Uitstekend en schoenen echt wijd genoeg

Ik had enkellaarsjes van Helioform besteld in een wijdere maat. In tegenstelling tot schoenen bij andere winkels waren deze ook echt wijder, heerlijk die ruimte bij mijn tenen! En toch mooi aansluitend bij de enkels. Vanwege Corona online besteld. De bestelling was op tijd en netjes verpakt. Theo Jansen heeft altijd goede schoenen.

Hele snelle levering

Vrijdag had ik besteld en volgens de info zou het pakket na het weekend geleverd worden. Maar volgens post.nl de volgende dag. En dat was ook zo.

Juiste maat en op tijd

Keurig verpakt en mooi op tijd verzonden. Schoenen passen perfect.

prima mooi verpakt

Goede ervaring,snelle service.

Geweldige service en verzending

Een persoonlijke note als extra doet het helemaal, super !!

snelle levering.

Top Klasse afgewerkt super vriendelijk.

Vlug antwoord, bedanking in mail en met kaartje. Rode sandalen Waldläufer reeds aan mijn voeten. ZALIG Zwarte krijg ik de zolen er niet uit( Mephisto ). Foto genomen van de sandalen en catalogus voor vriendin Liliane. Wilt ook een catalogus. Vindt ze prachtig.

Beste mevrouw Devos-Jooris, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en onze service. Ook erg leuk dat uw vriendin enthousiast is :-). U vindt onze folder nu ook online: https://www.theojansenschoenen.nl/blogs/folders/comfort-schoenen-folder-najaar-2020 Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Theo Jansen Schoenen

Prima, snelle levering en mooie laarsjes!

Prima, snelle levering en mooie laarsjes!

Uitstekende service en snelle verzending!

Zeer tevreden over de service van Theo Jansen. Schoenen waren snel bezorgd met een persoonlijk kaartje erbij. Ik zou zeker opnieuw bestellen bij Theo Jansen.

Vlotte en leuke persoonlijke levering!

De schoenen zijn vlot geleverd en het persoonlijke handgeschreven kaartje was superleuk. De schoenen zijn geweldig!

Prima volgens afspraak en kwaliteit geleverd

Zeer positieve ervaring,gaat U vooral zo door

prachtig

blij met mijn rood en geel schoenen ...

Snel

Netjes verpakt, vriendelijk hand geschreven kaartje erbij wat een internet aankoop toch wat persoonlijker maakt. Snelle verzending

Snelle levering en leuk persoonlijk handgeschreven kaartje

Snel en goed verzorgd met kaartje, schoenlepel en voetbalsum

kwaliteitsproducten in no time in huis

Besteld en zeer vlot ontvangen. Met een gezellig en persoonlijk kaartje erbij. Ik voelde me echt ‘koning’ als klant!

goede levering, goede kwaliteit

Keurig volgens afspraak ( zelfs eerder dan in de mail stond aangegeven). Mooie laarsjes!

Ben erg blij met de laarsjes. Helemaal naar wens. Idd vandaag besteld en morgen in huis. Daarnaast een leuk kaartje erbij.

Prima!! Bezorging zoals beloofd.

Dank voor de vriendelijke en persoonlijke kaart! Zondag komen we naar uw winkel in Nijmegen om de schoenen retour te doen en iets anders uit te kiezen. Mijn man is gek van het merk Cetti, maar deze uitvoering is vanwege zijn hoge wreef, niet geschikt. De schoen zit veel te strak. Complimenten voor de verzorgde uitvoering van de bestelling. Leuk dat u een boekje over Nijmegen middenstand hebt bijgevoegd. Uw eigen advertentie trok de aandacht door de prachtige bruingele sneakers. Was dit nu een heren- of damesuitvoering? Ik kon hem op uw site niet vinden. We hopen zondag tijdens een bezoek aan uw zaak te slagen. Dank nogmaals en vriendelijke groet. Mariette te Riele

Beste Mariette, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service :-) Wat jammer dat de Cetti sneakers niet passen bij uw man. Leuk dat jullie langs komen in onze winkel in het mooie Nijmegen, wellicht vindt uw man dan een ander paar mooie schoenen. De schoenen die u in het boekje Bruist ziet zijn schoenen voor dames van het merk DL Sport u vindt ze hier als u de link kopieert: https://www.theojansenschoenen.nl/dl-sport-4823-veterschoenen-cognac-235001076 Tot zondag! Met vriendelijke groet, Team Theo Jansen Schoenen

De schoenen waren de volgende dag in huis. Met een lieve kaart er bij. Super

Binnen 1 dag besteld en bezorgd. Duidelijk verzorgd met formulier erbij voor ev retourzending. Kon de betreffende schoenen niet op de site vinden , maar met een codenamen kwamen ze bij Jansen tevoorschijn. Helemaal blij!!!

Super super super!

Snel geleverd , juiste maat, top!

Bestelde schoenen snel geleverd. Prachtige schoenen!

Vlotte verzending van een paar mooie schoenen.

Ik heb gekozen voor een feestelijk exemplaar van Floris van Bommel. Prachtige schoenen voor een lange zwarte jumpsuit. Heel tevreden.

Leuk persoonlijk kaartje.

Snelle service!

Prima, snelle service! En een attent kaartje in de schoenendoos!