Helemaal tevreden!

ik was een beetje sceptisch, omdat ik andere reviews had gelezen. maar dit was de enigste webwinkel waar ik kon bestellen wat ik zocht. het pakje was super snel bezorgt, sneller dan andere webwinkels. en keurig verpakt.

Geen nieuw product ontvangen

Ik heb een nieuw product besteld en een tweedehands beschadigd product ontvangen.

parfait

Il y a des objets que l'on ne trouve pas ailleur. Le service est excellent , tres serieux professionnel Le seul petit probleme c'est que le site etait en néerlandais mais je me suis debrouille pour la traduction il n'est pas evident de trouver la version anglaise sur le site

Snelle service en vlotte levering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte service en prima product

Op deze bestelling viel helemaal niets aan te merken. Supersnel bezorgd. De lamp heeft geen erg chique uitstraling, maar laadt mijn smartphone wel supersnel op. Hier ga ik zeker nog een keer iets bestellen.

Supersnelle levering

's Avonds besteld en werkelijk de volgende dag in huis. Goede en duidelijke communicatie via de mail

Top thermometer.

Super thermometer. Werkt perfect met de app.

Goede en vlotte service afhandeling via whatsapp

Defect toestel aangegeven via whatsapp en zeer snelle reactie en opvolging van mijn dossier! Hartelijk dank hiervoor!

Zeer snel geleverd en zending is prima te volgen en getimed.

Zoals hierboven beschreven

Heel slechte service.

Item besteld en betaald. 3 dagen lang niks gehoord. Mail gestuurd geen reactie op ontvangen. Telefonisch zeer slecht bereikbaar. 2 maal telefonisch contact gehad zonder resultaat. Nu twee weken verder en komt het hopelijk vanavond aan.

Houdt zich niet aan leveringstermijn

Op de website staat dat wanneer voor vrijdag 15:00 uur besteld , zaterdag bezorgd, kreeg pas op maandag een bericht dat mijn bestelling verzonden is. Speciaal bij deze webshop besteld ivm snelle levering en dat blijkt dus niet te kloppen.

Snelle levering en scherpe prijs.

Een Inkbird duo bluetooth barbecue thermometer besteld. Keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. De bezorging door red je pakketje vond ik wat raar. Ik begrijp dat we tegenwoordig alles wat we bestellen de volgende dag in huis willen hebben maar om ruim 10 uur 's avonds nog bij de mensen langs te gaan?

Geen reactie en onvolledig product

Ik heb helaas het verkeerde product besteld. Een mooie Anova Wifi+bluetooth sous-vide stick. Niks mis mee, precies wat ik wilde, helaas is het met een UK stekker ipv een EU stekker. Onder aan de advertentie pagina was dit inderdaad vermeld in de leveringsomvang met twee letters ,UK. Mijn fout dus, maar in de leveringsomvang staat dat er ook een EU adapter bij zit, dus geen probleem. Een beetje raar maar toch een oplossing. Helaas zit er geen EU adapter bij en wordt er niet gereageerd op mijn e-mail en telefoontjes. Graag zou ik dit dilemma willen oplossen.

Zeer snelle en correcte evering naar Antwerpen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Voldoet aan alle wensen, snel bezorgd!

Voldoet aan alle wensen, had een bbq thermometer gekocht, vandaag besteld en IDD morgen in huis, discreet verpakt en je werd op de hoogte gebracht waar je pakketje was etc. Prima service!

Trage communicatie

Trage communicatie en er is een product met uk stekker opgestuurd

Goede service verleend.

Telefonisch door een heel vriendelijke dame geholpen.

If it aint broke, don't fix it. If it's broke, call V-Nix

Ik ben super blij met mijn Inkbird BBQ thermometer, maar helaas na een paar keer gebruik ging één sensor kapot. Eén mailtje aan V-Nix was genoeg - er wordt kosteloos een vervanging gestuurd. No questions asked. Zo hoort het.

Goeie service, maar je moet er wel achteraan zitten

Had een probleem met mijn sous-vide, en deze werd gewoon omgeruild zonder te veel moeite. Daar ben ik blij mee! Helaas moest ik wel vrij lang wachten op een reactie nadat ik hem had opgestuurd, en pas nadat ik contact opnam werd het verzenden van een nieuwe in gang gezet. De nieuwe had ook een UK stekker ipv NL stekker waardoor ik een adapter (wel meegeleverd) nodig heb (mijn originele was gewoon EU stekker).

Vlotte afhandeling

Super, besteld betaald en direct geleverd Goed verpakt

Supersnel

Er vlot werkende website, bestelling plaatsen ging heel vlot en levering was binnen 24 uur.

Besteld en de volgende dag in huis

Goed en snel

Goede prijs kwaliteit en snel bezorgd

Super kwaliteit en snel geleverd!

Ziet er heel mooi uit en ook heel netjes verpakt. Ik vond hem nog mooier in het echt dan op de foto's!

Snelle levering. Goede service na defect product. Snel vervangen door nieuw product

Over V-nix.nl

Persoonlijke service sinds 2006! Voor 23:59 besteld, morgen thuis!