Snel

Top winkel

Zeker een aanrader, goede klanten service en goede prijs en kwaliteit! Ik zeg doen.

Prima aankoop, ook prima verloop van transactie en snelle levering

Goeie producten en snel bezorgt

Goeie kwaliteit producten, specificaties staan duidelijk vermeldt zodat je het juiste kiest. Snel bevestiging gehad en snel bezorgt, telefoon weer in top staat.

Heel snelle service!

Op zondag besteld, op dinsdag in huis (België)!

Snel!

Leveren snel en zoals besteld en omschreven

snel geleverd werkt prima

snel geleverd werkt prima

Perfecte service en apparaat

Alles werkt zoals het hoort, telefoon ziet er goed uit en de service was zoals het hoort.

De iphone xs was meteen niet leverbaar, maar kwam toch meteen....

Verrassing. Goede website, er werd al gemeld: 3-5 dagen levertijd. Kreeg op dag 5 netjes een mail dat hij niet zou komen, maar de volgende ochtend stond de iphone xs bij de deur. In een heel vrolijk doosje lachte hij mij tegemoet, samen met een oplader, snoertje en screenprotector. Ik wilde de beste kwaliteit, geen gebruikssporen en dat was ook zo. Aanzetten, instellen, gratis screenprotector erop! Werkt als een trein. batterij nog 88% goed, kan in ieder geval nog een tijd mee. Dank!

Top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit

gewoon zeer goed en snel

De aankoop van een iphone 6+ verliep geheel volgens de afspraak. Er zouden lichte beschadigingen aan het toestel zijn, maar deze zijn echt niet te vinden. Toestel werd keurig op de afgesproken dag en tijd bezorgd en ook nog in een mooi doosje en geheel compleet. Werking van het toestel is 100%. Al met al een prima aankoop voor een goede prijs.

Goede telefoon en uitstekende service!

Goed werkende telefoon naar verwachtingen, met snoer en screenprotector bijgeleverd. Verder goede en snelle service naar wens.

Uitstekend!

Zeer tevreden over de levering van mijn iPhone 8 Plus. Mooi op tijd en netjes verpakt. Het geleverde toestel is inderdaad als nieuw en functioneert perfect!

uitstekend

uitstekend product,snelle,nette levering

Altijd goede producten voor een goede prijs

Batterijen zijn goed van kwaliteit. En ook nog eens binnen twee dagen op de mat. Tevens gratis verzonden. Top

Altijd goede kwaliteit

Goeie gsms, ik heb nu een iphone 8plus gekocht die zichtbaar gebruikt Is. Je ziet wel veel kleine krasjes maar voor de rest werkt hij heel goed. Wel jammer want de vorige die ik had besteld was ook zichtbaar gebruikt maar had echt minikrasjes. Bij deze zie je het wel wat meer maar voor de rest prima!

Goed, snel en correct

Makkelijke bestelling, keurige levering en product zoals afgesproken!

Helemaal TOP

Ik heb nog nooit zo’n blije dochter gezien met haar prachtige refurbished IPhone 8 Plus. Mijn zoon heeft het ook al heel leuk met zijn Partly phone. Mama zal de volgende zijn als zij aan een nieuwe telefoon toe is.

Top , snel en goed

Ze sturen duidelijke mails met je bestelling en zijn vlot met verzenden

Uitmuntend.

Refurbished iPhone X werd snel geleverd en in perfecte staat. Beschermglaasje dat werd bijgeleverd was wel gebroken, na een mailtje werd meteen een nieuwe opgestuurd. Perfecte service!

Snel geleverd en juiste onderdeel

Het wordt gratis en snel geleverd. Het onderdeel past en werkt perfect

Goed uitstekend

Altijd op de volgend dag geleverd

De 4e iPhone, super tevreden

Snel geleverd, netjes verpakte iPhone “met lichte gebruikssporen” die ik nu voor de 4e keer niet heb kunnen ontdekken. In totaal nu een complete refurbished iPhone XR 128GB bespaard door bij Partly te kopen ipv een nieuwe bij de Apple dealer! Ik ben tevreden met dit bedrijf.

Mijn bestelling kwam perfect aan en op de datum dat ik het wou. Bedankt!