snel en accuraat

had een nieuw batterij besteld voor mijn oude samsung s5 mini. Snel geleverd en goede prijs. Ook envelop versturing ging perfect

Superrrrrr!!!!!

Snelle levering ! Top product ! Heel tevreden !

Snelle service en feedback

Heel snelle feedback als er iets niet goed gaat Snelle levering

Doen wat ze beloven!

Goede productomschrijving en ze komen afspraken na!

Telefoon werkt zo goed als nieuw ! Ik ga zeker vaker gebruik maken van hun service.

Snel en goed product is reeds de 2de maal en tevreden!!!

Snel en goed product is reeds de 2de maal en tevreden!!!

Goede onderdelen voor een scherpe prijs

Meerdere keren onderdelen besteld voor een iPad maar de onderdelen zien er goed uit, werken naar behoren en hebben een redelijk scherpe prijs.

Iphone 7plus LCD

Ik heb een LCD gekocht, op maandag heb ik besteld, op donderdag werd opgeleverd. Correcte product, en snel levering. Bedankt. Evergem/Belgie

Gewoon prima

Gemakkelijk besteld, goed product

Snelle levering, altijd correct

Ben altijd zeer content met de snelle levering en scherpe prijzen

Mijn bestelling werd vlot afgewerkt en correct afgeleverd volgens mijn order.

Nooit meer !!!

Niet doen ! Contact opgenomen omdat na 3 maanden het toestel: iPhone XS stuk was na een hevige regenbui en het toestel een verhoogde vochtigheid had moeten doorstaan. Dit was hun antwoord : Onze refurbished toestellen worden voor een technische controle opengemaakt. Hierdoor kan de waterdichtheid van het toestel minder zijn dan een nieuw toestel. Waterschade valt nooit onder garantie. Wij garanderen op voorhand dat een refurbished toestel niet of amper waterdicht is. Toestel zelf opengemaakt en laten nakijken door iemand die er ook professioneel mee bezig is : Normaal moet de seal na opening vernieuwd worden - doen ze niet, gebruiken gewoon de oude. Het toestel zat vol stof aan de binnenzijde waardoor de foto's al van in het begin slecht waren en had voorheen al waterschade opgelopen. Mijn 14 jarige dochter is 559,00 EUR aan spaarcentjes gewoon kwijt omdat ze door de regen naar huis gefietst is. Nooit meer !!!

Imitatie

Een toestel gekocht nu blijkt dat ze imitatie spullen installeren. Dit is brandgevaarlijk. Toen ik ze hierop attendeerde maakte ze geen enkel excuus. De enige reactie was dat ik geen garantie meer heb, omdat iemand anders de reparatie heeft uitgevoerd. Trap er niet in, je telefoon lijkt nieuw. Maar is verre van. Dit was eens maar nooit meer

No problems here !

No porto, fast and well packed delivery..

Al 2x iPhone gekocht

Ik heb eerst voor mijn dochter een iPhone besteld. Omdat we heel tevreden zijn, heb ik ook voor mijn andee dochter via Partly een iPhone besteld.

Snel en goedkoop!

Erg fijn bedrijf, al meerdere keren iets besteld en snel geleverd.

Mijn bestelling is snel geleverd. Partly had zelfs producten, die ik bij andere webshops niet kon bestellen.

In heel goede staat

De iPhone is in heel goede staat, je merkt niet dat het een refurbished is. Ook de bezorging was heel goed, donderdag rond de middag besteld en vrijdag al toegekomen.

na 6 pogingen nog steeds het verkeerde product.

een simpele antenne besteld. Poging 1 verkeerde versie ontvangen Poging 2 verkeerde versie ontvangen Poging 3 juiste versie maar doorgebroken ontvangen Poging 4 juiste versie maar doorgebroken ontvangen Poging 5 verkeerde versie ontvangen Poging 6 verkeerde versie ontvangen ik heb het opgegeven en bij de concurrent besteld wel een plus punt de klantenservice reageert erg snel op mail en telefoon maar helaas niet in staat het juiste product op te sturen zelfs niet wanneer je de foto's van hun eigen site met artikelnummers doorstuurt.

Fijne vriendelijke snelle service!

Telefoon is een keer terug geweest, en om een heel lang verhaal kort te maken. De telefoon had wat opstart problemen maar dat lag absoluut niet aan de vriendelijkheid en perfecte service vanuit partly. Ben over het algemeen geen revieuw schrijver, maar hier ben ik echt meer dan tevreden over! Ik zeg aanrader.

Snelle verzending

Zeer snelle verzending zeer tevreden

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Zeer tevreden klant.

- Super goeie service - goed verpakt in een doosje - kabel + stekker aanwezig in goede staat Kortom heel tevreden!

wel een beetje moeten wachten maar het is toch aangekomen

:kjhlfdc

Een uitekende betrouwbare webshop

Oude Iphone defect en via internet andere besteld voor een goede prijs. De volgende dag al in huis.