foutieve levering snel rechtgezet

Foutieve levering werd direct rechtgezet en uiteindelijke mooie I phone ontvangen met minimale beschadigingen

GEWELDIG!!

De service was echt top, me iphone x GOED geleverd! Volgende dag was hij binnen. Hij doet het goed en ziet er heel mooi uit ben dr blij mee 🤩🤩

Net als 2 jaar geleden een telefoon besteld, wederom volgende dag binnen. Hoop dat deze ook weer zonder problemen blijft!

Goede ervaring. Snel in huis en fijne klantenservice

Geen coulance, geen menselijkheidsfactor?

Eind augustus een Iphone 8+ besteld. Helaas was het eerste contact met Partly hierover al negatief; ik moest zelf achter de te late levering aan. Hierna werd een belofte gedaan die niet werd nagekomen (niet op vrijdag of zaterdag geleverd, maar pas dinsdag). Na krap 3 maanden viel de telefoon uit het niets uit. Ik dacht dat de batterij het had begeven en belde de volgende dag om mij op mijn garantie te beroepen. Dit werd vriendelijk onthaald en ik stuurde de telefoon nietsvermoedend op. Na een aantal dagen kreeg ik een mail waarin stond dat zij helaas niets voor mij konden doen omdat mijn telefoon waterschade had. Dit valt buiten de garantie. Ik geloofde mijn ogen niet. Ik ben namelijk sinds dag 1 zeer netjes en normaal met de telefoon omgegaan. Hier dus ook contact over opgenomen en om uitleg gevraagd hoe een telefoon bij normaal gebruik deze gebreken vertoond. Hierop kreeg ik als antwoord dat ik dit toch echt zelf heb veroorzaakt. Als ik vraag of ik een klacht kan indienen, moet ik eerst een mail sturen (de persoon die deze afhandelde was er wel, maar niet beschikbaar) en dan zou ik binnen 2 dagen een reactie krijgen. Als ik hier dan niet tevreden over was, kon ik weer bellen. Erg logisch allemaal, not. Helaas werd ik na 2 dagen niet gemaild. Dit was deels overmacht van de persoon in kwestie, maar door slechte interne communicatie heb ik nog 2x moeten bellen om uiteindelijk teruggebeld te worden door de juiste persoon. Ook deze persoon veroordeelde mij alsnog voor een leugenaar tussen de lijntjes door, want ik werd niet geloofd noch kwam er een duidelijke uitleg hoe een ‘nieuwe’ telefoon zo’n ernstige waterschade kan oplopen bij normaal gebruik. Nogmaals benadrukt dat wanneer ik mijzelf schuldig zou maken aan het verzuipen van mijn telefoon ik deze moeite niet zou nemen. Uiteindelijk is dit l tot de hoge baas gegaan en ving mijn verhaal daar ook bot. Geen coulance, geen tegemoetkoming, geen (desnoods halve) oplossing. Geen menselijkheid, puur winst behalen. Zonde.

Beste Fabienne, Zoals ook telefonisch uitgelegd, worden onze telefoons meermaals en door meerdere personen op waterschade gecontroleerd, voordat de telefoon wordt verzonden. Jouw telefoon kwam bij ons terug met zeer duidelijke waterschade. Het is dus onmogelijk dat dit zo naar jou is verzonden. Wij hebben je foto's gestuurd van de waterschade en hebben meerdere mensen laten kijken naar de schade. Hierop werd unaniem door de professionals aangegeven dat de schade door eigen toedoen is veroorzaakt. Hierdoor konden wij niet anders dan concluderen dat de garantie is verlopen, zoals dit ook in de garantievoorwaarden is aangegeven. We horen graag van je of je de telefoon nog retour wil ontvangen. Met vriendelijke groet, Partly

zeer snelle oplossing voor probleem bij aankoop

Een defecte levering kan gebeuren, mocht na telefonische melding langskomen en ter plekke werd met alle aandacht gevonden probleem in goed overleg opgelost.

Prima na slechte start

Een iPhone 7 besteld voor onze zoon. Toestel werd na het weekend geleverd maar wilde niet goed opstarten. Via de klantenservice konden we het toestel gratis terugsturen. Na een week een nieuw toestel gekregen. Deze keer wel prima.

Fijne service, Had om 23:00 nog iets besteld en was er de volgende er nog, het pakketje had wel vertraging naar dat kwam denk ik door de bezorger.

