Goed product goed geprijsd

Goede prijs voor een goed product, echter werd niet voldaan aan bezorgtermijn. Ik kreeg het 2 dagen na mijn bestelling binnen

Alles zoals het moet zijn. Maar levering moest normaal in 1 dag. Maar kwam na 3,4 dagen

SuperSnelTopProductOntvangen

Snel een goed product in huis voor goede prijs!

Snel en perfecte qualiteit ik ga zeker terug bestellen

Heeel goe

Heel goed dank uw

Goede kwaliteit en prijs is ook laag

Mijn ervaring is dat de prijs goed is, goedkoop bedoel ik en kwaliteit is ook heel goed en het past precies op mijn iPhone heb er geen problemen ontvangen. Ik raat iedereen aan dat ze het bij jullie kunnen aan kloppen.

Redelijk, wat verbeterpuntjes.

Voor 23:59 besteld was voor mij niet de volgende dag in huis. Geen ramp. Wat vervelend was, was de betaalwijze. Bestel ik bij een voor mij nieuwe webshop doe ik dat graag met achteraf betalen. Jullie bieden die optie, daarom koos ik jullie. Echter bleef ik een foutmelding krijgen dat de optie niet toegevoegd was aan mijn account. Jammer, geen mogelijkheid voor mij om dat recht te zetten. Uiteindelijk maar op vertrouwen betaald, maar echt soepel liep het niet. Product is verder in orde. Reparatiesetje slechte kwaliteit, die bestel ik nogmaals ergens anders. Voor nu nog teveel minpuntjes voor een tweede bestelling. Hopelijk in de toekomst beter.

prima prijs en snelle verzending

Zocht een paar onderdelen voor mijn ipad air 2. Op voorraad en voor een okay prijs. Wordt met brievenbuspost gratis verzonden, wel zo handig voor een homebutton ;)

verkeerde onderdelen ontvangen

Mijn eerste bestelling, onderdelen voor iphone se , verkeerde lijmsticker (ander model) en dock connector ook verkeerd model in het wit (moest zwart zijn ). Bij de concurrent op dezelfde dag iets besteld, ontvangen dag erna, bij partly.nl 5 dagen. Nu een bericht gestuurd ben benieuwd hoe lang dit gaat duren ;)

Goed product

Ben zeer tevreden, zeker voor herhaling vatbaar.

Niet aan te raden

Geen Garantie. Toen ik mijn toestel kreeg, verdwenen mijn volume toetsen in de behuizing van de gsm. Resultaat: ik kon mijn volume niet meer stiller of luider zetten. Ik kon de gsm niet laten maken onder garantie omdat deze gebruikssporen had. De vraag die ik had was, vanaf welk punt spreken we over "gebruikssporen" en welke gsm heeft deze dan niet? Ik heb de herstelling dan maar zelf betaald. Na 7 maanden had ik het zelfde probleem. terug geen Garantie van Partly. Ik had wel een sympathieke medewerker als contactpersoon. Maar van Garantie is nooit sprake geweest. Dus pas hier mee wel op als je een gsm koopt bij Partly. Prijs zit goed, maar de kans is groot dat ze elk excuus aanwenden om geen garantie te geven.

Snelle en prima service

Duidelijke omschrijvingen bij de producten, snelle reacties klantenservice en bestelde artikelen zeer snel thuis.

Prima batterij voor een prima prijs.

De batterijen bij partly zijn voordelig en goed van kwaliteit

Beloftes niet nagekomen, onwil om dit recht te zetten

Ik bestelde op een maandagavond iphone onderdelen van Partly (België). De onderdelen waren dringend, dus ik betaalde extra voor de snelle service. Alles werd betaald en bevestigd. Omdat ik de volgende dag geen verzendinformatie zag trachtte ik partly te contacteren. De whatspp blijkt niet te werken. Telefonisch waren ze woensdag wel te contacteren. De dame meldde me dat mijn pakket inderdaad nog niet verzonden was, en dat dat meteen zou gebeuren. Een reden werd niet genoemd. Ze melde dat de snelle levering naar België niet mogelijk was. Dat lijkt me eerder bedrieglijk, gezien de site geen uitzondering voor België vermeldt (partly.be!) en gezien het wel gewoon mogelijk was om extra te betalen. Bespoedigen kon ze de zending evenmin, ik kon alleen afwachten. Wij ontvangen bijna wekelijks zendingen uit Nederland, en weten dat 'next day delivery' gewoon mogelijk is. Dame was wel akkoord om de extra kosten terug te betalen - nu afwachten of die belofte wel wordt nagekomen. Een 3tal uurtjes na mijn telefoon ontving ik dan toch een track en trace nummer, maar levering kon niet meer op donderdag uitgevoerd worden. Een misser kan, maar de onwil om dit op te lossen toont een gebrek aan professionaliteit. Te vermijden.

Het bestelde iPad scherm kwam beschadigd binnen maar dit werd snel en adequaat opgelost door Partly

Kwaliteit voor een superprijs

Heel tevreden met Partly: Vanuit België besteld en per ongeluk mijn adres niet correct ingegeven, WhatsApp verstuurd voor aanpassing. Direct antwoord en aanpassing order. 2 dagen later batterij met toebehoren aangekomen. Mijn iPhone werkt perfect, spijtig dzt ik hem net vandaag heb laten vallen. Ik denk dat het tijd word voor een nieuwe enne ga zeker kijken naar de website voor deals ( tenzij ik de promo win)

Top, snel en goed!

Snelle levering van de juiste producten tegen een scherpe prijs! Ook de aftersales is zorgvuldig.

Ik ben zeer tevreden

Bestelling makkelijk besteld en op tijd binnen.

2 kapotte toestellen en nog niks

Had een IPhone 6plus gekocht en na 7 maanden kapot, werd vervangen maar al snel bleek de kwaliteit bar en boos te zijn met als gevolg dat de accu opzwol en het scherm eruit drukte en in een bootloop ging. Wederom opgestuurd en na 3 weken wachten kreeg ik het antwoord dat de telefoon licht gebogen was omdat hij in een jaszak of tas is gedaan en het advies was het moederbord te vervangen... Nou nooit meer dus. Ga een nieuwe kopen bij 'n ander want dit slaat echt nergens op...

Prima accu voor een prima prijs

Deze accu is een prima vervanging van de originele. Kwaliteitsproduct.

Onderdelen netjes verpakt en werken zoals ze hoorden. Snelle verzending was a plus!

Snelle levering!

Kwaliteit

Kwalitatief en snel geleverd

Alles was perfect in orde

Langdurige levering!

Ik heb vrijdag 19 Februari een iPhone X scherm ( High Copy ) besteld op de site stond nergens dat deze was uitverkocht. Eénmaal besteld kreeg ik te horen dat deze nog moest nabesteld worden. Na een paar mailtjes kreeg ik alleen maar te horen dat ik moest wachten en dat deze 1 maart werd geleverd. Inmiddels al 3 maart en nog niks van gehoord.