Vlotte oplossing

Heb via Bol een automatische bureauophoger gekocht bij v-nix. Dit was een tip van een collega die er zelf twee had gekocht en heel tevreden was. Het is een mooi ding. Wel zwaar en je moet het zelf in elkaar zetten. Helaas bleek het toen niet goed te werken. We kregen toen een nieuwe poot opgestuurd. Wel weer even een klusje, maar nu werkt het zoals gehoopt en verwacht. We zijn er blij mee. Ook fijn dat niet het hele bureau weer gedemonteerd en teruggestuurd hoefde te worden, zou heel gedoe zijn met die 35 kg.

Kwalitatief assortiment met fijne service

Standaard kijk ik voor mijn GoPro (en camera) accessoires bij V-Nix. Fijn om blindelings ergens naar toe te kunnen navigeren, wetende dat men voor je klaar staat en de prijzen reëel zijn. Zonder maandelijks te kopen, bestel ik er al jaren. Betrouwbaarheid is een groot goed. Bedankt V-Nix.

Goed en mooi product

Product snel verzonden. Goede communicatie en prima verpakt. Tot nog toe (paar dagen) prima product. Goede verlichting voor webcam.

Uitstekend service

Snelle levering, goed product

Na elders een bureaulamp te hebben besteld waarvan de kwaliteit bedroevend bleek te zijn, heb ik na wat aarzeling een bureaulamp bij V-Nix besteld. Aarzeling, omdat ik het bedrijf niet kende en de prijs érg scherp was. De lamp werd snel (de volgende dag) geleverd en de kwaliteit vd lamp echt erg goed. Aandachtspuntje: voor het verzenden werd de led-lamp in de originele doos slechts verpakt in een dunne plastic tas. Aangezien het een erg kwetsbaar product is zou ik een extra doos plus beschermingsmateriaal passender vinden. Over de service van V-nix kan ik nog geen oordeel geven, nog niet mee te maken gehad gelukkig.

Goed verpakt, snel geleverd, goed geïnformeerd.

Ik heb een aantal keer contact gehad. Iedere keer zeer adequaat geholpen met een prima oplossing. Enige kritiek is dat de communicatie misschien wat sneller mag.

Goede service!

Goede service en prettige afhandeling.

Super bestelling maar kleur niet juist

Alles vlot verlopen alleen verkeerde kleur van kamp ontvangen

Hi

Hi

Super goede webshop!

Bestelling was net te laar voor de volgende dag levering. Even contact op genomen en ik kreeg mijn bestelling dezelfde dag in de avond nog. Super goede klantenservice!

Inzet V-nix prima, maar kon leveringsbelofte niet nakomen.

Voor 23.59 besteld, morgen thuis! hetzij met PostNL hetzij met Redjepakketje.nl. Nou daar ging het mis. Op donderdagavond besteld, dus uiterlijk vrijdagavond binnen, dacht ik. V-nix leverde op tijd aan bij Rjp, maar deze bleek niet in staat om het de vrijdagavond te leveren, ook niet de zaterdagavond, terwijl dat volgens Rjp wel een leveravond is. Daar sta je dan zonder cadeautje op de verjaardag. Maar goed op maandagavond zou het geleverd worden. Niets. Pas op mijn vragen kreeg ik uitleg, er waren problemen met de route planner die dag. Elke keer ook V-nix geïnformeerd, maar ook die kon er verder weinig meer aan doen. Zij kregen de belofte dat het op de vrijdagavond geleverd zou worden, daarna op de maandag. Uiteindelijk kreeg ik van Rjp de mededeling dat het ze gelukt was om mijn pakketje er handmatig tussen te krijgen voor de dinsdag. Anders had ik het waarschijnlijk toen ook nog niet gehad. Nu was het er op de dinsdagavond. Natuurlijk met excuses, koop ik verder weinig voor. En dat zal Rjp wel het beste voor de consument vinden, zoals ze dat zo mooi omschrijven op hun site. Het pakketje was zoals besteld. V-nix bedankt voor de inzet, maar aub zorg ook voor info aan de klant wanneer iets niet lukt, ook wanneer er iets bij de bezorger fout loopt/mis gaat!!!

Telefonisch en middels mail door corona pas laat kunnen bereiken

Lamp geleverd met niet werkende adapter, na telefonisch contact is aangeboden een nieuwe adapter te sturen, waarna het probleem is opgelost. Defecte adapter behoefde niet te worden teruggestuurd. Lamp bevalt zeer goed en inmiddels hebben we er zelfs drie aangeschaft en meerdere zullen nog volgen. De bouwkwaliteit evenals de vormgeving zijn van hoog niveau. De lamp geeft tevens ruim voldoende licht.

Echter de claim, voor 12 uur besteld volgende dag geleverd gaat niet op. Wilde het weggeven als cadeau maar komt dus een dag te laat

Helemaal tevreden!

ik was een beetje sceptisch, omdat ik andere reviews had gelezen. maar dit was de enigste webwinkel waar ik kon bestellen wat ik zocht. het pakje was super snel bezorgt, sneller dan andere webwinkels. en keurig verpakt.

Geen nieuw product ontvangen

Ik heb een nieuw product besteld en een tweedehands beschadigd product ontvangen.

parfait

Il y a des objets que l'on ne trouve pas ailleur. Le service est excellent , tres serieux professionnel Le seul petit probleme c'est que le site etait en néerlandais mais je me suis debrouille pour la traduction il n'est pas evident de trouver la version anglaise sur le site

Snelle service en vlotte levering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte service en prima product

Op deze bestelling viel helemaal niets aan te merken. Supersnel bezorgd. De lamp heeft geen erg chique uitstraling, maar laadt mijn smartphone wel supersnel op. Hier ga ik zeker nog een keer iets bestellen.

Supersnelle levering

's Avonds besteld en werkelijk de volgende dag in huis. Goede en duidelijke communicatie via de mail

Top thermometer.

Super thermometer. Werkt perfect met de app.

Goede en vlotte service afhandeling via whatsapp

Defect toestel aangegeven via whatsapp en zeer snelle reactie en opvolging van mijn dossier! Hartelijk dank hiervoor!

Zeer snel geleverd en zending is prima te volgen en getimed.

Zoals hierboven beschreven

Heel slechte service.

Item besteld en betaald. 3 dagen lang niks gehoord. Mail gestuurd geen reactie op ontvangen. Telefonisch zeer slecht bereikbaar. 2 maal telefonisch contact gehad zonder resultaat. Nu twee weken verder en komt het hopelijk vanavond aan.

Houdt zich niet aan leveringstermijn

Op de website staat dat wanneer voor vrijdag 15:00 uur besteld , zaterdag bezorgd, kreeg pas op maandag een bericht dat mijn bestelling verzonden is. Speciaal bij deze webshop besteld ivm snelle levering en dat blijkt dus niet te kloppen.

Over V-nix.nl

Persoonlijke service sinds 2006! Voor 23:59 besteld, morgen thuis!