Gemakkelijk besteld, snelle levering

Omdat ik nog niet thuis was kon ik hem niet direct betalen. Gelukkig kreeg ik een mailtje en kon dat 3u later de bestelling alsnog betalen. Ik hoefde de bestelling niet opnieuw te plaatsen, heel fijn.

Vroeger goed, nu waardeloos!

3 dagen geleden bestelling gedaan van onderdelen, nog steeds niets geleverd, dit gemeld via een mail, geen reactie, ze zijn onbereikbaar helaas.

Slechte Service

Ik kocht een schermpje dat binnenkwam na monteren bleek het kabeltje gescheurd te zijn, wat ook niet raar is met deze kwaliteit van aliexpress Jammer!

Snel en goeie spullen voor een scherpe prijs

Mooie en kwalitatieve spullen voor een goede en scherpe prijs. Als ik was nodig heb bah ik hier weer bestellen, een echte aanrader

De volgende dag al in huis. Kon niet beter.

Topkwaliteit en snel geleverd.

De kwaliteit van de batterijen en andere onderdelen zijn van zeer goede kwaliteit. Indien je vragen hebt, wordt er heel snel en vriendelijk op gereageerd. Een zeer professioneel bedrijf!

Goede kwaliteit onderdelen

Prima kwaliteit onderdelen

Goedkope onderdelen voor ipad

Ik heb 2 ipad air schermen bij ze gekocht voor de minimale prijs

Ik vindt er altijd wat ik nodig heb.

Zeer tevreden elke keer weer

Echt een ontzettend slecht bedrijf

Echt een afschuwelijk slechte refurbished iphones die ze met 4/5 sterren verkopen. De eerste die ik bestelde vertoonde na 2 dagen tekenen van "ghosting", waarbij het scherm een eigen leven ging leiden. Na er een nieuw scherm op te hebben gezet had ik na een maand de hele camera vol stof, bleek het dat ze geen beschermlaagje tussen het scherm en het elektronische gedeelte hadden gemonteerd. Ding weer terug, zogezegd gerepareerd, en ja hoor. 1 maand later hele camera weer vol stof. Uiteindelijk deze weer omgeruild voor een nieuwe, deze zou 5 sterren zijn dus nagenoeg nieuw. Hij zag er optisch nog slechter uit dan die van 4 sterren, miste wonderbaarlijk genoeg de truetone functie, het scherm doet soms ineens niks meer waardoor ik hem een harde reset moet geven, en ook de camera heeft weer stofpuntjes erin zitten. Ik weet niet waar ze deze telefoons vandaan halen, maar ze zijn in ieder geval geen 400+ euro waard. Voor iedereen die twijfelt tussen een refurbished en een nieuwe telefoon, bespaar jezelf de moeite en spaar even door voor een nieuwe. Want de ellende die je er van ondervind is echt niet te doen.

Perfect site voor Apple spullen !

Heb al verschillende malen onderdelen besteld en altijd prima verlopen in zijn geheel. Deze keer echter werd de bestelling pas 2 dagen later dan verwacht geleverd, maar al met al toch OK :) En de nieuwe iPhone 7 batterij zit al in mijn oude iPhone 7.

- Goede kwaliteit producten. - snelle levering - Mooie prijs kwaliteit’s verhouding.

Tevreden met onderdelen van Partly

Ik heb meermaals onderdelen gekocht voor mijn iPhones. Was er erg tevreden mee. Kon zo me telefoon repareren. Zonder reparateur met hoge kosten!

Alles klop, doen wat ze beloven!

Ipad scherm en batterij besteld. Mooie prijs. Scherm was volledig voorbewerkt. Alles perfect verpakt en op tijd geleverd. Kan ik iedereen aanraden! Toppie!

Goed product goed geprijsd

Goede prijs voor een goed product, echter werd niet voldaan aan bezorgtermijn. Ik kreeg het 2 dagen na mijn bestelling binnen

Alles zoals het moet zijn. Maar levering moest normaal in 1 dag. Maar kwam na 3,4 dagen

SuperSnelTopProductOntvangen

Snel een goed product in huis voor goede prijs!

Snel en perfecte qualiteit ik ga zeker terug bestellen

Heeel goe

Heel goed dank uw

Goede kwaliteit en prijs is ook laag

Mijn ervaring is dat de prijs goed is, goedkoop bedoel ik en kwaliteit is ook heel goed en het past precies op mijn iPhone heb er geen problemen ontvangen. Ik raat iedereen aan dat ze het bij jullie kunnen aan kloppen.

Redelijk, wat verbeterpuntjes.

Voor 23:59 besteld was voor mij niet de volgende dag in huis. Geen ramp. Wat vervelend was, was de betaalwijze. Bestel ik bij een voor mij nieuwe webshop doe ik dat graag met achteraf betalen. Jullie bieden die optie, daarom koos ik jullie. Echter bleef ik een foutmelding krijgen dat de optie niet toegevoegd was aan mijn account. Jammer, geen mogelijkheid voor mij om dat recht te zetten. Uiteindelijk maar op vertrouwen betaald, maar echt soepel liep het niet. Product is verder in orde. Reparatiesetje slechte kwaliteit, die bestel ik nogmaals ergens anders. Voor nu nog teveel minpuntjes voor een tweede bestelling. Hopelijk in de toekomst beter.

prima prijs en snelle verzending

Zocht een paar onderdelen voor mijn ipad air 2. Op voorraad en voor een okay prijs. Wordt met brievenbuspost gratis verzonden, wel zo handig voor een homebutton ;)

verkeerde onderdelen ontvangen

Mijn eerste bestelling, onderdelen voor iphone se , verkeerde lijmsticker (ander model) en dock connector ook verkeerd model in het wit (moest zwart zijn ). Bij de concurrent op dezelfde dag iets besteld, ontvangen dag erna, bij partly.nl 5 dagen. Nu een bericht gestuurd ben benieuwd hoe lang dit gaat duren ;)

Goed product

Ben zeer tevreden, zeker voor herhaling vatbaar.

Niet aan te raden

Geen Garantie. Toen ik mijn toestel kreeg, verdwenen mijn volume toetsen in de behuizing van de gsm. Resultaat: ik kon mijn volume niet meer stiller of luider zetten. Ik kon de gsm niet laten maken onder garantie omdat deze gebruikssporen had. De vraag die ik had was, vanaf welk punt spreken we over "gebruikssporen" en welke gsm heeft deze dan niet? Ik heb de herstelling dan maar zelf betaald. Na 7 maanden had ik het zelfde probleem. terug geen Garantie van Partly. Ik had wel een sympathieke medewerker als contactpersoon. Maar van Garantie is nooit sprake geweest. Dus pas hier mee wel op als je een gsm koopt bij Partly. Prijs zit goed, maar de kans is groot dat ze elk excuus aanwenden om geen garantie te geven.