Snelle levering en goed op de hoogte gehouden

Levering ging vrij snel ondanks drukte. Zat een leuk kaartje bij de bestelling. Altijd leuk als het persoonlijk aan je gericht is

Levering met persoonlijke noot

Alles is prima gegaan. Ik ben blij met de laarsjes. Ik was verrast door het leuke kaartje dat erbij zat.

Prima hulp en advies, helemaal tevreden

Ik ga eigenlijk alleen nog naar deze zaak, hebben veel keus, ook voor “moeilijke” voeten, geven goed advies en prima service.

De snelle en nette afhandeling zoals Theo Jansen het doet zou een voorbeeld moeten zijn voor alle andere webshops.

Goede website en vlotte verzending

Gemakkelijk zoeken op de website met keuzemogelijkheden.

Snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij. Blij verrast

Mooie schoenen mooie prijs snel geleverd

Binnen 24 uur giorgio schoenen in huis maat 40. Nergens anders te vinden. Super

Supermooie laarsjes, heel blij mee.

Snelle levering met een persoonlijk kaartje

Zoals gewenst

Mijn schoenen waren er erg snel en ik vond het handgeschreven briefje erbij heel erg leuk. Toch wat persoonlijke aandacht wat ik erg kan waarderen.

Persoonlijke levering, snel en top schoenen

Snel en persoonlijk

Online schoenen besteld en supersnel, keurig geleverd! Het persoonlijke handgeschreven kaartje erbij zorgt voor de ultieme klantbeleving!

Fijne winkel met deskundige medewerkers

Speciaal vanuit Arnhem ga ik naar Theo Jansen schoenen. Om de keuze, maar vooral ook om de medewerkers die je nog goed kunnen en willen helpen bij het maken van de juiste keuze. Fijne zaak, ik blijf er voor terugkomen

super

prima service levering binnen een dag

|Ging allemaal zoals ik gehoopt had

Duidelijke website

Makkelijk vinden van product!!

Prima en met aandacht geleverd

En een leuk persoonlijk berichtje toegevoegd!

Heel erg klantvriendelijk

Alles verliep vlot, ook het retourneren!

Netjes en snel geleverd.

Prima en snel geleverd.

Fijne website , alles netjes en vlot geregeld . En bij de bezorging ook een persoonlijk kaartje in de doos. Echt aandacht aan besteed!

Snelle levering als altijd

Ik bestel altijd online en toevallig deze zomer per.toeval de winkel bezocht. Vriendelijk en service gericht personeel. Online bestelling altijd voorzien van een persoonlijke noot. Kortom zeer tevreden

Snelle levering, keurig ingepakt, persoonlijk kaartje, top

Schoenen van Durea uitgezocht. Snel en netjes geleverd. Was een beetje huiverig om online schoenen te kopen, maar de schoenen passen en ben er erg blij mee. Persoonlijk kaartje erbij, leuk. Dus zal een volgende keer zeker weer op jullie site kijken.

Prima. Goede service.

Snelle nette levering. En retourzenden gaat zonder problemen

Goede afhandeling van de bestelling

Prima afhandeling van de bestelling, leuke kaartje erbij