Top service!

Super goed geholpen

Bezorging niet zoals bbeloofd

Gisteren (woensdag) iets voor 16:00 uur een bestelling geplaatst. Bestelling voor 23:59 zou volgende dag in huis zijn. Maar t is nu een dag later 14:04 en volgens DHL is de bestelling "Shipment not yet received or processed". Ik vind het niet erg om paar dagen te wachten, maar beloof dit soort dingen dan niet, dit zijn gewoon leugens. Op basis van deze bezorgdtijd heb ik wel deze bestelling geplaatst omdat ik het mee wil nemen voor een vriendenweekend. Dit komt nu als mosterd na de maaltijd. Maar in ieder geval wel zoete mosterd door de miracle berry's. Ja ik had eerder kunnen bestellen. maar 't is wat 't is. T is niet dat ik VNIX niet aanbeveel, maar ik zou wel rekening houden met de beloofde levertijd die niet waargemaakt kan worden

Helemaal top

Super fijn bedrijf. Snel contact en goeie service

Snelle persoonlijke behandeling van product buiten assortiment

We zochten een camera die niet in het assortiment zat. Na navraag was er toch wat mogelijk en werd dit snel voor ons geregeld.

Niet eerlijk over levertijd

Levering blijft uit en bij navraag geen hulp om uit te zoeken wat er aan de hand is.

Zeer correct

Prima service. Op mijn mail werd snel en correct gereageerd!

Schnelle Lieferung, sicher verpackt

Bestellung war problemlos möglich. Lieferung kam schnell an und war sicher verpackt.

snelle levering bestellen (1 dag later was het er al )

Belde voor meer info over levering. Er werd actief met me meegekeken

Snelle levering, goede service

Oorspronkelijke product snel in huis. Maar je leert een bedrijf kennen bij klachten. Er was één probe kapot gegaan bij de Inkbird. Een chatje was genoeg om het op te lossen. Paar dagen later twee (was er maar 1 kapot) nieuwe probes in de brievenbus. Snelle en goede service.

Keurig verpakt, mooi product.

Inkbird sous vide besteld. Onverslaanbare prijs en correcte service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Slecht. Komen aflever afspraken niet na.

Slecht. Komen aflever afspraken niet na.

keurig afgehandeld

bestelling en levering gingen naar wens

Order is in zeer goed verpakte staat ontvangen. Blij met mijn product

Had deze webshop via bol.com gevonden, maar heb toch rechtstreeks bij hun besteld. Pakje werd wel een dagje later geleverd dan ze hadden vermeld. Maar dat was niet erg aangezien ik het bestelde artikel niet dringend nodig had. Artikel was goed verpakt, wat mij altijd blij maakt!

niet op tijd geleverd

Op de website staat voor 23:59, had de bestelling geplaatst op zondag om 16:40. Product was voldoende op voorraad. Was voor vandaag voor het BBQen. helaas dus niet geleverd zoals geadverteerd. Heb gevraagd waar het pakket blijft maar geen reactie gehad. Zojuist wel een verzendbevestiging gehad met beoordeling voor de bestelling.

Goed product en snelle levering

Prettige website. Reductie wordt goed omschreven en de reviews hebben goed geholpen. Snelle levering.

wel snel maar niet de volgende dag zoals beloofd

voor 12 uur besteld . maar dhl kwam de andere dag niet opdagen .andere dag weer heel de dag gewacht en ja hoor daar waren ze van DHL .dus bijna 2 binnen zitten niet leuk

Perfect!

Alles tijdig en keurig geleverd.

prima website

Snel en goed. Miste een afleverpunt in de buurt op de website zelf, maar via bezorger dhl prima te regelen. Thermometer voldoet perfect een Nederlandse handleiding was fijn geweest. V-Nix.nl voldoet zeker aan de verwachtingen.

Altijd een leuk ervaren met elke bestelling.

Betrouwbare webshop met goede prijzen.

Alles keurig geregeld. Alleen de kreet voor "Voor 23:59 besteld = morgen in huis!" klopt niet, het duurde een dag langer voordat het pakketje werd afgeleverd. Maar daar zeuren we niet over, de goede prijs en het feit van geen verzendkosten maakt het helemaal goed!

duidelijke comunicatie en snelle levering

je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling en hebben een snelle levering.

Onwijs goeie en snelle service

Ik heb een hele goeie ervaring met V-Nix. Ze leveren hun producten super snel en mocht er iets zijn of mocht je een vraag hebben, staat hun klantenservice altijd direct voor je klaar. Ik kan iedereen V-Nix aanraden. Groetjes Laurens

Bij een probleem doet V-nix.nl een stap extra voor de klant, topservice!

Een paar maanden na aankoop een defect aan mijn bestelde apparaat. Zonder slag of stoot namen zij de klacht in behandeling en loste het probleem voor mij op. Wat een fantastische service!

Over V-nix.nl

Persoonlijke service sinds 2006! Voor 23:59 besteld, morgen thuis!