Goede service.

Service is goed. Snelle levering. Goede informatie.

Altijd goed

Altijd goede kwaliteit, wel jammer dat de visuele winkel weg is uit Rotterdam :( kwam er vroeger elke week wel langs

Snelle en correcte geleverd

super goed

Ik heb de Fostex BDU broek Belgisch Camo Art.nr.: 111211belgS goed ontvangen en ben zeer tevreden ervan , past zeer goed en is uit goede en zeer sterke stof gemaakt aan een zeer aanrekelijke prijs ook , nog eens bedankt aan Benscore voor die prachtige zending , grtjes , Carl

Beste Carl, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Aangezien u het heeft over 2ehands schoenen en wij alleen maar nieuwe producten aanbieden, vermoeden wij dat deze beoordeling niet voor ons bedoeld is. Of er blijkt een misverstand te zijn waardoor u om e.o.a. reden gedacht heeft dat u 2ehands schoenen bij ons heeft gekocht en deze dus nieuw blijken te zijn, zoals alle schoenen die wij aanbieden in onze webshop. Wij vernemen het graag van u. Mvg. Benscore

Snelle levering en fijn dat je je bestelling ook af kan halen.

Duidelijke website snelle levering en makelijk om het ook af te kunnen halen.

Goede communicatie /service gericht.

Heb al vaker bij Benscore besteld en altijd naar tevvredenheid. Dit keer had ik een “probleem” met de postcode die niet overeenkwam met mijn huisnummer. Achteraf bleek dat aan mij te lioggen, maar heb hierover email contact gehad met “George” die tot twee keer toe adequaat en beleefd reageerde. Kortom goed contact met de klant / service gericht.

Combat fleece vest

Mooi kwaliteit, snel geleverd.

Lang moeten wachten maar goede klantenservice

Had op 31-12 lichte wandel schoenen besteld ivm een gebroken grote teen op aanraden van de arts. Ivm meedere maten en 2 kleuren was het een grote doos geworden en moest hij schijnbaar eerst mee met go parcel ipv dhl. Maar op zaterdag bezorgen hun niet, het mag niet bij de buren of een ophaal punt en bezorgtijd wijzigen niet mogelijk. Ondanks dat ik alleen vrijdag en dinsdag niet thuis was heb ik alsnog 1,5 week moeten wachten. Ik had Benscore na de eerste keer verwarring met de T&T al gecontact want mis ging er veel en ze reageerde heel snel op m'n mails. Zowel hun als ik hadden contact opgenomen ook met dhl en go parcel maar meer dan dat kon Benscore ook niet doen. Hoe vervelend dit ook was in het begin want wilde graag de aangeraden steun voor m'n teen, hun hebben het pakketje optijd meegegeven. Vandaag uiteindelijk was het er eindelijk en was George van Benscore zo aardig om als compensatie de retourkosten te laten vervallen want die voelde zich ook heel lullig. Soms zijn er pechvogels en dit keer was ik het :)

Beste Anne, Jammer dat u ons deze slechte beoordeling geeft. Zoals per email reeds besproken doen wij er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Omdat u 4 paar schoenen heeft besteld omdat u thuis een keuze wenst te maken is zoals gemeld verzonden in een grote doos. Omdat een grote doos zoals deze niet verzonden kan worden via de standaard verzendoptie van DHL, is het verzonden via DHL Europlus zending. Deze service moet in dit geval worden gebruikt omdat de doos dus te groot is voor de standaard DHL service. Dit is dus niet zomaar door iemand besloten. Ook wij vinden het zeer spijtig dat het niet soepel verloopt vwb de bezorging van uw pakket. We zijn zoals u weet druk in overleg met DHL en doen er alles aan om het pakket alsnog correct bij u af te laten leveren. Helaas gaat het soms weleens mis met het bezorgen van een pakket. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Maar wij zullen er altijd alles aan doen om het voor de klant zo goed mogelijk op te lossen. Mocht u het niet meer wensen dan kunt u het pakket bij bezorging weigeren zodat het weer retour afzender komt bij ons. Nogmaals excuus voor al het ongemak! Mvg. Benscore

Geen opmerkingen

Alles ok.

