... geduldig en goed advies ad telefoon!

Top geregeld allemaal

Goede informatie en ook de kwaliteit laat niet te went over

Goed en snel

Ondanks dat Benscore geen fysieke winkel meer heeft zijn e gezochte producten makkelijk te vinden, snel te bestellen. en worden snel geleverd.

Prima.

Goed geïnformeerd. Prima afhandeling.

Beste

Altijd top!

OK

OK

Duidelijke en goede webshop

Heb een blouse hier besteld en hij werd geleverd binnen de termijn. Blouse zag er goed uit van degelijk materiaal. Afmetingen zoals genoemd in de maattabel kloppen. Goede ervaring en zou er weer bestellen.

heel goed

hee lgoed ze zijn voor mijn man die in een rolstoel zit hij vind ze geweldig

Over Benscore.com

BENSCORE.COM hèt online warenhuis voor army, outdoor, security and more! Opgericht in 1979 en uitgegroeid tot het filiaalbedrijf DUMP2000, later D.U.M.P. In de loop der jaren is ons assortiment flink veranderd en veel groter geworden. Wij waren geen “echte” dump meer, daarom is er gekozen voor een nieuwe naam BENSCORE. Met ruim 40 jaar ervaring hebben wij naast onze winkel in Rotterdam ook een webshop waar u 24 uur per dag en 7 dagen per week kan winkelen vanuit uw luie stoel. Met meer dan 2500 artikelen zijn wij één van de grootste aanbieders in de Benelux op ons vakgebied.