heel goed

hee lgoed ze zijn voor mijn man die in een rolstoel zit hij vind ze geweldig

Gewoon netjes en op tijd

Mag iets ook gewoon goed zijn ?

Snelle levering en prima materialen

Idem

Positief

Komen afspraken na, goederen zijn zoals omschreven>

super

niks te melden

Super kwaliteit en....een persoonlijk kaartje erbij, hoe leuk is dat

Goed geholpen!

Ik kreeg goed advies en snelle levering.

Klasse

Na betaling zeer snel geleverd

Serieus?

Een WINKEL die op ZATERDAG gesloten is? Kom op, zeg. Een klantenservice die ONBEREIKBAAR is op die dag in het bijzonder? Hoe wil je godsnaam problemen oplossen als je de dagen dat zulke problemen ontstaan niet eens te bereiken ben?

Beste Gerben, Het spijt ons deze negatieve beoordeling van je te ontvangen. Wij hebben al jaren geen fysieke winkel. We hebben alleen nog onze webwinkel. Wij zijn in het weekend niet aanwezig. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. Al deze informatie staat ook duidelijk vermeld op onze website. Problemen kunnen ook in de avond of 's nachts plaatsvinden, en dan zijn wij ook niet aanwezig. Sorry, we kunnen nu eenmaal niet 24/7 aanwezig zijn. Indien je ergens problemen mee hebt dan kun je ons tijdens genoemde openingstijden bellen. Ook kun je 24 uur per dag een email naar ons verzenden. Wij reageren op werkdagen vrijwel direct. Problemen lossen wij in alle gevallen op, dus wij vernemen het graag van je. Wij hopen op je begrip en vernemen graag tegen wel probleem je bent aangelopen. Mvg. BENSCORE

Duidelijk, snel en goed.

Duidelijke site. Snelle en goede levering. Tip: op de pakbon duidelijk omschrijven dat b.v. als een product via een andere leverancier komt en dus niet tegelijk komt.

Alleen jammer dat bezorgdienst pakketje door de brievenbus had gepropt waardoor verpakking (doosje wat in de noppenfolie envelop zat) helemaal kapot was. gelukkig product onbeschadigd

Alle afspraken werden nagekomen

Zeer snelle verzending!

Goed , prima, perfect.

Geen gedoe, goede kwaliteit en snelle levering.

Degelijke producten en snelle afhandeling

De zin hierboven zegt alles, tot nu toe ben ik zeer tevreden over de service van Benscore.

Gewoon goed

Pakket niet geleverd wel betaald

Pakket niet geleverd, heb dit aangeven. Zou onderzoek gestart worden niets gehoord

Beste Marco, Het spijt ons te moeten vernemen dat u problemen heeft met het ontvangen van het pakket. Wij hadden niet eerder contact met u gehad hierover en zien dat u zelf direct contact heeft opgenomen met onze vervoerder. In het lopende onderzoek geeft DHL aan dat het bij uw buren is afgeleverd waarna u aangeeft dat dit ook niet het geval is. DHL heeft daarna het onderzoek weer opgepakt en is er er helaas nog geen reactie gekomen via DHL. Helaas vraagt DHL 5 werkdagen voor een onderzoek. Dit vinden wij zelf ook erg lang, maar wij hebben hier helaas geen invloed op. We hebben inmiddels een remeinder verzonden naar DHL en hopen dat ze alsnog spoedig met een passend antwoord komen. Mocht het pakket werkelijk zoekgeraakt zijn, dan zullen wij een nieuwe levering aan doen. Wij zorgen er te allen tijde voor dat de klant ontvangt waarvoor hij heeft betaald. Excuus voor de wanprestatie van onze vervoerder DHL. Mvg. Benscore

Bestelde producten zijn op de afgesproken tijd en in nette staat geleverd! Track en trace werkte goed!

Heel goed en snel geleverd

Het was snel geleverd

Goede service.

Service is goed. Snelle levering. Goede informatie.

Altijd goed

Altijd goede kwaliteit, wel jammer dat de visuele winkel weg is uit Rotterdam :( kwam er vroeger elke week wel langs

Snelle en correcte geleverd

super goed

Ik heb de Fostex BDU broek Belgisch Camo Art.nr.: 111211belgS goed ontvangen en ben zeer tevreden ervan , past zeer goed en is uit goede en zeer sterke stof gemaakt aan een zeer aanrekelijke prijs ook , nog eens bedankt aan Benscore voor die prachtige zending , grtjes , Carl

Beste Carl, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Aangezien u het heeft over 2ehands schoenen en wij alleen maar nieuwe producten aanbieden, vermoeden wij dat deze beoordeling niet voor ons bedoeld is. Of er blijkt een misverstand te zijn waardoor u om e.o.a. reden gedacht heeft dat u 2ehands schoenen bij ons heeft gekocht en deze dus nieuw blijken te zijn, zoals alle schoenen die wij aanbieden in onze webshop. Wij vernemen het graag van u. Mvg. Benscore

Snelle levering en fijn dat je je bestelling ook af kan halen.

Duidelijke website snelle levering en makelijk om het ook af te kunnen halen.

Goede communicatie /service gericht.

Heb al vaker bij Benscore besteld en altijd naar tevvredenheid. Dit keer had ik een “probleem” met de postcode die niet overeenkwam met mijn huisnummer. Achteraf bleek dat aan mij te lioggen, maar heb hierover email contact gehad met “George” die tot twee keer toe adequaat en beleefd reageerde. Kortom goed contact met de klant / service gericht.

Over Benscore.com

BENSCORE.COM hèt online warenhuis voor army, outdoor, security and more! Opgericht in 1979 en uitgegroeid tot het filiaalbedrijf DUMP2000, later D.U.M.P. In de loop der jaren is ons assortiment flink veranderd en veel groter geworden. Wij waren geen “echte” dump meer, daarom is er gekozen voor een nieuwe naam BENSCORE. Met ruim 40 jaar ervaring hebben wij naast onze winkel in Rotterdam ook een webshop waar u 24 uur per dag en 7 dagen per week kan winkelen vanuit uw luie stoel. Met meer dan 2500 artikelen zijn wij één van de grootste aanbieders in de Benelux op ons vakgebied.