helemaal naar tevredenheid het juiste bestelde geleverd

mijn bestelde Gabor laarzen zijn goed bezorgd via post Nl weliswaar met 1 dag vertraging door drukte, dit was geen probleem door trick en track kon ik het pakket volgen ook heel fijn, de laarzen waren goed verpakt.. en het persoonlijke berichtje was leuk.. ze pasten prima en ik heb er plezier van..

Snel geleverd mooie schoen

Er zat zelfs een handgeschreven kaartje bij! Dat maakt het persoonlijk, leuk!

Geweldig.

Goede service, snelle levering. Top!

Prima en snelle service

Bestelde laarsjes reeds na 1 dag bezorgd. Goede pasvorm

Goede en fijne service

Fijne winkel om te kopen ook snel en correct met retour

uitstekend

Klantvriendelijk en deskundig, in de winkels en online

Prima verzorgd, snel, niks op aan te merken.

Prima verzorgd, snel, niks op aan te merken.

Snelle levering van mooie gabor laarzen

Online bestelling was een binnen een dag! Leuk persoonlijk kaartje in de doos

Topservice!

Topservice!

Heel snel geleverd

Schoenen zoals verwacht en super snel bezorgd

Heel fijn geholpen, goede service, vriendelijk personeel. Super!

Duidelijke communicatie via de mail en een snelle levering.

Goede afhandeling

De dag erna al afgeleverd, ben blij met deze schoenen. Top

Snel & persoonlijk!

Snelle en persoonlijke service. Erg tevreden. Een mooi handgeschreven kaartje erbij! Dat was zeker speciaal om te ontvangen. Hierdoor ben ik sneller geneigd om terug te komen bij Theo Jansen.

Klantvriendelijk en snelle levering, super ervaring!

1e keer besteld bij Theo Jansen, mooie DL Sport laarsjes gekocht. Een vraag via WA gesteld, werd keurig teruggebeld en alles werd geregeld. Heel fijn, zeer positieve ervaring, zou het zeker aanbevelen om op de site te kijken en online te bestellen.

Perfecte service, op tijd en mooie laarzen!

Alles prima gegaan. Snelle service via website, gedaan wat beloofd. Mooie kwaliteit laarzen. En lief persoonlijk geschreven kaartje erbij! Ik keer zeker hiernaar terug. Staat in mijn favorieten!

Mijn bestelling de volgende dag al in huis, keurig verpakt en met een leuke attentie!

Altijd goede schoenen en snel geleverd

Deze winkel heeft een goede selectie van goede kwaliteit schoenen.

Bestelling netjes verzonden

2 paar Van Bommels besteld in specifieke maat en breedte. Een paar (zwart) was gewoon echt nieuw, ander paar (bruin) had al dusdanige plooivorming dat deze schoen al heel vaak gepast os door iemand of dat een verkoper al een dag op heeft rondgelopen. Bestelling was verder goed, niet bijzonder snel maar netjes.

Levering conform afspraak

Schoenen te krap, via de winkel andere gepast en gekocht, waarbij online-bestelling geretourneerd.

Snelle levering en mooie schoenen. Ik ontving ook een schoenlepel en een voetbalsempje. Leuk.

Adequaat geleverd en aardige attentie.

Schoenen waren perfect en snel geleverd voor een mooie prijs. Dus een goede zaak.

Snelle levering en keurig ingepakt met een leuke kaart!

Snelle service, netjes verpakt met een leuk kaartje erbij.