Snelle accurate levering en makkelijke pagina om te bestellen

Ik heb inmiddels diverse keren onderdelen voor iPhones besteld en dit gaat altijd prima. Onderdelen zitten goed verpakt.

snel geleverd, nette verpakking

snel geleverd, nette verpakking makkelijk besteld op website, duidelijke mails en goede track and trace

Snelle levering, complete iPhone en mooi toestel.

Mooie iPhone 6 plus met 2 jaar garantie. Puntgaaf toestel, met beeldscherm plak cover en nieuwe oplader met kabel. Ben zeer tevreden, ook over de prijs.

Prima iPhone x

Prima iPhone X binnen gekregen.

Geweldige service

Nog nooit zo blij geweest van een online site! Vriendelijk en direct geantwoord op men vragen en alles netjes opgestuurd ben heel tevreden

Tot nu toe prima levering

Order in de avond om 21:00 geplaatst. Met als gedachte voor 23:59 besteld is morgen in huis. Order stond de volgende dag nog steeds op in behandeling ipv shipped. Dit bleek te komen doordat de order op een blokkade stond i.v.m. verificatie Afterpay. Maar na verificatie door Afterpay is de telefoon netjes bezorgt op diezelfde dag. Verpakking was goed en compleet. Evenals de telefoon. Wel twee aandachtspunten: Misschien vermelden dat order op block staat i.v.m. verificatie. En het verbaasde mij dat je geen handtekening hoefde te zetten voor ontvangst.

Snel en correct

Snel, correct, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Snel geleverd, geen enkele klacht

De service is prima geweest, product snel geleverd.

gematigd

Had een iPhone x zilver "zo goed als nieuw" besteld, deze werkt op eerste zicht perfect, hoewel de lader die ik erbij had gekregen na één week al kapot was. De iPhone zelf werkte goed maar na een maand kwam er stof in mijn voorcamera omdat het scherm niet goed zou gemaakt zijn, hierdoor werkte face ID en portret bij de voorcamera dus ook niet meer. De kwaliteit was heel wazig, niet meer helder. Heb een mail gestuurd, nog altijd geen antwoord...

Beste Tijl, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat er stof in de camera is gekomen. Jouw mailtje is inmiddels behandeld en jouw telefoon is retour ontvangen. Wij houden je op de hoogte betreffende de passende oplossing. Met vriendelijke groet, Partly

Goede klantenservice

Eerst problemen gehad met de post maar nadien snelle afhandeling!

Goed maar kon wel beter qua uiterlijk van de iPhone

Uiterlijk van licht gebruikt was slecht

fijn,snel en betrouwbaar

Ik heb meerdere keren bij partly besteld en elke keer krijg ik de service waar we allemaal naar zoeken. Snelle levering, binnen 1 werkdag is mijn bestelling altijd binnen. betrouwbare service en goedkope prijzen!

Ik ben tevreden allea wat heb ik bestelt komt op tjid Hartsteke Goed

Ik ben tevreden allea wat heb ik bestelt komt op tjid Hartsteke Goed

Perfect, het onderdeel lag de volgende dag in de bus. De kwaliteit is uitstekend en zeer voordelig geprijsd!

Snelle levering en goedkoop

PAS OP!! Geven geen garantie

Telefoon al na een korte tijd scherm kapot. Telefoon is niet gevallen en is netjes mee omgegaan. Er wordt geen garantie gegeven omdat er val schade zichtbaar is. Telefoon terug gekregen. Het bijzondere is dat de telefoon er puntgaaf uitziet en geen krasje te bekennen valt. Jammer dat ze dan onder de garantie proberen weg te duiken. Het heb mij extra geld gekost om een nieuw scherm op te laten zetten. En nee ik laat het niet door parly doen voor een goedkopere prijs wat dat vertrouw ik niet meer.

Beste Ruben, Bedankt voor de review. Wij hebben jouw telefoon retour ontvangen met zeer duidelijke val- of stootschade. Hiervan hebben wij direct een foto naar je gemaild. Je geeft zelf aan het scherm vervangen te hebben. Dit was inderdaad nodig om de valschade te repareren. We hebben aangeboden de telefoon tegen een voordeliger tarief te repareren. Hier wilde je geen gebruik van maken. Wij hebben jouw toestel derhalve naar je teruggestuurd. Met vriendelijke groet, Partly

Goedkoop en supersnelle levering

Mijn ervaring is dat ik volgende x weer iets bij jullie bestel. voor 23.00 besteld volgende dag thuis.