Super kwaliteit en snel geleverd!

Ziet er heel mooi uit en ook heel netjes verpakt. Ik vond hem nog mooier in het echt dan op de foto's!

Snelle levering. Goede service na defect product. Snel vervangen door nieuw product

Top service!

Bij V-Nix recent een InkBird IBT-2x besteld Snel geleverd en zelfs na een defect in 1 van de probes werd er snel en efficient gehandeld via hun whatsapp contact nummer. vervangende probe is gratis onderweg! Ben al aan het kijken voor me tweede bestelling!

word niet de volgende dag verstuurd

op 26 apr besteld en betaald om 16:34 helaas werd het pas verstuurd op 28 apr nadat ik een email gestuurd had waar mijn bestelling bleef.

Spam

Waarom denken bedrijven toch dat mensen zitten te wachten op deze onzinnige beoordeling e-mails? Maak dit ook een opt-in in plaats van de mailboxen vol te spammen.

Gisteravond besteld, 24 uur later in huis.

Met de bevestiging van de aankoop ging het niet helemaal goed. Contact gehad via whatsapp. Daar werd het keurig geregeld

Op zondag besteld en de volgende dag al bezorgd. Was perfect te volgen via track and trace.

Zeer goed en overzichtelijk

Zeer goed en goede service

Snelle service en bezorging

Prima gewoon, hele traject in orde.

Prima snelle service

Handige website, makkelijk en snel bestellen. Goed product, netjes verpakt

Excellent service

I was impressed that there was an immediate response to a mail sent where I experienced problems with the item purchased. I have mailed the manufacturer to help resolve the problem and wait their response.

Anova Precision Cooker: een nieuwe kook-ervaring

Een prima apparaat, de Anova Precision Cooker. Werkt uitstekend, ook met Wifi/BlueTooth. Aanvullende informatie via de klantenservice werd snel en vriendelijk geleverd. Top-service van V-Nix. Wij zijn een nieuwe kook-ervaring rijker!

Verkeerde adres + Geopende verpakking + (Vermoedelijk) Beschadigd en/of Gebruikt Product.

1. VERKEERD GEADRESSEERD In email overleg was afgesproken de zending naar een bepaald postnl afhaalpunt gestuurd zou worden. Track en Trace werkte echter niet omdat het zendingsnummer en de postcode niet overeenkwamen. Dat bleek na een week dagelijsk proberen en een email aan support. Bij toeval maakt de postnl-software een fout waardoor ik zag dat men in weerwil van onze afspraak per email en ander afhaalpunt als adres had opgegeven. Daardoor mislukte Track & Trace in eerste instantie. Met het verzetten van afspraken, hetgeen maar net kon, was ik in staat op de dag dat het pakket teruggezonden zou worden, de zending toch nog op te halen. Fysiek zeer vervelend voor mij. 2. NIET NIEUW Geopende verpakking met beschadigingen daaraan en sticker met tekst: “Opened/damaged inc original package” Als ik een nieuwprijs betaal en het product wordt geadverteerd op de webstek als nieuw dan eis ik ook een nieuw product. Als iets verkocht wordt als beschadigd. tweedehands of zoals tegenwoordig gebruikelijk “refurbished” dan dient dat van te voren vermeld te worden. Heb persoonlijk ervaring met “refurbished, want kortgelden een identiek apparaat op amazon.de gekocht, maar dat werd keurig aangegeven als “refurbished” en de prijs was ongeveer de helft van de normale verkoopprijs. Ben goed bekend met het product zelf, heeft unieke mogelijkheden, maar niet betrouwbaar. Heb er al twee. Moet dus nu door de hele vervelende retourprocedure. Had door het goed verlopende email-contact een zeer. goede indruk van V-Nix, maar na de foutieve adressering (geen excuus ontvangen) en het zenden van een beschadigd product voor de nieuwprijs is mijn vertrouwen goeddeels verdwenen. Heb het apparaat echt nodig en het is in Europa moeilijk te krijgen, dat is extra vervelend.

snel en betrouwbaar

een sous vide bestelt en verbazingwekkend snel geleverd. Apparaat werkt goed en kan het iedereen aanraden

Levering en verpaking top.

Zoals hierboven top, alleen de communicatie over de levering loopt overal naartoe, werd geleverd, stond in depot, nummer niet te vinden, was enkel aangemeld, tientallen verschillende berichten, antwoorden en uiteindelijk was ik toevallig thuis toen men belde met het toestel aan de deur, gek he?

Levering duurt echt langer dan de aangegeven 3 a 4 dagen

Tot nu toe wacht ik op de levering

Snel geleverd en voor een goede prijs.

Snel geleverd en voor een goede prijs. Zonder dat BOL gebeuren van €6 boven de prijs. Dus een normale prijs zoals iedereen op internet.

Alles goed ontvangen en werkt prima!

Alles goed ontvangen en werkt prima!

Zoals het hoort!

Goede interface, communicatie en levering!

Klantvriendelijk

Ik was ontevreden over een product. Het probleem uitgelegd daarna gratis een nieuw exemplaar opgestuurd gekregen. Super klantvriendelijk, bedankt!

Super bedrijf

Zeer snel met leveren, vandaag besteld volgende dag in huis.

Snel besteld, goede prijs, snel bezorgd!

Goed en snel

snelle service, nette verpakking, helemaal top

idem

TOP

Ik had de Mirakelbes besteld voor mijn vriendin die kanker heeft, als cadeautje omdat het eten niet smaakt. Van de diëtist mag ze het niet gebruiken. Mail gestuurd naar V-nix.nl of ik het terug kon sturen en geld retour kon krijgen. Krijg ik de volgende dag al een mail dat het geld terug gestort wordt en ik het niet terug hoed te sturen. Ik was helemaal verbaast en dankbaar. Dank jullie wel.

Anova precision cooker wifi

Perfect geleverd zoals belooft

Over V-nix.nl

Persoonlijke service sinds 2006! Voor 23:59 besteld, morgen thuis!