Goede betrouwbare service

Via de duidelijke website een mooie telefoon gekocht (eerder ook al goed bevallen). Alles was weer zoals gedacht, netjes en op tijd.

iPhone binnen 1 jaar stuk

Ik heb een iPhone X gekocht. Opeens wordt het scherm helemaal blauw/paars en valt later helemaal uit. Volgens Partly gaat het om ‘druk schade’ en valt het niet onder de garantie (die ik nog heb!). Echter is het geen druk schade aangezien er door mijn gebruik geen schade kan zijn ontstaan. Ik heb het product altijd zuinig behandeld en nooit laten vallen o.i.d. Partly weigert iPhone te repareren terwijl dit onder de wettelijke garantie valt.

2 x bestelling gedaan, snelle levering en goed materiaal

Artikel zoals beschreven en zeer snel geleverd.zal er nog bestellen als ik iets nodig heb

Helemaal top

De webshop zag er mooi uit, ik kon alles gemakkelijk vinden, en alles en alles wat ik nodig had voor mijn project was er, dus dat was helemaal geweldig. De bezorging was erg snel ondanks het Corona gedoe. Samenvatting alles was top en ik ben super tevreden.

Hele goeie levering van de juiste onderdelen.

Uiteraard ben ik heel tevreden omdat het me gelukt is de stukgevallen iPhone waarvan de batterij ook al niet meer lang meeging in een keer zelf te repareren. De onderdelen waren zorgvuldig verpakt en er zat een klein briefje met tips bij. Een korte mailwisseling over de order-bevestiging was heel hartelijk. Door zoiets krijg je vertrouwen dat het goed komt.

Top service en snelle levering

Alles word snel geleverd Ook zijn ze erg klantvriendelijk bij vragen. En mocht er toch per ongeluk iets fout gaan dan word dat netjes opgelost

mooi product

goedkoop en snelle levering

snelle en goede levering. Dikke plus.

Uitstekende iphone, snelle levering en correcte prijs!

Goede ervaring en inmiddels 2e iPhone gekocht.

Communicatie is goed, en het product goed ontvangen.

Zeer goed, mooie verpakking, snel geleverd en alles werkt.

Dat is niet de eerste keer dat ik bij Partly schermen bestel. tot nu toe was altijd goede kwaliteit. Aangeraden.

Prima en snelle levering

Jammer dat mijn zo goed als nieuwe telefoon toch wat beschadigingen heeft op kast en scherm. Ben ik niet gewend van Partly.

Snelle verzending en goede prijs kwaliteitsverhouding

Prima batterij voor een prima prijs

Kwaliteit aan de laagste prijs, en zelfs het Brusselse (België) heel vlug gratis geleverd.

Werk heel graag samen met Partly! Het is goeie kwaliteit en echt de laagste prijs! Zelf hier in Halle tegen Brussel word de levering volbracht volgens de slogan op de site het aangeeft! PROFICIAT PARTLY !!!

Precies wat ik can een goede webwinkel verwacht!! Ga zo door

Gewoon erg tevreden over aanvraag, site en levering!

Erg tevreden klant over de aanvraag, site en levering.

Toestel werkt niet naar behoren.

Ik ben niet verstaanbaar tijdens het bellen, toestel is hiervoor meerdere keren geretourneerd binnen de eerste maand. Telkens als ik het terug krijg is het probleem niet verholpen. Wanneer ik mijn geld terug wel krijg ik niet meer hetzelfde bedrag als wat ik betaald heb. Ik koop hier geen toestel meer.

Nooit aan verkopen

Ze maken er een zooitje van. Ik heb twee telefoons werkend ingestuurd, echter krijg echt een minimale vergoeding van €3,-- per stuk ipv de toegezegde €20,-- Advies is om hier nooit zaken mee te doen. Was mijn eerste en laatste keer...............

Ik had wat iPhone 7 onderdelen nodig. Een accu, camera en afdichting. De spullen lagen de volgende dag al in huis. Ik ben zeer tevreden!

Vlotte levering en juiste producten

Prima geregeld ✔️

Prettig en goed geregeld.

Top geregeld!

Supersnel in huis, top!

Goed product

Snel geleverde Kwaliteit voor de laagste prijs

Ik herstel regelmatig gsm’s en voor de eerste maal bestelde ik bij Partly.ni, voordien bestelde ik steeds bij een iets duurdere concurrent in nl. Ik durf eerlijk bekennen dat ik uiterst tevreden ben over Partly.nl !!! 1/ had besteld maar een fout ingegeven bij het leveringsadres, met 1 telefoontje was dit zo opgelost. 2/ De levering liet niet op zich wachten, 2 dagen na bestelling zat deze reeds in de bus. En dit voor een gratis verzending naar België, echt PROFICIAT! 3/ na montage van het 6s Plus scherm blijkt dat het echt A++ kwaliteit is dat Partly.nl levert! Dit was een eerste bestelling bij Partly.nl maar zeker NIET de laatste! Jullie mogen van mij nog veel bestellingen verwachten! Denk dat mij juist nog zal horen wanneer ik een onderdeel niet bij Partly.nl kan vinden. Zeker tot gauw!