Niks snelle bezorging.. Als je dat belooft moet je niet alles via postnl sturen...

Mijn telefoon wordt pas na 1 week wachten geleverd.... Als ik geluk heb. Postnl kan het niet aan? ... Er zijn meer pakketbezorgers... Maak daar gebruik van...

Snelle service en uitstekend geholpen

Had een iPhone 6 scherm gekocht en in deze tijd met covid 19 snel en netjes geholpen mijn dank u en u medewerkers een goed en gezond 2021 m.v.g Jan geense broeksingel 69 6581HA te malden

Mijn bestelling zoek geraakt

Mijn bestelling is zoek geraakt. Contact met Partly opgezocht. En hebben het netjes opgelost. Ben zeer tevreden.

Gewoon zoals afgesproken

Eerst was het zo zal ik hier bestellen ja of nee. Toch maar proef op de som. Ik ben tevreden over de levering. Misschien een tip voor party. Geef aan dat het nu wat langer duurt. Via mail. Staat netter. Maar verder alles oké! Ben nu al weer aan het kijken wat ik bij jullie kan kopen

Netjes verpakt snel verstuurd

En dat ook nog voor een goede prijs

Snel geleverd en werkt perfect en prijs was hoed

Super snel en goed toestel en prijs was redelijk

Super snelle levering, goed en mooi verpakt en duidelijke communicatie.

Erg fijne ervaring

Een erg snelle levering en een goede telefoon met een kleine butsje op de behuizing. Maar dat hoort erbij.

Snelle levering en niet duur

Op vrijdag bestelling gedaan en ondanks de kerstdrukte zaterdag al ontvangen super in een woord

Langere wachttijd dan normaal door de feestdagen maar zeer tevreden, ook heel leuke verpakking en alles ecologisch! Fantastisch

Goede en goedkope aankoop

Vervangen iPhone 7 scherm is een priegelwerkje. Ik heb er ruim 2 uur over gedaan maar me niet gehaast. Je moet goed opletten als je het uit elkaar haalt zodat je weet hoe het weer gemonteerd moet worden.

Teleurstellend

Ik heb twee keer een telefoon besteld die zo goed als nieuw zou moeten zijn. De daadwerkelijke levertijd duurde veel langer dan de aangegeven levertijd op de website. In de tussentijd was het toestel zelfs in prijs verlaagd (terwijl ik nog de oude hogere prijs betaald had). Vervolgens krijg ik twee keer een telefoon thuis gestuurd die zichtbaar gebruikt/beschadigd is. Beide toestellen hadden overduidelijk te veel beschadigingen voor een toestel dat zo goed als nieuw zou moeten zijn en voldeden niet eens aan de beschrijving van een zichtbaar gebruikt toestel. Werd gelukkig aan de hand van wat foto's ook bevestigd door Partly zelf en mocht de bestelling retouneren. In eerste instantie kreeg ik te horen dat ik zelf de retourkosten moest betalen wat later gelukkig is teruggedraaid. Inmiddels weken later beide telefoons teruggestuurd en mijn geld terug ontvangen en ergens anders een nieuw telefoon gekocht die wel voldoet.

Goede site met snelle respons via chat

Had voor iphone 6 besteld en het moest 6s zijn maar ben via chat zogoed als direct geholpen

Prima refurbished IPhone X tegen realistische prijs

Realistische prijs Snel verstuurd Toppie dus

Snelle, betrouwbare levering en goede telefonische service. Top!

Mijn bestelling werd in no-time geleverd. Een technische vraag werd meteen telefonisch opgelost. Kortom een aanrader deze website!

bezorging iets later, product geweldig.

homeknop voor iphone besteld, kwam ondanks Covid erg snel aan, montage verliep soepel, heb het idee dat deze knop steviger is dan de originele, en dus langer te gebruiken. ik raad dit ten zeerste aan vooral omdat de prijs laag was voor een goede kwaliteit

Zeer snelle levering

Goed verpakt, snel geleverd voor een bijzonder vriendelijke prijs. Top.

Zoals altijd ok!

iPhone 8 besteld en goed ontvangen en in super goede staat.werkt perfect

iPhone 8 besteld en goed ontvangen en in super goede staat.werkt perfect

Goedkoop, snel, betrouwbaar.

tot nu toe zeer tevreden

Ik heb net voor het eerst kontakt met Partly,en bevalt reuze.

Ik had met spoed een nieuwe telefoon nodig, omdat de mijne kapot was. de zelfde dag werd het geleverd en ik had een iphone 6 licht gebruikt gekocht. En echt top kwaliteit! Geen enkel krasje zelfs en het ziet er gloednieuw uit! Goede service en goed kwaliteit!

Correct

Geleverd wat ik besteld had. Filmpje was duidelijk.

supersnel

goede ervaring besteld en volgende dag in huis. goede kwaliteit

Moeizaam afwikkeling bij reparatie in de garatie

Teleurstellend