Elke keer weer zeer vriendelijke service als het nodig is

Al vele paren schoenen heb ik online naar volle tevredenheid besteld. Zeer vertrouwd kopen.

Zeer snel verstuurd en netjes verpakt met aardige notitie

Alleen de fietskoerier had het pakje in de container gegooid ipv te hebben aangebeld. Dat was dus bijna geen schoenen.

Mooie schoenen met een klasse.service

Mijn levering had wat vertraging op gelopen. En hoe ze daar met omgingen klasse. Ook krijg je zo snel een antwoord op je vraag. Zeker voor herhaling vatbaar deze winkel

Zeer nette service!

Snelle levering. Bedrijf besteed levering uit aan een fijne bezorgdienst (cycloon) die levert op prettige tijden en de pakketjes niet zo in de portiek gooit zoals bij andere leveranciers ;) In de doos zat een handgeschreven kaartje van de zaak. Erg attent.

Duidelijke communicatie, snelle en efficiënte levering

Duidelijke communicatie, snelle en efficiënte levering

Zie hieronder

Snel en goed geleverd. Binnen een dag met een lief briefje erbij.

Supersnel en klantvriendelijk

5 sterren

Online schoenen besteld, ging heel snel en bij vragen direct contact met de winkel. Zeer vriendelijk team!

Goed verpakt en leuk persoonlijk kaartje

Goed aangekomen

De schoenen zijn snel en netjes aangekomen en het pakje had ook nog een persoonlijke boodschap. Dat vond ik heel mooi!

Goede aankoop!

Kwaliteit: - schoenen 10 - prijs 10 - levering 10 - contact 10 Kortom ik ben zeer tevreden!

Denken mee, proactief, dienstverlenend, daardoor onderscheidend.

Mooie schoenen, mooie prijs.

Goede kwaliteit schoenen, snelle levering met fietskoerier!

Tevreden!

Breedtemaat ‘K’ is niet overal te krijgen. Hier wel!

Snel en persoonlijk!

Precies zoal beschrijving website, leuk persoonlijk kaartje erbij!

Op tijd bezorgd

Prima schoenen

prima service

ruime keuze en snelle bezorging

Schoenen waren de dag na de bestelling in huis Waren jammer genoeg te groot

Duidelijke site, mooie schoenen, snelle levering en goede communicatie

Prima service!!

Schienen zeer snel geleverd met cycloon. Retourzending prima afgehandekd

Ook aan de telefoon goed geholpen.

Zeer snelle levering

Mijn schoenen werden zeer snel geleverd en er zat een lief persoonlijk kaartje bij . Dit vond ik zo leuk.

Professionals, eerlijk en transparant

Ik had schoenen besteld en er was wat fout gegaan bij de bestelling. Dat kan natuurlijk gebeuren en had er zelf ook geen haast bij. Gelijk het contact formulier ingevuld en werd de volgende dag gelijk gebeld. De persoon die mij te woord stond bood gelijk het excuus aan namens het bedrijf en was zeer doelgericht om het probleem op te lossen en te regelen. De juiste schoenen werden gelijk opgestuurd en er werd een gratis retour label aangemaakt. De juiste schoenen waren er eerder dan ik de de schoenen kon op sturen. Schoenen waren ook gelijk perfect en super. Helaas was er nog een probleem van een automatische terugstorting opgedoken door de retour. Daar werd ook netjes contact voor opgenomen. Klantenservice is goed, eerlijk, transparant en gericht op het oplossen van de problemen op een gerichte manier. Het menselijk en dat is heel fijn. Je moet ook complimenten geven in dit soort situaties over hoe dit wordt opgelost!!!! Dat hebben ze hier echt verdiend.

Uitstekend service

Prachtige schoenen zitten heerlijk

Snelle levering en product voldoet

Lief kaartje erbij voor veel plezier van mijn schoenen