Prettig telefoon contact.

Goede ervaring

Duidelijke communicatie Keurig verpakt Een heel leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling!

Superr

De levering was heel snel. Ik kreeg duidelijk iedere keer een mailtje, Er is gedaan wat er gezegd is. En tot slot een aardig kaartje met een persoonlijk contact.

Netjes en vriendelijk

Site is netjes, de communicatie over verzending duidelijk. Leuk dat er persoonlijk kaartje bij zat. Helaas waren de kleuren van de sneakers anders dan ik van de foto’s verwachtte. Maar dat zal via andere site waarschijnlijk ook zo zijn geweest.

Snelle levering, kwaliteits schoenen

Juiste maat en passen geweldig goed met mijn steunzolen. Goede comfortschoenen.

Goede en overzichtelijke website en snelle afhandeling van bestelling! in één woord: top!

Top geregeld

Top kwaliteits en comfortabele schoenen...

Ben zeer tevreden met mijn koopjes tot nu toe...bedankt, Theo Jansen!

Waar voor je geld

Snelle verzending met een leuk persoonlijk bedankkaartje erbij. Mooie kwaliteit schoenen en goede snelle reactie op vragen. Uitstekende service!

Hele mooie schoenen gekocht. Snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij.

Keurig

Keurig

Erg discriminerend!,,, geen damesschoen 43!

Kan geen nieuwe damesschien vinden maat 43

Beste mevrouw Slembrouck, Hartelijk dank voor uw review. Wanneer u op onze webshop bij de damescollectie filtert op maat 43, krijgt u ons aanbod in maat 43 te zien. Met vriendelijke groet, Anne Theo Jansen Schoenen

Super fijne sneakers

Goede prijs, fijne schoen.

Snelle sirvice - goede kwaliteit

Kwaliteit is goed en de schoenen zijn snel geleverd.

Volgende dag al keurig pakketje in huis, mét een persoonlijke kaart erbij - hoe leuk is dat!

Super snelle levering

Prachtige schoenen, super snelle bezorging.

Ik vind alleen de prijsstikker aan de binnenkant van mijn schoen vervelend, die zit muurvast. Daardoor is mijn binnenzooltje los nu. En de stikker zit er nog steeds helaas.

Goede en snelle service met persoonlijke aandacht.

Schoenen heel snel geleverd. Prima conform foto webshop. Aangenaam verrast door leuke kaartje dat er bijgevoegd was.

Fantastische laarzen, persoonlijke service

Ik had mooie laarzen gezien op de website waarbij ik een vraag had over de breedte maat van de schacht. Een paar uur nadat ik deze vraag per e-mail had gesteld werd ik teruggebeld en kon de vraag beantwoord worden. Daarna heb ik de laarzen besteld die er de volgende dag waren. Ze zitten fantastisch en er zit een attent persoonlijk kaartje bij van de dame die mij zo goed heeft geholpen over de telefoon!

Bestelling naar volle tevredenheid behandeld.

Voor het eerst kennis gemaakt met Theo Jansen. En alle sis prima verlopen.

Super goed

Bij de levering een prachtig kaartje echt leuk. Volgende keer weer schoenen kopen bij Jansen!

Snelle levering maar geen snelle terug betaling en verzendkosten 7.50 vind ik erg duur om terug te sturen voor een bestel bedrag van 169.00 euro

Goed,snel en duidelijk

Zo zou elke webshop moeten werken...ook met ondersteuning van winkel...erg leuk is ook het persoonlijke kaartje bij de aflevering

prima service

Vlot en netjes geleverdmet een persoonlijk tintje.