Vriendelijke mensen, heel geduldig en hulpvaardig

Voor eerste keer besteld. Snelle levering! Duidelijke communicatie en heel leuk kaartje in de schoenendoos!

Super Service

Meegedacht, besteld wat ik nodig had en goede service. Altijd snel en goed contact.

zeer tevreden

Klantvriendelijke ondernemer

prima snelle levering

goede ervaring, keurige levering conform afspraak

Mooie schoenen, goede prijs en perfecte afhandeling

Supersnel, zorgvuldig.

Er was goede communicatie mbt mijn bestelling, deze werd heel snel bezorgd, dus ik ben heel tevreden.

Kwaliteit en vakmanschap

Recentelijk schoenen via internet aangekocht, de kwaliteit en de prijs is prima de levering ging snel. Wat erg attent is dat er een kaartje bij zat,met aardige woorden. Dit maakt dat je een groot verschil maakt met de rest van de internet aanbieders.

top service

Super snelle levering én een persoonlijk bedankt kaartje, heel leuk om te ontvangen!!

Snelle levering van fitflop laarsjes voor mooie prijs Vriendelijk kaartje erbij, erg attent!

Duurzaam bezorgt en supersnelle retour afhandeling!

Duurzame bezorging per bakfiets en retour afhandeling binnen 3 dagen!

Snel en professioneel

Persoonlijk kaartje wordt gewaardeerd. Keurige verpakking

Prima contact. Persoonlijk briefje erbij. Levering snel

Fijn bedrijf

Schoenen perfect afgeleverd. Met een aardig geschreven kaartje erbij. Altijd leuk om te ontvangen! Helaas was de pasvorm niet goed en moet ik de schoenen terug zenden. Na mail contact kan ik zeggen dat je bij Theo Janssen altijd een fatsoenlijk antwoord krijgt. Zo kan het ook!

Alles prima. Hier koop ik volgende keer weer.

Snelle levering perfecte schoenen

De bestelling was snel en gemakkelijk te plaatsen en ik had mijn schoenen de dag daarna al in huis. Zitten heerlijk!

Mooie schoenen besteld, ze zijn super snel bezorgd met een heel lieve kaart erbij.

Snelle levering en goede service

Na kapotte veter werd probleem razend snel opgelost.

Kon niet beter

Ik heb, nog vóór te bestellen, per e-mail gevraagd om informatie. Kreeg snel de informatie waar ik naar zocht. De antwoord e-mail was voorzien van een link waardoor ik de schoenen onmiddellijk vond die klopten voor mijn maat en breedte. Ben zeer blij met de geboden relevante hulp .

Netjes verpak snel geleverd

Top in orde

Snelle levering en mooi product

Superfijne service

Klantvriendelijk, snel, fijne service

Goede en snelle bezorging

De schoenen worden netjes en snel bezorgd. Het persoonlijke kaartje geeft net even dat extra leuke tintje.

Na het bestellen direct een bevestiging en twee dagen later m’n schoenen in huis. Met een persoonlijk kaartje bijgesloten. Zeer attent

Helemaal top

Super fijne en mooie schoenen