Redelijk.

Levering was niet kompleet. Na bellen werd t ontbrekende onderdeel 3 dagen later geleverd.

Is mijn 3de inkoop , zeer zeer tevreden

Zoals verwachting , als nieuw. Installaties volgens vendor…raad dit zeker aan. En ook cadeau waardig !!

Top Bedrijf

Aantal keer besteld nu, kan Partly zeker aanbevelen.

Telefoon is top, geen krasje niks aan te merken. Klantenservice is ook top, problemen met de track en trace. Maar uitstekend opgelost

Prima toestel

Product, prijs en service 100% perfect

MacBook batterij had ik volgende dag al in huis :)) Prijs van 80 euro was uitstekend Na installatie van de batterij bleek dat de kwaliteit uitstekend is :))

Prima service, redelijke prijs, ze doen wat ze beloven

Prima service, redelijke prijs, ze doen wat ze beloven

Snelle levering, ook persoonlijk contact

Bij vragen of ontbrekende levering, meteen persoonlijk contact en nazending. Top!

Mooie refurbished iPhone

Refurbished iPhone 11 besteld, ziet er echt uit als nieuw. Binnen in een dag netjes in huis!

Top geregeld.

Batterij was 84%. Klantenservice gebeld en aangegeven hier niet blij mee te zijn. Kon hem terugsturen en ruilen voor een andere. Top geregeld door Jarno.

Nog beter dan de oude Partly

Een aantal maanden geleden heb ik al eens op Partly besteld en toen had ik een goede ervaring. Ik zag vorige week op FaceBook een bericht dat Partly.nl compleet is vernieuwd, toevallig had ik een iPhone 11 scherm nodig voor het toestel van mij vriendin. Het assortiment is erg uitgebreid en ook van een goede kwaliteit. De website werkt een stuk beter dan voorheen en is veel gebruiksvriendelijker, echt een aanrader. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Gemakkelijk besteld, snelle levering

Omdat ik nog niet thuis was kon ik hem niet direct betalen. Gelukkig kreeg ik een mailtje en kon dat 3u later de bestelling alsnog betalen. Ik hoefde de bestelling niet opnieuw te plaatsen, heel fijn.

Vroeger goed, nu waardeloos!

3 dagen geleden bestelling gedaan van onderdelen, nog steeds niets geleverd, dit gemeld via een mail, geen reactie, ze zijn onbereikbaar helaas.

Slechte Service

Ik kocht een schermpje dat binnenkwam na monteren bleek het kabeltje gescheurd te zijn, wat ook niet raar is met deze kwaliteit van aliexpress Jammer!

Snel en goeie spullen voor een scherpe prijs

Mooie en kwalitatieve spullen voor een goede en scherpe prijs. Als ik was nodig heb bah ik hier weer bestellen, een echte aanrader

De volgende dag al in huis. Kon niet beter.

Topkwaliteit en snel geleverd.

De kwaliteit van de batterijen en andere onderdelen zijn van zeer goede kwaliteit. Indien je vragen hebt, wordt er heel snel en vriendelijk op gereageerd. Een zeer professioneel bedrijf!

Goede kwaliteit onderdelen

Prima kwaliteit onderdelen

Goedkope onderdelen voor ipad

Ik heb 2 ipad air schermen bij ze gekocht voor de minimale prijs

Ik vindt er altijd wat ik nodig heb.

Zeer tevreden elke keer weer

Echt een ontzettend slecht bedrijf

Echt een afschuwelijk slechte refurbished iphones die ze met 4/5 sterren verkopen. De eerste die ik bestelde vertoonde na 2 dagen tekenen van "ghosting", waarbij het scherm een eigen leven ging leiden. Na er een nieuw scherm op te hebben gezet had ik na een maand de hele camera vol stof, bleek het dat ze geen beschermlaagje tussen het scherm en het elektronische gedeelte hadden gemonteerd. Ding weer terug, zogezegd gerepareerd, en ja hoor. 1 maand later hele camera weer vol stof. Uiteindelijk deze weer omgeruild voor een nieuwe, deze zou 5 sterren zijn dus nagenoeg nieuw. Hij zag er optisch nog slechter uit dan die van 4 sterren, miste wonderbaarlijk genoeg de truetone functie, het scherm doet soms ineens niks meer waardoor ik hem een harde reset moet geven, en ook de camera heeft weer stofpuntjes erin zitten. Ik weet niet waar ze deze telefoons vandaan halen, maar ze zijn in ieder geval geen 400+ euro waard. Voor iedereen die twijfelt tussen een refurbished en een nieuwe telefoon, bespaar jezelf de moeite en spaar even door voor een nieuwe. Want de ellende die je er van ondervind is echt niet te doen.

Perfect site voor Apple spullen !

Heb al verschillende malen onderdelen besteld en altijd prima verlopen in zijn geheel. Deze keer echter werd de bestelling pas 2 dagen later dan verwacht geleverd, maar al met al toch OK :) En de nieuwe iPhone 7 batterij zit al in mijn oude iPhone 7.

- Goede kwaliteit producten. - snelle levering - Mooie prijs kwaliteit’s verhouding.

Tevreden met onderdelen van Partly

Ik heb meermaals onderdelen gekocht voor mijn iPhones. Was er erg tevreden mee. Kon zo me telefoon repareren. Zonder reparateur met hoge kosten!

Alles klop, doen wat ze beloven!

Ipad scherm en batterij besteld. Mooie prijs. Scherm was volledig voorbewerkt. Alles perfect verpakt en op tijd geleverd. Kan ik iedereen aanraden! Toppie!