Beste Ingrid, Het spijt ons te moeten vernemen dat u ons een onvoldoende geeft als beoordeling. U geeft aan dat wij iets verkeerd geleverd hebben. Graag vernemen wij wat er precies fout is gegaan zodat wij het voor u kunnen oplossen. Volgens onze gegevens hebben wij u geleverd wat u besteld heeft. het kan natuurlijk zijn dat iets fout is gegaan en dat zouden wij dan graag willen oplossen. Wij wensen namelijk dat al onze klanten tevreden zijn. Wij hopen spoedig iets te mogen vernemen. Mvg. Benscore.com

Torremuelle : Prachtig appartement, uitzicht op zee, smaakvolle inrichting. Paar minpuntjes.

Dat we €35 moesten betalen omdat we een half uur later kwamen dan 8 uur vind ik ongepast. Dat zonwering ontbreekt is onbegrijpelijk voor zo’n mooi appartement. Kleine moeite om van cijfer 7 een 9 te maken. Frank Dam

Beste Frank, Bedankt voor de beoordeling. Echter is deze beoordeling blijkbaar niet voor ons bestemd. Wij verhuren geen vakantiewoningen, wij zijn Benscore. Hopelijk wilt u zo vriendelijk zijn om de beoordeling aan te passen en/ of een beoordeling te plaatsen bij het betreffende bedrijf. Alvast bedankt voor uw medewerking. Mvg. Benscore.com

Heerlijke jas, precies zoals omschreven.

Een heerlijke jas voor outdoor activiteiten, in mijn geval metaaldetectie. Beschermd goed tegen de koude dagen.

goed koop hier al jaren .

super werd nog gebeld over het afleveren van de bestelling goed mee - gedacht

Heel goed super

Goed geholpen en geleverd

Snel geleverd, netjes en goede spullen

Prettig

Zeer tevreden!

Jas was snel geleverd & van uitstekende kwaliteit!

Snel en betrouwbare service

Zeer groot assortiment en voor iedere portemonnee iets te krijgen.

Goeie service

---

Goed en snel

Na bestellen, direct reactie en verzonden. Heel blij met gekochte product.

Mooie collectie

Mooie collectie, wel jammer dat je maar moet afwachten wanneer het met DHL verzonden word. Pas na enkele dagen een melding met track and trace nummer. Daarna snelle levering, prima schoenen

Snelle levering en heel makkelijk het juiste product kunnen kiezen

Ik had een paar Lowa Boots besteld en dankzij de uitgebreide omschrijving van het product zelf en zeker de maattabel en uitleg daarbij ook de goed passende maat en type schoen kunnen bestellen.

helemaal goed

Attent , klantvriendelijk en aflevering volgens afspraak Top

De bestelde trui viel ruimer dan doorgaans mijn juiste maat L deze zonder moeite om kunnen ruilen voor maatje M . Bedankt voor de genomen moeite en de vriendelijke afhandeling. Prettige Feestdagen en een goed 2024.

Ben al langer klant, ooit mijn eerste bomberjack gekocht in een grijs verleden. Leuk dat het assortiment is uitgebreid, niet alleen meer army surplus. Leuke spullen voor een leuke prijs en als je niet in de buurt woont een uitkomst om online te bestellen. Top!

Kompasstraat 32 2901 AM Capelle aan de ijssel

010 2368211

Over Benscore.com

BENSCORE.COM hèt online warenhuis voor army, outdoor, security and more! Opgericht in 1979 en uitgegroeid tot het filiaalbedrijf DUMP2000, later D.U.M.P. In de loop der jaren is ons assortiment flink veranderd en veel groter geworden. Wij waren geen “echte” dump meer, daarom is er gekozen voor een nieuwe naam BENSCORE. Met ruim 40 jaar ervaring hebben wij naast onze winkel in Rotterdam ook een webshop waar u 24 uur per dag en 7 dagen per week kan winkelen vanuit uw luie stoel. Met meer dan 2500 artikelen zijn wij één van de grootste aanbieders in de Benelux op ons vakgebied.