Super super super!!!

Super super super een vd weinig online shops die doet wat die beloofd en gratis verzendinog ga zo door heel blij💋🤙🤙

Onbetrouwbaar, dubieus en komt afspraken niet na

na toestel eerst te laten hebben getest in de stad opgestuurd naar Partly. NA vervolgens bijna 3 weken te moeten wachten op reactie over toestel, behalve dan een ontvangstbevestiging, een klacht per mail ingestuurd. Ook hier geen reactie op gekregen, vervolgens weer een mail met een soort ingebreke stelling krijg ik een een paar uur later een mail dat het toestel een fout heeft in de software..... Het toestel keurig compleet en werkend in de doos verstuurd, nu maar afwachten hoe ik hem terug krijg.... Advies.....doe geen zaken met dit bedrijf!!

Ik ben echt niet blij

Ik heb een gele iPhone XR besteld. Er stond bij: 2-5 werkdagen en die lopen uiteindelijk op to meer dan 3 weken. Vervolgens krijg ik een mail dat ze de telefoon niet hebben. Jammer!

Beste Grah, Bedankt voor de review. De door jou bestelde telefoon bleek inderdaad lastiger leverbaar dan vooraf ingeschat. Naar aanleiding van deze informatie hebben wij contact met je gezocht en je alternatieven aangeboden. Helaas wilde je hier geen gebruik van maken. Wij hebben het aankoopbedrag direct naar je teruggestort. Met vriendelijke groet, Partly

Netjes verpakt. Telefoon ziet er keurig uit. Helaas ontbrak de screenprotector, maar die wordt alsnog netjes nagestuurd. Kan gebeuren

Super!!

supertevreden! Levering is ook dik in orde!

Goed service

Heel snel levering 🚚, een goed service klantvriendelijk, bij vragen snel antwoord Een goed website waar je kunt bestellen

Snelle en goede service!

Mijn zoon had zijn telefoon kapot en zonder problemen kunnen omruilen. Daarnaast heeft inmiddels een groot deel van de familie hier ook al besteld. Ook zij zijn tevreden.!

Het artikel was niet op voorraad maar had het toch redelijk snel in huis

Zeer goede service

snel, correct en service gericht. Mijn leveringsissue werd terstond opgelost en is uiteindelijk prima verlopen.

Goede produkten, snelle levering, lage prijs.

Goede ervaring door de geleverde produkten en snelle levering en prijs.

gewoon super

Opnieuw een bestelling hier gezet daar de vorige bestelling bij een andere zeer slecht is gelopen ik durf geen namen noemen maar garantie was ver zoek zelfs na een week deze te hebben heb ik voor de klanten zelf een nieuwe batterij laten steken in een bijna nieuwe GSM iPhone 7 128 Gb en dan na drie weken een reactie krijgen van Internet verkoper dat ze foto's moeten zien Dus m.a.w hier koop ik nooit meer

Super service!

Savonds besteld, de volgende dag in huis! En nog eens goede kwaliteit en makkelijk het scherm te bevestigen! Bedankt!

Supertevreden!

Ik ben zeer tevreden van partly!

heel prettig en flexibel behandeld

heel prettig en flexibel behandeld

Partly is gewoon de beste

Ik beveel partly een als een zeer goed bedrijf, ze handelen alles snel en uitstekend uit, en het product wat ze leveren is altijd goed en aders lossen ze het op goede manier op.

Zeer snelle service telefoon ziet er uit zoals beloofd.

Heb voor de uitvoering gekozen met de minste krassen. De telefoon ziet er echt als nieuw uit. Ik beveel daarom Partly.nl ook aan.

Snelle levering, kwaliteit

Ik ben erg blij met mijn refurbished iPhone 8 Plus. De levering was lekker snel, goede en zgan uitziende telefoon.

Netjes geleverd

Spoed verzending kwam netjes volgende dag aan met de juist omschreven tijd

Goede service en kwaliteit

Al 3x een iphone bestelt via partly en nooit problemen gehad

Snelle service!

Ben zeer tevreden met het product en de snelle verzending!

Keurig geleverd

Prima prijs, snel verstuurd. Geen instructies erbij, maar die zijn elders op internet wel te vinden.

Superblij met deze als nieuw werkende refurbished IPhone 8 Plus!

De communicatie door Partly was prima. Deze telefoon ziet er als nieuw uit en werkt helemaal prima. Ik ben er reuze blij mee.

Kapotte Ipad Touch Screen aangekomen

ik heb gelijk gebeld naar de klantenservices om aan te melden dat Ipad screen met scheur aan de connector en krijg heel vriendelijk iemand aan de lijn en die zei dat ik de Ipad screen terug kan retouren om de nieuwe ruilen of het geld terug . Het is wel snel afgehandeld en heel super snel . Vast bedankt daarvoor en voortaan ga ik alleen bij Partly bestellen als ik wat nog nodig heb . tot snel weer zien !

Snelle levering en correct.

Nooit nog een nieuwe Iphone

Bijzonder tevreden over de service! Zeer correcte levering. Terug een volle batterij! Merci Partly. Als deze het niet meer doet kom ik terug!