iPhone 7

Iphone 7 goed ontvangen, in heel goed staat. Alleen spijtig dat er geen oordopjes bij waren.

Oplossingsgerichte prima service

Op de 6e werkdag geleverd, door prima communicatie geen probleem, ter compensatie upgrade gehad

Very good service

The refurbished phone arrived on time and in a very good condition (as advertised). My son is using it for 4 months now with no issues. I am very pleased with Partly - will be using the shop again.

Telefoon was op tijd geleverd en netjes

Refurbished Telefoon gekocht

Keurig!!

Goed op de hoogte gehouden tien toestel later kwam. Extra oortjes erbij voor de vertraging. Top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goede service en producten !

Steeds telkens goede service en onderdelen zijn steeds van goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zoals beschreven en snel geleverd

Prima toestel dat die zelfde dag nog geleverd is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

het was een maandje wachten .... maar het wachten was het waard super blij met mijn ( nieuwe ) i phone 8 +

Een zeer tevreden klant!

De refurbished iPhone Xs 512gb zgan gekocht via Partly. Binnen een aantal dagen thuis geleverd en ziet r echt als nieuw uit, niet te onderscheiden van een nieuwe iPhone. Zeer tevreden, vele honderden euro’s goedkoper dan bij de concurrenten. Goede klantenservice, netjes geholpen. En voor degene die twijfelt om een refurbished iPhone te kopen bij Partly, niet nodig, zeer betrouwbaar. Review geschreven vanaf mijn iPhone Xs! :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke medewerkers en goede informatie.

De levering van mijn iPhone was een beetje aan de late kant, maar keurig door medewerkers daarover geïnformeerd en geupdate.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

verzenden duurde lang maar het was het wachten waard iphone ziet er echt als nieuw uit!

verzenden duurde lang maar, het was het wachten waard iphone ziet er echt als nieuw uit! helemaal voor deze prijs.

Prima, goed uitziende telefoon

De telefoon (een iPhone 6S plus) ziet eruit als nieuw. Funcioneert perfect! Zeker aan te raden.

Snel en netjes.

De omschrijving klopte. De levering was snel. Goede verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snel en goedkoop mijn juiste bestelling ontvangen

lens van mijn samsung S6 edge was beschadigd, snel en eenvoudig een vervangende lens en reparatiesetje kunnen uitkiezen op de site en binnen notime voordelig in huis , top bedrijf.

Prima service, oplossingsgericht ,aanrader

Toestel besteld, levering duurde door omstandigheden iets langer (6 dagen). De helpdesk is zeer oplossingsgericht en prima bereikbaar. Uiteindelijk toestel geleverd met een upgrade naar 264 Gb

zeer snel en vriendelijk

ik had een refubished iPhone 8 gekocht en hij werd binnen twee dagen bezorgt terwijl hij nog nabesteld moest worden ik kreeg er een oplader bij en ik kon hem gelijk gebruiken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goeie kwaliteit, snelle reactie op vragen, prima

Besteld product had een probleem, maar wordt supersnel opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De beste en goedkoopste oplossing

Goede communicatie en goederen die volledig conform zijn met wat op de site beloofd wordt.

Uitstekend!!

Ik heb een IPhone 6 plus gekocht bij Partly. Eentje met gebruiksporen dus de laagste en goedkoopste categorie. 2 dagen later heb ik hem ontvangen in een leuk doosje met nieuwe lader en berschermglas. Wel, de gebruiksporen moest je heel hard zoeken. Mijn oude Iphone was er 10x erger aan toe.. Mijn ouders en vrienden stonden er ook versteld van. Ik heb ook contact gehad met de klantendienst, deze was professioneel en behulpzaam. Ik raad deze winkel voor 150% aan!! Vanaf ga ik alleen nog voor refurbished.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

keurige service netjes telefonisch geholpen artikel boven verwachting.

Na telefonisch contact en eerlijk advies werd het product super snel geleverd en de kwaliteit is boven verwachting. Wij zijn erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snel geleverd, meer gekregen dan ik dacht!

Voor een iPhone-reparatie was ik op zoek naar een Nederlandse leverancier van de acculaadchip. Ik dacht er een te bestellen, maar ik kreeg een afgeknipte tape met 3 stuks!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, fijn dat er achteraf betaald kan worden. Goede kwaliteit telefoon

Goede en vlotte service!

Nieuwe iPhone accu besteld en de volgende dag al in huis! Top! Dochter weer blij!😉

Snelle en nette levering

Pakket wordt snel geleverd en is goed en netjes verpakt En reële prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi toestel, voldoet aan verwachting of zelfs beter. Snelle service!

Mooi toestel, voldoet aan verwachting of zelfs beter. Snelle service!

Over Partly.nl

Filter op Taal